Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

NISSAN LEAF

- - - - -
  • Please log in to reply
193 replies to this topic

#163
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Ai incercat pe ebay?

#164
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Cauta pe Allegro.pl, este OLX-ul polonezilor, iar dezmembratul de masini este sport national la ei.

Daca vor organiza JO la Varsovia sigur vor avea o proba de dezmembrat viteza sau stafeta Posted Image

Edited by connectorxp, 19 February 2018 - 14:20.


#165
galileofilm

galileofilm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2009
Am incercat pe Polonia... mama ei de engleza...

#166
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Deci aviz amatorilor, nu cumparati masini fara garantie, bucurandu-va de un pret mai mic de achizitie. Electricile, ca orice tehnologie noua are foarte multe probleme. Privitii si cazul Tesla S si X , sunt youtube-ri care au semnalat peste 40-50 interventii in garantie la ele cu defectiuni minore sau majore (adica blocat pe strada si mutat cu platforma)

Majoritatea masinilor electrice au pret real la jumate din cel cerut, dar se pare ca producatorii vor sa isi scoata repede "investitia" sau costul viitoare in garantie.

Ma uit cu dezamagire la Nissan leaf si Renault ZOE,  modelele noi au preturi prohibitive si (performante/autonomie/cost) la nivel de 2014, progresul fiind minim. Ambele la testele ncap sunt ok, dar nu wow.. se putea si mult mai bine.

https://scinews.ro/noul-nissan-leaf/

Te gandesti ca la o masina atat de scumpa cu autonomie atata de mica ai  sub capota un motor cu o tehnologie de inalta fiabilitate dar constati cu timpul ca nu. Defectiunile sunt la tot pasul pe internet.

In aceeasi gama de pret gasesti Tesla model 3, cam 33000 euro, tehnologie superioara, autonomie incepand de la 350km si pana la 800km, Putere ~250 CP, si ce mi se pare important isi mentine renumele de producatorul cu cele mai rezistente masini in caz de accident.

https://www.arenait....gur-masina.html


Eu personal mai astept vreo 5 ani dupa ma gandesc sa trec pe electric.

Edited by kreeper, 23 February 2018 - 13:59.


#167
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Tesla au intradevar destul de multe probleme, dar Nissan Leaf e clasat peste medie la fiabilitate:

https://cars.usnews....013/reliability



#168
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006

View Postkreeper, on 23 februarie 2018 - 13:58, said:

[...]In aceeasi gama de pret gasesti Tesla model 3, cam 33000 euro[...]
Unde o găsești? Sau când?
Să înțelegem că puținii care au avut bafta să le primească deja le vând?

#169
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Salut baieti,

Din 2013 conduc si hibride si ma tot bate gandul sa trec la electric. Dar se pare ca nici anul asta n-am noroc.
Ma uitam dupa noul Leaf dar cand am vazut ce autonomie mica are am zis pas. Deja sunt zvonuri ca or sa scoata o versiune cu o
baterie mai mare, de 60kWh si ca autonomia va fi de peste 300 km. Cand dau 35000 de euro pe o masina electrica echipata mediu sa zicem,
ma astept ca autonomia sa fie macar la jumatate fata de o masina clasica. ZOE nu-mi place, e prea mica si pare o masina de cel mult 15000 euro.
Tesla nu are reprezentanta in Romania si daca ai probleme cu masina e cam nasol.
Cea mai buna solutie pare a fi sa mai asteptam cu toate ca as trece la o electrica ''ieri''

#170
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006
Eu aștept să aflu ce a reușit colegul să rezolve la frunzulița lui, sau măcar dacă i-au găsit buba.

#171
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View PostCrispy23, on 26 februarie 2018 - 13:11, said:

Salut baieti,

Din 2013 conduc si hibride si ma tot bate gandul sa trec la electric. Dar se pare ca nici anul asta n-am noroc.
Ma uitam dupa noul Leaf dar cand am vazut ce autonomie mica are am zis pas. Deja sunt zvonuri ca or sa scoata o versiune cu o
baterie mai mare, de 60kWh si ca autonomia va fi de peste 300 km. Cand dau 35000 de euro pe o masina electrica echipata mediu sa zicem,
ma astept ca autonomia sa fie macar la jumatate fata de o masina clasica. ZOE nu-mi place, e prea mica si pare o masina de cel mult 15000 euro.
Tesla nu are reprezentanta in Romania si daca ai probleme cu masina e cam nasol.
Cea mai buna solutie pare a fi sa mai asteptam cu toate ca as trece la o electrica ''ieri''

Cam 280 km autonomie reala. Probabil ca poti ajunge si la peste 300 km autonomie daca mergi 'la consum' :) !
Eu as mai astepta. Cred ca prin 2025 autonomia de 450 km real va fi la multe modele.

#172
galileofilm

galileofilm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2009
Cu parere de rau va informez ca nu am reusit sa rezolv cu incalzirea...
Se pare ca se va rezolva in zilele  urmatoare... prin incalzirea vremi.
Am cautat pe net in speranta ca a gasit cineva vreo solutie, dar nimic. Se pare ca problema se rezolva prin inlocuirea Ptc Heater-ului.
Insa acestea s-au realizat la dealeri, (in approape toate cazurile in perioada de garantie).
Imi e teama sa nu comand piesa ( care chiar si daca o gasesc secondhand, e destul de scumpa) si sa ma trezesc ca e alta problema...
Ce ma pune pe ganduri este faptul ca incalzirea pe pompa de caldura functioneaza ( insa cantitatea de caldura e mai mica - areul pe suflanta e doar caldut...) si m-as multumi si cu atat...
Dar pompa porneste doar cand are chef, fara sa ma pot baza pe acesta... Au fost cazuri cand am pornit de acasa ( la -15C) si a inceput sa dea caldura , iar dupa 3 -4 min s-a oprit si nu am mai reusit sa o pornesc decat dupa ce am pus masina la incarcat...
Asta ma duce cu gandul la doua variante:
1- pornirea calduri pe pompa de caldura e conditionata de un controler care ia in consideratie si PTC Heater
2- E un defect din controlerul de caldura care nu da comanda pompei...
Astept sugestii.

#173
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Parerea mea e ca sunt doua probleme:
1) pompa de caldura merge intermitent. Eu suspectez probleme mecanice, compresie scazuta si un circuit de protectie se activeaza.
2) Rezistenta  PTC s-a ars(sau ceva pe circuitul ei de comanda)

Cat timp a mers rezisteta PTC, problemele de la pompa de caldura au fost ascunse pentru ca a preluat ea functia de incalzire.

Pentru ambele cazuri, un electrician/electronist cu ceva cunistinte temeinice de electronica(ambele sunt alimentate de la baterie: 360V) poate sa dea verdictul daca e o problema de comanda sau sunt ele defecte.

In manualul de service ar trebui sa existe o metoda de verificare. O sa incerc sa arunc un ochi peste el sa vad daca gasesc o operatiune simpla.

Ar fi bine sa ai LeafSpy si un dongle de ODBC ca sa vezi exact consumul de energie pe cele doua componente.

Daca ai drum prin Brasov putem incerca impreuna cu LeafSpy pe telefonul meu.

#174
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
E complex rau. Din ce vad eu sunt destul de multe conditii in care compresorul se opreste. Poate sa fie inclusiv un senzor de temperatura defect.

Attached Files



#175
galileofilm

galileofilm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2009
Am aruncat si eu un ochi. Ai dreptate. Sunt prea multe variabile in joc.
Acum ca s-a mai incalzit afara , am observat si eu pe conumul pompei de caldura ca merge intermitent.
Este foarte greu sa iri dai seama care e problema. Doar prin eliminare... dar sunt multe repere.
De asemenea e dificil sa gasesti tori senzorii, iar daca ii gasesc, banuiesc ca nu e usor sa ii verifici/masori...
Despre un derum la Brasov, cred ca e dificil, fara o statie de incarcare pe traseu (de 6kw, ca la 220 V as putea gasi...).
Mai scotocim pe net... poate a postat cineva o reparatie ( eventual un DIY).

#176
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Eventual sa deconectezi cate un senzor, rand pe rand si sa vezi daca se schimba comportamentul

#177
galileofilm

galileofilm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2009
Pentru asta ar trebui sa stiu unde se afla fiecare senzor...( asta in cazul in care este accesibil)

#178
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Sunt specificati in manualul de service.

#179
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006

View Postgalileofilm, on 06 martie 2018 - 11:45, said:

[...]De asemenea e dificil sa gasesti tori senzorii, iar daca ii gasesc, banuiesc ca nu e usor sa ii verifici/masori...
Despre un derum la Brasov, cred ca e dificil, fara o statie de incarcare pe traseu (de 6kw, ca la 220 V as putea gasi...).[...]
Întâi o să-ți spun că îmi pare rău de pățanie și necazul în care ești și poate ai totuși noroc să fie defect unul dintre senzorii accesibili.
Dar mi se pare un pic cam ciudat că nu ai curaj să pleci cu mașina cei 170km între Sibiu și Brașov fără stație de încărcare. Îmi cer scuze dacă ai zis mai devreme (îmi amintesc că ai menționat ca ai cea mai mică baterie, dar nu rețin detalii), dar nici măcar 200km nu duce mașina? Mă gândeam că ajungi (chiar la limită cu bateria) să te întâlnești cu colegul @bzalex și o puneai la încărcat cât vă făceați de treabă pe lângă ea.
LE: am citit două pagini în urmă și am aflat că ai autonomie de vreo 100-120km. Asta e. Sper să-i dai de cap.

Edited by buntzi, 07 March 2018 - 09:38.


#180
galileofilm

galileofilm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2009
Intradevar sunt specificati...
Dar sa vezi ce bine arata pe masina... De 2 saptamani stau cu consola deschisa si in  fiecare zi mai caut un senzor...
Problema e ca totul e inghesuit.
Probabil e usor de identificat fiecare in parte daca sti unde este... si daca ai consola de caldura expusa total ( ceea ce nu se intampla decat daca te apuci sa demontezi totul, in primul rand bordul)
Deocamdata incerc sa vad ce pot depista ( senzori, cabluri) in situatia actuala.
O sa postez si ceva poze .
Attached File  Buronul de pornire & senzor temp cabina.jpg   361.78K   21 downloads
Attached File  senzor temp cabina.jpg   246.31K   21 downloads
Attached File  Consola partea de jos cu PTC Heater.jpg   418.07K   18 downloads
Attached File  Consola partea de jos zona PTC Heater.jpg   396.67K   17 downloads
Attached File  Consola partea dr.jpg   212.48K   20 downloads
Attached File  Consola partea dr cu filtrul de polen.jpg   246.6K   16 downloads
Attached File  Consola partea st.jpg   398.91K   11 downloads

Cu aceasta ocazie am descoperit si senzorul interior de temperatura ( Cabin Air Temperature Sensor. IN-CAR SENSOR Nissan Leaf 2015).
Am scos mufa de la senzorul de temperatura, si am pornit incalzirea. Aceasta a pornit ( pompa de caldura) si nu s-a modificat mare lucru in sistem.
Nu mi-a dat vreo eroare, pe dispaly, iar diagnoza nu am sa vad daca a inregistrat ceva cod de eroare.

Edited by galileofilm, 07 March 2018 - 10:17.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate