Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Outlander scurtat brutal

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
cavit

cavit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,089
  • Înscris: 08.05.2016
Teoretic depinde de ceeace doresti, poti sa-o faci mai rigida sa ii buseasca pe altii, sau poti aduga elemente absorbante gen fagure de aluminiu, sau altfel de structuri colapsabile.

Problema cu aceste masini de strada este ca se fac rack dupa impact, structura de absorbit enegia de impact nu este detasabila, impactul deterioreaza intreaga caroserie,

Caracteristicile de absorbit energia pot fi redate dar geometria nu prea, ramii cu o masina strimba care trage intr-o parte.

#56
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,588
  • Înscris: 08.03.2017
Daca doresti iti dau numarul de telefon al mecanicului care face transformari pentru offroad  , e the best in Cluj . Pentru un control amanuntit si verdict clar , da/nu .Are atelierul in Someseni.
De nu apari in urmatoarea poza cu troliu-cabestan-bullbar-inaltare 10 cm Posted Image ...

Edited by ldpe, 31 October 2018 - 09:28.


#57
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 06.10.2003
Lonjeroanele sunt clar cutate (cârligul le-a împins în jos - pe unde a ajuns și el, de fapt). Geometria roților din spate n-a fost afectată însă îndoiturile lonjeroanelor sunt aproape de brațele roților din spate așa că pot fi afectate de reparație. Iar dacă lonjeroanele nu sunt sudate drept, la milimetru, nici spatele nu va fi drept.

Am înțeles că pot cere daună totală dacă sunt lonjeroanele afectate?

#58
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,588
  • Înscris: 08.03.2017
Da, este dauna totala , este la fel cu lovitura laterala care indoaie stalpul ca si gravitate , .

#59
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Colegu, tu poti cere dauna totala si daca e spart un far asta nu inseamna ca te ia cineva in seama. Asiguratorul va primi o expertiza tehnica cu reparatia si costul de la un service agreat, pe care o poate aproba in functie de costuri, anul si kilometri masinii. Decizia privind dauna totala nu e la tine, ci la cei care fac devizul de raparatie. Aici sunt multe variabile in calcul, nu e ca si cum ai intrat frontal in copac sau lateral in stalp si zic aia direct ca masina nu mai poate fi reparata.

#60
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Eu cred ca este dauna totala. Ce nu am inteles este faptul ca autorul spune ca masina are un an de la achizitie. Banuiesc ca de la achizitia SH, pentru ca asta este un model de prin 2009-2011.

#61
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

View Postshiva, on 23 octombrie 2018 - 11:20, said:

Fiatul (a plecat pe platformă; a curs ulei și antigel din el)
Attachment 20180929_111407.jpg

Fusei la un service acum. Ochiometric, fără desfacere - ar fi lonjeroanele afectate din cauză că a preluat cârligul impactul. Altfel - cine știe ce pățeau copiii pe bancheta din porkbagaj.
Cică Allianz face licitație pt. piese și le trimite la service. Probabil stopuri și aripă să fie aftermarket, restul doar OE se găsesc. Pot refuza aftermarketul? Că la Corsa de 2 ori pe an schimb soclurile la farurile aftermarket că se prăjesc ....
io nu pricep: pai masina are un an
Deci vechime un an. Asta inseamna ca nu se gasesc decat piese OEM. Eu de doi ani intreb la magazin de un rahat de brat de stergator aftermaket, ca nu vreau sa dau 60 de euro pe un drot otelit care aftermarket va costa 10 euro.
Cat timp modelul este in fabricatie, piese oem capeti.

#62
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,631
  • Înscris: 31.01.2010
@shiva, cum ati rezolvat?

#63
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 06.10.2003
Păăăi ... după studii și întrebări în toate părțile am ajuns la concluzia că io, ca păgubit, n-am nici o pârghie asupra reparației mașinii. Iar dauna e mai mare decât o simplă aripă îndoită dar mai mică decât o daună totală. Iar dauna totală ar fi mai mică decât suma care m-ar fi coafat s-o primesc (ca să-mi iau alta - v-am zis oare ce mișto e interiorul, cu muulte spații de depozitare și variante de rabatat bancheta spate? Mortală! )
Așa că am fluierat a pagubă și am dus-o la serviceul care mi-a fost recomandat cel mai tare și care, împlântător, e și în apropiere de casă.
Au făcut reconstatare, au primit aprobarea și urmează să comande piesele pe original. Dat fiind că sărbăuturile pică în mijlocul săptămânii, abia în ianuarie intră în reparații. Iar cum pe 19 ianuarie îi expiră ITP-ul, mă dau de ceasul morții acum să-i schimb filtre, uleiuri, corp clapetă și 2 furtune + încălțări de iarnă ca să-i fac ITP-ul până de Crăciun.
C-așa-i în tenis

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate