Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DACIA LOGAN. Pe locul 14 in Germania, in fata TOYOTA !
Last Updated: Mar 18 2010 23:59, Started by
Basarab
, Sep 20 2007 12:08
·
0
#182
Posted 27 August 2009 - 10:03
#183
Posted 27 August 2009 - 17:15
Sigur nu sunt !
De aia am spus ca e important istoricul soferului ! |
#184
Posted 27 August 2009 - 17:48
#185
Posted 01 September 2009 - 12:12
Ma bag si eu in discutie cu o parere despre Dacia. Sunt posesorul unui Logan laureate 1.4 din 2006 si nu am avut absolut nicio problema de atunci si pana acum (76k km).
Insa nu pentru asta am intervenit si eu in conversatie cand aud pe unii ca "ce logan frate ca e ca o roaba", "nu trage", "mai bine iti iei nu stiu ce.." si multe altele. Ganditi-va un pic: salariul mediu pe economie este de aprox 1000 lei . Intr-o familie se fac cheltuielile de rutina, vrei sa faci si economii si vrei sa ai si masina. Ganditi-va ce drumuri avem in tara asta ca nu pot sa ii zic decat "amarata" ... ce masina ati dori? La noi atitudinea de prostgust si prostia ne fac de rusine. De ce credeti ca este o masina nu prea capabila, dar apreciata in Germania? Va garantez ca daca Loganul si Sandero aveau numai sigla Renault si nu cea Dacia nu se faceau atatea comentarii negative |
#186
Posted 04 September 2009 - 14:01
Dacia could sell 150,000 cars in Germany
http://www.zf.ro/zf-...ermany-4173192/ A DEPASIT SI IN IULIE toyota! 22 86 Dacia Sandero 4.336 33.799 495,6 3296,9 23 31 Seat Ibiza, Cordoba 4.329 33.310 100,0 117,1 24 152 Ford Ka 4.197 17.823 1732,8 647,9 25 21 Mercedes E-Klasse 4.016 27.653 15,7 1,2 26 27 Opel Zafira 3.548 22.194 31,1 9,7 27 16 Mercedes B-Klasse 3.514 24.899 -13,4 -11,4 28 32 Renault Clio 3.230 19.811 54,0 19,6 29 26 Mini 3.206 21.007 16,0 5,2 30 – Opel Insignia 3.184 23.740 – – 31 29 Toyota Yaris 3.142 28.506 27,5 63,8 http://www.autobild....009_954357.html |
#188
Posted 04 September 2009 - 17:19
#189
Posted 04 September 2009 - 18:36
ar trebui comparat banii incasati pe vinzarea masinilor, nu numarul de bucati...
|
#190
Posted 13 September 2009 - 18:01
|
#191
Posted 13 September 2009 - 18:11
H725, on 4th September 2009, 12:36, said: ar trebui comparat banii incasati pe vinzarea masinilor, nu numarul de bucati... Dupa "clasamentul" ala sa inteleg Dacia este mai buna decat Mercedes E-Klasse... Mor de ras cand vad propaganda gen anii '80 ca cea de mai sus. Edited by SuperDuper, 13 September 2009 - 18:12. |
#192
Posted 13 September 2009 - 20:40
#193
Posted 14 September 2009 - 11:02
Basarab, on 4th September 2009, 15:01, said: Dacia could sell 150,000 cars in Germany http://www.zf.ro/zf-...ermany-4173192/ A DEPASIT SI IN IULIE toyota! Articolul ala e din 8 aprilie basarab, daca nu isi face Dacia targetul pe luna asta, cit de nasol e pentru voi cei de la marketing? |
#194
Posted 14 September 2009 - 11:10
undesignus, on 14th September 2009, 12:02, said: Articolul ala e din 8 aprilie basarab, daca nu isi face Dacia targetul pe luna asta, cit de nasol e pentru voi cei de la marketing? le-au pus francezii o sabie de sepuku intr-o cutie cu geam, pe care scrie: A se sparge in caz de nerealizare a targetului... [ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5b/Wakisashi-sepukku-p1000699.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by H725, 14 September 2009 - 11:12. |
#195
Posted 20 November 2009 - 13:02
120,000 de nemti au cumparat dacii...
autobild publica un "ghid" de cumparare dacia: Quote [ http://www.autobild.de/ir_img/69988843_c863a7a694.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988855_e39ae924b3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988858_5d7aeefa5c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988859_a11b25fcc7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988861_45baec7205.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988862_e032690255.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988863_a2f984e0b2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988865_7d9132a9b2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988866_cc317b965e.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988868_c4093cd13f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988871_4e0972b824.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988873_9e3d239a11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988854_b4b51083ea.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69988883_4dbf0b2df7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#196
Posted 01 December 2009 - 14:40
Cu dedicatie pentru optimistul neobosit Basarab, de Ziua Nationala
Părerea Top Gear: "Dacia Sandero ne amintește ce este o mașină" Dan Arsenie Marți, 01 Decembrie 2009, Sursa. "Admir onestitatea mașinii. Costă la fel de mult ca un Ford Focus folosit, dar este un automobil excelent, după orice criteriu de analiză", spune James May, unul dintre prezentatorii showului televizat Top Gear. May a testat versiunea de top a Sandero în timpul vizitei echipei Top Gear în România. May spune că, deși a condus mașina doar câteva minute, experiența a fost asemănătoare celei alături de prințesa Diana. "Cel puțin, la fel ca și în cazul Prințesei, îmi amintesc doar de momentele de maximă strălucire", scrie May, în editorialul său săptămânal găzduit de publicația britanică The Telegraph. "Există două perspective din care poți privi mașina. Una este cea a unei mașini ieftine pentru oameni săraci, un exercițiu calculat al unui producător oportunist, dar insuficient de bună pentru ceilalți. Dar nu simți asta. Este un produs înviorător, cu un plăcut aer anti-fițe. În fond, este o mașină. Și este aici pentru a ne aminti ce înseamnă aceasta cu adevărat", încheie May. "Plăcute caracteristici franceze" La calități, prezentatorul britanic include simplitatea, prețul redus, lipsa de dotări prostești și inutile și plăcerea pe care o simți atunci când o conduci. May consideră că Sandero este o mașină perfectă pentru drumurile grele din România rurală, dotată cu plăcute "caracteristici franceze". Totuși, editorialistul remarcă câteva neajunsuri, minore, la interiorul mașinii. Schimbătorul de viteze este cam "lung și cursă puțin cam lungă", ferestrele sunt puțin joase, iar volanul este "un pic cam subțire". Editorialul lui James May, în limba engleză: "In praise of the anti-fashion car" Liste de așteptare Sandero nu este disponibil încă în Marea Britanie, dar el înregistrează vânzări foarte bune în mai multe țări din Europa, printre care Franța și Germania. Automobilul se vinde și în America de Sud (un punct de producție este în Brazilia) și sudul Africii. În 2009, hatchbackul Sandero a înregistrat vânzări foarte bune în România (6.143 de unități până în noiembrie). Articolele favorabile din presa europeană au adus mașina în atenția germanilor, italienilor sau francezilor. Spre exemplu, în Hexagon sunt liste de așteptare de două luni, datorită cererii foarte mari pentru Sandero. Alte estimări recente arată că pe piața germană Dacia va vinde mai multe Sandero decât în România. Un motiv ar fi valoarea primei de casare pentru înnoirea parcului auto național din Germania (2.500 de euro), în condițiile în care, pe piața germană, prețul mediu al unui Sandero cu motorizare de 1,4 este 7.800 de euro. |
#197
Posted 18 March 2010 - 23:59
dupa testul de fiabilitate de 100,000km cu mcv, Logan laudat din nou de autobild:
Logan_Einfach_Gut.jpg 168.94K 42 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users