Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
noul Chevrolet Camaro
Last Updated: Jun 21 2009 22:14, Started by
Huck_
, Mar 12 2008 20:23
·
0
#37
Posted 20 March 2008 - 22:04
turbo trabannt, on Mar 20 2008, 14:39, said: in mod cert nu este facuta de robotul gica.... huck , ceva lista de echipare la 21 mii ? • Active Handling System (ESC) • Brakes: four-wheel antilock disc standard • Engine: 250 hp 3.9L 3900 V6 HF • Tires: front and rear, P235/40-17, • Wheels: 17- x 8.5-inch front and rear, five-spoke, silver-painted, aluminum • Six-speed manual transmission • Air conditioning • Power windows • Remote Keyless Entry • Cruise control • Cloth bucket seats • CD player • OnStar Ceva de genul asta, cam tot ce e necesar e standard, companiile americane nu incarca pretul cu optionalele. Oricum competitorul direct, Mustang V6 se vinde la $18,000, $3000 sub Camaro, asa ca nu pot pun un pret de baza prea ridicat. Problema masinilor americane e calitatea materialelor de la interior, nu manevrabilitatea, tehnologiile folosite sau dotarile. Edited by Huck_, 20 March 2008 - 22:31. |
#38
Posted 20 March 2008 - 22:44
pimpey, on Mar 20 2008, 14:39, said: pai asta am citit-o pe un site sau am vazut-o la TV (top gear)nush sigur... dupa look asta din punctul tau de vedere si al celor care le plac masinile americane (cele vechi)... Mie unu imi place cum arata Camaro ..dar nu e ceva extraordinar o vad ca pe o masina normala ! ... avand in vedere ca designul este cam invechit!(acelasi design il aveau si masinile de acu 20 de ani :|...poate chiar mai mult:)) Top Gear mananca rahat cand vine vorba de masini americane, spun numai aiureli. In privinta designului, poate-mi spui si mie ce masina avea designul Camaro-ului acum 20 de ani? [ http://img505.imageshack.us/img505/4989/greyblackmq4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Uite si arcurile cu foi de la Corvette, pentru cine era curios. Arcuri cu foi e impropriu spus pentru ca e vorba de o singura bara (bara transversala neagra, legata la bratul inferior al suspensiei): http://images.motort...ension_View.jpg Edited by Huck_, 20 March 2008 - 22:48. |
#39
Posted 26 March 2008 - 00:12
http://www.autoblog....rbo-for-camaro/
Se testeaza reactia pietei la un motor de 2 kile turbo in Camaro ca base. Blasfemie, high-revver la puterea asta intr-o carcasa asa faina... dar parca nu suna asa de rau, tinand cont ca asta ar insemna ca l-am putea vedea si in Europa/Romania fara sa fie taxat asa drastic de prietenii europeni complexati de motoarele lor mici. |
#41
Posted 31 March 2008 - 00:26
Masina este o bestie cel putin. Si imi pare rau sa o spun insa BMW-uri sunt multe in tara noastra. Ca e M sau nu, cei ce privesc de pe marginea drumului trebuie sa aibe ceva cunostinte in domeniul auto. Pentru acest Camaro nu ai nevoie. Cazi pe spate instant. Poa' sa aibe si pedale din punctul meu de vedere arata trasnet.
Masina asta intoarce TOATE capetele Poze multe aici. Diferentele dintre seria 3 normala si un M3 sunt destul de dificil de facut: [ http://images.worldcarfans.com/articles/2005/2/28/6050228.001/6050228.001.1M.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.news-blogs.com/_images/auto/bmw5_series_2006.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Camaro e unul singur Edited by Cristist50, 31 March 2008 - 00:36. |
#42
Posted 31 March 2008 - 00:32
probabil pt ca ar fi rara pe la noi. pe cand bmw-uri se cam vad pe toate gardurile in romania. parerea mea
|
#43
Posted 31 March 2008 - 00:36
Nu te contrazic, insa masina rara (deocamdata) este si Tata
|
#44
Posted 31 March 2008 - 00:42
ca sa nu mai zic ca e clar ca acest camaro e masina de showoff, pe cand un m3 sau un m5 prefera cartea understatement-ului, de aia modificarile fata de viariantele mai slabute sunt mai greu vizibile pt neofiti
|
#45
Posted 31 March 2008 - 00:59
Angel Eyes si aripioara de rechin furaciune crasa de la BMW, se vede din start cu cine vrea sa se lupte barca asta cu interior de bombonerie, mai am putin si vomit cand vad ceasurile alea gen I Robot, americanii astia sunt complet idioti cand spera ca un rahat de 18000 de dolari o sa bata vreodata o masina de 50 de mii.
Arata ca o masina de complexat care e furios ca nu se uita lumea dupa el pe strada, poate cu conceptul X or sa-l observe si pe el fetele si o sa aiba ocazia sa bage botu'n pasare fara sa mai plateasca, cum facea pana acum. E o lume de ciudati outside, la noi se beleste ochiu dupa mizerii americane, la ei balesc toti dupa europene. Borasc... Am fost deplasat? Edited by fiberspeeder, 31 March 2008 - 01:04. |
#47
Posted 31 March 2008 - 01:05
Gata, nu mai zic nimic.
Nu vreau sa fac un versus dar dupa niste poze nu poti spune foarte multe si mai ales ca e mai tare decat o masina de 4 ori mai scumpa. Uite poze ale "concurentului" daca pot zice asa cu toate ca nu este cazul: [ http://www.zcars.com.au/images/2008-bmw-m312.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.zcars.com.au/images/bmw-m31.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu zic ca e din alta clasa, lume, planeta, etc. Hai sa vedem dupa care intoarce lumea mai des capul Edited by fiberspeeder, 31 March 2008 - 01:16. |
#48
Posted 31 March 2008 - 08:58
BMW are demult o mare problema cu designul de cand cu handicapatii aia 2. Daca puneai un seria 7 vechi comparativ cu Camaro asta nou da, ai fi putut sta pe ganduri la capitolul design, seria 7 vechi (nu stiu codul de model) fiind o masina deosebita.
Intamplarea face ca noul M3 Coupe sa arate mai bine decat restul BMW-urilor noi. Nu contesta nimeni superioritatea tehnologica a BMW insa masinile americane (majoritatea, nu toate) au avut intotdeauna un plus de personalitate. Noul Camaro este o masina frumoasa, una dintre putinele masini frumoase nou aparute, cu tot cu angel-eyes si shark-fin (dar chiar, unde-ai vazut tu coada de rehin?). Edited by fastcarjunkie, 31 March 2008 - 09:01. |
#49
Posted 31 March 2008 - 14:55
Sharky Deasupra lunetei
[ http://images.leftlanenews.com/content/march2008/camaro-9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 01 April 2008 - 08:47
Aaaaah, pai nici macar nu seamana ca forma, si VAG-urile au chestii asemanatoare deci nu cred ca-i problem. Intr-o vreme era tendinta (ca si la auto is tendinte) cu antene scurte, groase, flexibile. Acum e cu lind....clit... shark-fin-uri din astea ce pot indeplini o groaza de roluri.
Cu angel-eyes-urile sunt de-acord, se putea fara. |
|
#52
Posted 02 April 2008 - 19:27
m-as mira sa bage astia angel aiz d'alea , numa bemveu baga ceva asa misto. Astia au pus si ei la concept asa de forma, probabil furat de pe vreun 316d da n-o sa fie capabili rednecii sa bage si de serie ca nu are tehnologie astia.
|
#53
Posted 03 April 2008 - 07:58
fiberspeeder, on Mar 30 2008, 18:59, said: Angel Eyes si aripioara de rechin furaciune crasa de la BMW, se vede din start cu cine vrea sa se lupte barca asta cu interior de bombonerie, mai am putin si vomit cand vad ceasurile alea gen I Robot, americanii astia sunt complet idioti cand spera ca un rahat de 18000 de dolari o sa bata vreodata o masina de 50 de mii. Arata ca o masina de complexat care e furios ca nu se uita lumea dupa el pe strada, poate cu conceptul X or sa-l observe si pe el fetele si o sa aiba ocazia sa bage botu'n pasare fara sa mai plateasca, cum facea pana acum. Hm, daca BMWul e masina preferata a sutilor care spera ca sigla BMW le curata jegul de sub unghii, asta nu inseamna ca imi place BMW mai putin. Nu e vina BMW ca toti nespalatii cred ca masina ii transforma in niste lorzi. fiberspeeder said: E o lume de ciudati outside, la noi se beleste ochiu dupa mizerii americane, la ei balesc toti dupa europene. Borasc... Aiureli. In afara de BMW si Mercedes nici o alta firma europeana nu are sanse serioase pe piata americana. VW, cel mai mare concern auto european, se chinuie cu vanzari sub cele 2 companii de mai sus (luate in parte!), asta explica de ce constructorii europeni de masini (de productie mare, nu exotice), in afara celor germani, nu sunt prezenti pe piata SUA. SAAB si Volvo sunt pe piata SUA, dar ei sunt constructori detinuti de companii americane, ce folosesc platforme si componente puse la dispozitie de companiile americane mama. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users