Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DACIA LOGAN. Pe locul 14 in Germania, in fata TOYOTA !
Ultima postare: mar 18 2010 23:59, Inițiat de
Basarab
, sep 20 2007 12:08
·
0
#56
Publicat: 19 octombrie 2007 - 09:33
romaximusro, on Oct 19 2007, 09:13, said: facilitatile alea nu cumva erau valabile doar 5 ani dupa ce au cumparat Dacia ? pentru ca tot aud zvonuri din astea insa la momentul in care au preluat dacia 1999 , facilitatile alea erau pe maxim 5 ani. gresesc? Cu facilitati sau fara, eu zic ca exista motive de bucurie abia atunci cind muncitorul roman ia o marire de salariu (oricum printre cele mai mici in domeniul auto). Dar din cite imi aduc eu aminte, a fost nevoie de o greva pentru chestia asta. Sa nu ne imbatam cu apa rece... |
#58
Publicat: 19 octombrie 2007 - 09:48
romaximusro, on Sep 21 2007, 22:42, said: intr-adevar, intr-adevar. aia de la autobild mint cu nerusinare. eu cred ca e ca si cu turnurile alea gemene, nemtii isi saboteaza singuri tara , aratand ca vand prea multi cei ce nu stiu sa faca masini ( ) ca sa cumpere nemtii masini nemtesti (adevaratele masini) Oricum locul 14 e foarte bun, vorba lui filip, ce dracu ma, e vorba de o marca practic neconuscuta acu cativa ani care e deja in top 20.. iar faptul ca vinde mai bine (sau si mai important vinde) decat toti concurentii directi e ceva . is curios cat de bine se vand minunile alea ale tehnicii numite Hyundai accent sau chevrolet aveo sau.. Fiat albea daihatsu chiar sunt o gramada. autobild e revista buna dar vezi comentariul lui gtk. si avand in vedere cata reclama i se face daciei pe tooooate canalelel media de catre Renault rezultatul e un pic jenant. pret aveo = 14000 euro , pret Logan sedan= 9000 de euro. si nici macar asa nu se vinde |
#59
Publicat: 19 octombrie 2007 - 10:42
da de unde. se vinde. spre deosebire de kaveo sau de Hyundai accent. ce crezi ca nu li se face publicitate si alora? si oricum conteaza prea putin ca se face reclama, important e rezultatul final: Dacia vinde din Logan, chevrolet si hyundai nu prea. Cu toate ca in teorie brandul chevrolet si hyundai ar fi trebuit sa le faca sa se vanda mai bine in teorie, ca in practica nu sunt nemtii asa de prosti sa ia cosciuge pe roti sau masini cu suspensii si directie proasta inca din fabrica
|
#60
Publicat: 19 octombrie 2007 - 10:49
romaximusro, on Oct 19 2007, 10:42, said: da de unde. se vinde. spre deosebire de kaveo sau de Hyundai accent. ce crezi ca nu li se face publicitate si alora? si oricum conteaza prea putin ca se face reclama, important e rezultatul final: Dacia vinde din Logan, chevrolet si hyundai nu prea. Cu toate ca in teorie brandul chevrolet si hyundai ar fi trebuit sa le faca sa se vanda mai bine in teorie, ca in practica nu sunt nemtii asa de prosti sa ia cosciuge pe roti sau masini cu suspensii si directie proasta inca din fabrica logane sunt destul de putine ( dar mai multe decat ma asteptam). ca si chestie: la showroomurile Renault e afisata mareeee de tot sigla dacia. pt un necunoscator, ai zice ca rino tocmai a fost cumparat de dacia valoarea de revanzare e destul de mica la logan : cam 50% dupa 2 ani. |
#62
Publicat: 19 octombrie 2007 - 10:57
#63
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:01
Umm, eu nușh ce să zic Loganul se vinde bine în Germania și, după cum bine știți/intuiți, ăia sunt oamenii care au inventat sloganul "sunt prea sărac să cumpăr ceva ieftin." De regulă, în .de frigiderul e a doua mașină, o mai cumpără cei cărora încă nu li s-a uscat tushul pe permis și are succes mai ales in ex-DDR. Am văzut și taxiuri MCV în Berlin, iar una peste alta, pe șoselele alea nu apar atâția greierashi și/sau atât de repede precum pe șoselele patriei noastre. Acolo, înțelesul cuvântului fiabilitate căpată alte valențe.
Mi-aș lua Logan? Niciodată, fiindcă nu e pentru mine. Cel puțin sedanul. MCV-ul mi se pare mult mai închegat și dacă stăm strâmb și judecăm drept, 7 locuri la 11K EUR nu găsești decât SH. Oricum, am observat că zâmbesc când vad pe autobahn un Logan, și nu cu condescendență, ci cu o urmă de mândrie. E enervant faptul că românii sunt primii care aruncă cu pietre în primul produs românesc de succes (asta e o chestie tipica poporului nostru) și că nu reușim să trecem peste mentalitatea asta "mică". Când a apărut pe piață, erau 2 categorii: cei care îl susțineau cu frenezie și cei care îl atacau cu înverșunare. Eu am zis că aștept să văd dacă îl cumpără taxiștii, fiindcă ăia nu cumpără niciodată ceva care le diminuează banii de pită. Și ia uitați-vă câte taxi-Logan sunt pe străzi. Pe de altă parte, ce la fel de supărător e falsa impresie a șoferilor de Logan că aia e mașină. Loganul e o glumă, raportat la altele. În timp ce și Loganul și BMW-ul pot merge cu 160 km/h, ele se comportă radical diferit. Nu degeaba una costă 8.500 și cealaltă 30.000. Până la urmă, însă, fiecare face ce crede de cuviință cu viața și banii lui. Am momente când mă enervează îngâmfarea șoferului de Logan "băh, stai să vezi, te crezi jmeker cu Golfu', stai că-tz arăt io cum fuje Loganu', și te fac, băh, să moară copii lu' mama" și altele când mă amuză. În 99,5% din cazuri îi las in plata Domnului și nu mă costă nimic să fac ziua unui loganist una mai frumoasă, însă toate lucrurile au o limită. Și Golful meu e o glumă, însă una mai serioasă decât Loganu'. Respekt all |
#64
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:04
Michtaux, on Oct 19 2007, 11:01, said: Am văzut și taxiuri MCV în Berlin, iar una peste alta, pe șoselele alea nu apar atâția greierashi și/sau atât de repede precum pe șoselele patriei noastre. Acolo, înțelesul cuvântului fiabilitate căpată alte valențe. exact Mi-aș lua Logan? Niciodată, fiindcă nu e pentru mine. Cel puțin sedanul. MCV-ul mi se pare mult mai închegat și dacă stăm strâmb și judecăm drept, 7 locuri la 11K EUR nu găsești decât SH. foarte corect Editat de turbo trabannt, 19 octombrie 2007 - 11:04. |
|
#65
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:15
Michtaux, on Oct 19 2007, 12:01, said:
Nici eu n-as lua Logan, dar imi pare bine ca merg bine vinzarile, parca a inceput sa se miste ceva in tara asta. Cu loganistii sunt precum cu Martorii lui Iehova, sa traiasca ei fericiti dar sa ma lase pe mine in pace sa nu incerce sa ma converteasca. Genul care ma intreaba cit timp fac pina in orasul X ma calca pe nervi. Si cind ma fura peisajul citeodata ii mai las sa ma depaseasca, sa zica la nevasta si soacra din masina: ati vazut cum l-am facut pe asta cu Octavia, fuge tare Loganul!
|
#67
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:19
turbo trabannt, on Oct 19 2007, 11:49, said: nu li se face publicitate in halul asta ca la Logan. la aveo chiar nu am vazut . la ccent chair deloc desi e inca la vanzare aici si sunt destule. logane sunt destul de putine ( dar mai multe decat ma asteptam). ca si chestie: la showroomurile Renault e afisata mareeee de tot sigla Dacia. pt un necunoscator, ai zice ca rino tocmai a fost cumparat de dacia valoarea de revanzare e destul de mica la logan : cam 50% dupa 2 ani. adica sunt destui accenti? si le vezi mai des ca golanul? inseamna ca multi le aduc pe sub mana din romania, cu tot cu probleme la directie de se vede mai des o masina mai slab vanduta decat una mai bine vanduta. iar aia 50% probabil ai vazut-o intr-un showroom Hyundai turbo trabannt, on Oct 19 2007, 11:57, said: scuze in germania. logan 1.6 full pret nou germanica 9200 euro. an 2005 ( nu stiu luna) 5200 euro. da da http://www.mobile.de/SIDzT3vu4LJoZ7.fGTL5o...p;doSearch.y=19 , ce ar fi sa vedem preturile medii de pe mobile.de? dacia logan fara airbag pasager (un fel de ambiance la noi) care de nou costa 7200 de euro ( http://www.dacia.de/dacia_logan_preise.php ) pe mobile.de il gasesti dupa 19.000 de km si un an si ceva (06/06) la 6550 de euro ( http://www.mobile.de/SIDYvODSUOOKx2yT7vAyE...1268161180& ). Nu stiu cum se face trabante ca tu vezi la logan numai devalorizari mari, pe strazi nu le vezi etc arunca o privire pe mobile.de mai intai Editat de romaximusro, 19 octombrie 2007 - 11:20. |
#68
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:22
maximuse esti obsedat de jermanica .
loganul se descurca onorabil in jermanica but below expectations. da si hyundaiuri ( accenturi) si mai ales kaveo is mai multe decat loganele. valoarea de revanzare la Logan e data de catalogul dac ( parca , nu il am acum la mine) si da valoarea de revanzare la toate marcile. aia nu se iau dupa mobile ca nu sunt analisti de forum |
#69
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:26
turbo trabannt, on Oct 19 2007, 12:22, said: maximuse esti obsedat de jermanica . pai despre ce discutam? nu de germania? loganul se descurca onorabil in jermanica but below expectations. da si hyundaiuri ( accenturi) si mai ales kaveo is mai multe decat loganele. aici ai cam dat pe laturi. cand se stie foarte bine ca in germania cel putin nu se asteptau la vanzarile astea, drept dovada e ca se asteapta mult la Logan, nu reuseste fabrica sa faca destule dacii de cata cerere e. Cat despre kaveo si Hyundai ma mir , mai ales daca ne referim la ultimile lor generatii, pentru ca vanzarile lor sunt la maxim 30% din cele ale golanului. valoarea de revanzare la logan e data de catalogul dac ( parca , nu il am acum la mine) si da valoarea de revanzare la toate marcile. aia nu se iau dupa mobile ca nu sunt analisti de forum ce valoare de revanzare la toate marcile? imi arati si mie o pagina de catalog adac in care sa scrie ca devalorizarea e de 50% in 2 ani? plsssssssssssssss ca sa mor impacat |
|
#70
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:31
maxi, ia un distonocalm ceva.
loganu a avut o luna de varf in jermanica. eu ma astept sa se vanda mai bine in franta decat in jermanica. exista un anuar dac ( nu adac) care este folosit si de societatile de asigurari pentru evaluarea daunelor. acolo scria de Logan asa : nou 9200 eur 2005 5200 . deprecierea era la fel la unele Fiat si la alte cateva citroenuri. off: in jermanica sunt multe accenturi hatch. chiar in realitate au fundul misto tait dar nu se compara cu i30 care arata beton. |
#71
Publicat: 19 octombrie 2007 - 11:39
turbo trabannt, on Oct 19 2007, 12:31, said: maxi, ia un distonocalm ceva. loganu a avut o luna de varf in jermanica. eu ma astept sa se vanda mai bine in franta decat in jermanica. exista un anuar dac ( nu adac) care este folosit si de societatile de asigurari pentru evaluarea daunelor. acolo scria de Logan asa : nou 9200 eur 2005 5200 . deprecierea era la fel la unele Fiat si la alte cateva citroenuri. off: in jermanica sunt multe accenturi hatch. chiar in realitate au fundul misto tait dar nu se compara cu i30 care arata beton. loganu cam vinde 1300-1500 de golani lunar. odata cu lansarea mcv-ului bineinteles. cat despre anuarul ala adac, chiar as fi curios sa vad cu ochii mei devalorizarea aia. Plsssssssssssssssss, sa stiu cu cat pot da golanu daca vreau sa il vand in romania ma ajuti? cat despre accent hatch, ala e vechiul accent. Eu vorbeam de noul accent si ala se vede la fel de des pe drumurile nemtesti? |
#72
Publicat: 19 octombrie 2007 - 12:08
romaximusro, on Oct 19 2007, 11:39, said: loganu cam vinde 1300-1500 de golani lunar. odata cu lansarea mcv-ului bineinteles. cat despre anuarul ala adac, chiar as fi curios sa vad cu ochii mei devalorizarea aia. Plsssssssssssssssss, sa stiu cu cat pot da golanu daca vreau sa il vand in romania ma ajuti? cu prima ocazie cand pot sa il scanez, il pun aici. e vorba de devalorizarea in germania nu romania cat despre accent hatch, ala e vechiul accent. Eu vorbeam de noul accent si ala se vede la fel de des pe drumurile nemtesti? e vorba de noul accent hatch. chiar arata bine |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi