DACIA LOGAN. Pe locul 14 in Germania, in fata TOYOTA !
Last Updated: Mar 18 2010 23:59, Started by
Basarab
, Sep 20 2007 12:08
·
0
#91
Posted 31 October 2007 - 00:12
Asa cum am mai spus, cel mai mai mare defect al golanului este acela de a fi facut in romania. Daca erau putin mai atenti la finisaje si dadeau masina la acelasi pret sigur se gaseau alte comentarii pe tema ei. Sincer sa fiu pentru mine suna ciudat titlul articolului "DACIA Logan. Pe locul 14 in Germania, in fata Toyota !". Daca mi-ar fi zis cineva acum 5 ani asta, i-as fi spus sa mearga la un consult.
|
#92
Posted 17 December 2007 - 09:33
Aloo, domnilor, chiar nu v-ati saturat de a critica o masina si a ridica alta masina in slavi ?
E, va spun ca alta lume s-a saturat si eu m-am saturat de reporturi cu atentionari ca nu fac nimic in privinta asta. Maximuse mai lasa Accentul, ca o sa te lase altii pe tine si o sa regreti. Chiar asa, orice topic ajunge la Logan si Accent. |
#93
Posted 27 September 2008 - 22:00
http://news.caradisi...he-francais-639
nu stiu daca e reala informatia sau daca am priceput eu bine, insa chiar au vandut astia de la Dacia in germania 8000 de sandero-uri(in 2 luni de vanzare)? Edited by romaximusro, 27 September 2008 - 22:00. |
#94
Posted 28 September 2008 - 01:22
la noi in tara ,chiar daca Dacia ar fi la toate capitolele (inclusiv cel al calitatii)peste VW sau opel-s-ar vnde tot golf si astra.
doar pentru ca sunt nemtesti asta poate si pentru ca multi romani(ii poti identifica usor si in posturile de mai sus) se considera inferiori nemtilor. esti considerat comunist daca iti aperi o marca nationala. pai daca comunistii aia de americani gandeau asa ,acum ne spalau veceurile. orice ,dar nu Logan. |
#95
Posted 29 September 2008 - 07:34
vanta, on Sep 28 2008, 02:22, said: la noi in tara ,chiar daca Dacia ar fi la toate capitolele (inclusiv cel al calitatii)peste VW sau opel-s-ar vnde tot golf si astra. doar pentru ca sunt nemtesti asta poate si pentru ca multi romani(ii poti identifica usor si in posturile de mai sus) se considera inferiori nemtilor. esti considerat comunist daca iti aperi o marca nationala. pai daca comunistii aia de americani gandeau asa ,acum ne spalau veceurile. orice ,dar nu Logan. intr-adevar sunt si unii din aia cum zici tu, dar cand marca ta nationala ofera un rahat ambalat frumos, fata de altii care la aceiasi bani ofera niste finisaje interioare mult mai atractive , de ce optezi pentru dacia ? m-am suit si-n logan, si-n ibiza si-n polo si-n Citroen si-n Peugeot si-n Toyota, si-n Hyundai...nici una nu reuseste sa fie atat de urata. dacia n-a reusit pana-n ziua de azi sa puna dracu' claxonu' pe volan, sa puna comenzile geamurilor pe usa sau sa dea drumul la stergatoare automat cand pornesti spalarea parbrizului. asta nu e chestie de bani, ci un confort de bun simt... apara tu dacia |
#96
Posted 29 September 2008 - 08:11
E cea mai tare stire de cand ma stiu. Domnilor, Logan se vinde - si bine ca se vinde - la somerii nemti. In plus cred ca ati uitat sau nu ati vazut cum se regleaza usile la logan - cu ciocanul - ( [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eley5e5kcd0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] )
Stiu pe cineva cu logan diesel de 85 cp full, masina a fost 11 200 euro si...e doar logan. ca sa ajunga la standardele masinilor de 11 000 euro reali, mai trebuie sa creasca putin pretul. Asta e interesant...desi e facuta aici, cu muuulllttteee piese romanesti - calitate recunoscuta.. - e scumpa domne... |
#97
Posted 29 September 2008 - 08:17
faza aia mi-a adus aminte de Lovitura Fulgeratoare! intr-o secunda a scos ciocanul, a deschis usa, a rezolvat problema, a inchis usa si si-a pus ciocanul la loc in chiloti!!! Ninja curat...
|
#98
Posted 29 September 2008 - 08:48
xtremdriving, on Sep 29 2008, 09:11, said: ............................................................Stiu pe cineva cu Logan diesel de 85 cp full, masina a fost 11 200 euro si...e doar logan. ca sa ajunga la standardele masinilor de 11 000 euro reali, mai trebuie sa creasca putin pretul. Asta e interesant...desi e facuta aici, cu muuulllttteee piese romanesti - calitate recunoscuta.. - e scumpa domne... PS: vezi sa fie dizal da? Si sa poti baga si porcu in ea da? Multe piese romanesti, lasa ca sunt mai bune alea turcesti, ca au garantie pana la pensie... |
#99
Posted 29 September 2008 - 08:56
Octavian___28, on Sep 29 2008, 09:48, said: PS: vezi sa fie dizal da? Si sa poti baga si porcu in ea da? E mai bine cum am fost invatati... ieftine si schimbate des. mai traieste si muncitorul roman - aka mecanicul dacia -...la fel ca cei care repara drumurile de mantuiala, ca sa aiba de lucru si anul viitor, si cei care schimba conducte, borduri etc... Edited by xtremdriving, 29 September 2008 - 08:58. |
#100
Posted 29 September 2008 - 13:40
|
#101
Posted 29 September 2008 - 14:22
Pai sunt deja in ceata ca eu n-am vazut nici una lasata.
|
#102
Posted 29 September 2008 - 14:35
Pt. ca toate sunt noi! Dupa 4 ani se lasa!!!
De cand au aparut chinezariile la noi?! Totusi se vede clar ca materilale nu sunt europene. Au aspect de chinezarii. Uitati-va la motor. Pe mult piese scrie- made in china. Materiale de la Sandero sunt europene. Tehnologia europeana. Nu cred ca galbejitii stiu sa faca masini mai bune ca francezii sau germanii! ______________ Vopseaua este supersensibila. atingi cu unghia vopseaua si se zgarie. Ce m-a surprins neplacut au fost plasticaraiele din interior. pui mana pe burd si vezi ca se misca plasticu asa e de subtire. MADE IN CHINA!!!nu mai vorbim de plasticul dintre sofer si pasager, la nivelul schimbatorului, este ca hartia. il misti cu doua degete. dezamagt de capitolele astea, Edited by Basarab, 29 September 2008 - 14:55. |
#103
Posted 29 September 2008 - 14:36
Ahaa, am inteles, deci toata lumea si-a luat masini chinezesti noi in acelasi timp nu?
|
#104
Posted 29 September 2008 - 14:43
xtremdriving, on Sep 29 2008, 09:11, said: E cea mai tare stire de cand ma stiu. Domnilor, Logan se vinde - si bine ca se vinde - la somerii nemti. In plus cred ca ati uitat sau nu ati vazut cum se regleaza usile la logan - cu ciocanul - ( [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eley5e5kcd0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ) Stiu pe cineva cu logan diesel de 85 cp full, masina a fost 11 200 euro si...e doar logan. ca sa ajunga la standardele masinilor de 11 000 euro reali, mai trebuie sa creasca putin pretul. Asta e interesant...desi e facuta aici, cu muuulllttteee piese romanesti - calitate recunoscuta.. - e scumpa domne... tu ai cum sa demonstrezi ca masinile alea is cumparate de nemtii someri? ca aia cred ca se orienteaza catre un Hyundai la mana a zecea ca sa le ramana bani si de paine cat despre preturi mari in service, da dom'le e mult ~200 ron fiecare revizie (de un an , respectiv 2 ani), fata de 1100 ron la o anumita marca? ideea e ca se vinde |
#105
Posted 29 September 2008 - 14:47
#106
Posted 29 September 2008 - 15:03
Uko, iar o dai de gard. Unde ai vazut tu ca somerii nemti cumpara Logan?
Nu somerii, ci aia decedati le cumpara, ca pe sosele nu sunt, poate doar la cimitir. |
#107
Posted 29 September 2008 - 15:18
romaximusro, on Sep 29 2008, 15:43, said: cat despre preturi mari in service, da dom'le e mult ~200 ron fiecare revizie (de un an , respectiv 2 ani), fata de 1100 ron la o anumita marca? ideea e ca se vinde dovezi? pai arata-mi tu mai mult de 2 loganuri intr-un oras mare. toti cei care trec pe acolo iti spun ca nu exista dar te incapatanezi sa ne bagi pe gat niste statistici de 2 lei... iar pt basarab: esti cu mansarda rau de tot... pe H vei gasi doar piese H made in coreea. uite poze cu motorul...cand o arata asa un motor de 1,4 de la alte masini...e prea cuminte reno...asta expira forta - si daca te pricepi putin la inginerie o sa iti dai seama ca e peste tot ce stii tu de la mioveni, cu piesele "europene" made la jilava... toata lumea iti spune dar nu vrei sa crezi... mai prost sunt eu ca ma pun la mintea ta... DSC03957.JPG 540.67K 41 downloads DSC03958.JPG 421.46K 32 downloads ps, scuze, e putin murdar de la ploile astea...dar are mai bine de 2 1/2 ani si ghici ce...? e impecabil motorul. ps: e superbine inchis motorul, nu intra praf, apa, noroi la el... inginerie nu montaj cu ciocanul mai basarabe. Doar citind titlul topicului si te apuca plansul. Domne pana unde ajunge fanatismul asta... Edited by xtremdriving, 29 September 2008 - 15:24. |
#108
Posted 29 September 2008 - 15:24
Ti-a luat ochiul cu capacul ala. Multe piese sunt facute in china pun pariu. O sa ma duc la Hiundai sa ma uit.
Ce e china, ce e coreea. fura la greu coreenii! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users