Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4195
Posted 20 April 2015 - 15:25
ok, voi astepta pana se vor sterge atacurile(mediocre) la persoana.
dar shell chiar baga in masina F1 uleiul lor, nu e doar "in acte" faza asta. faptul ca obtin baza uleiului tot prin tehnologia asta noua (pureplus) si aditivii lor, ma incanta ca sofer. nu au nevoie nici de ulei de plante(cu fise si "norme" dubioase), nici de aditivi LM. motorul Ferrari f1 e dintotdeauna cel mai fiabil. si merge cu ulei si benzina shell. iar fisele tehnice "de strada" arata mai bine ca la ceilalti momentan. Edited by 41ex, 20 April 2015 - 15:28. |
#4198
Posted 20 April 2015 - 21:03
Speedo, on 20 aprilie 2015 - 15:12, said: Ca o parere personala, nefundamentata 100%, toti incearca sa creeze un ulei cat mai ieftin si in acelasi timp cu ceva calitati pentru a putea fi folosit in motoarele masinilor consumer. Shell a gasit un proces mai ieftin ca hidrocracarea, obtine baze bune din gaz, pare ca momentan au patent pe anumite procese chimice (disputate deja de unii am inteles) si se marketeaza foarte bine pe segmentul asta. Cand se vor folosi in agregate profesionale uleiuri inalt HC sau GTL III+ cred ca va fi momentul cand uleiurile pur sintetice (scumpe) vor ajunge la capatul "vietii". Pana atunci...variatii pe aceeasi tema. Uleiul de F1 nu are nici o legatura cu uleiul pentru motoare normale de masini consumer. Retineti, in continuare sustin ca un HC bun de origine controlata si schimbat timpuriu este o solutie civilizata pentru cei care nu vor sa aiba cheltuieli operationale mari cu masinile lor. Cam asta incercam eu sa spun, mai dezlanat asa. Cu o rezerva pentru " agregate profesionale", aici nu stiu exact la ce te referi. La traficul si debandada din ziua de azi, risc oricand sa ma trezesc cu masina varza, busit de-un drogat sau mosneag senil. Sau s-o gasesc incendiata de revelion, 14 iulie sau alte ocazii. Sau, presat de timp, sa o pornesc pe 10 februarie, la-25 grade, dupa o luna de stat, eu in ghips, ea in ger; uzura din urmatoarele 20min ar anula protectia asigurata de RL in cei trei ani precedenti (aici fabulez, dar ati prins ideea) Tin mult la masinile mele, numai eu stiu cum am muncit pentru banii respectivi, imi permit sa cumpar o cisterna de RL eau RLI, dar in conditiile enumerate mai sus, niste microni de uzura in minus nu justifica banii dati pe produse de top. Prefer sa bag ceva de calitate la un pret normal, schimbat la mai putin de 10k. Cititi istorie, la capitolul arme, pretul a fost mereu un factor cel putin la fel de important ca si performantele. Cine n-a invatat lectia, a suportat consecintele. Cuirasatele, extrem de performante si scumpe la vremea lor, au ruginit la ancora si-au disparut, costau prea mult ca sa fie riscate pe mare, in era submarinelor, minelor si mai ales a portavioanelor. Cand ieseau, ieseau cu 'nspe mii de precautii sau in misiuni sinucigase ori de diversiune. Poate exagerez sau generalizez, dar, din nou, cred c-ati prins ideea. |
#4199
Posted 20 April 2015 - 21:09
Pai nu stiu daca exagerezi sau nu, sunt masini care au mers milioane de km cu uleiuri minerale, sute de mii mai de curand cu semi-sintetice (dube, tiruri, crezi ca aia baga sf-uri in ele?).
Schimb la timp si ulei optim pentru motor->win Restule e marketing |
#4200
Posted 20 April 2015 - 21:57
Speedo, on 20 aprilie 2015 - 15:35, said:
Faptul ca Shell a asociat imaginea F1 a calutului cabrat cu uleiul lor din gaz este pur marketing. Dave Salters, Scuderia Ferrari Head of Engine Development, said: “There has been a dedicated and successful development programme to develop an F1 oil based on Shell PurePlus Technology that has provided a good step in engine efficiency whilst maintaining the protection necessary in this type of very highly loaded Formula 1 engine. With Shell’s development team we are working together very aggressively to develop and introduce new technologies in both the oil and fuel to improve the efficiency and fuel consumption of the power unit. The current regulation and engine architecture reward these types of efficiency gains that have been developed with this advanced oil technology.” inginerul sef de la ferrari f1 spune clar ca uleiul pus in masina e pe baza de pureplus. evident ca nu ia un bidon de pe raft din magazin, dar uleiul lor racing pt f1 e facut tot din gaze, nu-l fac din plante sau altceva acea baza a uleiului. Combining the pure base oil made from natural gas with a selection of high performing additives results in a higher quality motor oil race formulation produced by Shell for Scuderia Ferrari. The motor oil used in the F14 T uses many of the same building blocks (base oils and additives) as are found in the Shell Helix Ultra with PurePlus Technology range available to motorists around the world. @vark, de cand ma uit la f1, ferrari a avut probleme ffff rar la motor, in schimb mercedes(mclaren) foarte des. ce inteleg eu, ca "sinteticele" CLASICE au fost depasite, e preferat GTL in F1. daca asta afirma shell si ferrari oficial, asta e. mai bine decat sa cred reclama gen dura lube la ulei de plante(pt camioane? ), de exemplu. Edited by 41ex, 20 April 2015 - 22:05. |
#4201
Posted 21 April 2015 - 00:07
Din ciclul:"Daca prostia ar durea...":
Quote
ce inteleg eu, ca "sinteticele" CLASICE au fost depasite, e preferat GTL in F1. daca asta afirma shell si Ferrari oficial, asta e. Quote
de cand ma uit la f1, ferrari a avut probleme ffff rar la motor, in schimb mercedes(mclaren) foarte des. Quote numai eu stiu cum am muncit pentru banii respectivi, imi permit sa cumpar o cisterna de RL eau RLI, dar in conditiile enumerate mai sus, niste microni de uzura in minus nu justifica banii dati pe produse de top |
#4202
Posted 21 April 2015 - 00:32
Am pus Redline 5w-40 si in masina mamei, un polo 9n din 2005 cu motor de 1.2 12v 64cp. Masina merge 100% in oras si sufera de sindromul frecat-pornit-oprit.
Dupa cateva mii de km de mers in oras, am folosit si redline aditiv de benzina dupa schimbul de ulei si m-am dus la o plimbare sportiva in afara orasului. Dupa acea plimbare motorul are alt sunet per total fata cum suna cu motul 8100 x-cess. Mai silentios la relanti, din masina chiar daca e liniste afara nu auzi motorul sau daca vrei sa il auzi trebuie sa ai urechi fine rau. Cel mai frumos se comporta la turatii mari, suna exceptional. Iar de tras trage surprinzator de bine pentru un motor de 1.2 64 cp. Relantiul mi se pare mult mai stabil. Acum, de la 2000 rpm daca accelerez nu mai are acel tremurat finut... ce sa mai ... jucarie de vis. Amu ce sa zic, toata familia are redline in motoare si in carburant. Polonezul are 152k km. Nu papa ulei, nici cu 0-40 de motul n-a vrut sa guste gram. Edited by Kspic, 21 April 2015 - 00:35. |
#4203
Posted 21 April 2015 - 00:53
te cred, insa daca ai pune un shell 0w-30 impreuna cu acel aditiv de benzina, cred ca ar suna si mai bine. in plus, ai schimba la un interval de 2 ori mai scurt de aceiasi bani.
“Fischer-Tropsch GTL synthetic fluids are positioned for the future,” Henderson concluded. “They have an outstanding combination of viscometric, volatility, low-temperature and compositional properties that exceed the American Petroleum Institute’s Group III ‘Best of Industry’ while matching PAO standards. The lubricant base stock created in the gas to oil conversion is called an ISO paraffin. ISO paraffins appear to be a viable alternative for use as a base oil for lubricants that are currently blended from API Group III and IV base stocks. Iso-paraffins represent the ideal base stock chemical structure. These structures are readily produced during the F-T wax upgrading step and are consistent with those found in polyalphaolefins, or PAOs. The Viscosity Index (VI) of iso-paraffins is extremely high while providing excellent oxidation resistance and good pour points. Edited by 41ex, 21 April 2015 - 01:05. |
#4204
Posted 21 April 2015 - 09:08
41ex, on 20 aprilie 2015 - 21:57, said:
@vark, de cand ma uit la f1, Ferrari a avut probleme ffff rar la motor, in schimb mercedes(mclaren) foarte des. |
|
#4206
Posted 21 April 2015 - 11:30
#4208
Posted 21 April 2015 - 14:08
costeloosh, on 21 aprilie 2015 - 13:38, said:
520D/2009/n47 Merge orice ulei care e conform cu norma BMW Longlife-04. Aici ai o lista foarte comprehensiva despre uleiurile pe care le poti pune: http://www.1addicts....ad.php?t=478344 |
#4209
Posted 21 April 2015 - 14:14
@iulius, poti pune daca ai ceva info despre joe gibbs + msds?
eventual si niste comparatii intre gibbs si renewable, gibbs si redline? |
|
#4210
Posted 21 April 2015 - 15:53
41ex, on 21 aprilie 2015 - 00:53, said:
te cred, insa daca ai pune un shell 0w-30 impreuna cu acel aditiv de benzina, cred ca ar suna si mai bine. in plus, ai schimba la un interval de 2 ori mai scurt de aceiasi bani. “Fischer-Tropsch GTL synthetic fluids are positioned for the future,” Henderson concluded. “They have an outstanding combination of viscometric, volatility, low-temperature and compositional properties that exceed the American Petroleum Institute’s Group III ‘Best of Industry’ while matching PAO standards. The lubricant base stock created in the gas to oil conversion is called an ISO paraffin. ISO paraffins appear to be a viable alternative for use as a base oil for lubricants that are currently blended from API Group III and IV base stocks. Iso-paraffins represent the ideal base stock chemical structure. These structures are readily produced during the F-T wax upgrading step and are consistent with those found in polyalphaolefins, or PAOs. The Viscosity Index (VI) of iso-paraffins is extremely high while providing excellent oxidation resistance and good pour points. Imi e tare greu sa cred ca un ulei PAO este mai bun decat un ulei esteric... . Ideea e ca pe mine ma interseaza protectia cea mai buna. |
#4211
Posted 21 April 2015 - 17:16
Am vazut la vanzare uleiuri lukoil de mai multe tipuri cu mentiunea lpg pe ele. Pareri si analize despre aceste tipuri de uleiuri daca ati folosit sau cunoasteti cate ceva despre ele si eventual recomandari.
|
#4212
Posted 21 April 2015 - 18:07
paxman, on 21 aprilie 2015 - 17:16, said:
Am vazut la vanzare uleiuri lukoil de mai multe tipuri cu mentiunea lpg pe ele. Pareri si analize despre aceste tipuri de uleiuri daca ati folosit sau cunoasteti cate ceva despre ele si eventual recomandari. Lukoil sunt bune, foarte silentioase, probabil pentru a compensa benzina "uscata" de la rusi. Sunt foarte corecti, vei vedea pe site-ul lor scrisorile de acreditare de la Mercedes, Porsche, BMW si altii. Deci normele de pe eticheta sunt "pe bune". (Spre deosebire de producatori mult mai celebri gen Selenia, care afirma (la Selenia KPE) ca indeplinesc specificatia MB229.51, una din cele mai severe, numai ca nici acu nu-s pe lista de acreditari oficiala Mercedes Benz MB229.51) Am folosit Lukoil Luxe Syntetic 5w40 A3/B4, foarte, foarte silentios, dar na, e hidrocracat, vraja nu tine foarte mult. Cam nasol la pornirea la rece (-25) Acum am Lukoil Genesis Premium 5w40, A3/B4/C3, MB229.51 : foarte silentios, fara vibratii la accelerare sau relanti, desi motorul e turat binisor. Acul de temperatura urca greu pan' la 90°, deci circula binisor la rece transportand caldura. N-am urmarit exact care e compatibil cu LPG. Pentru recomandari, tre' sa spui ce motor ai, ce norma de ulei iti cere producatorul in manualul masinii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users