Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Ar merge în România transport urban cu autobuze etajate?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
Kaffir2018

Kaffir2018

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,332
  • Înscris: 15.06.2018

View Postinternet_max, on 23 iunie 2018 - 14:51, said:

N-ar merge din cauza cablurilor trase aiurea pe stalpi și a lățimii șoselelor.



Plus ca mai ai firele de tramvai/troleu, care in Londra lipsesc.

#20
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,891
  • Înscris: 14.10.2008
Metroul e OK, dar nu acopera tot orasul, iar RATB-ul chiar e cosmar vara cu sauna si putoare transpirativa.

View PostRobiacs, on 23 iunie 2018 - 15:30, said:


Si aer conditionat, curatenie, liniste, fara supra-aglomerare...

Pentru ca e o placere ca la orele de varf sa stau ca sardinele in metrou, inconjurat de oameni certati cu apa si sapunul. Prefer sa fac cu 30 de minute mai mult cu masina, dar mai confortabi;
Certati cu apa, sapunul si deodorantul. Plus cei din zone rurale aflati in tranzit, adugam un pic si boschetarii. RATB sucks dar in stundentie am preferat metroul, numai confortabil nu este in traficul care este in Bucale si la modul in care se conduce, psihic imi este incomod acolo.

#21
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004

View PostKaffir2018, on 23 iunie 2018 - 15:34, said:

Plus ca mai ai firele de tramvai/troleu, care in Londra lipsesc.

Dacă vă uitați pe lista aia de pe wikipedia ați fi văzut că există și orașe unde circulă autobuze etajate, dar ciculă și tramvaie (de exemplu Berlin) - deci autobuzele etajate pot circula și în orașe unde circulă și tramvaie și troleibuze. De asemenea un "Routemaster" s-a plimbat prin București, oraș unde există și tramvaie și troleibuze. Iar la Londra au fost reintroduse tramvaiele   :)   Deci ce conchidem?   B)

#22
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 21.08.2017

View Postdjl, on 23 iunie 2018 - 15:27, said:

Sunt pentru linie turstică, nu transportă călătorii obişnuiţi.
Pentru ca nu te lasa soferul sa urci fara bilet. Calatorii "obisnuiti" merg cu alea "gratis". Mai nou, a aparut si un autobuz cu jandarmi care se plimba prin oras si opreste autobuze intre statii, ca sa nu scape nimeni. Sper sa-i mai rareasca pe-aia care merg gratis, poate mai apuc si eu sa calatoresc vreodata cu autobuzul.

#23
tico18

tico18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,771
  • Înscris: 17.05.2018
"Ar merge în România transport urban cu autobuze etajate?" --->> asta-i ca-n bancu ala cu "Ion cu Maria si coasa" Posted Image... sa-si taie calatorii gaturile prin cablurile de fibra optica Posted Image

Edited by tico18, 23 June 2018 - 16:54.


#24
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,096
  • Înscris: 20.12.2007
Cred ca mai degrabă or sa apară midibuze ca-n Istanbul pentru unele trasee care devin pur și simplu imposibile și deja virajul stânga pe unele deja e aventura.

#25
tEo

tEo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,860
  • Înscris: 25.01.2002
alba iulia are un parc de autobuze  MAN GULERYUZ. printre ele este si un autobuz supra-etajat, care in mod normal circula pe rute interne.

[ https://i.ytimg.com/vi/NqnnPGQ0CFE/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#26
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,795
  • Înscris: 04.01.2018
Sunt in Constanta, de fapt merg pana in Mamaia, dar cateodata sunt probleme, ca nu toti copacii sunt toaletati cum trebuie si mai trece cateodata o creanga periculos de aproape de pasagerii de sus. De regula cei din fata striga: "Creanga!", ca sa stie cei mai din spate sa se aplece.

#27
internet_max

internet_max

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 13.05.2018

View PostOnan_Barbaru, on 23 iunie 2018 - 15:02, said:

Esti din Constanta sau ai auzit de la vecinul varului unui prieten?

Lămurit?

#28
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
NU ar merge din cauza lipsei de civilizatie / educatie.
Degeaba ar avea etaj, daca toata lumea se ingramadeste in usa si stau stana de piatra chit ca statia unde coboara este peste 5 opriri. Etajul ar fi fara rost, tot ca sardinele stai si in plus pretul unui etajat este mult mai mare fata de un autobuz normal si nici producatori multi nu prea sunt pentru astfel de autobuze.
Cele mai bune ar fi autobuzele articulate, insa conceptia soferilor si a celor din autobaze / serviciul tehnic, este ca daca autobuzul este mai lung, incurca circulatia, este imposibil de condus...cu asa mentalitate si lipsa de informare si documentare despre autobuzele articulate nu sunt sperante ca se va schimba ceva atat timp cat mintea lor inchisa sta la conducere.

#29
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 21.08.2017

View PostAldulescu, on 23 iunie 2018 - 19:12, said:

De regula cei din fata striga: "Creanga!", ca sa stie cei mai din spate sa se aplece.
Hai mai taie din ele (nu din crengi). Parbrizul de la etaj este mai inalt decat capetele pasagerilor care stau pe scaune, soferul nu-i tampit sa dea cu parbrizul prin crengi ca sa riste sa-l sparga.

#30
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,795
  • Înscris: 04.01.2018

View PostOnan_Barbaru, on 24 iunie 2018 - 12:05, said:

Hai mai taie din ele (nu din crengi). Parbrizul de la etaj este mai inalt decat capetele pasagerilor care stau pe scaune, soferul nu-i tampit sa dea cu parbrizul prin crengi ca sa riste sa-l sparga.
Crengile sunt elastice mestere, cei care stau in fata langa parbriz sunt intradevar protejati, dar dupa ce o creanga se loveste de parbriz, o ia in sus, iar apoi zbang! pica in capul celor care stau cu cateva scaune mai in spate. Oricum in general e vorba de crengute, nu sunt foarte periculoase, dar daca nu esti atent risti sa iei un manunchi de frunze in figura, e cam ca in clipul asta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WUy3zpyEH9Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Aldulescu, 24 June 2018 - 12:45.


#31
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
Problema aia apare numai dacă ai autobuze cu imperiala deschisă. Alea cu imperiala deschisă sunt bune când e cald (şi nu plouă), dar pentru ceva care să meargă tot anul ai nevoie de autobuze cu imperiala acoperită.
Am nimerit într-un autobuz "Büssing" care făcea nu ştiu ce tur pentru studenţi. La etaj (imperială) acoperişul era destul de jos ... şi eu sunt un scunde 1,70 m (5'7"), deci pentru unul care era mai înalt... (şi Germanii sunt în medie mai înalţi decât Românii). Sunt curios dacă alte autobuze etajatae sunt la fel.

#32
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
:rolleyes:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZwRuneeLsCQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#33
Mazarin

Mazarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 10.06.2018
În București ar fi mai utile astea.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JpighkkxFrM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#34
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,654
  • Înscris: 13.06.2004
"Photoshop". Da, ar merge unul cu 2 etaje, dar ar trebui să fie lat cât 2 benzi ca să nu se răstoarne şi cu traficul din Bucureşti   :rolleyes:
Iar aşa ceva nu ar intra pe sub reţeaua de contact a tramvaielor şi troleibuzelor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate