Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Outlander scurtat brutal
#1
Posted 23 October 2018 - 08:49
Afcors, trebuia să se întâmple și asta. Un Fiat Doblo ne-a scurtat 'animalu' la mai puțin de un an de la achiziție. Ca norocul omul avea asigurare la Allianz-Țiriac.
20180929_111401_edit.jpg 1.16MB 333 downloads 20180929_113218_edit.jpg 1.23MB 330 downloads 20180929_113208_edit.jpg 224.82K 330 downloads 20180929_113218_edit.jpg 1.23MB 304 downloads Problema mea acum e reparația. Mai exact siguranța reparației: voi mai putea duce copiii pe bancheta din porkbagaj? Voi mai putea tracta 2000 de kile? Ipoteze de lucru: - șasiu/lonjeroane afectate - șasiu/lonjeroane neafectate - piese OE - piese aftermarket |
#2
Posted 23 October 2018 - 08:56
baga si-o poza cu fiatu sa vedem si noi ce-a facut carligu ala din el ca vad ca ti-a cam tras-o..
bafta la reparatie Edited by DonGiulliano, 23 October 2018 - 08:57. |
#3
Posted 23 October 2018 - 09:03
din ce vad eu fiatu nu cred ca are mare lucru, bara radiatoare si cred putin dintr-un lonjeron. faza tare e ca desi sun SUV-uri nu au tabla groasa. la SPORTAGE-ul meu plafonul s-a strambat putin doar ca m-am apasat pe el... si m-am apasat pe nervurile alea care se spune ca sunt bine ranforsate.
|
#4
Posted 23 October 2018 - 09:13
Nu este un accident grav. Trebuie vazuta armatura pe care s-a montat carligul de remorcare , dar nu cred ca fie ceva afectat dincolo de ea. Masina va fi la fel de sigura ca pana acum si dupa reparatie. .
|
#5
Posted 23 October 2018 - 09:13
shiva, on 23 octombrie 2018 - 08:49, said:
Problema mea acum e reparația. Mai exact siguranța reparației: voi mai putea duce copiii pe bancheta din porkbagaj? Voi mai putea tracta 2000 de kile? Doar bara si suportul de bara sunt infundate (bine, si hayonu', dar ma refeream la structura de rezistenta). Nu e afectata structural masina. |
#6
Posted 23 October 2018 - 09:20
Vad ca ti-a rearanjat tot spatele...daca sasiul si lonjeroanele sunt afectate, parerea mea e ca e dauna totala (si din pacate la asta ajuta si carligul de remorcare). Parerea mea, numai piese OE, mai ales la caroserie.
|
#7
Posted 23 October 2018 - 09:32
Eu zic ca nu e nimic acolo.
Carligul se prinde de capetele lonjeroanelor care nu au nici o o problema daca sunt indreptate pentru ca acolo este capatul masinii si nu afecteaza cu nimic. Iar in rest e doar niste tabla indoita si plastic spart. Legat de intrebari, DA la ambele. Edited by tehnics, 23 October 2018 - 09:33. |
#8
Posted 23 October 2018 - 09:32
S`a terminat cu sasiul la autoturisme, doar autoportanta.
Dupa cum sta bara spate partea de rezistenta pare OK. Table noi si mere ca inainte. Edited by Ion_Bumbu, 23 October 2018 - 09:34. |
#9
Posted 23 October 2018 - 09:43
DonGiulliano, on 23 octombrie 2018 - 08:56, said:
baga si-o poza cu fiatu sa vedem si noi ce-a facut carligu ala din el ca vad ca ti-a cam tras-o.. bafta la reparatie Fiaturile fata de alte masini au o tabla foarte groasa , se vede si la greutate ca sunt masini foarte grele in comparatie cu alte masini Hunor_66, on 23 octombrie 2018 - 09:13, said:
Da' nu s-or afectat lonjeroanele sau puntea spate. Doar bara si suportul de bara sunt infundate (bine, si hayonu', dar ma refeream la structura de rezistenta). Nu e afectata structural masina. Edited by diegodanny, 23 October 2018 - 09:42. |
#10
Posted 23 October 2018 - 09:48
Domnule, Fiat-ul a lovit in partea stinga spate cu partea lui dreapta, aia ce nu se vede.
Tabla lui peste groasa, toate`s o apa si un pamint, a lovit cu subcadrul motorului. L.E. Care stilp??? Usile au pozitia corecta, luft-urlie normale, geamul intreg, doar table impinse din partea stinga. Edited by Ion_Bumbu, 23 October 2018 - 09:52. |
|
#11
Posted 23 October 2018 - 09:51
diegodanny, on 23 octombrie 2018 - 09:43, said:
Uita-te mai bine in poza nr 3 sai ai sa vezi ca s-a deformat stalpul masinii. Uite cum arata caroseria de la Mitsu Outlander: Grandis_RISE.gif 22.82K 92 downloads kisspng-mitsubishi-motors-car-2016-mitsubishi-outlander-body-structure-5b2ee601cc2407.5433932815298001938362.png 923.33K 99 downloads rise_im_02.png 153.79K 82 downloads |
#12
Posted 23 October 2018 - 10:03
Nu ai nici o treaba, daca caroseria era afectata structural iti pleca roata de la locul ei si o gaseai probabil lipta de tabla din fata. Se repara usor.
|
#13
Posted 23 October 2018 - 10:20
diegodanny, on 23 octombrie 2018 - 09:43, said:
Fiaturile fata de alte masini au o tabla foarte groasa , se vede si la greutate ca sunt masini foarte grele in comparatie cu alte masini Fiat a pierdut din vanzari, a scos modele din productie si a restrans activitatea. Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire... |
#14
Posted 23 October 2018 - 10:24
#15
Posted 23 October 2018 - 10:32
vimann, on 23 octombrie 2018 - 10:20, said:
Cum postezi pe aria asta, cum lauzi conservele italienesti. Se bazeaza pe ceva argumentele tale? Fiat a pierdut din vanzari, a scos modele din productie si a restrans activitatea. Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire... Iar la fiabilitate masinile italiene sunt cu mult peste cele nemtesti , uita-te numai cate probleme au avut multe nemtoaice de-a lungul timpului vimann, on 23 octombrie 2018 - 10:20, said:
Totul pentru ca n-au vrut sa puna tabla mai subtire... Eu nu vad sa fi pierdut din vanzari, ba din contra, in america latina au cele mai mari vanzari , si in sua sta destul de bine la vanzari la fel si in europa https://eu.detroitne...ings/109794420/ https://www.ft.com/c...50-9c0ad2d7c5b5 https://en.wikipedia...ler_Automobiles Edited by diegodanny, 23 October 2018 - 10:37. |
|
#16
Posted 23 October 2018 - 10:48
#17
Posted 23 October 2018 - 10:51
Carligul nu protejeaza nici macar la impact lejer, ba din contra produce extra damage.
|
#18
Posted 23 October 2018 - 10:57
Domnilor, tabla din otel aliat cu Bor nu va spune nimic?
Structura din otel HSS * high strenght steel, seamana cu otelul rapid la denumire dar este altceva) nu va spune nimic? https://automotive.a...engthSteels.pdf A trecut vremea tablei de Volga! RealThing, on 23 octombrie 2018 - 10:51, said:
Carligul nu protejeaza nici macar la impact lejer, ba din contra produce extra damage. Nu mai vorbi daca n`ai habar. Edited by Ion_Bumbu, 23 October 2018 - 10:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users