In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani
#37
Posted 10 January 2018 - 14:29
TheWarrior, on 10 ianuarie 2018 - 14:17, said: Daca ii zicea Renault mai aveai ceva de comentat ? Cand or sa mute complet productia in Maroc o sa cumparam Duster cu sigla Renault...20k euro o sa fie mult sau putin pentru un Renault Duster? Sau faptul ca o sa fie asamblat de marocani o sa aiba un iz de "straineza" ? Edited by bumpocbum, 10 January 2018 - 14:32. |
#38
Posted 10 January 2018 - 14:30
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:29, said:
Daca ii zicea Renault mai aveai ceva de comentat ? Edited by PMmd63, 10 January 2018 - 14:31. |
#39
Posted 10 January 2018 - 14:31
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:28, said:
Daca ti se pare ca ceva mai bun inseamna o masina de Scaderea productiei este un semn ca am dreptate. As cumpara produse Dacia daca ar fi sa le bag la taxi sau sa le dau la angajati, atat. Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 14:35. |
#40
Posted 10 January 2018 - 14:33
djl, on 10 ianuarie 2018 - 14:24, said:
"Dacia" aia are de fapt motor "Reanult". Nu ştiu dacă se mai produc motoare la Uzinele "Dacia". |
#41
Posted 10 January 2018 - 14:36
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:
Oricum tendinta este mutarea productiei in Maroc....multumiri alesilor pentru lipsa infrastructurii rutiere... Eu n-as fi chiar asa de sigur ca lipsa infrastructurii este adevaratul motiv,dar este bine ales pentru ca nu are contra-argumente.Dar manipularea si spalarea creierilor este in plina actiune in acest caz. Masinile nu sunt fabricate in tara membra UE,transportul cu vaporul,salariile! si alte chestiuni "minore" de ce nu sunt amintite niciodata cand este vorba de Renault-Tanger? |
#42
Posted 10 January 2018 - 14:37
E posibil ca mutarea productiei sa tina si de calitate, prestigiu, imagine.
Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 14:39. |
#43
Posted 10 January 2018 - 14:39
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:31, said:
Te-am corectat. Fiecare alege ce vrea daca daca-mi gasesti tu A4 nou cu cutie automata la 10 mii euro vin acum sa iau (chiar doua). .... As cumpara produse Dacia daca ar fi sa le bag la taxi sau sa le dau la angajati, atat. Nu stiu de unde ai ajuns tu la pretul de 42k pentru masina ta sh cu 200k km... Si de care angajati e vorba ? Din cate stiu nu ai nici o firma cu asa ceva.. Edited by bumpocbum, 10 January 2018 - 14:40. |
#44
Posted 10 January 2018 - 14:39
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:29, said:
Kadjar pleaca de pe la 18000. Qashkai cam tot de pe acolo. Sa nu vorbim de coreenele Sportage si Tucson. Mai pot insira cateva modele. Toate cele enumerate sunt avioane pe langa Duster. Cum sa dai 20000 pe Duster? eu o consider depasita ca si design exterior. |
#45
Posted 10 January 2018 - 14:40
bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:39, said:
Nu stiu de unde ai ajuns tu la pretul de 42k pentru masina ta sh cu 200k km. Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 14:42. |
#46
Posted 10 January 2018 - 14:41
Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:
Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman! |
|
#47
Posted 10 January 2018 - 14:42
Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said: Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman! |
#48
Posted 10 January 2018 - 14:43
jericho, on 10 ianuarie 2018 - 13:50, said:
cica sa fii nationalist, sa cumperi dacia |
#49
Posted 10 January 2018 - 14:47
#51
Posted 10 January 2018 - 14:48
Dihorul Razboinic, on 10 ianuarie 2018 - 14:43, said:
Institutiile statului ar trebui obligate sa cumpere produse romanesti daca nu au un motiv bine intemeiat sa faca altfel. Asta se poate face nonformal, prin circulare si recomandari de la guvern. Eu as propune ca institudiile statului sa foloseasca orice numai nu Dacia, ca sa nu fie in conflict de interese. Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 14:49. |
|
#52
Posted 10 January 2018 - 14:48
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:11, said:
Daca tu ai asa ceva si hai sa zicem prietenii tai nu inseamna ca asta e realitatea. Aseara auzeam la tv ca varsta MEDIE a masinilor SH la prima inmatriculare in RO este de 13 ani (si probabil 150.000 km). Se aduc masini si din 2000-2001 daca au EURO4 si/sau sunt impecabile la aspect si/sau cu rulaj mic. Quote La pret egal, romanii prefera o masina second dar buna decat un produs Dacia nou. |
#53
Posted 10 January 2018 - 14:48
#54
Posted 10 January 2018 - 14:49
adisz, on 10 ianuarie 2018 - 14:36, said: Eu n-as fi chiar asa de sigur ca lipsa infrastructurii este adevaratul motiv,dar este bine ales pentru ca nu are contra-argumente.Dar manipularea si spalarea creierilor este in plina actiune in acest caz. Masinile nu sunt fabricate in tara membra UE,transportul cu vaporul,salariile! si alte chestiuni "minore" de ce nu sunt amintite niciodata cand este vorba de Renault-Tanger? Daca nu erau chestiunile astea "minore" sigur ca acum Dusterul avea doar sigla Renault.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users