Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie masina americana
Last Updated: Jul 10 2018 13:24, Started by
yo9hrb
, May 22 2018 20:12
·
0
#1
Posted 22 May 2018 - 20:12
Stimati colegi de forum.
La batranete as dori sa-mi indeplinesc un vis pe care il am de cand eram copil. Acela de a fi posesorul unei masini americane, nesimtit de lata si lunga, cu un motor nesimtit de mare. De prin anii 60-70, de cand se faceau masini la Detroit. Mi-am gasit masina dorita la un dealer - tot din USA. Am convenit cu el pretul, mi-a cautat si un transport pana in Europa - ma interesa pretul. Mi-a trimis o gramajoara de poze si un filmulet. Intrebarea mea este urmatoarea: cam cu ce acte trebuie sa vina masina aia din USA, astfel incat sa o pot inmatricula in Romania (si, evident, sa obtin atestatul de vehicul istoric/ de epoca, deoarece la 8200cmc ma spanzura nevasta cand va vedea impozitul... Iata si o poza cu obiectul mult dorit: Attached Files |
#2
Posted 22 May 2018 - 20:17
Într-adevăr e ceva deosebit.
Luați legătura cu cei de la Retromobil, fără de care nu veți putea obține un certificat esențial pentru a face mașinuta de epocă de jure. De acolo vă îndrumă ei. |
#3
Posted 22 May 2018 - 20:17
Nu se plateste impozit la masinile de epoca ( peste 30 de ani)
Cat a fost Cadillacul? |
#4
Posted 22 May 2018 - 20:18
bravo ! un plus pentru oamenii care nu renunta la vise niciodata !
|
#5
Posted 22 May 2018 - 20:19
vezi ca sunt la new york niste romani ce fac treaba asta. pune in google si gasesti. nu's cei mai ieftini, dar ti';o trimit direct la costanta si nu e prima data cand fac asta.
eu nu as lua'o pe asta. daca tot iti faci toana, ia una in patru portiere. sa vezi cum e. nu mai stiu pe unde am vazut, tot asa o masina, trecuta cu 2 locuri, 6 pasageri. avea doua banchete, nu scaune si incapeau catre 3 in fata, 3 in spate |
#6
Posted 22 May 2018 - 20:20
sa vina cu bill of sale, cartea (title certificate) si declaratia de export.
acciza e zero la oldtimers, platesti doar TVA 19%. iti recomand firma asta pt import pe teritoriu german https://www.oceancar...calculator.html |
#7
Posted 22 May 2018 - 20:21
Daca e visul tau...no comment ! Nu pot sa-mi spun parerea .
|
#8
Posted 22 May 2018 - 20:25
TVA, sau taxe vamale? Ca e import non-UE.
Multumesc de raspunsuri si interes. Scubaskot, masina este (ca inca n-am luat-o) 11900 USD. Transportul pana in Europa este estimat la 3200 USD. Depinde de port. Oricum, de oriunde o voi aduce pe platforma, din motive de un mic consum de vreo 22% extraurban. Argentum, nu ma intereseaza neaparat in 4 usi. Imi place asta, asa cum este (ma rog, imi plac si altele, dar cam asta mi-o pot permite. Sunt inginer, nu politician). Edited by yo9hrb, 22 May 2018 - 20:27. |
#9
Posted 22 May 2018 - 20:32
pune in google si foloseste cvinte romanesti. transport masina america. si vei gasi mii de discutii si recomandari
3200 e mai mult decat suficient pt transportul propriu zis. |
#10
Posted 22 May 2018 - 20:34
in principiu, la vama romana doua situatii identice au rezolvari diferite.
Iti recomand sa te duci la vama, sa discuti cu un vames situatia, si sa tii minte cu cine ai discutat. sau varianta a doua, faci formalitatile vamale in olanda sau germania. eventual ia legatura si cu aia de la retromobil, sa verifici toate conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca pentru a fi omologata de epoca, sa ai vreo surpriza. |
|
#11
Posted 22 May 2018 - 20:39
N-o iau chiar pe nevazute. Mai am prieteni prin state, unii se mai pricep.
Oricum, iti dai seama ca aia nu va fi masina cu care ma duc dupa ceapa la piata. Unii isi cumpara tablouri. Eu am damblaua cu fiarele. Motorul nu pare "facut la mustati". Dealerul mi-a spus ca a fost revopsita si schimbata cupola de vinilin. Cam 76.000 mile. Ma mai tin pe loc pozele de dedesubt. Acolo trebuie vazuta live. Attached Files |
#12
Posted 22 May 2018 - 20:41
vezi că se poate înmatricula prin RAR direct în vehicul istoric fără să te căciulești pe la alții
|
#13
Posted 22 May 2018 - 20:42
Argentum si mishu:
Nu ii pun gaz nu vreau sa-mi bat joc de ea. Pot suporta un consum de 39% in oras, daca nu-s multi kilometri Masini mai am, iti dai seama ca asta va fi de colectie, dambla, sau cum vrei sa-i zici. EMPP - atestarea de vehicul istoric se face numai la RAR, dar prin Retromobil. Am mai avut acu' ceva ani. Asta nu-i o problema. Edited by yo9hrb, 22 May 2018 - 20:44. |
#14
Posted 22 May 2018 - 20:42
și eu am un vis din acesta dar mașina puțin mai rotunjoară mi-o doresc
|
#15
Posted 22 May 2018 - 20:47
frumos vis, superba masina .. din pacate eu am doar vise erotice..
|
|
#17
Posted 22 May 2018 - 21:04
mai cauta, nu te opri in asta. cauta masini uscate, din nevada, arizona etc.
|
#18
Posted 22 May 2018 - 21:08
yo9hrb, on 22 mai 2018 - 20:12, said:
8200cmc fascinant cum totusi americanii au reusit sa scoata numa 190 cp ) Kroghy, on 22 mai 2018 - 20:47, said:
Un fel de Moskvici din alta tara. Mai bine Logan nou, e mai confortabil si mai sigur. da mha. itaaa mhaa si la asta cu cadilacu de banii astia isi lua o masina vac, golf 7, 4 proprietari in 5 ani, full fara piele stima. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users