Ar merge în România transport urban cu autobuze etajate?
Last Updated: Jul 01 2018 10:40, Started by
djl
, Jun 23 2018 14:35
·
0
#1
Posted 23 June 2018 - 14:35
Ar merge în România transport urban cu autobuze etajate sau din cauza modului de a călători al Românilor ar fi problemă cu scara ce leagă parterul de etaj (oamenii ar staționna pe ea).
În ciuda faptului că asociem autobuzele etajate cu Londra sau Marea Britanie, acestea au circulat sau circulă în mai multe locuri: https://en.wikipedia...uble-decker_bus Pe vremea Imp. Austro-Ungar au circulat autobuze etajate la Arad (exista fabrică de automobile acolo). |
#2
Posted 23 June 2018 - 14:46
Romania e mare.
In Bucuresti ar merge transport urban cu prioritate pentru autobuze sau banda speciala. Altfel lumea o sa mearga tot cu masina la serviciu. |
#4
Posted 23 June 2018 - 14:50
În Constanța există de câțiva ani transportul estival cu autobuze etajate.
https://www.hotnews....l-constanta.htm https://www.infoghid...ur-estival.html |
#5
Posted 23 June 2018 - 14:51
djl, on 23 iunie 2018 - 14:35, said:
Ar merge în România transport urban cu autobuze etajate N-ar merge din cauza cablurilor trase aiurea pe stalpi și a lățimii șoselelor. djl, on 23 iunie 2018 - 14:35, said:
[...] in cauza modului de a călători al Românilor ar fi problemă cu scara ce leagă parterul de etaj (oamenii ar staţionna pe ea). Vezi ca sunt vagoane de tren etajate si nu sta nimeni pe scara, daca e spatiu in vagon. Edited by internet_max, 23 June 2018 - 15:02. |
#6
Posted 23 June 2018 - 14:52
englezii baga autobuzele alea pe strazi pe care nici cu fiesta nu intri cu incredere.
daca nu vrei sa stai in picioare, urci la etaj. normal ca se poate, numai sa ceara populatia. Edited by 41ex, 23 June 2018 - 14:53. |
#7
Posted 23 June 2018 - 14:56
41ex, on 23 iunie 2018 - 14:52, said:
englezii baga autobuzele alea pe strazi pe care nici cu fiesta nu intri cu incredere. daca nu vrei sa stai in picioare, urci la etaj. normal ca se poate, numai sa ceara populatia. |
#8
Posted 23 June 2018 - 14:57
#9
Posted 23 June 2018 - 15:02
#10
Posted 23 June 2018 - 15:02
Bucuresteanului "stofa" ii pute si calatoria cu metroul. El vrea in masina personala
|
|
#11
Posted 23 June 2018 - 15:06
Alea de la Constanţa nu prea sunt aglomerate. Recunosc că din neatenţie am uitat că alea sunt pentru linii normale, nu turistice.
Fire... da, alea pentru televiziune, internet, telefonie care sunt întinse aiurea pot cauza probleme mari. |
#12
Posted 23 June 2018 - 15:09
In tara unde boboru trece strada chiar pe langa pasarela ptr ca-i e lene sa urce pe ea? Da, e o idee buna numai daca autobuzul are scari rulante si fiecare pasager primeste 1 leu sa urce la etaj.
In Constnta e altceva, e transport turistic estival de mic rulaj, nu e regulat ca autobuzele londoneze, alea au acoperis definitv, nu -s "decapotabile" ca ale noastre care daca au trasa prelata deasupa nu se mai poate folosi etajul. LE: Sunt pline mereu, pretul e foarte bun (3 lei gara- butoaie, mergi o gramada de banii astia). Edited by cristian_sen, 23 June 2018 - 15:11. |
#13
Posted 23 June 2018 - 15:16
#14
Posted 23 June 2018 - 15:18
Naijax, on 23 iunie 2018 - 14:48, said:
In Constanta sunt deja Si in Bucuresti, Ps autobzul de Constanta are numar de B? [ https://i.imgur.com/4V3P2Bh.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Jammalan-the-Prophet, 23 June 2018 - 15:19. |
#15
Posted 23 June 2018 - 15:27
Sunt pentru linie turstică, nu transportă călătorii obişnuiţi. Deşi ar putea să fie autobuze cu etajul acoperit pentru călătorii standard şi autobuze cu etajul descoperit pentru turişti.
Mi-ar plăcea nişte "Routemaster" (cam greu să muţi volanul pe stânga, dar uşile se pot muta pe partea dreaptă), dar cum R.A.T.B. nu şi-a păstrat nici măcar unele tramvaie produse de ea (V2A, V3A şi V3A bidirecţional), mai bine nu, că nu am chef să le taie ai noştrii sau să le lase să ruginească în ploaie pentru când o face muzeu... |
|
#16
Posted 23 June 2018 - 15:27
De fapt cele din Bucuresti au fost intai in Constanta, iar apoi au fost inchiriate sau cumparate de catre Bucuresti. In primii 2 ani a mai fost un traseu pana in Mangalia, dar care a fost ulterior desfiintat.
|
#17
Posted 23 June 2018 - 15:30
maccip, on 23 iunie 2018 - 14:46, said:
Romania e mare. In Bucuresti ar merge transport urban cu prioritate pentru autobuze sau banda speciala. Altfel lumea o sa mearga tot cu masina la serviciu. Si aer conditionat, curatenie, liniste, fara supra-aglomerare... Tsunnnami, on 23 iunie 2018 - 15:02, said:
Bucuresteanului "stofa" ii pute si calatoria cu metroul. El vrea in masina personala Pentru ca e o placere ca la orele de varf sa stau ca sardinele in metrou, inconjurat de oameni certati cu apa si sapunul. Prefer sa fac cu 30 de minute mai mult cu masina, dar mai confortabi; |
#18
Posted 23 June 2018 - 15:33
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users