Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Problema decodare posturi TV LG OLED C2

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
jimbeam111

jimbeam111

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.08.2014
Salutare,

De curand am achizitionat un TV Oled LG 55C21LA, am instalat cardul CI+, facut setarile corespunzatoare, toate canalele erau decodate initial (gen HBO, Cinemax, etc.), insa dupa update-ul de software/firmware la TV, cardul CI+ nu mai trece de autentificare. Am abonament la Vodafone (fostul UPC). Stie cineva vreo solutie, se poate reveni la software-ul initial al TV-ului sau e cineva care a intampinat o astfel de problema?

Attached Files


Edited by jimbeam111, 11 December 2022 - 23:38.


#2
Rainwish

Rainwish

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 18.06.2009
Posibil sa trebuiasca rescanare full.

#3
jimbeam111

jimbeam111

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.08.2014

 Rainwish, on 12 decembrie 2022 - 00:05, said:

Posibil sa trebuiasca rescanare full.

Am incercat rescanarea cu si fara CI+ introdus. Poti sa elaborezi ce inseamna "rescanare full"?

#4
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,180
  • Înscris: 27.06.2007
incerca si cu resetarea cardului CI

#5
jimbeam111

jimbeam111

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.08.2014

 STARTREK1, on 12 decembrie 2022 - 00:29, said:

incerca si cu resetarea cardului CI

Tocmai am incercat, din pacate fara niciun rezultat, mersi oricum.

#6
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Incearca sa bagi ceva (o bucatica de carton/plastic) intre cardul CI si slotul in care sta. E posibil sa necesite o pozitie usor inclinata ca sa faca contact bine pinii.
La 2 TV LG, generatie 2015 si 2018 -  ambele au necesitat aceasta "modificare". Ambele inca functioneaza cu aceasta imbunatatire.

#7
AndreiNR

AndreiNR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,035
  • Înscris: 14.06.2013
La mine a fost necesara o data , schimbarea cardului, tot la upc.

#8
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,628
  • Înscris: 06.03.2005
Contacteaza suport tehnic de la Vodafone, cardurile CI trebuie reactivate in anumite conditii.La fratimiu daca nu foloseste tv-ul LG65C9,  3-4 saptamani, cardul nu mai este activ.

#9
jimbeam111

jimbeam111

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.08.2014
Am incercat cardul CI+ pe TV-ul vechi, functioneaza fara probleme, am sunat si la Vodafone, initial mi s-a spus ca e vina cardului si ca va fi nevoie de unul nou, mi s-a facut si programare, ulterior am fost contactat de ei si mi s-a spus ca modelul de TV nu e in lista celor compatibile cu CI+, iar programarea pt schimbare s-a anulat, am fost sfatuit sa incerc rescanare, resetare card, lucruri pe care le-am facut si din pacate singura rezolvare ar fi un mediabox, ceea ce nu pot accepta (un port HDMI ocupat, spatiu inutil ocupat de cutie si o a doua telecomanda). Singura solutie e sa emigrez catre alt provider, Orange sau Digi, probabil cel din urma.
Multumesc tuturor pentru sfaturi.

#10
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,412
  • Înscris: 04.08.2010
Spun prostii cei de la Vodafone. Cum să nu fie un OLED compatibil CI+? Pe site-ul LG scrie că e compatibil CI+ 2.0 și CI+ 1.4. Încearcă să vezi ce scrie pe modulul în care ai băgat cartela, dacă nu este una din variantele acestea, trebuie să ți-l schimbe.

Attached File  Capture4.PNG   26.19K   20 downloads

Edited by Cipry7, 12 December 2022 - 13:26.


#11
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Chiar daca spun prostii, n-ai cum sa-i contrazici.
Nu conteaza ca e OLED sau bla bla bla.
Nu conteaza ce scrie la caracteristicile TV. Mai ales ca nu ne-ai spus care sint cerintel Vodafone TV.
OK, televizor are CI+ 17 si 99. Vodafone TV ce cerinte are la CI+
E pe lista sau nu? Asta conteaza.
Uite aici lista:
https://www.vodafone...te/card-digital
Click pe Verifică aici modelele de televizoare cu care este compatibil Cardul Digital ;)

#12
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 10.12.2018
Da reset la setările din fabrica la televizor, reiei setările de instalare ale televizorului, scanezi grila digitala Vodafone / UPC, apoi introduci cardul CI+ în fanta dedicata și vezi dacă se autentifica cardul. Din moment ce cardul a funcționat în televizor înaintea updatului de soft, televizorul e compatibil cu cardul. Cardul CI+ e activ din moment ce pe alt tv funcționează. Firul s-a rupt după update-ul televizorului. De asta e necesara reset la setările de fabrica ale televizorului.

#13
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,364
  • Înscris: 01.12.2001
Alt CAM cu alt card CI+,nu mai ai?
Împrumută de la un vecin.
Daca acest CAM merge pe alt TV, înseamnă că TV e de vina.
Trebuie să ajungă la 100% autentificarea.

Dar de ce e afișat acel mesaj cu cardul incorect introdus?

#14
Danosul

Danosul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,197
  • Înscris: 07.01.2007
Nici mie nu-mi funcționa un card ci+ nou de la Vodafone pe un televizor oled LG CX, pe alte doua televizoare Samsung funcționa,  am sunat la Vodafone au zis ca era activat, mi-au zis sa încerc cu alt card de la alt TV  și cu acela mai vechi de pe vremea UPC merge fara probleme, am făcut doar schimb de carduri intre televizoare.
Daca  mai ai alt card încearcă și acest lucru.

#15
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,961
  • Înscris: 25.04.2016
Incearca o scanare cu "Alti operatori", fara card, apoi pui cardu.

Si eu pe LG CX am avut ceva probleme pe Digi cand am pus prima data cardu. Dar nu mai tin minte de acum 2 ani cum am rezolvat. Dar sigur am scos tv-u din priza, pus si scos cardu de mai multe ori. Intr-un final a functionat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate