Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#703
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

 dariuscha, on 19 iulie 2018 - 20:02, said:

cam asta face booking daca gazda se hotaraste sa iti modifice tariful: asteapta sa ii comunici cat mai curand posibil daca accepti sau nu!

Eu, din fericire n-am patit asa ceva pana acum cu bookingul. De fapt sunt convins ca e vina hotelului cu pricina insa nu inteleg de ce booking nu ia masuri.
Mie mi se pare nepermis sa iti planifici niste tarife, le comunici la booking apoi te trezesti sa le triplezi si nimeni nu poate face nimic.

#704
cfrtriaj

cfrtriaj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 751
  • Înscris: 03.02.2009
Un număr de telefon booking ,,Romania,, unde sa pot suna si vorbi românește.plec in concediu afara si as dorii sa am in telefon in nr. De conctact salvat pentru ,, situații neplăcute,, .aici s-au in privat.va multumesc.

#705
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,998
  • Înscris: 18.12.2007
Romania
Support in Romanian
    0373 788 021
International Genius service number:
    +44 20 3684 7925

Asigura-te si ca stii sa scrii in romana, s-ar putea sa ai nevoie.

#706
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Sunt client Booking.com de la începuturile lor ca site de rezervări.

m-am confruntat cu bune și rele,  dar ca experiență generală mi se pare un site foarte ok.  

Vă recomand o soluție simplă de protecție a banilor de pe cardului cu care garantați rezervarea.
Cereți la banca emitentă să pună limită zero la plățile făcute dinspre exteriorul țării,  în cazul debitări cardului FĂRĂ CODUL CVC.

Atunci când rezervați,  imediat după rezervare, trimiteți un email folosind formularul de la booking  | CONTACTEAZĂ HOTELUL |  în care să solicitați a nu vă debita cardul,  întrucât doriți să achitați folosind alt card, ori cash.  

Principiul  este simplu.
Nimeni nu are voie să debiteze cardul fără acordul posesorului,  indiferent de motiv.    Este necesar a specifica acest lucru,  că nu vă dați acordul pentru debitare.

Cardul este valabil și poate fi debitat în cazul neprezentării, dar nu înainte.
Un hotel serios nu va debita nimic DACĂ ați anunțat imediat.    Eventual,  vor solicita un alt card,  sau ridicare limitei.
Le raspundeți că nu sunteți de acord să vă fie debitată o plată anticipată și le lăsați lor decizia de a anula rezervarea sau de a vă accepta condițiile.

Dacă încearcă să debiteze în dezacord cu cererea,   vă va veni un mesaj de la bancă cum că s-a încercat fără succes debitarea cardului, bla bla.  
Hotelierii sunt oameni și încearcă să vadă dacă se prinde și să vă prindă cu suma încasată.    Nu le dați această oportunitate pentru că pe urmă veți avea șansa de a primi servicii proaste și a fi tratați nerespectuos. De exemplu,  vă pot da o cameră murdară,  sau cu fața la stradă,  în dezacord cu ceea ce ați cumpărat,  pretextând că s-a produs o eroare și doar asta vă pot oferi.  au încasat banii și li se rupe dacă clientul va fi nemulțumit.  Nu fac toți așa,  dar mie mi s-a întâmplat de mai multe ori,  în Olanda,  Franța sau Germania.    De suficiente ori astfel încât să-mi schimb tactică și de a nu le mai permite să-și tragă bani de pe cardul meu fără ca eu să fiu acolo și să îmi dau acordul.  

Dacă un hotel insistă,  sugestia mea este să-o trimiteți la origini și să nu acceptați.   Este cel mai safe așa,  iar hoteluri sunt multe.   Alegeți unul care nu face rahaturi de genul acesta.

Un alt avantaj este acela că protecția la furturile care folosesc datele cardulu este mult mai mare.  

Dacă hotelul încearcă să debiteze cardul și nu reușește,  poate anula rezervarea.  
Chiar dacă taxa de anulare există,  întrucât nu pot debita cardul fără prezența posesorului,  nu se va percepe nicio taxă de anulare.
Este puțin tehnic ceea ce vă spun,  dar așa merg lucrurile.   Totul verificat de mine,  nu povești adunate de la alții.

Am rezervat acum ceva timp un sejur la hotel de 5 stele.   Pe site nu exista nicio referire la preautorizarea cardului,  la plată anticipată,  la reținerea unei sume,  nimic de acest gen.
Se spunea că plata se face la recepție și punct.  
La câteva minute după rezervare îmi sună telefonul cu 5 mesaje de la bancă,  la intervale de 2-3 minute, cum că se fac încercări de debitare fără codul CVC.  

Am trimis un mail hotelului și s-au liniștit.
La recepție nu au fost probleme și am achitat acolo cu cash (forma mea preferată de plată).
Nu este vorba despre nimic altceva decât de a pretinde respect în calitate de client.

Pentru cumpărături online poți returna bunurile după 30 de zile.  
Pentru o rezervare ce poți returna?   Dacă ți-a fost debitat cardul iar la fața locului constați că ți se vinde ceva necorespunzător,  diferit de ceea ce ai cumpărat,  cum să refuzi dacă ei și-au luat banii?

În Olanda,  la hotel de 4 stele,  în luna Februarie mi s-a dat cameră cu 16 grade pe timp de noapte.
Le-am solicitat să îmi schimbe camera cu una călduroasă,  unde să am 22 grade,  pentru că eu prefer să dorm în chiloți și la bustul gol.
Nu mă interesează politica hotelului.  Eu sunt Clientul și aleg să cumpăr ori să nu cumpăr. Asta doar atunci când nu ați plătit deja.

Așadar,  pentru mai multă protecție,  dezactivați plățile (debitarea) fără cod CVC.

#707
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
tomaso,
din pozitia de client nu pot decat sa sustin ce spui tu.
problema e ca mentiunea cu perautorizarea apare peste tot, cu litere mai mici sau mai mari.
si nu e singura! exista tot mai multe si mai variate conditii de rezervare. iar cele cu anulare gratuita pana in ziua rezervarii, ora X, mai sunt extrem de putine. din experienta mea pot sa spun ca platile mi-au fost debitate cu cateva zile inainte de sejur si asta deoarece astea au fost conditiile rezervarii.

#708
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,530
  • Înscris: 20.10.2006

 Lex404, on 03 iulie 2018 - 23:56, said:

Si-o tot zic. Pentru plati, toate, folositi card de credit.

Cu cardul de debit te duci doar la ATM-uri indoor.
Tot dracu ala e si cu card de credit, ba mai platesti si extra-comisioane. Nu mai bine dezactivezi din internet banking platile online? Sa vad atunci cum mai fac deastea.

#709
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Fraudarea se face de cele mai multe ori pe POS cu magstrip :)
La online degeaba daca ai 3D secure, dar baietii de prin Asia iti cloneaza banda magnetica (nu cipul).

#710
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010

 tomaso, on 16 august 2018 - 12:35, said:

... pentru mai multă protecție,  dezactivați plățile (debitarea) fără cod CVC.

Păi codul CVC îl dai de când faci rezervarea, deci degeaba dezactivează banca plăţile fără CVC, fiindcă hotelul are deja CVC-ul tău.
Sau spui cumva să introduc intenţionat greşit codul CVC la rezervare ?

Tu ai dreptate când spui că hoteluri sunt multe, dar de exemplu la Madrid în aprilie era singura unitate de cazare acceptabilă, aşa că mă interesa maxim să nu-mi anuleze rezervarea. Ce să fac, să aştept să apară last-minut-uri ? Sunt mult mai liniştit dacă am rezervarea făcută, şi şi mai liniştit când plătesc şi un avans. Iar la faţa locului toate se rezolvă. Ce, dacă n-are o cameră pe gustul tău părăseşti hotelul şi te cazezi în altă parte pe ideea că n-ai plătit nimic şi nu te leagă nimic de hotelul respectiv ? Indiferent dacă ai plătit vreun avans sau nu, hotelul îţi va pune la dispoziţie camera pe care o au disponibilă. Poţi să le soliciţi orice altă cameră, dacă n-au nu vei primi.

Plus că dacă nu vrei să plăteşti în avans, mai degrabă vei fi şicanat când te cazezi. Şi-ţi vor spune "dacă nu-ţi convine, poţi să pleci". Eu aşa aş gândi dacă aş fi hotelierul. Oamenii sunt oameni şi au orgolii.


Sănătate şi toate cele bune !

#711
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
Codul CVC nu este cel de pe spatele cardului, din 3 cifre, parca? Eu pe acesta nu l-am dat niciodata nimanui, poate nu m-am intalnit cu aceste situatii... Am introdus doar numarul cardului, cel de pe fata. Si mie mi-a incercat figura cu plata anticipat un hotel din Bari (desi scria clar ca se plateste la receptie) dar nu a mers pentru ca aveam prag 0 la plata fara cod CVC. Ca urmare, booking mi-a anulat rezervarea, dar cei de acolo m-au asteptat totusi (probabil se simteau). Am mai povestit, la momentul acela nu mi-a fost prea clar ce s-a intamplat, si booking-ul m-a anuntat tarziu de anulare, una peste alta s-a rezolvat, dar nu a fost ceva tocmai corect. In concluzie, si eu am lasat pragul 0 pentru plati nesecurizate.

#712
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
sunt cazuri in care pt rezervare iti cere si codul CVC (si nu putine), probabil nu te-ai intalnit tu cu situatia asta!
da-mi voie sa cred ca cei de la hotel nu ''s-au simtit'', ci pur si simplu aveau camere libere. ba chiar au zis mersi ca nu au mai platit comision catre booking. sau poate ai luat tu legatura cu ei dupa anulare... daca totusi zici ca te-au asteptat.

#713
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
Da, posibil, dar parca nu le-as da acel cod. Iar in cazul de la Bari, si booking-ul m-a anuntat ca mi s-a anulat rezervarea seara, la 1, cand eram deja cazata! Am lasat-o asa, desi ar fi meritat niste lamuriri legate de avansul nementionat nicaieri, de intarzierea cu care am fost anuntata...

#714
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016

 kerkyra, on 17 august 2018 - 13:49, said:

Da, posibil, dar parca nu le-as da acel cod. Iar in cazul de la Bari, si booking-ul m-a anuntat ca mi s-a anulat rezervarea seara, la 1, cand eram deja cazata! Am lasat-o asa, desi ar fi meritat niste lamuriri legate de avansul nementionat nicaieri, de intarzierea cu care am fost anuntata...
Ti-a anulat rezervarea hotelul ca sa nu plateasca comisionul,Asa am pățit eu in Bucuresti,m-am cazat si seara ma trezesc ca au dat ăștia ca eu nu am mai ajuns si au anulat rezervarea si mai imi si zice de la receptie ca daca ma suna booking sa zic ca nu am ajuns,iti dai seama ca daca suna booking ziceam adevărul dar nu au mai sunat.
Ce sa faci,ăștia suntem,o tara de africani albi.

#715
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010
Mie de fiecare dată mi s-a cerut codul CVC. După ce selectezi camerele, la pasul următor cere cardul de credit. Şi bagi numărul de 16 cifre şi codul CVC, altfel nu poţi încheia rezervarea.
E adevărat că am văzut şi cazări unde zice că "Nu e necesar card de credit", dar nu am ales încă nicio astfel de cazare. Şi am la activ vreo 50 în ultimii 10 ani.

Marius, am mai întâlnit situaţia respectivă, în iunie 2013, când mergeam în Zakynthos. Am dormit prima noapte la hotel Phillipos (în Paralia Katerini), şi grecul (Nikos) a raportat la booking că n-am ajuns. Eram pe plaja Laganas când mi-a arătat nevastă-mea e-mail-ul. Am sunat la booking şi le-am spus că am fost cazaţi, că grecul i-a minţit ca să nu plătească comisionul. Le-am spus şi numerele celor 2 camere. Mi-era frică să nu ne tragă banii de două ori. Iar la întoarcere, venind pe la Meteora, ne-am dus în Paralia să mâncăm la Zografos, şi să-i facem o vizită lui Nikos, să-l luăm la rost. Mi-a arătat registrul unde era menţiunea că am stat în noaptea de 21 iunie în camerele 105 şi 106, ceea ce ne-a liniştit. I-am spus că nu-i corect cum a procedat şi că am anunţat la booking. Nu ştiu ce s-a întâmplat mai departe, dar am o vagă bănuială că hotelul Phillipos din PK nu mai e pe booking.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 17 August 2018 - 21:39.


#716
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
Ovidiu, nu mereu e cerut codul CVC la rezervari. si mi s-au si incasat banii fara cod dat.
cand nu e necesar cardul de credit nu e necesar pur si simplu. fie nu ii intereseaza o garantie (f f putine cazuri), fie iti cer ulterior un transfer bancar. iar asta e mentionat la observatii/detalii, mai jos.  cazul cu transferul l-am intalnit de ex la cazarile din austria, mai ales cu ceva ani in urma erau f dese. (Înainte de sosire se solicită plata prin transfer bancar. După ce faceți rezervarea, proprietatea vă va trimite instrucțiuni.)

#717
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010
Dariuşa, tu eşti oricum mai umblată ca mine, deci automat ai întâlnit situaţii mai multe. Eu nu am întâlnit încă să-mi ceară contul fără CVC, dar dacă şi tu confirmi, atunci e ok. În Austria nu am rezervat niciodată pe booking, pentru Viena aveam cazare în Pfaffstätten de fiecare dată. Nu o găsisem eu, doar am preluat informaţia la un moment dat.
Iar pe booking am făcut rezervări doar pentru Italia, Spania, Germania, SUA, Ungaria, România, Bulgaria şi Grecia (cele mai multe în Grecia, aşa cum ştii).


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 18 August 2018 - 01:05.


#718
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Eu fac rezervările de pe tabletă, folosind aplicația lor.
Există cardul în contul de client, dar nu este trimis și codul cvc către hotel.

#719
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008

 OvidiuNS, on 18 august 2018 - 01:03, said:

Dariuşa, tu eşti oricum mai umblată ca mine, deci automat ai întâlnit situaţii mai multe.
n-as zice ca sunt mai umblata, ci ca am intalnit situatii mai multe. daca luam andaluzia ca exemplu, tu ai avut o singura cazare si ai mers prin agentie (deci nu a fost in sarcina ta rezervarea cazarii!) , eu am rezervat cazari in malaga, marbella, ronda, sevilla, granada, cordoba.  alt exemplu unde am fost amandoi: in viena am schimbat mereu cazarile, de 2 ori am facut prin booking, o data direct prin accor.

la ultima calatorie, in italia, am avut 3 rezervari, toate facute prin booking si toate cu plata in avans cu 9 zile, plata incasata tot prin booking. anularea gratuita se putea face cu 7 zile inainte, cele 2 zile dinte fiind probabil luate ca marja in caz ca cel care rezerva nu are banii pe card la data platii si sa se rezolve situatia. problema mea e ca se fac doua luni curand si inca nu am primit cei 10% in contul de membru wizz. nu e prima data cand intarzie, insa acum au sarit calul. nu mai zic de faptul ca, in cazul cazarii de la alba iulia, nu au facut nimic in favoarea clientului, adica a mea, au stiut doar sa sune sa intervina pt doleanta partenerului de afaceri, de la care isi ia 15% comision.

#720
Maria2018

Maria2018

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 19.08.2018
Booking.com e bun cat timp lucrurile merg bine. Nu va doresc sa faceti cunostinta cu execrabilul lor Customer Service, unde esti pasat de la un operator la altul, la fiecare apel incat trebuie sa explici fiecaruia in parte. M-am convins astfel ca sunt mana in mana cu hotelierii, in special cei cu rating mare. Iar tu daca ai intampinat probleme nu esti reprezentat de ei. La hotelul pe care l-am ales, mi s-a dat , la fata locului, o alta camera decat din cele afisate la categorie deluxe, o camera cu conditii proaste, intunecata,cu wi fi prost,nu ceea ce alesesem eu. La întoarcerea din sejur, luni, saptamana asta, am facut plangere la booking in scris cu refunding. Stau eu linistita pana vineri, niciun raspuns. Sun. Prima operatoare de la Customer service mi -a parut prea amabila. Mai trimiteti o data, nu avem nimic. Circul a inceput a doua zi dupa ce am retrimis mail cu plângerea, plus printscreen ca am luat legatura cu ei luni in scris. Nu mi au raspuns la mail asa ca am sunat din nou. Alt operator. Stupoare, cica nu au primit mail. Trimit din nou cu 15 poze care imi sustineau plangerea. Sun din nou sa ma asigur ca au primit. Stupoare, n -au primit, mai sa fie, ce tehnologie rudimentară au. Cucoana gaseste explicatia: ati trimis 15 poze, trimiteti 5 poze in 3 mailuri. Ma prind deja de fenta, si le spun, da, da, buna strategie, sa spuneti apoi ca nu le primiti pe toate. N-am incotro si fac asta dar imi iau marja de siguranta la fiecare si pun plangerea in fiecare. Sun din nou, alt operator. Surpriza! Nu au primit nimic, sa retrimit. Pe bune??? E clar! Le trimit din nou, si sun din nou. Deja o luam ca pe joaca. I-am tocat toata ziua in engleza, ei se si bazeaza pe faptul ca unii nu stiu engleza sau se fac ca nu înteleg ce  spui, operator in romana nu era niciodată disponibil in weekend. In final, confirmau ca au primit al doilea si al treilea mail al meu, dar nu pe primul care avea pozele compromitatoare din camera (o poza cu un paianjen mare, pe bune, a fost primul păianjen asa mare pe care il vad la o cazare, o poza cu camera intunecoasa, o poza cu vederea de la fereastra care nu era cea promisa pe site, dar paianjenul ala i -a stresat mult). Strategia lor era execrabila, numai minciuni, o operatoare , dorind sa imi dovedeasca ca au primit al doilea si al treilea mail, a trunchiat attachment, scotand fotografii cu discutii cu hotelul din care reiesea ca nu mi se schimba camera de pe site. Fiecare operator mintea ca ultimul meu mail trimis catre ei (acela cu pozele compromitatoare) nu exista. Sa va spun ca si review la hotel nu a fost postat inca, desi altele bune au fost postate inca de o saptamana? Nici nu cred ca il vor posta, te vor freca cu toti prostii la telefon pana obosesti si ii lasi in pace. Asadar pana la Dumnezeu, te mananca sfintii. Bucurati-va cand nu aveti probleme cu ei dar cand veti da de vreo problema, sa stiti ce va asteapta. Pentru chestii minore, probabil, va vor ajuta, dar la cele majore, vor acoperi greseala hotelului  care are rating mare si de la care isi iau comisioane grase, stiati ca ratingul e sus si datorita acestor comisioane mari? Pentru ca ei nu posteaza review uri proaste la acestea. E o intreaga afacere si voi o sustineti. Eu aleg sa nu o mai fac. Google este logic mana in mana cu ei. La recenzii, Google a refuzat poza cu paianjenul. Tripadvisor in schimb, nepartinitor. Ce am trimis, aia a publicat. Va tin la curent cu mersul plangerii. Credeti ca vor rezolva in 7 zile precum se lauda? La mailuri oricum nu raspund iar la telefon o mie de minciuni. Voi lua legatura direct cu managerul hotelului.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate