Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema decodare posturi TV LG OLED C2
Last Updated: Dec 13 2022 00:02, Started by
jimbeam111
, Dec 11 2022 23:36
·
0
#1
Posted 11 December 2022 - 23:36
Salutare,
De curand am achizitionat un TV Oled LG 55C21LA, am instalat cardul CI+, facut setarile corespunzatoare, toate canalele erau decodate initial (gen HBO, Cinemax, etc.), insa dupa update-ul de software/firmware la TV, cardul CI+ nu mai trece de autentificare. Am abonament la Vodafone (fostul UPC). Stie cineva vreo solutie, se poate reveni la software-ul initial al TV-ului sau e cineva care a intampinat o astfel de problema? Attached FilesEdited by jimbeam111, 11 December 2022 - 23:38. |
#3
Posted 12 December 2022 - 00:24
#5
Posted 12 December 2022 - 01:21
#6
Posted 12 December 2022 - 05:42
Incearca sa bagi ceva (o bucatica de carton/plastic) intre cardul CI si slotul in care sta. E posibil sa necesite o pozitie usor inclinata ca sa faca contact bine pinii.
La 2 TV LG, generatie 2015 si 2018 - ambele au necesitat aceasta "modificare". Ambele inca functioneaza cu aceasta imbunatatire. |
#7
Posted 12 December 2022 - 07:43
La mine a fost necesara o data , schimbarea cardului, tot la upc.
|
#8
Posted 12 December 2022 - 08:08
Contacteaza suport tehnic de la Vodafone, cardurile CI trebuie reactivate in anumite conditii.La fratimiu daca nu foloseste tv-ul LG65C9, 3-4 saptamani, cardul nu mai este activ.
|
#9
Posted 12 December 2022 - 12:00
Am incercat cardul CI+ pe TV-ul vechi, functioneaza fara probleme, am sunat si la Vodafone, initial mi s-a spus ca e vina cardului si ca va fi nevoie de unul nou, mi s-a facut si programare, ulterior am fost contactat de ei si mi s-a spus ca modelul de TV nu e in lista celor compatibile cu CI+, iar programarea pt schimbare s-a anulat, am fost sfatuit sa incerc rescanare, resetare card, lucruri pe care le-am facut si din pacate singura rezolvare ar fi un mediabox, ceea ce nu pot accepta (un port HDMI ocupat, spatiu inutil ocupat de cutie si o a doua telecomanda). Singura solutie e sa emigrez catre alt provider, Orange sau Digi, probabil cel din urma.
Multumesc tuturor pentru sfaturi. |
#10
Posted 12 December 2022 - 13:23
Spun prostii cei de la Vodafone. Cum să nu fie un OLED compatibil CI+? Pe site-ul LG scrie că e compatibil CI+ 2.0 și CI+ 1.4. Încearcă să vezi ce scrie pe modulul în care ai băgat cartela, dacă nu este una din variantele acestea, trebuie să ți-l schimbe.
Capture4.PNG 26.19K 20 downloads Edited by Cipry7, 12 December 2022 - 13:26. |
|
#11
Posted 12 December 2022 - 13:33
Chiar daca spun prostii, n-ai cum sa-i contrazici.
Nu conteaza ca e OLED sau bla bla bla. Nu conteaza ce scrie la caracteristicile TV. Mai ales ca nu ne-ai spus care sint cerintel Vodafone TV. OK, televizor are CI+ 17 si 99. Vodafone TV ce cerinte are la CI+ E pe lista sau nu? Asta conteaza. Uite aici lista: https://www.vodafone...te/card-digital Click pe Verifică aici modelele de televizoare cu care este compatibil Cardul Digital |
#12
Posted 12 December 2022 - 14:05
Da reset la setările din fabrica la televizor, reiei setările de instalare ale televizorului, scanezi grila digitala Vodafone / UPC, apoi introduci cardul CI+ în fanta dedicata și vezi dacă se autentifica cardul. Din moment ce cardul a funcționat în televizor înaintea updatului de soft, televizorul e compatibil cu cardul. Cardul CI+ e activ din moment ce pe alt tv funcționează. Firul s-a rupt după update-ul televizorului. De asta e necesara reset la setările de fabrica ale televizorului.
|
#13
Posted 12 December 2022 - 16:10
Alt CAM cu alt card CI+,nu mai ai?
Împrumută de la un vecin. Daca acest CAM merge pe alt TV, înseamnă că TV e de vina. Trebuie să ajungă la 100% autentificarea. Dar de ce e afișat acel mesaj cu cardul incorect introdus? |
#14
Posted 12 December 2022 - 18:57
Nici mie nu-mi funcționa un card ci+ nou de la Vodafone pe un televizor oled LG CX, pe alte doua televizoare Samsung funcționa, am sunat la Vodafone au zis ca era activat, mi-au zis sa încerc cu alt card de la alt TV și cu acela mai vechi de pe vremea UPC merge fara probleme, am făcut doar schimb de carduri intre televizoare.
Daca mai ai alt card încearcă și acest lucru. |
#15
Posted 13 December 2022 - 00:02
Incearca o scanare cu "Alti operatori", fara card, apoi pui cardu.
Si eu pe LG CX am avut ceva probleme pe Digi cand am pus prima data cardu. Dar nu mai tin minte de acum 2 ani cum am rezolvat. Dar sigur am scos tv-u din priza, pus si scos cardu de mai multe ori. Intr-un final a functionat. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users