Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Booking.com
Last Updated: Mar 25 2024 07:30, Started by
ortega
, Jan 17 2009 14:07
·
29
#631
Posted 15 June 2017 - 22:33
Daca nu am nici un leu pe card de unde poate lua bani pentru o rezervare pe booking, pe care nu am anulat-o la timp?
|
#632
Posted 16 June 2017 - 21:35
Salutare,
Tocmai am facut o rezervare pe booking.com si am seizat o oferta noua, si foarte interesanta. Ca urmare a rezevarii am primit acces gratuit la unele atractii din oras, este vorba de Roma. Mi-au trimis un QR code pe mail si spun ei, ca utilizand acel cod as avea acces gratuit la multe atractii printre care Vatican, Colloseum si altele. Oferta mi se pare super tare, as vrea sa stiu daca a folosit cineva pana acum si daca ati intampinat dificultati. Here's How It Works Visit any of the attractions listed between 2017-06-27 and 2017-06-30 Just show QR code to staff at the attractions (or location listed) to get your free tickets! Enjoy Rome attractions – free |
#633
Posted 18 June 2017 - 21:50
@liviudavid - Codul QR l-ai primit imediat ce ai facut rezervarea? Am facut in aceasta seara rezervare pentru Roma si pana acum nu am primit nimic. Mesajul cu oferta era in continuare postat pe site. Thx
|
#634
Posted 20 June 2017 - 13:58
Da, l-am primit imediat dupa ce am facut rezervarea pe mail, intr-un mail separat.
Daca nu ai primit QR-ul poti sa dai un mesaj catre booking sa ti-l trimita. Edited by liviudavid, 20 June 2017 - 14:06. |
#635
Posted 29 June 2017 - 16:05
Skytalker, on 12 aprilie 2017 - 21:55, said:
Ai vreo sursa care sa confirme ceea ce spui? Din experienta mea "booking.com" ofera cele mai bune preturi, mai bune decit ai face rezervarea direct la hotel. Nemaivorbind ca sint foarte reliable. In plus, daca ai statutul de 'genius' la ei, mai beneficiezi de pina la 10% reducere in plus. Mai mult, atita timp cit se cere un card de credit la rezervare, nu inteleg de ce unii incearca sa faca rezervari cu card de debit. Si apoi se si mira ca nu merge. Sa inteleg ca preturile sunt mai mici prin booking, deci hotelierul pierde si un procent din pret, si comisionul booking, nu? Si da, am "sursa": experienta mea. Aceeasi cazare a avut un pret mult mai mare pe booking decat la fata locului, nu o data. Bob493, on 12 aprilie 2017 - 21:16, said: Si de ce o zici cu asa mandrie de parca ai fi castigat ceva prin asta? Iti vor anula toata rezervarea aia nerambursabila a lor si tu vei fi liber sa-ti cauti in alta parte. |
#636
Posted 03 July 2017 - 00:05
Salutare, am facut o rezervare pe booking la un hotel din Salonic, mai exact Porto Palace Hotel.
Initial trebuia sa plecam doua cupluri dar imediat dupa ce am facut rezervarea celalalt cuplu s-a razgandit si nu mai vrea sa vina. Prietena a anulat rezervarea si acum ne pune sa platim vreo 800 euro pentru anulare. In momentul in care a facut rezervarea a folosit un card de debit de la ING pe care nu are nici un leu. Noi acum cum sa facem ca sa nu ne ia astia banii ? Card ul respectiv este mai mult un card de salariu. |
#637
Posted 06 July 2017 - 05:50
marijuan, on 29 iunie 2017 - 16:05, said:
Sa inteleg ca preturile sunt mai mici prin booking, deci hotelierul pierde si un procent din pret, si comisionul booking, nu? Si da, am "sursa": experienta mea. Aceeasi cazare a avut un pret mult mai mare pe booking decat la fata locului, nu o data. Preturile de pe booking sunt incarcate de catre hotelieri. Daca exista diferenta intre tariful de pe site si tariful de receptie, poti anunta booking, care va cere explicatii daca va fi cazul, dar cel mai probabil nu va fi, pentru ca tu nu te referi la rezervari ci la discounturi oferite la fata locului, ceea ce e perfect legal. Quote Nu, nu am castigat, dar pe mine ma intereseaza ca nu am pierdut. Ba da, ai pierdut rezervarea, ca altceva nu aveai ce sa pierzi. Tu nu intelegi cum functioneaza site-ul asta si esti ridicol cu atitudinea ta de baba suspicioasa. Etern1ty, on 03 iulie 2017 - 00:05, said:
Salutare, am facut o rezervare pe booking la un hotel din Salonic, mai exact Porto Palace Hotel. Initial trebuia sa plecam doua cupluri dar imediat dupa ce am facut rezervarea celalalt cuplu s-a razgandit si nu mai vrea sa vina. Prietena a anulat rezervarea si acum ne pune sa platim vreo 800 euro pentru anulare. In momentul in care a facut rezervarea a folosit un card de debit de la ING pe care nu are nici un leu. Noi acum cum sa facem ca sa nu ne ia astia banii ? Card ul respectiv este mai mult un card de salariu. In momentul in care ai finalizat rezervarea, tu ti-ai dat acordul sa dai acei bani, indiferent daca ai citit cu atentie sau nu termenii si conditiile. Sfatul meu e sa nu bagati bani pe cardul acela pana nu trece perioada pentru care a fost facuta rezervarea sau pana primiti o confirmare de anulare gratuita, pentru ca este dreptul lor sa va ia acei bani si, teoretic, e posibil sa mai incerce sa o faca. |
#638
Posted 24 December 2017 - 13:32
Programul ala referral, cineva care isi face o rezervare folosind linkul meu, el primeste 10% reducere, eu 15 dolari, are limitari?
nu am gasit nimic, dar parca nu cred ca functioneaza daca ala face o rezervare de o zi si 100 lei. |
#639
Posted 27 December 2017 - 09:58
Etern1ty: daca mergeai cu prieteni era altceva...
asa cu cupluri mai poti pati si din astea ))) |
#640
Posted 28 February 2018 - 16:18
Am rezervat azi o camera la un hotel in italia pt o noapte. Pretul a fost foarte mic, ma si asteptam sa nu fie ceva ok. Foarte mic insemnand 5 euro pt o camera cu breakfast inclus. Acum am primit mail de la booking cum ca au gresit ei pretul si ca pretul e de fapt 75 de euro si nu 5 si sa le spun in 48 de ore daca accept noul pret sau daca nu, imi vor anula ei rezervarea. As putea face ceva legat de asta?
|
|
#641
Posted 28 February 2018 - 17:01
IuliuF, on 28 februarie 2018 - 16:18, said:
Am rezervat azi o camera la un hotel in italia pt o noapte. Pretul a fost foarte mic, ma si asteptam sa nu fie ceva ok. Foarte mic insemnand 5 euro pt o camera cu breakfast inclus. Acum am primit mail de la booking cum ca au gresit ei pretul si ca pretul e de fapt 75 de euro si nu 5 si sa le spun in 48 de ore daca accept noul pret sau daca nu, imi vor anula ei rezervarea. As putea face ceva legat de asta? Cum ar fi sa citesti "Term and conditions" inainte sa intrebi? Scrie asa: "Obvious errors and mistakes (including misprints) are not binding." Evident ca tu poti incerca sa ii dai in judecata pe motiv ca 5 euro pe noapte nu este eroare evidenta. Ma indoiesc ca vei avea succes. |
#642
Posted 01 March 2018 - 17:16
IuliuF, on 28 februarie 2018 - 16:18, said:
Am rezervat azi o camera la un hotel in italia pt o noapte. Pretul a fost foarte mic, ma si asteptam sa nu fie ceva ok. Foarte mic insemnand 5 euro pt o camera cu breakfast inclus. Acum am primit mail de la booking cum ca au gresit ei pretul si ca pretul e de fapt 75 de euro si nu 5 si sa le spun in 48 de ore daca accept noul pret sau daca nu, imi vor anula ei rezervarea. As putea face ceva legat de asta? iti poti forta norocul pentru fun. sunt multe cazuri pe net raspunde Thank you, but I decline your offer and I would like to keep the reservation as it is. |
#643
Posted 04 March 2018 - 20:47
slai, on 24 decembrie 2017 - 13:32, said:
Programul ala referral, cineva care isi face o rezervare folosind linkul meu, el primeste 10% reducere, eu 15 dolari, are limitari? nu am gasit nimic, dar parca nu cred ca functioneaza daca ala face o rezervare de o zi si 100 lei. Pretul minim al rezervarii trebuie sa fie de 30 dolari. |
#644
Posted 22 March 2018 - 00:57
A patit cineva sa faca rezervare si pe rezervarea in format pdf sa apara mai putine persoane/camere decat s-a cerut in momentul rezervarii, insa pretul sa fie corespunzator pentru nr de persoane/camere cerute, adica mai mare? Se pare ca este o eroare tehnica. Am sunat la ei si au zis ca o sa verifice si o sa primesc raspuns pe e-mail. Are rost sa sun si la unitatea de cazare?
|
#645
Posted 22 March 2018 - 08:43
nu.
cred ca e vorba de o eroare. sau mai poate fi vorba de o singura camera la care rezervarea se poate face in mai multe conditii, insa si in cazul asta tot despre o eroare putem vorbi. sper sa primesti cat mai repede raspuns, pt ca mi s-ar fi parut normal sa te puna in asteptare si sa contacteze hotelul imediat. daca nu, suna-i din nou si insista sa rezolve situatia pe loc. poti suna si la cazare, macar te pot lamuri repede si exact cum e situatia. |
|
#646
Posted 22 March 2018 - 09:58
E vorba de un hostel defapt. Pe rezervare apare o singura persoana, dar pretul incasat este pentru 2 persoane. Nici nu exista pret asa mare pentru o persoana. M-au redirectionat la un operator in engleza, apoi dupa ce am explicat situatia m-au pus in asteptare si au zis ca o sa revina cu un e-mail. Azi sun iar la ei.
Edit: De pe alt cont am facut rezervare pentru inca o persoana la accelasi hostel si pe aceeasi data si a mers ok, inclusiv pretul la jumatate fata de rezervarea de 2 persoane la care apare in pdf doar o persoana. Edited by LunaCrystal, 22 March 2018 - 10:00. |
#647
Posted 22 March 2018 - 12:24
Am rezolvat, isi cer scuze, a fost o eroare tehnica ca aparea doar o persoana pe rezervare. Isi cer scuze.
|
#648
Posted 03 April 2018 - 07:46
Am facut o rezervare pe booking pentru un apartament la Viena; in conditiile rezervarii scrie clar ca plata se face in avans. In urma cu o vreo 10 zile am primit mail de la proprietar in care imi trimite contul bancar in care sa fac plata dar imi zice ca pot plati si prin paypal si daca vreau asa, sa-i comunic adresa de mail. Am ales paypal si am convenit sa-mi trimita solicitarea de plata. Nu mi-a trimis-o, am trimis mail sa-i aduc aminte. Ieri mi-a raspuns ca imi va trimite solicitarea de plata in cursul zilei, dar tot scrie in fiecare mesaj ca nu trebuie sa platesc in avans, ca pot plati si la proprietate, ca au wi fi si ca pot plati prin paypal cand ajung acolo...si chestii de-astea. Bineinteles ca n-a trimis solicitarea de plata.
Ce sa fac eu acum? Mi se pare aiurea (daca nu chiar suspect). Peste 3 zile este plecarea si nu vreau sa am probleme cu cazarea, fireste. Sa-i platesc prin banca chiar daca am zis ca prefer paypal si sa ma prezint la ei cu dovada platii? (desi daca platesc azi, pana la data cazarii banii ar trebui sa fie in contul lor). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users