Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 

Outlander scurtat brutal

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,860
  • Înscris: 06.10.2003
Afcors, trebuia să se întâmple și asta. Un Fiat Doblo ne-a scurtat 'animalu' la mai puțin de un an de la achiziție. Ca norocul omul avea asigurare la Allianz-Țiriac.

Attached File  20180929_111401_edit.jpg   1.16MB   333 downloadsAttached File  20180929_113218_edit.jpg   1.23MB   330 downloads
Attached File  20180929_113208_edit.jpg   224.82K   330 downloadsAttached File  20180929_113218_edit.jpg   1.23MB   304 downloads

Problema mea acum e reparația. Mai exact siguranța reparației: voi mai putea duce copiii pe bancheta din porkbagaj? Voi mai putea tracta 2000 de kile?
Ipoteze de lucru:
- șasiu/lonjeroane afectate
- șasiu/lonjeroane neafectate
- piese OE
- piese aftermarket

#2
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,329
  • Înscris: 08.09.2010
baga si-o poza cu fiatu sa vedem si noi ce-a facut carligu ala din el ca vad ca ti-a cam tras-o.. Posted Image
bafta la reparatie

Edited by DonGiulliano, 23 October 2018 - 08:57.


#3
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 03.08.2013
din ce vad eu fiatu nu cred ca are mare lucru, bara radiatoare si cred putin dintr-un lonjeron. faza tare e ca desi sun SUV-uri nu au tabla groasa. la SPORTAGE-ul meu plafonul s-a strambat putin doar ca m-am apasat pe el... si m-am apasat pe nervurile alea care se spune ca sunt bine ranforsate.

#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu este un accident grav. Trebuie vazuta armatura pe care s-a montat carligul de remorcare , dar nu cred ca fie ceva afectat dincolo de ea. Masina va fi la fel de sigura ca pana acum si dupa reparatie. .

#5
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 shiva, on 23 octombrie 2018 - 08:49, said:

Problema mea acum e reparația. Mai exact siguranța reparației: voi mai putea duce copiii pe bancheta din porkbagaj? Voi mai putea tracta 2000 de kile?
Da' nu s-or afectat lonjeroanele sau puntea spate.
Doar bara si suportul de bara sunt infundate (bine, si hayonu', dar ma refeream la structura de rezistenta).
Nu e afectata structural masina.

#6
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Vad ca ti-a rearanjat tot spatele...daca sasiul si lonjeroanele sunt afectate, parerea mea e ca e dauna totala (si din pacate la asta ajuta si carligul de remorcare). Parerea mea, numai piese OE, mai ales la caroserie.

#7
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005
Eu zic ca nu e nimic acolo.
Carligul se prinde de capetele lonjeroanelor care nu au nici o o problema daca sunt indreptate pentru ca acolo este capatul masinii si nu afecteaza cu nimic.
Iar in rest e doar niste tabla indoita si plastic spart.
Legat de intrebari, DA la ambele.

Edited by tehnics, 23 October 2018 - 09:33.


#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
S`a terminat cu sasiul la autoturisme, doar autoportanta.
Dupa cum sta bara spate partea de rezistenta pare OK.
Table noi si mere ca inainte.

Edited by Ion_Bumbu, 23 October 2018 - 09:34.


#9
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015

 DonGiulliano, on 23 octombrie 2018 - 08:56, said:

baga si-o poza cu fiatu sa vedem si noi ce-a facut carligu ala din el ca vad ca ti-a cam tras-o.. Posted Image
bafta la reparatie
Fiatul se vede in prima poza si nu pare sa aiba mare lucru, pare sa se fi crapat putin bara Posted Image
Fiaturile fata de alte masini au o tabla foarte groasa Posted Image , se vede si la greutate ca sunt masini foarte grele in comparatie cu alte masini Posted Image

 Hunor_66, on 23 octombrie 2018 - 09:13, said:

Da' nu s-or afectat lonjeroanele sau puntea spate.
Doar bara si suportul de bara sunt infundate (bine, si hayonu', dar ma refeream la structura de rezistenta).
Nu e afectata structural masina.
Uita-te mai bine in poza nr 3 sai ai sa vezi ca s-a deformat stalpul masinii.

Edited by diegodanny, 23 October 2018 - 09:42.


#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Domnule, Fiat-ul a lovit in partea stinga spate cu partea lui dreapta, aia ce nu se vede.
Tabla lui peste groasa, toate`s o apa si un pamint, a lovit cu subcadrul motorului.

L.E. Care stilp???
Usile au pozitia corecta, luft-urlie normale, geamul intreg, doar table impinse din partea stinga.

Edited by Ion_Bumbu, 23 October 2018 - 09:52.


#11
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 diegodanny, on 23 octombrie 2018 - 09:43, said:

Uita-te mai bine in poza nr 3 sai ai sa vezi ca s-a deformat stalpul masinii.
Da, dar stalpul ala nu sta pe puntea spate, ori pe capetele de lonjeron.

Uite cum arata caroseria de la Mitsu Outlander:

Attached File  Grandis_RISE.gif   22.82K   92 downloads
Attached File  kisspng-mitsubishi-motors-car-2016-mitsubishi-outlander-body-structure-5b2ee601cc2407.5433932815298001938362.png   923.33K   99 downloadsAttached File  rise_im_02.png   153.79K   82 downloads

#12
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu ai nici o treaba, daca caroseria era afectata structural iti pleca roata de la locul ei si o gaseai probabil lipta de tabla din fata. Se repara usor.

#13
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,725
  • Înscris: 06.07.2005

 diegodanny, on 23 octombrie 2018 - 09:43, said:

Fiaturile fata de alte masini au o tabla foarte groasa Posted Image , se vede si la greutate ca sunt masini foarte grele in comparatie cu alte masini Posted Image
Cum postezi pe aria asta, cum lauzi conservele italienesti. Se bazeaza pe ceva argumentele tale?
Fiat a pierdut din vanzari, a scos modele din productie si a restrans activitatea. Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire...

#14
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005

 vimann, on 23 octombrie 2018 - 10:20, said:

Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire...
... si plastice mai multe.
Acum, offtopic, mie chiar imi place cum arata noul Tipo...

#15
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015

 vimann, on 23 octombrie 2018 - 10:20, said:

Cum postezi pe aria asta, cum lauzi conservele italienesti. Se bazeaza pe ceva argumentele tale?
Fiat a pierdut din vanzari, a scos modele din productie si a restrans activitatea. Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire...
De fapt are profituri destul de serioase Posted Image  si ce modele a scos din productie ? a aparut o data nu stiu ce stire cum ca ar scoate din productie nu stiu ce modele Posted Image  si daca ai fi citit ai fi vazut si motivul, adica sa se concentreze mai mult pe modele de lux: alfa giulia, stelvio, Lancia new stratos, ypsilon, thema pe care le fabrica deja si nu a fost nevoie sa scoata alte modele din productie Posted Image .
Iar la fiabilitate masinile italiene sunt cu mult peste cele nemtesti Posted Image , uita-te numai cate probleme au avut multe nemtoaice de-a lungul timpului Posted Image

 vimann, on 23 octombrie 2018 - 10:20, said:

Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire...
De ce ? daca ai tabla mai groasa esti avantajat Posted Image  creste rezistenta Posted Image
Eu nu vad sa fi pierdut din vanzari, ba din contra, in america latina au cele mai mari vanzari Posted Image, si in sua sta destul de bine la vanzari la fel si in europa Posted Image
https://eu.detroitne...ings/109794420/
https://www.ft.com/c...50-9c0ad2d7c5b5

https://en.wikipedia...ler_Automobiles

Edited by diegodanny, 23 October 2018 - 10:37.


#16
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003

 DonGiulliano, on 23 octombrie 2018 - 08:56, said:

baga si-o poza cu fiatu sa vedem si noi ce-a facut carligu ala din el ca vad ca ti-a cam tras-o.. Posted Image
bafta la reparatie
Cred ca degeaba a fost carligul la intimidare, nu a protejat :roflmao:

#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Carligul nu protejeaza nici macar la impact lejer, ba din contra produce extra damage.

#18
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Domnilor, tabla din otel aliat cu Bor nu va spune nimic?
Structura din otel HSS * high strenght steel, seamana cu otelul rapid la denumire dar este altceva) nu va spune nimic?
https://automotive.a...engthSteels.pdf
A trecut vremea tablei de Volga!

 RealThing, on 23 octombrie 2018 - 10:51, said:

Carligul nu protejeaza nici macar la impact lejer, ba din contra produce extra damage.
Procuce la cel care loveste, nu`s acasa sa pun foto de la cirlig si sa`ti urez succes sa dai in el!
Nu mai vorbi daca n`ai habar.

Edited by Ion_Bumbu, 23 October 2018 - 10:57.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate