Vodafone "vinde" numerele de telefon de pe cartelele prepaid
Last Updated: Feb 25 2018 21:26, Started by
anarchy78_ro
, Feb 18 2018 15:54
·
0
#1
Posted 18 February 2018 - 15:54
Fiica-mea avea o cartela prepaid de ~5 ani cu un numar frumos de forma 07xx.008.008...pentru ca am uitat sa-i incarc cartela la timp (este vina mea) cu o intarziere de 5 zile (cartela era in perioada de gratie ),cei de la Vodafone s-au decis sa-i vanda numarul unei firme oarecare.
Cum mi-am dat seama : astazi cand mi-am adus aminte de cartela ca nu este incarcata,m-am logat in contul meu de My Vodafone pentru a incarca cartela cu 7 Euro,mesajul returnat de aplicatie fiind "Numarul indicat este un numar de abonament".Crezand ca nevasta-mea i-a facut abonament fetei,pun mana pe telefon sa sun si surpriza raspunde un barbat care spune ca numarul ii apartine de 2 zile si ca este un numar de firma. Bravo Vodafone. |
#2
Posted 18 February 2018 - 16:00
Este normal. Nu mi se pare nimic iesit din comun. Un numarul "nealocat" va fi curand introdus iar in piata. Ca se duce la x sau y nu are vreo relevanta.
Edited by alex342, 18 February 2018 - 16:06. |
#3
Posted 18 February 2018 - 16:04
Nu`i normal!
Este o perioada de "carantina" in care se tin numerele, 6 luni parca era. In rest, ce sa mai spui, goana dupa bani calca totul in picioare. |
#4
Posted 18 February 2018 - 16:08
Revino cu detalii.
Era sau nu era cartela in perioada de gratie? Pana cand avea sau a avut perioada de gratie? |
#5
Posted 18 February 2018 - 16:09
Nu este normal, din contra, orice firma care se respecta si are proceduri normale, introduce numarul in carantina pentru o perioada, abia apoi il elibereaza pentru a fi realocat. Exemplu concret, mi-am inlocuit prin portare primul numar de telefon fix pe care mi l-a alocat RDS-ul, apoi m-am gandit ca ar fi bine sa mi-l recuperez. Cu mari insistente, l-au scos din carantina dupa vreo patru luni (in mod normal parca erau sase), si mi l-au reactivat prin intermediul unui fixomobil. Exista aceleasi reguli si in cazul numerelor mobile la RDS. Daca intervalele de timp sunt cele pe care le descrie initiatorul, cu siguranta asta arata ca au vrut sa inhate un abonament de tip persoana juridica si l-au momit cu numarul acela usurel. De altfel, exista numai aici pe forum multe cazuri de oameni care au ramas fara numerele preplatite, unii dintre ei chiar in perioada de gratie neexpirata.
|
#6
Posted 18 February 2018 - 16:10
#7
Posted 18 February 2018 - 16:12
Perioada de "carantina" nu e ceva standard si nu se aplica la numere solicitate special. Daca numarul e solicitat special de un client, nu se asteapta nici o perioada.
Acum in maxim 60 de zile de la expirarea perioadei de gratie si dezactivarii intra in pool-ul de numere ce pot fi alocate random. |
#8
Posted 18 February 2018 - 16:12
Ca sa risipim orice numar de indoiala, sa puna cineva aici "termeni si conditii generale" unde este specificat "termenul de carantina de 6 luni" comunicat de colegii brasoveanul si ion_bumbu. Desigur si explicatia ce inseamna termen de carantina si ce presupune acesta.
Desi cred cu tarie ca perioada 6 luni este doar o aberatie. Edited by alex342, 18 February 2018 - 16:14. |
#10
Posted 18 February 2018 - 16:13
Problema este, daca acestea sunt intervalele de timp, cu siguranta nu au procedat corect. Nu sunt obligati sa i-l realoce tot lui, insa cu siguranta trebuie sa astepte minim cateva luni, de obicei sase, pana cand numarul poate fi realocat dupa dezactivare.
|
|
#11
Posted 18 February 2018 - 16:14
Faceti plangere la ANCOM. Nu au dreptul sa dezactiveze o cartela neincarcata timp de 5 zile aflata in perioada de gratie. Numarul e al clientului nu al Vodafone.
|
#12
Posted 18 February 2018 - 16:15
alex342, on 18 februarie 2018 - 16:12, said:
Ca sa risipim orice numar de indoiala, sa puna cineva aici "termeni si conditii generale" unde este specificat "termenul de carantina de 6 luni" comunicat de colegii brasoveanul si ion_bumbu. Desigur si explicatia ce inseamna termen de carantina si ce presupune acesta. Eu am spus cum este la Digi, insa cu siguranta exista si la Vodafone conceptul de carantina, de multe ori abstract, nefolosit. Si da, daca aveti numere usoare la o companie ca Vodafone, care s-a dovedit de-a lungul timpului ca se preteaza sa faca tot felul de porcarii, este bine sa le tineti pe abonament, din pacate acesta este adevarul. |
#13
Posted 18 February 2018 - 16:15
brasoveanul, on 18 februarie 2018 - 16:13, said:
Problema este, daca acestea sunt intervalele de timp, cu siguranta nu au procedat corect. Nu sunt obligati sa i-l realoce tot lui, insa cu siguranta trebuie sa astepte minim cateva luni, de obicei sase, pana cand numarul poate fi realocat dupa dezactivare. Ne-ai innebunit cu perioada aia de 6 luni. Unde scrie? |
#14
Posted 18 February 2018 - 16:16
#15
Posted 18 February 2018 - 16:17
alex342, on 18 februarie 2018 - 16:15, said: Ne-ai innebunit cu perioada aia de 6 luni. Unde scrie? Nu trebuie sa scrie undeva, este o procedura care ar trebui sa se aplice. Dar poate ca scrie pe undeva, insa nu am nervi sa caut. Repet, daca asa s-a intamplat, Vodafone a comis o alta porcarie, initiatorul se poate adresa cu o plangere documentata la ANCOM, eventual si la ANPC. |
|
#16
Posted 18 February 2018 - 16:17
#17
Posted 18 February 2018 - 16:20
Acum imi dau seama ca era in perioada de gratie, in acest caz, initiatorule, reclama la ANCOM, Vodafone a comis-o grav, eu am mers pe ideea ca fusese dezactivata.
Te-am ruga, daca ai cumva ceva poze de la cost control sau din MyVodafone din care sa reiasa ca era in perioada de gratie, pune-le aici, sa fie clar pentru toata lumea la ce se poate preta o companie ca Vodafone. |
#18
Posted 18 February 2018 - 16:20
alex342, on 18 februarie 2018 - 16:15, said: Ne-ai innebunit cu perioada aia de 6 luni. Unde scrie? Da matale o cautare dupa cuvintul carantina si la Voda gasesti 60 zile. La un altul era de 6 luni. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users