Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
noul Chevrolet Camaro
Last Updated: Jun 21 2009 22:14, Started by
Huck_
, Mar 12 2008 20:23
·
0
#19
Posted 17 March 2008 - 14:54
fastcarjunkie, on Mar 14 2008, 08:06, said: La demaraje si viteze intr-adevar bate cam tot dar sa nu exageram, americancele nu prea iau curbele. Platforma e de Holden australian care are handling foarte bun. Tu cand zici ca n-o sa ia curbele te referi la faptul ca la prima curba intri-n gard (asa cum au impresia foarte multi romani despre masinile americane) sau ca pe Nurburbring M3 o sa faca 8:00:00 si Camaro 8:03:00? (cifrele sunt exemple, diferenta dintre ele e ideea) |
#20
Posted 18 March 2008 - 11:06
Huck cum adica mai economic? Mai economic pt. cilindreea lui sau mai economic decat cel de M3?
Pimp stiu ca europeanul mai pune o suspensie independenta, un amortizor nu stiu de care, chestii de rafinament in timp ce la americani sunt destul de dese cazurile cu suspensie pe foi de arc chiar si la masini noi. Cand zic ca nu prea iau curbele (parere corecta zic eu, pana cand aparuse noul Mustang inclusiv) ma refer la manevrabilitate, adica frane usor subdimensionate, control/feedback destul de precar in viraje. Imi cer scuze, NU sunt de parere ca te opresti in gard cu ea la prima curba dar nici ca ajunge la doar 3 secunde in urma M3-ului pe circuit (desi n-ar fi exclus daca ma gandesc bine, ar putea compensa prin forta bruta pe portiunile fara viraje). N-am stiut ce platforma sta la baza masinii asteia, intr-adevar Holden au avut ceva hit-uri pana acum. Ar fi interesant de vazut unde s-a dezvoltat platforma respectiva, daca e in US ok, au inceput americanii sa faca masini complete daca nu atunci inseamna ca am si eu un pic de dreptate. |
#21
Posted 18 March 2008 - 12:49
fastcarjunkie, on Mar 18 2008, 05:06, said: Huck cum adica mai economic? Mai economic pt. cilindreea lui sau mai economic decat cel de M3? Mai economic in sensul urmator: Camaro de 430 de cai va consuma mai putin decat M3ul de 415 cai. fastcarjunkie said: Pimp stiu ca europeanul mai pune o suspensie independenta, un amortizor nu stiu de care, chestii de rafinament in timp ce la americani sunt destul de dese cazurile cu suspensie pe foi de arc chiar si la masini noi. Arcurile cu foi de pe Corvette sunt de high tech, mult mai costisitoare decat arcurile obisnuite. Motivul pentru care s-a mers pe solutia asta e ca arcurile cu foi lasa mai mult spatiu pentru motor. Asa se face ca desi Corvette are motorul un motor de 7 litri in fata, are capota mai joasa decat multe masini sport cu motorul in spate. Uita-te la un profil de Corvette si compara-l cu alte masini cu motorul in fata, diferenta e clara. fastcarjunkie said: Cand zic ca nu prea iau curbele (parere corecta zic eu, pana cand aparuse noul Mustang inclusiv) ma refer la manevrabilitate, adica frane usor subdimensionate, control/feedback destul de precar in viraje. Imi cer scuze, NU sunt de parere ca te opresti in gard cu ea la prima curba dar nici ca ajunge la doar 3 secunde in urma M3-ului pe circuit (desi n-ar fi exclus daca ma gandesc bine, ar putea compensa prin forta bruta pe portiunile fara viraje). Mustangul nu are suspensie independenta pe spate, pentru ca sa se reduca costurile - nu e usor sa faci o masina V6 cu tractiune pe spate care sa aiba un pret de pornire de numai $18,000. Solutia rear live axle (Mustang) e in teorie mai putin comfortabila, mai zgomotoasa. In realitate e mai confortabila si mai silentioasa decat Focusul de acelasi acelasi pret care are suspensie independenta. Conteaza nu doar solutia constructiva aleasa, dar si calitatea implementarii. Alt exemplu: BMW seria 1/3/5 folosesc suspensii McPherson pe fata, o suspensie ridicola, de masini compacte, dar se conduc foarte bine. La fel si Boxter/Cayman folosesc tot McPherson, de data asta pe fata si pe spate, si totusi se conduc foarte bine. Asa ca Top Gear/Fifth Gear mananca rahat la greu, cand critica masinile americane ca folosesc solutii mai putin in voga, dar care merg foarte bine, si in acelasi timp nu sufla o vorba cand vine vorba de masinile nemtesti. Oricum Roush Mustang a batut modelul anterior de M3 pe circuitul TG, si a obtinut acelasi timp cu M3 CSL (CSL e mult modificat fata de versiunea de serie, Roush M. e modificat si el, dar costa doar $40-50,000, CSL vine la de 3 ori pretul asta). |
#22
Posted 18 March 2008 - 14:10
fastcarjunkie, on Mar 18 2008, 05:06, said: N-am stiut ce platforma sta la baza masinii asteia, intr-adevar Holden au avut ceva hit-uri pana acum. Ar fi interesant de vazut unde s-a dezvoltat platforma respectiva, daca e in US ok, au inceput americanii sa faca masini complete daca nu atunci inseamna ca am si eu un pic de dreptate. daca la restul ti-a raspuns destul de bine Huck platforma noului Camaro ca si Pontiac G8 este facuta si conceputa de Holden, adica GM Australia. Si are suspensie independeta pe cele 4 roti. Vechiul Camaro, chiar daca n-avea suspensie independenta pe spate, se descurca foate bine oricum pe circuit. Nu cred ca a fost testat la N-bring dar s-au facut destule teste pe alte circuite si se descurca foarte bine, asta pe langa faptul ca, castiga destul de usor grupa lui la Grand Am Cup. Astept cu nerabdare rezultate cu acet nou model, in paralel cu M3-ul. Au puteri similare deci pe circuit se va vedea doar diferenta de cum sta in curbe.....si pe un circuit lung precum nurburbring, eu anticipez ca diferenta va fi intre 2-5 secunde. Dar sa vedem...... |
#23
Posted 18 March 2008 - 14:47
Asadar nu e o platforma conceputa in US.
Huck da-mi niste date despre consum pentru motoare comparabile ca putere europene si americane. O fi hi-tech cum zici tu treaba cu arcurile dar cu amortizorul atunci cum ramane? Esti sigur ca alura Corvette-ului (o alta masina deosebita) e datorata folosirii foilor de arc? |
#24
Posted 18 March 2008 - 21:17
fastcarjunkie, on Mar 18 2008, 08:47, said: Asadar nu e o platforma conceputa in US. Da si nu. Platforma a fost dezvoltata de Holden pe baza platformei de la vechiul Opel Omega, dar cu specificatiile si subansamblele GM, pentru ca intentia GM este sa foloseasca platforma asta pentru toate berlinele RWD medii sau mari (pentru masini RWD compacte, GM foloseste alta platforma). fastcarjunkie said: Huck da-mi niste date despre consum pentru motoare comparabile ca putere europene si americane. Motoarele DOHC americane au acelasi consum cu cele europene sau japoneze. Dar V8ul de pe Camaro e OHV, configuratie semnificativ mai economica decat DOHC de aceeasi putere. O lista scurta cu masini de europene de puteri asemanatoare cu Corvette si consumurile lor (cele de 500 HP comparate cu Corvette Z06, cele de 400 HP comparate cu Corvette base engine). Consumul e dat in mile pe galon de benzina, valorile mai mari indica un consum mai bun. Corvette Z06: 7 litri V8, 505 HP, consum oras/afara 15/24 mpg Ferrari F430: 4.3 litri V8, 490 HP, consum 11/16 mpg Lamborghini Gallardo: 5 litri V10, 520 HP, consum 10/17 mpg Corvette: 6.2 litri V8, 436 HP, consum oras/afara 16/26 mpg Aston Martin DB9: 6 litri V12, 450 HP, consum 12/19 mpg Maserati Gran Sport: 4.2 litri V8, 400 HP, consum 12/17 mpg BMW M5: 5.0 litri, 500 HP, consum 11/17 mpg (in setarea default, 400HP) fastcarjunkie said: O fi hi-tech cum zici tu treaba cu arcurile dar cu amortizorul atunci cum ramane? Esti sigur ca alura Corvette-ului (o alta masina deosebita) e datorata folosirii foilor de arc? Amortizorul si arcul ocupa acelasi spatiu doar la McPherson. Pe locul unde ar fi arcurile, la Corvette e structura de rezistenta a masinii. Alura Corvette-ului e datorata multor lucruri, arcurile cu foi e doar unul dintre ele (capota joasa e datora si configuratiei OHV a motorului). Edited by Huck_, 18 March 2008 - 21:19. |
#26
Posted 19 March 2008 - 10:36
Bine, sa lasam treaba cu platforma ca pana la urma conteaza si setarile, cum s-au mai vazut cazuri in industria auto. GM intr-adevar sunt americani dar nu toate cercetarile au loc acolo. Nu zic ca americanii "e" prosti zic doar ca nu prea se simte acolo nevoia de handling ridicat ca urmare n-a fost nevoie de asemenea dezvoltari.
Sa revenim la motoare, imi vine greu a crede ce sustii tu. Conform celor zise de tine OHV bate la fund DOHC-ul cu tot cu posibilitatile de VVTL cand in realitate nu e chiar asa, singurele avantaje ale OHV fiind costurile si compactitatea. Voi cauta niste date de consum sa vedem exact cum sta treaba. Cand intrebam de amortizor nu ma refeream la constructia McPherson, ziceam ca trebuie pus si ala undeva si lungimea ar fi aceeasi. Sigur nu din alt motiv are Corvette-ul profilul atat de jos? Da probabil unul dintre motive ar fi motorul OHV care reduce spatiul ocupat pe verticala. |
#27
Posted 19 March 2008 - 15:28
fastcarjunkie, on Mar 19 2008, 04:36, said: Bine, sa lasam treaba cu platforma ca pana la urma conteaza si setarile, cum s-au mai vazut cazuri in industria auto. GM intr-adevar sunt americani dar nu toate cercetarile au loc acolo. Nu zic ca americanii "e" prosti zic doar ca nu prea se simte acolo nevoia de handling ridicat ca urmare n-a fost nevoie de asemenea dezvoltari. pai asta e, ca e o mare diferenta intre a nu stii si a nu vrea. Totul se face dupa specificul pietii dar e naiv sa crezi ca GM USA nu are nu stiu ce tehnologie sau know-how pe care alta divizie GM o are. De fapt, in industria auto nu prea exista secrete. Pe ici pe colo, mai sunt patenturi, dar la modul general, cam tot ce face o companie poate face oricare alta companie. GM nu face ce face BMW sau Mercedes nu face ce face Porsche din alte motive, nu ca ei n-ar stii. Edited by pimp, 19 March 2008 - 15:29. |
#28
Posted 20 March 2008 - 10:45
Pai asta ziceam, ar fi si culmea sa zic altfel atata timp cat astia faceau curse de strada pe vremea cand noi faceam curse cu vacile pe camp. Benzina ieftina, drumuri largi, de ce i-ar interesa altceva? Camaro totusi nu e pt. piata europeana deci tot ca un muscle car e facuta, asadar cand stai sa te gandesti ce sa-ti iei, M3 sau Camaro de fapt trebuie sa te gandesti ce vrei: performanta si rafinament sau forta bruta si frumusete.
|
|
#29
Posted 20 March 2008 - 13:46
multa lume ar intoarce capul .. pt ca nu prea vezi asa masini in RO ...
Dar eu cred ca mai multa lume ar intoarce capul dupa M3 .... la mine in oras e unu cu un M3 modelul mai vechi(penultimul)..si cand trece tot timpu se uita lumea dupa el... Nu are nici o sansa acest camaro contra lui M3..chiar nush unde ar putea "sa-l bata" Nu mai stiu unde am citit dar zicea ceva de genu motorul de la M3 e cel mai sofisticat motor din lume ... |
#30
Posted 20 March 2008 - 14:40
Eh, marketing, cel mai sofisticat motor din lume auzi.
Ca looks bate la fund Camaro orice nemtoaica sau asiatica. |
#32
Posted 20 March 2008 - 15:12
Si cica lucrurile-s scumpe in america
Is curios cat ar fi daca ar aduceo in romania. |
#34
Posted 20 March 2008 - 20:38
Gand la gand cu bucurie. Tre sa lasi la besitii nostri 10% taxe pentru ca e din afara UE + vreo 2k euro transportu pana la noi + taxa de inmatriculare... dar ar merita.
|
#35
Posted 20 March 2008 - 20:39
#36
Posted 20 March 2008 - 20:39
fastcarjunkie, on Mar 20 2008, 14:40, said: Eh, marketing, cel mai sofisticat motor din lume auzi. Ca looks bate la fund Camaro orice nemtoaica sau asiatica. pai asta am citit-o pe un site sau am vazut-o la TV (top gear)nush sigur... dupa look asta din punctul tau de vedere si al celor care le plac masinile americane (cele vechi)... Mie unu imi place cum arata Camaro ..dar nu e ceva extraordinar o vad ca pe o masina normala ! ... avand in vedere ca designul este cam invechit!(acelasi design il aveau si masinile de acu 20 de ani :|...poate chiar mai mult:)) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users