Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

Produse returnate

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,757
  • Înscris: 21.08.2008
La art 7 pct a din Ordonanta 130/2000 privind si denuntarea unilaterala a contractelor (returul unor produse) se spune ceva cu trimitere la art 4 pct b adica "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului" In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului.
Cu alte cuvinte eu nu pot returna un produs cumparat acum 3 zile daca in documentele primite nu se specifica expres acest lucru??? Pai nu cumva asta e visul oricarui vinzator, sa nu scrie? Am verificat pe siteul magazinului si la Termeni si Conditii nu scrie NIMIC despre retur...

#38
eddingro

eddingro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 20.04.2005

 iuli09, on 15th December 2009, 17:19, said:

eu stiu ca poti returna in termen de 30 zile un produs cumparat pe internet . insa nu stiu daca exista acceasi prevedere si pentru un produs cumparat in magazin, un produs pe care il poti vedea si analiza in magazin .
Mie nu mi se pare normal sa iau inapoi un produs pentru ca ..." nu i-a placut sotiei" .Plus ca intotdeauna produsul returnat vine inapoi bineinteles desigilat ,ba de multe ori fara ambalaj ; ori mie furnizorul nu-mi ia inapoi produsul daca nu am ambalajul original, lucru pe care clientul ori nu-l stie, ori daca-l stie nu-l prea intereseaza.
Eu vand produse electrice ; nu e vina mea ca oamenii vor sa fie priceputi la toate si cumpara produse care ulterior se dovedesc nepotrivite pentru ceea ce vor sa faca . Normal mi s-ar parea sau sa se documenteze sau sa aduca un electricican care stie de ce este nevoie .

Pune-ți neaparat afișul œMarfa vândută nu se schimbă!œ ca pe vremea împușcatului. La urma urmei el ți-a plămădit educația după cum bine vedem.

Noroc cu magazinele venite pe la noi din vest unde putem vedea mod civilizat de tratare a clienților. Așa se mai spală și rumânu' nost' œmare comersantœ...


--------------

În legătură cu Ordonanta nr. 130/2000:
-consumator - orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant, in conditiile prezentei ordonante;

De ce doar persoanele fizice sunt asimilate cu œconsumator= ...care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor serviciiœ?
O firmă care cumpără ceva, la distanță, deci fără să vadă bine, nu se poate înșela asupra cumpărăturii făcute? Sigur că se poate înșela. Atunci de ce nu poate returna?

Edited by eddingro, 24 October 2011 - 13:29.


#39
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
UP!
Mai nou toate marile magazine primesc inapoi (retur) marfa in termen de 30 de zile (bunuri de larg consum). Nu stiu care-i ordonanta care reglementeaza acest aspect, dar banuiesc ca exista. Nu cred ca este o initiativa a lor!  :naughty:

#40
mosu456

mosu456

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 27.05.2012
am cumparat azi o pompa de suprafata(pt. irigatie)de la dedeman,dar nu trage apa,credeti ca am vreo sansa sa o schimb sau sa iau banii inapoi?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate