Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reclame care vă enervează vs. reclame care vă plac
Ultima postare: mai 02 2024 22:42, Inițiat de
olteanul
, feb 28 2006 23:50
·
30
#128
Publicat: 17 septembrie 2006 - 02:38
#132
Publicat: 17 septembrie 2006 - 19:55
Lowhigh, on Sep 17 2006, 20:47, said: O porcarie de reclama - "Pui proaspeti de parca-s vii" - pentru Transavia. Cand vad reclama asta imi vine sa ........ Cine a putut crea asa un cretinism? Uneori ma intreb daca nu asistam la un exces de creativitate cu orice pret. Parca cineva si-ar bate joc de "creativi" . |
#134
Publicat: 18 septembrie 2006 - 20:33
rate reclame mai facem! Am senzatia ca au fost dati afara toti creativii din agentii!
Da' aia cu "zboara puiule, zboara" ati vazut-o? E ceva mai veche dar vad ca au inceput din nou rularea ei! Nu cumva e la Transavia de care pomenea cineva mai devreme? Este de-a dreptul HADA! :cursing: |
#135
Publicat: 18 septembrie 2006 - 20:47
Quote Nu cred ca a scazut nivelul advertising-ului romanesc dar a crescut piata de reclame. Si odata cu extindere gradinii inevitabil apar si mai multe buruieni. Sunt de acord ca nu a scazut, nici nu avea cum sa scada ca mai jos de atât nu se poate. E catastrofal si advertisingul international, darmite cel românesc care imita cu ochii beliti pe cataloagele participarii la festivaluri straine. Cred ca un inginer sau taran ar face reclame mai suportabile decât acesti asa-zisi creatori care s-au uitat la "Marca Înregistrata" si au început sa creada ca au ceva în legatura cu publicitatea. Quote Si daca cu ani in urma toti speram ca si romanii din multinationale vor capata curaj sa mearga pe mana creativilor si sa-i lase sa gandeasca liber pentru a crea lucruri deosebite pentru marcile lor, ei bine, la ce vedem la televizor sau auzim la radio ne arata ca mai e mult pana acolo! Îmi vine rau când aud cliseul acesta în gura vreunui amarât care crede ca daca a intrat la o agentie înseamna ca reprezinta ceva. Acesti oameni nu-si dau seama ca oricine se pricepe la reclame mai bine ca ei, mai ales clientii care stiu exact ce urmaresc si ce le îndeplineste obiectivele. |
#137
Publicat: 21 septembrie 2006 - 01:09
Reclama de la adria zici? Si de ce vrei sa o intelegi? Pe piata advertising-ului exista doua categorii aparte : reclamele frutifresh si reclamele otv. La astea te uiti doar daca ai ramas fara baterii la telecomanda (cazul primei categ) sau daca vrei sa vezi cat de idioti sunt unii (categ a doua- patronii care isi filmeaza singuri spotu` ca sa se vada la teve).
Ideea pe care vrea sa o transmita Adria prin spotul "Familia Adria" (ala cu stul,sotia si doi copii) e de bautura populara...pt toata familia... E, oarecum, echivalentul reclamelor la bere la PET. Editat de raducutzzu, 21 septembrie 2006 - 01:10. |
#141
Publicat: 23 septembrie 2006 - 21:58
Ma scoate din sarite reclama de la Scandic, cu blonda buna care de la atata vodca il primeste pe betivul de prietenu-su in casa. Lucrul indestructibil din relatia lor este sticla de vodka.
Imi place reclama de la Dodge Caliber cu creaturile dragalase care vorbesc despre masina care este anything but cute |
|
#142
Publicat: 25 septembrie 2006 - 23:39
da.. reclama aia la scandia cred ca e reclama la betivi nu la bautura :lol:
O reclama destul de tampitica in contextul romanesc mi se pare cea la noua colectie logan, cand arata prima transformare. Prima data am crezut ca e rugina :lol: , au cam gafat creativii dupa parerea mea , mai ales ca sunt destui sensibilosi cu capitolul asta la dacia :) |
#144
Publicat: 26 septembrie 2006 - 09:52
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi