Outlander scurtat brutal
Last Updated: Dec 11 2018 01:29, Started by
shiva
, Oct 23 2018 08:49
·
0
#37
Posted 23 October 2018 - 12:50
#38
Posted 23 October 2018 - 12:53
Colegul care-mi face asigurările la mașină mi-a recomandat să-i fac o verificare a geometriei, prima dată. Și dacă nu iasă spatele - să o bag în service la reprezentanță, în ideea de a o scoate daună totală.
Nu mă interesează să rămân cu bani de la asigurare ci să fie sigură mașina (spatele, bancheta din spate, capacitatea de tractare). |
#39
Posted 23 October 2018 - 13:02
E cea mai buna idee, du-te la geometrie la niste baieti care stiu ce fac, ei iti pot spune si daca se poate "scoate" la loc sau nu.
|
#40
Posted 23 October 2018 - 13:18
diegodanny, on 23 octombrie 2018 - 12:50, said:
Te-ai uitat la videoclipurile puse de mine mai sus ? o data cu table noi se schimba si partea afectata, se taie piesa avariata si se sudeaza piesa noua. |
#41
Posted 23 October 2018 - 14:13
danvlas, on 23 octombrie 2018 - 13:18, said:
Civicul meu s-a opus recent unui Renault Twingo condus de Stevie Wonder. Bara praf, o mica indoitura a panoului si a locasului rotii de rezerva. La prima vedere ziceai ca e dauna totala. In realitate, schimbata bara, tabla indreptata si vopsita si la revedere. |
#42
Posted 24 October 2018 - 09:39
Vad ca ai carlig demontabil. Te-ai gandit de ce a fost facut asa?
Din fericire la noi nu se dau amenzi daca nu-l tii in portbagaj, si nici nu suporti o parte din reparatie daca te loveste unul din spate. Inca. |
#43
Posted 24 October 2018 - 10:25
Un mester de la service zicea sa nu mergi niciodata cu carlig (decat daca tractezi ceva); se merge cu el dat jos, daunele fiind mult mai mici/ieftine in caz de accident.
|
#44
Posted 24 October 2018 - 14:23
Din pacate mecanismul de dat jos carligul a fost violat la Bucuresti de 'fer'-meni, din ce mi-a zis fostul proprietar.
|
#45
Posted 26 October 2018 - 10:59
I-am verificat geometria azi. Puntea spate nu-i atinsă dar am văzut lonjeroanele cutate (în dreptul roții spate - cum te uiți între aripă și roată).
Întrebarea e care reparație e mai rezistentă? Tăiat, înlocuit, sudat sau îndreptat? |
#46
Posted 26 October 2018 - 11:10
|
#47
Posted 26 October 2018 - 12:22
Nu se pot indrepta numai pe banc la cald - apare decalire material iar la racire metalul "trage" , trebuie o experienta de doctor docent in asa ceva .
Se taie tot si se inlocuieste , nu se sudeaza cu flacara ca si conductele de gaz , sunt aparate speciale care realizeaza sudura continua electric in absenta oxigenului , o bijuterie dar si mana trebuie sa fie exeprimentata , oricum nu orice ezer mester pune mana pe asa scula. La terminare iese ca din fabrica , oricum se da garantie , am schimbat la 1300 asa ceva si dupa 10 ani picam din masina dar lonjeroanele erau intacte , s-a gaurit planseul pedalier de la tabla super "tratata" de dacie . Edited by ldpe, 26 October 2018 - 12:24. |
#48
Posted 26 October 2018 - 12:25
Nasol, când ajungi sa umbli la lonjeroane. Aia e masina de vândut.
|
#49
Posted 26 October 2018 - 13:10
slai, on 26 octombrie 2018 - 12:25, said:
Nasol, când ajungi sa umbli la lonjeroane. Aia e masina de vândut. Reprezentanța vorbea de tăiat, sudat dar la anu'. Alt service zicea de îndreptat și de mâine. |
#50
Posted 26 October 2018 - 13:16
Vezi ce faci la asigurator, în principiu lonjeroane afectate inseamna dauna totala. Parca tiriac era asiguratorul, astia în principiu Respecta reglementarile.
|
#51
Posted 26 October 2018 - 14:08
|
#52
Posted 27 October 2018 - 12:17
shiva, on 26 octombrie 2018 - 13:10, said: Nici atât. Nu m-aș simți comfortabil să o dau pe minciuni. Cum nici mie nu mi-ar place să cumpăr o mașină pe minciuni. Reprezentanța vorbea de tăiat, sudat dar la anu'. Alt service zicea de Ă®ndreptat și de mâine. In alta ordine de idei era un rus pe yt ce repara niste epave scumpe de nu iti dadeai seama, sunt curios cati o sa moara in ele, ca de scapat slabe sanse. |
#53
Posted 27 October 2018 - 19:13
Orice structura poate fi intarita cu pretul cresterii masei, problema este stricarea geometriei, asa am luat eu una din piata la care nu mai statea bara stabilizatoare la locul ei indiferent cate bucse am schimbat, apoi am observat ca un prag e nou si altul ruginit, omu se uita in fata si n spate, de laterale mai uita, si o musca.
Alta problema este reglementarea, cum poti intari o anume structura, cum poti sa-i adaugi zone de absorbit energia de impact fara sa incalci reglementarile. |
#54
Posted 27 October 2018 - 19:23
geometria e ultima problema, masina a fost gandita sa absoarba un impact, daca modifici variabile rezultatul n-o sa mai fie cel dorit.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users