Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie Auto - buget 5500 de euro
#1
Posted 18 February 2018 - 20:11
Salutare !
Am si o dilema: Am deja o Honda Accord, dar pe UK, an 2005. Am luat toate piesele sa-i fac o conversie -singura problema care as putea sa o am fiind la ITP -scrie in CIV ce scrie. Sa nu va imaginati ca se sudeaza sau ceva de genul: toate piesele se iau intregi si se face "ca din fabrica" Nu se sudeza, nu se improvizeaza, nici macar la partea electrica. Totul vine plug&play. Acum am o dilema: - Sa fac treaba asta, sau sa tin masina doar pentru oras ? Desi conversia e clar alegerea cea mai buna. Acum masina "de plimbare" Minim 150 CP, prefer benzina, eventual turbo. 1. Honda Accord, daca e si 2.4 cu atat mai bine. Plus inca o masina de piese in caz ...ca 2. VW Jetta. Am mai avut, dar nu prea m-a incantat. 1.9 TDI. Consum bun la drum lung (5-5.5%), jalnica in oras: Din 10% nu o scoti. Aici ori 2.0 TDI 170 de CP, ori 2.0 TFSI (cel de 200 de CP). Au problema la rugina grave 3. Skoda Octavia RS -benzina desigur. Cam invechit design-ul si uneori cam supra-evaluate la pret 4. Mai spuneti voi Prefer sincer japonezele. PS: am peste 1.90 inaltime, deci nu mi se potrivesc toate conservele. Edited by M4V3RiCk_, 18 February 2018 - 20:15. |
#2
Posted 18 February 2018 - 20:24
Mazda 6.
Probeaza una, ma refer la pozitia la volan, si dupa aia te gandesti la celelalte aspecte. Edited by ericmario, 18 February 2018 - 20:25. |
#3
Posted 18 February 2018 - 20:31
ericmario, on 18 februarie 2018 - 20:24, said:
Mazda 6. Probeaza una, ma refer la pozitia la volan, si dupa aia te gandesti la celelalte aspecte. M-am gandit si eu la una. Nu mai au probleme cu rugina ? Repar amortizoare, motoare, ambreiaje..toate ca toate...Pana la rugina ! Cand vad rugina mai ceva ca la Dacia 1300, vad negru in fata ochilor ! Apropo de rugina, am vazut ieri un Golf V din 2008, luat din Romania: Pfoai de mine ! Pai Dacia lui babacu, nu avea pragurile roase dupa 10 ani si gaura la aripa spate ! In schimb masina, desi avea 280 000, mergea perfect motorul - 1.9 TDI Amortizoare OK. Edited by M4V3RiCk_, 18 February 2018 - 20:35. |
#4
Posted 18 February 2018 - 20:54
2.0TFSI sunt cam nasoale, consuma ulei mult. Insa as vrea asa ceva datorita performantelor.
2.0TDI de 170cp PD ... mai bine nu. Tabla e cam proasta, chiar foarte proasta la VAG (05-11) din cate am vazut. Edited by TruculMagic, 18 February 2018 - 20:56. |
#5
Posted 18 February 2018 - 21:05
TruculMagic, on 18 februarie 2018 - 20:54, said:
2.0TFSI sunt cam nasoale, consuma ulei mult. Insa as vrea asa ceva datorita performantelor. 2.0TDI de 170cp PD ... mai bine nu. Tabla e cam proasta, chiar foarte proasta la VAG (05-11) din cate am vazut. Ce inseamna "consum" ulei la 2.0 TFSI ? 2.0 TDI de ce nu? |
#6
Posted 18 February 2018 - 21:07
#7
Posted 18 February 2018 - 21:22
M4V3RiCk_, on 18 februarie 2018 - 20:31, said:
Apropo de rugina, am vazut ieri un Golf V din 2008, luat din Romania: Pfoai de mine ! Pai Dacia lui babacu, nu avea pragurile roase dupa 10 ani si gaura la aripa spate ! In schimb masina, desi avea 280 000, mergea perfect motorul - 1.9 TDI Amortizoare OK. |
#8
Posted 18 February 2018 - 21:59
unii nu stiu sa schimbe roata de rezerva si tu ii pui sa desfaca carenajul in fiecare an ?
|
#9
Posted 18 February 2018 - 22:12
jmek4you, on 18 februarie 2018 - 21:22, said:
Problema cu rugina la aripi la G5 se rezolva cu 30 de minute de munca pe an , dai jos aripa , arunci buretele de acolo si cureti si nu mai ai treaba dupa . Ce "volzvagan" ii ala la care sa-i dai aripa jos in fiecare an ? Nici la Dacia 1310 nu faceai asa ceva, ii puneai vaselina dupa ce o cumparai si apoi 10 ani nu mai aveai treaba cu ea, mai ales daca o tineai in garaj iarna. |
#10
Posted 18 February 2018 - 22:16
#11
Posted 18 February 2018 - 22:21
ericmario, on 18 februarie 2018 - 21:07, said:
Nu. Dar parca un Pannsat suna mai bine, nu? Cum altfel iti poti impresiona vecinii? Prea mare. Prefer o japoneza la orice ora. "Haudi" poate 2.0 TFSI A4 jmek4you, on 18 februarie 2018 - 21:22, said:
Problema cu rugina la aripi la G5 se rezolva cu 30 de minute de munca pe an , dai jos aripa , arunci buretele de acolo si cureti si nu mai ai treaba dupa . odata ce a inceput, nu stiu daca o mai opresti fara smilghel pana la metal, un primer+spray. Si bagi si vaselina ori un silicon dupa care pui carenajul. |
#13
Posted 19 February 2018 - 00:14
YourFan, on 18 februarie 2018 - 23:31, said:
Un BMW ar mai mult decat ok. Nu imi plac. Seria 3, mi se pare mica la interior. 320 e pur si simplu ...banal ! Abia de la 323 in sus, simti ceva Dar iese din buget. 320i mi se pare ca are 150 CP. Edited by M4V3RiCk_, 19 February 2018 - 00:16. |
#15
Posted 20 February 2018 - 19:17
TruculMagic, on 19 februarie 2018 - 20:26, said:
Ai mers cu un E90 320d de 163cp ? Face niste reprize foarte bune... Motorul acela e OK, cat nu ai probleme cu el. Cand apar, cam regreti alegerea. Oricum, 8.3s 0-100 si 340 NM nu suna rau. Da a fost considerat motorul anului in Europa. Pana la un punct. |
|
#17
Posted 20 February 2018 - 22:33
#18
Posted 20 February 2018 - 22:34
La 55500 euro nu cred ca poti lua un Audi/Mercedes/BMW bun.
Multumeste-te cu un VW Golf, Passat, Skoda Octavia. partyman, on 20 februarie 2018 - 22:00, said: Avensis la pret de Polo, adica cu doua clase mai jos, asta spune tot despre calitate.Edited by Kroghy, 20 February 2018 - 22:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users