Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Ioniq 5
Ultima postare: nov 22 2022 08:55, Inițiat de
AlexAnnecy
, feb 10 2021 21:21
·
0
#128
Publicat: 23 martie 2021 - 18:58
peter_k, on 23 martie 2021 - 14:10, said:
A comandat cineva masina? Ce termen de livrare ati primit? 1. daca nu cumparam Kona de mai putin de un an comandam Ioniq 5 2. daca eram intr-o tara vest europeana vindeam Kona si luam Ioniq 5 Update-ul de spatiu nu justifica pentru mine cei 10.000 de euro diferenta. Upgrade-ul de tehnologie iarasi nu vad sa justifice achizitia - vor mai trece multi ani pana sa avem o retea dezvoltata de ultrafastchargere de macar 150kw ca sa nu pomenesc de 350kw. Consumul mai mare (masina grea 2.2 tone) fac ca pe drumurile din Romania sa ma descurc in prezent mai usor cu Kona atata vreme cat la destinatie tot cu 45 kw incarc. Kona o mai conduce si sotia, iubeste felul in care se poate baga cu ea prin parcarile subterane inguste...mi-e mila de Ioniq 5 la faza asta... Una peste alta eu as cumpara-o instant dar rational stiu ca nu e momentul. Si eu sunt curios daca s-au facut comenzi in Ro. |
#130
Publicat: 23 martie 2021 - 21:02
raven75, on 23 martie 2021 - 18:58, said:
... Una peste alta eu as cumpara-o instant dar rational stiu ca nu e momentul. Si eu sunt curios daca s-au facut comenzi in Ro. glaurentiu, on 23 martie 2021 - 19:56, said:
Am inteles ca dupa luna august ar veni primele La fel am auzit si eu (septembrie), insa fara o promisiune ferma. Daca intre timp se epuizeaza fondurile alocate pentru electrice (de ex. pe Dacia Spring), vanzarile cred ca vor scadea semnificativ. Nu stiu daca sa ne asumam acest risc sau nu. Ne place masina, dar nu am da inca 10kEUR + pe ea. |
#132
Publicat: 24 martie 2021 - 06:41
peter_k, on 23 martie 2021 - 21:02, said:
Buna analiza! Inteleg argumentele, daca as avea deja o alta masina electrica, probabil as proceda si eu la fel. Nevand una, as inclina direct catre Ioniq 5, imi place mult mai mult decat Kona (design, spatiu, dotari, tractiune integrala). Dezavantaj: incertitudine la termenul de livrare. Nu stiu daca mai prindem fonduri in programul Rabla Plus sau ajunge prea tarziu. Fonduri vor fi, s-au dublat fata de 2020. https://forum.softpe...aini-electrice/ Cel mai simplu - mers la dealer si intrebat. Atunci cand platesti avasul se semneaza un contract in care se stipuleaza ca daca nu mai prinzi ecotichetul ai dreptul sa te retragi. |
#133
Publicat: 24 martie 2021 - 11:35
raven75, on 24 martie 2021 - 06:41, said: Atunci cand platesti avasul se semneaza un contract in care se stipuleaza ca daca nu mai prinzi ecotichetul ai dreptul sa te retragi. Pai, nu stiu daca e chiar asa. La mine clauza a fost ca daca din orice motiv nu se aproba ecobonusul, ma angajez sa platesc masina integral. Un alt aspect este ca am semnat direct cu importatorul contractul, dealerul a zis ca ei (firma dealerului) sunt prea mici si nu au resurse pentru a acoperi ecobonusul pana le deconteaza statul (3-4 luni). |
#134
Publicat: 24 martie 2021 - 11:45
Fujitsu, on 24 martie 2021 - 11:35, said:
Pai, nu stiu daca e chiar asa. La mine clauza a fost ca daca din orice motiv nu se aproba ecobonusul, ma angajez sa platesc masina integral. Un alt aspect este ca am semnat direct cu importatorul contractul, dealerul a zis ca ei (firma dealerului) sunt prea mici si nu au resurse pentru a acoperi ecobonusul pana le deconteaza statul (3-4 luni). Cred ca depinde de dealer. La Tiriac auto se accepta introducerea acestei clauze dar trebuia sa ceri tu asta. Altfel profitau de faptul ca majoritatea nu au rabdare sa citeasca toate clauzele dintr-un contract |
#135
Publicat: 24 martie 2021 - 12:00
Ford4, on 24 martie 2021 - 11:45, said:
Cred ca depinde de dealer. La Tiriac auto se accepta introducerea acestei clauze dar trebuia sa ceri tu asta. Altfel profitau de faptul ca majoritatea nu au rabdare sa citeasca toate clauzele dintr-un contract Corect, inseamna ca depinde de dealer. la Tiriac Auto Brasov nu a fost nicio problema sa introduca clauza insa masina era deja pe drum (30 de zile pana la sosire) iar programul rabla abia se demarase (aprilie 2020). Nu exista niciun risc pentru ei sa nu prind ecotichetul. Nu stiu daca accepta si pentru Ioniq 5. Editat de raven75, 24 martie 2021 - 12:06. |
#136
Publicat: 24 martie 2021 - 23:09
raven75, on 23 martie 2021 - 18:58, said:
Update-ul de spatiu nu justifica pentru mine cei 10.000 de euro diferenta. Eu ma gandesc ca daca as lua 20k pe Ionica 2020 cu 30k km la bord deja , as da inca 24k pt luxury 5 awd. Masina oricum o sa fie a iubitei ( ea conduce in prezent electrica ) O sa intreb la dealeri daca pot face buyback si daca renteaza . Editat de DDooGG, 24 martie 2021 - 23:10. |
|
#138
Publicat: 25 martie 2021 - 10:05
Imi place masina din bara-n bara, fara repros. O singura nemultumire am, care, din pacate, trage totul dupa ea: capacitatea bateriei. Ma asteptam la un minimum 90-100 kWh. Pentru ca sa fi rupt gura targului, depasirea pragului de 100 kWh ar fi fost genial. Si sincer, la o asemenea capacitate a bateriei, nu m-as fi mai uitat la banii ceruti.
Cu cei 72 kWh si la aceste preturi, cu parere de rau spun, pentru mine ramane doar frumoasa, nu si atractiva. Asa cum foarte bine mai spunea un coleg pe aici, astept si eu faceliftul(de baterie in principal). |
#140
Publicat: 25 martie 2021 - 11:14
robertcb, on 25 martie 2021 - 10:05, said:
Imi place masina din bara-n bara, fara repros. O singura nemultumire am, care, din pacate, trage totul dupa ea: capacitatea bateriei. Ma asteptam la un minimum 90-100 kWh. Pentru ca sa fi rupt gura targului, depasirea pragului de 100 kWh ar fi fost genial. Si sincer, la o asemenea capacitate a bateriei, nu m-as fi mai uitat la banii ceruti. Cu cei 72 kWh si la aceste preturi, cu parere de rau spun, pentru mine ramane doar frumoasa, nu si atractiva. Asa cum foarte bine mai spunea un coleg pe aici, astept si eu faceliftul(de baterie in principal). Nu. Vrei baterie mai mare cand nu poti incarca rapid si la indemana. Pe masura ce vor fi mai facile incarcarile rapide, o baterie "mai mica" are avantajul ca e mai ieftina si mai usoara. De ce sa cari inca 250kg dupa tine, cand poti incarca echivalentul in 10min? |
#142
Publicat: 25 martie 2021 - 12:45
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi