Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ar merge īn Romānia transport urban cu autobuze etajate?
Last Updated: Jul 01 2018 10:40, Started by
djl
, Jun 23 2018 14:35
·
0
#19
Posted 23 June 2018 - 15:34
#20
Posted 23 June 2018 - 15:42
Metroul e OK, dar nu acopera tot orasul, iar RATB-ul chiar e cosmar vara cu sauna si putoare transpirativa.
Robiacs, on 23 iunie 2018 - 15:30, said: Si aer conditionat, curatenie, liniste, fara supra-aglomerare... Pentru ca e o placere ca la orele de varf sa stau ca sardinele in metrou, inconjurat de oameni certati cu apa si sapunul. Prefer sa fac cu 30 de minute mai mult cu masina, dar mai confortabi; |
#21
Posted 23 June 2018 - 15:56
Kaffir2018, on 23 iunie 2018 - 15:34, said:
Plus ca mai ai firele de tramvai/troleu, care in Londra lipsesc. Dacć vć uitaži pe lista aia de pe wikipedia aži fi vćzut cć existć ŗi oraŗe unde circulć autobuze etajate, dar ciculć ŗi tramvaie (de exemplu Berlin) - deci autobuzele etajate pot circula ŗi în oraŗe unde circulć ŗi tramvaie ŗi troleibuze. De asemenea un "Routemaster" s-a plimbat prin Bucureŗti, oraŗ unde existć ŗi tramvaie ŗi troleibuze. Iar la Londra au fost reintroduse tramvaiele Deci ce conchidem? |
#22
Posted 23 June 2018 - 16:02
djl, on 23 iunie 2018 - 15:27, said:
Sunt pentru linie turstică, nu transportă călătorii obişnuiţi. |
#23
Posted 23 June 2018 - 16:54
"Ar merge în România transport urban cu autobuze etajate?" --->> asta-i ca-n bancu ala cu "Ion cu Maria si coasa" ... sa-si taie calatorii gaturile prin cablurile de fibra optica
Edited by tico18, 23 June 2018 - 16:54. |
#24
Posted 23 June 2018 - 17:17
Cred ca mai degrabć or sa aparć midibuze ca-n Istanbul pentru unele trasee care devin pur și simplu imposibile și deja virajul stānga pe unele deja e aventura.
|
#25
Posted 23 June 2018 - 17:19
alba iulia are un parc de autobuze MAN GULERYUZ. printre ele este si un autobuz supra-etajat, care in mod normal circula pe rute interne.
[ https://i.ytimg.com/vi/NqnnPGQ0CFE/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 23 June 2018 - 19:12
Sunt in Constanta, de fapt merg pana in Mamaia, dar cateodata sunt probleme, ca nu toti copacii sunt toaletati cum trebuie si mai trece cateodata o creanga periculos de aproape de pasagerii de sus. De regula cei din fata striga: "Creanga!", ca sa stie cei mai din spate sa se aplece.
|
#27
Posted 23 June 2018 - 20:41
#28
Posted 24 June 2018 - 10:46
NU ar merge din cauza lipsei de civilizatie / educatie.
Degeaba ar avea etaj, daca toata lumea se ingramadeste in usa si stau stana de piatra chit ca statia unde coboara este peste 5 opriri. Etajul ar fi fara rost, tot ca sardinele stai si in plus pretul unui etajat este mult mai mare fata de un autobuz normal si nici producatori multi nu prea sunt pentru astfel de autobuze. Cele mai bune ar fi autobuzele articulate, insa conceptia soferilor si a celor din autobaze / serviciul tehnic, este ca daca autobuzul este mai lung, incurca circulatia, este imposibil de condus...cu asa mentalitate si lipsa de informare si documentare despre autobuzele articulate nu sunt sperante ca se va schimba ceva atat timp cat mintea lor inchisa sta la conducere. |
|
#29
Posted 24 June 2018 - 12:05
Aldulescu, on 23 iunie 2018 - 19:12, said:
De regula cei din fata striga: "Creanga!", ca sa stie cei mai din spate sa se aplece. |
#30
Posted 24 June 2018 - 12:35
Onan_Barbaru, on 24 iunie 2018 - 12:05, said:
Hai mai taie din ele (nu din crengi). Parbrizul de la etaj este mai inalt decat capetele pasagerilor care stau pe scaune, soferul nu-i tampit sa dea cu parbrizul prin crengi ca sa riste sa-l sparga. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WUy3zpyEH9Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Aldulescu, 24 June 2018 - 12:45. |
#31
Posted 24 June 2018 - 23:46
Problema aia apare numai dacă ai autobuze cu imperiala deschisă. Alea cu imperiala deschisă sunt bune când e cald (şi nu plouă), dar pentru ceva care să meargă tot anul ai nevoie de autobuze cu imperiala acoperită.
Am nimerit într-un autobuz "Büssing" care făcea nu ştiu ce tur pentru studenţi. La etaj (imperială) acoperişul era destul de jos ... şi eu sunt un scunde 1,70 m (5'7"), deci pentru unul care era mai înalt... (şi Germanii sunt în medie mai înalţi decât Românii). Sunt curios dacă alte autobuze etajatae sunt la fel. |
#32
Posted 30 June 2018 - 21:24
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZwRuneeLsCQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 01 July 2018 - 07:24
În București ar fi mai utile astea.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JpighkkxFrM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#34
Posted 01 July 2018 - 10:40
"Photoshop". Da, ar merge unul cu 2 etaje, dar ar trebui să fie lat cât 2 benzi ca să nu se răstoarne şi cu traficul din Bucureşti
Iar aşa ceva nu ar intra pe sub reţeaua de contact a tramvaielor şi troleibuzelor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users