Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone lanseaza noile abonamente nelimitate, digitale - Vodafone Flex
Ultima postare: mai 22 2023 20:39, Inițiat de
MembruAnonim
, dec 30 2020 19:24
·
0
#776
Publicat: 01 ianuarie 2022 - 17:44
#782
Publicat: 20 ianuarie 2022 - 14:11
Astazi trebuia sa se reactiveze Flex 12 insa nu am avut bani pe Revolut si am intrat in aplicatie (MyVodafone) dar nu vad nimic de genul "Reincearca plata" ca la YOXO.
Vor incerca ei automat astazi sa mai traga odata de pe card suma aferenta? Sau trebuie facut ceva? |
#786
Publicat: 22 ianuarie 2022 - 17:39
Este posibil sa ai dreptate,nu am citit tot topicul, eu detin doua abonalente in telefon,un RED 10 iar celalalt este pe firma si nu stiu si nici nu sunt interesat de ce imi ofera firma la care lucrez,asa cum am scris nu am intales chestia cu "ori,ori"
Fișiere atașate |
#789
Publicat: 01 februarie 2022 - 15:43
Daca ai eSIM pe abonament si treci de la abonament la cartela atunci ramai cu eSIM si poti avea acel eSIM pe Flex.
Cand iPhone va veni doar cu eSIM o sa forteze operatorii sa adopte mai bine eSIM. (Sunt zvonuri ca iPhone 14 va avea doar eSIM) Editat de SilentUser, 01 februarie 2022 - 15:44. |
|
#790
Publicat: 01 februarie 2022 - 15:59
E posibil sa avem iSIM in curand
Quote 18 January, 2022, London, UK – Leading industry innovators Vodafone, Qualcomm Technologies, Inc., and Thales have joined forces to demonstrate a working smartphone featuring iSIM - a new technology enabling the functionality of a SIM card to be integrated into a device’s main processor. This milestone paves the way for commercialisation of the technology, which could be rolled out in a host of new devices that will use iSIM to connect to mobile services. |
#791
Publicat: 04 februarie 2022 - 09:53
Întrebare:
La *222 mai exista ființe umane cu care poți să vorbești? Vreau sa întreb și eu ceva legat de mesageria vocală dar nu reușesc să dau de vreo ființă umană. Am activat mesageria vocală și degeaba. Daca mă sună cineva, nici măcar mesajul că am telefonul închis nu răspunde. Sta nițel și apoi se închide apelul Editat de micutu82, 04 februarie 2022 - 09:56. |
#792
Publicat: 04 februarie 2022 - 09:56
Alegi orice optiune care nu poate fi rezolvata de robot si ajungi la operator.
Probleme internet mobil/semnal, de exemplu. Pentru mesagerie si notificari apeluri pierdute facut redirectionarea la +40722033332 ? Editat de MembruAnonim, 04 februarie 2022 - 09:58. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi