Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Booking.com
Ultima postare: mai 12 2024 20:05, Inițiat de
ortega
, ian 17 2009 14:07
·
29
#667
Publicat: 21 aprilie 2018 - 10:42
Sau poate ai rezervat doar cu puţin timp înainte. De exemplu, în 2013, la Ammoudia fiind (lângă Parga), prietenii din Sibiu s-au gândit cu o seară înainte de plecarea spre România că ar fi mai bine să ia cazare o noapte intermediară în Bulgaria.
Zis şi făcut. Cineva a scos "leptopiseţul" şi a făcut pe booking o rezervare pt. noaptea următoare. Şi costa 15 euro. În cazul ăsta nici nu s-a mai pus problema să se ia ceva de pe card, fiindcă nu a fost timp. La voi cum a fost ? Cu cât timp înainte aţi făcut cele 2 rezervări ? Mă gândesc să nu fi fost ceva asemănător, fiindcă de fiecare dată când am rezervat fără posibilitate de anulare s-au blocat invariabil banii pe card. Dar de fiecare dată a fost vorba de cel puţin două luni. Nu cumva la voi a fost vorba de un timp foarte scurt ? Nu ştiu, mă gândesc ... Nu de alta, dar discutăm aici despre cazuri cu anulare gratuită când se blochează bani, darămite să fie fără anulare. Sănătate şi tcb ! Editat de OvidiuNS, 21 aprilie 2018 - 10:43. |
#668
Publicat: 21 aprilie 2018 - 13:48
LunaCrystal, on 20 aprilie 2018 - 22:25, said:
Am facut 2 rezervari fara posibilitate de anulare, in caz de neprezentare urmand a se incasa intreaga suma si totusi nu mi s-a incasat nimic de pe card, am platit la receptie. Poate insa si din cauza ca am rezervat/rezerv doar cazari ieftine, la cele scumpe o fi altfel. De asemenea, pentru a se evita dubla incasare, probabil hotelierul anunta booking ca a incasat la receptie si daca banii au fost blocati urmeaza ca booking sa faca deblocarea. |
#669
Publicat: 27 aprilie 2018 - 19:17
Va salut stimati forumisti !
Nu am mai avut experiente anterioare cu site-ul de de care facem scriere. Am rezervat din octombrie prin ei o vilisoara in Grecia pentru luna septembrie. Zilele trecute m-a sunat o operatoare a siteului si m-a anuntat ca rezervarea nu mai este valabila. Cica furnizorul nu mai poate asigura cazare in perioada respectiva si tot felul de povesti neinteresante. Am ramas siderat... Mi-au oferit alte doua variante care nu se compara cu prima alegere.Bani nu am dat in avans. Ce se poate face in cazul acesta ? |
#673
Publicat: 20 iunie 2018 - 23:20
Va salut,am făcut o rezervare pe booking Cu preț nerambursabil și imediat am primit mesaj de la proprietate să fac plata Intr un cont dat de ei sau să le dau numărul cardului și codul de securitate, cel din 3 cifre.
Este pentru luna septembrie în Valencia și nu știu dacă este ok. Orice stat avizat este binevenit, mulțumesc. |
#676
Publicat: 24 iunie 2018 - 23:26
Numărul cardului (16 cifre) şi codul CVC (3 cifre) de obicei le completezi când faci rezervarea. Probabil în cazul tău scria că nu e nevoie de card de credit.
Deci poţi folosi oricare din cele 2 variante, nu e nicio problemă. Codul CVC poţi să-l transmiţi, parola nu, fii atent ! Colegii cred că au confundat parola cu codul CVC. De fapt, prin transfer plăteşti comision, plata cu cardul e "mai ieftină" ca să zic aşa. Dar vorbeşte cu hotelul, există mai multe modalităţi de plată. Sănătate şi tcb ! Editat de OvidiuNS, 24 iunie 2018 - 23:29. |
|
#677
Publicat: 25 iunie 2018 - 07:30
OvidiuNS, on 24 iunie 2018 - 23:26, said:
Colegii cred că au confundat parola cu codul CVC. Parola = codul transmis prin telefon? E posibil ca nu toate cardurile sa aiba implementat acest sistem de securitate. In acest caz oricine iti cunoaste datele cardului (numar si cvc) poate face o plata. Insa, fiind card de credit, daca ai o tranzactie pe care nu o recunosti, poti cere refuz la plata. |
#679
Publicat: 25 iunie 2018 - 13:13
d0d00, on 25 iunie 2018 - 08:47, said:
Salut, mulțumesc pentru răspuns, parola nu am dat-o decât cifrele de pe card și cele 3 de pe spate, au reținut deja suma, exact cât trebuie, pot verificata eventual dacă apar tranzacții noi, ma gândeam sa îl înlocuiesc totuși cu unul nou. Ce sistem de securitate ai la cardul de credit? Cand faci o tranzactie, trebuie sa treci nr de cont (16 cifre), numele de pe card, data de expirare si codul CVC? Ai cardul conectat la telefon, adica folosesci un Mastercard 3D secure de ex prin care sa aprobi orice tranzactie prin aprobarea pe telefon? Daca nu, e cam riscant atata timp cat cineva are nr tau de cont si CVC-ul.. |
#680
Publicat: 25 iunie 2018 - 14:15
d0d00, on 20 iunie 2018 - 23:20, said:
Va salut,am făcut o rezervare pe booking Cu preț nerambursabil și imediat am primit mesaj de la proprietate să fac plata Intr un cont dat de ei sau să le dau numărul cardului și codul de securitate, cel din 3 cifre. Este pentru luna septembrie în Valencia și nu știu dacă este ok. Orice stat avizat este binevenit, mulțumesc. Editat de belisima, 25 iunie 2018 - 14:27. |
#681
Publicat: 25 iunie 2018 - 14:51
OvidiuNS, on 24 iunie 2018 - 23:26, said:
Numărul cardului (16 cifre) şi codul CVC (3 cifre) de obicei le completezi când faci rezervarea. Probabil în cazul tău scria că nu e nevoie de card de credit. Deci poţi folosi oricare din cele 2 variante, nu e nicio problemă. Codul CVC poţi să-l transmiţi, parola nu, fii atent ! Datele pe care le completezi atunci cand faci rezervarea prin booking sunt criptate - booking foloseste SSL. Atunci cand dai unei persoane: numarul de la card, numele, data expirari si codul CVV acea persoana iti poate folosi cardul. Exista atat de multe variante de cazare, pentru ce sa te complici cu asa ceva? Ori plata se face prin SSL ori imi caut altceva. Si chiar si daca cardul de credit are 3D Secure tot exista situatii fraudulente in care iti poate fi folosit. Editat de something00, 25 iunie 2018 - 15:00. |
|
#682
Publicat: 25 iunie 2018 - 19:52
A fost cea mai avantajoasa cazare ca și istoric al ei sa zic asa, are câțiva ani pe booking și feedback foarte bun, nu știu exact cum s a făcut plata, din câte am înțeles, prin intermediul platformei booking, altfel trebuia sa merg în banca, sa completez un ordin de plata, eu am cont în lei și plata trebuia în euro.
Am scris și mai sus, sunt tentat sa merg la banca, declar pierdut cardul și îmi emit altul. |
#683
Publicat: 29 iunie 2018 - 08:21
d0d00, on 25 iunie 2018 - 19:52, said:
Am scris și mai sus, sunt tentat sa merg la banca, declar pierdut cardul și îmi emit altul. Pai ai mai spus chestia asta si acum o saptamana. In situatii de genul asta e nevoie de 2 minute pt ca cineva sa iti acceseze cardul si sa iti goleasca contul...trebuie actionat foarte rapid, imediat dupa ce ai sesizat neconformitatea. Ca idee, eu as suna la booking si as reclama locatia respectiva. Nu mi se pare deloc normal sa ceara datele cardului inclusiv CVP-ul cuiva, |
#684
Publicat: 29 iunie 2018 - 10:28
giuliani, cred ca pierdem ''pe traseu'' unele aspecte. plata trebuia facuta intr-un cont, din cate inteleg. si banuiesc ca varianta transmiterii datelor cardului a fost sugerata pt a evita taxele de transfer. nu vreau sa para ca ''tin cu ursul'', riscurile au fost deja enumerate mai sus, fiecare face cum considera. personal am ales varianta asta (tot pt evitarea taxelor de transfer) pt a face o plata in grecia. am ales sa o fac cu un card de debit pe care nu imi intra nicio plata (salariu,etc), imi expira in cateva luni si care, cel mai important, nu era autorizat pt plati online.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi