Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani
Last Updated: Oct 27 2018 07:51, Started by
Kroghy
, Jan 10 2018 13:33
·
0
#19
Posted 10 January 2018 - 14:11
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:00, said:
De fapt romanul prefera masini de cateva mii de euro, ca atat ii permite buzunarul. Ca sunt cazane cu sute de mii de km nu conteaza....Au 4 roti...si inca merg de la A la B. Mai impinse, mai cu platforma, dar se cheama ca sunt masini... Tu daca iti permitea bugetul mai luai sh cu 200k km ? La pret egal, romanii prefera o masina second dar buna decat un produs Dacia nou. Eu am luat si nou si second. Masina pe care am cumparat-o noua a costat cat cel mai scump produs Dacia dar niciodata nu s-a pus problema sa ma uit la produsele Dacia. Acest lucru a dus la scaderea productie. |
#20
Posted 10 January 2018 - 14:12
e normal sa scada nr de unitati. Dacia a pastrat in RO doar Dusterul si Sandero, din care Dusterul a crescut an de an, acum reprezinta peste 80% din productie. in 2014 am gasit niste date care aratau ca Dusterul reprezenta ~50 din productie.
Deci face mai putine masini dar mai scumpe asa ca CA a crescut in fiecare an. |
#21
Posted 10 January 2018 - 14:12
jadcomp, on 10 ianuarie 2018 - 14:02, said:
Stai linistit ca si Dacia creste. Dar daca in 2004 cand au lansat Loganul Mioveniul era singura uzina din Europa acum sunt 2 (mai e si Tanger, Maroc). Uzina din Tanger a avut cresteri constante de productie de la deschidere. Tangerul are cateva avantaje fata de Mioveni: |
#22
Posted 10 January 2018 - 14:12
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:51, said:
Romanul prefera ceva cu mai multe stele ncap. Oricum productia Dacia nu e numai pt. Romania ci si mult vestitele vanzari din Germania si Franta. In ultima vreme ncap e o prostie. Caroseria poate sa se deformeze perfect la impact si pasagerul sa nu aibe nimic. Nu are sistem de tinut banda si pilot automat de nu stiu care, pac 2 stele jos. A devenit o mizerie. |
#23
Posted 10 January 2018 - 14:17
titi_greucean, on 10 ianuarie 2018 - 13:56, said:
Dusterul cand a aparut? Acum se produc masini mai putine, dar mai scumpe. Pe de alta parte.Logsnul Ii a fost un esec total din punctul meu de vedere. Loganul I s-a vandut ca painea calda in Romania.. Loganul Ii aproape ca nu-l recunosti daca nu vezi sigla Dacia. https://ro.wikipedia...ki/Dacia_Duster Loganul II ca si noul Logan MCV arata foarte asemanator cu masinile altor marci si nu ies in evidenta. Dar te asigur ca sunt destule, pe segmentul de masini noi s-au vandut foarte bine. Loganul I a iesit pe piata intr-un alt context cu totul si s-a vandut atunci la un nivel fara concurenta pe piata masinilor noi. Si impreuna cu Loganul MCV I are un design caracteristic, greu de confundat. |
#25
Posted 10 January 2018 - 14:19
#26
Posted 10 January 2018 - 14:19
#27
Posted 10 January 2018 - 14:20
PSC, on 10 ianuarie 2018 - 13:46, said:
Păi dacă românul preferă cazane sh Euro 3... Dacă maşinile Dacia ar fi scutite de impozit, să vedeţi cum ar exploda vânzările şi producţia mai ceva decât Note 7. masina buna clar nu e. Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 14:19, said:
Dacia tot timpul a fost romaneasca, chiar daca au luat-o francezii cu japca. |
#28
Posted 10 January 2018 - 14:22
|
#30
Posted 10 January 2018 - 14:23
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:11, said:
E plina tara de masini second VW, Audi, Mercedes, BMW care costa aprox. 13-16 mii euro. Asa sunt marea majoritate a masinilor. La pret egal, romanii prefera o masina second dar buna decat un produs Dacia nou. Eu am luat si nou si second. Masina pe care am cumparat-o noua a costat cat cel mai scump produs Dacia dar niciodata nu s-a pus problema sa ma uit la produsele Dacia. Acest lucru a dus la scaderea productie. Tu ai luat acum 15 ani masina noua....acum de ce ai trecut la sh-uri ? Daca nu stii este coada cu lunile la produsele Dacia...Scaderea productiei are alte motive si nu cererea pe piata... |
#31
Posted 10 January 2018 - 14:24
"Dacia" aia are de fapt motor "Reanult". Nu ştiu dacă se mai produc motoare la Uzinele "Dacia".
|
#32
Posted 10 January 2018 - 14:25
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:12, said:
Pai tocmai ca scade productia din Romania, in mod constant. Productia de muta in Tanger. Daca din 300.000 Dustere se scoate profit mai mare decat din 360.000 de Logan-uri e logic sa faci Dustere (si mai putine) cand Mioveniul nu te ajuta cu logistica (350 km pana la mare si cam 150 km pana la autostrada). In plus si cererea pentru masini noi, dar simple si ieftine gen Logan e in scadere in Romania si Europa. Loganul si Sandero au atins varful vanzarilor in anii de criza. |
#33
Posted 10 January 2018 - 14:25
TheWarrior, on 10 ianuarie 2018 - 14:17, said:
20 k euro deja e bataie de joc cand ai alternative serioase la banii aia . O sa vedem cum decurge pana la sfarsitul anului Domnului 2018, la vanzarile Dacia si putem trage concluzia care acum arata ca Brandul romanesc e in picaj ...
|
|
#34
Posted 10 January 2018 - 14:25
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:23, said:
Tu ai luat acum 15 ani masina noua....acum de ce ai trecut la sh-uri ? Baxon, on 10 ianuarie 2018 - 14:25, said:
20 k euro deja e bataie de joc cand ai alternative serioase la banii aia Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 14:27. |
#35
Posted 10 January 2018 - 14:28
Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 14:19, said:
Dacia tot timpul a fost romaneasca, chiar daca au luat-o francezii cu japca. A fost pana in 99... si nu a luat-o nimeni cu japca... https://ro.wikipedia...bile_Dacia_S.A. A fost vanduta cum dealtfel s-a vandut aproape complet tara asta... Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:25, said:
Nu ma mai multumesc masinile noi de 20 mii iar 40 mii nu aveam ca sa o iau de noua. Am pastrat masina anterioara de 20 mii euro si am trecut la ceva mai bun. Daca ti se pare ca ceva mai bun inseamna o masina de 10 k euro cu 200+ mii km in bord .... Eu unul prefer o dacie de 17k euro...noua. |
#36
Posted 10 January 2018 - 14:28
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:22, said:
Gresit. Acolo nu a auzit nimeni de Dacia. In plus nici Renault nu e prea cunoscut asa ca a intrat pe acolo cu produse ieftine (Dacia) tocmai pentru a-si creste cota de piata. In plus toate astea sunt tari mai sarace sau cel mult la nivelul Romaniei deci criteriul "pret" este esential.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users