Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani

- - - - -
  • Please log in to reply
285 replies to this topic

#1
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani

"Producția Dacia în România scade constant de cinci ani încoace, puțin câte puțin. În 2017 a atins minimul ultimilor cinci ani. Chiar dacă atunci când comparăm cifrele din 2017 cu cele din 2016 scăderea este de numai 2%, cifrele arată mai îngrijorător când privim unități de timp mai mari. Spre exemplu, față de anul record de producție al Dacia în România, 2013, scăderea este de 8,3%. Iată producția Dacia realizată în România, în ultimii șase ani.
  • 2017: 313.883 unități
  • 2016: 320.457 unități
  • 2015: 339.204 unități
  • 2014: 338.593 unități
  • 2013: 342.620 unități
Din 2014 a început scăderea, puțin câte puțin, astfel că cifrele comparate de la an la an nu sunt îngrijorătoare. Pentru 2017 vs. 2016 avem o scădere de 2%.
Dacă privim unități de timp mai mari vedem însă că în 2017 producția Dacia în România a scăzut cu 8,3% față de 2013."

http://economie.hotn...r-cinci-ani.htm
http://0-100.hotnews...ilor-cinci-ani/

Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 13:35.


#2
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Legea 'harbul" a afectat foarte mult vanzarile, isi vor reveni !

Edited by ldpe, 10 January 2018 - 13:38.


#3
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Dar exporturile cum merg? Văd că producţia a scăzut, dar la export au scăzut vânzările?

#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:33, said:

In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani

"Producția Dacia în România scade constant de cinci ani încoace, puțin câte puțin. În 2017 a atins minimul ultimilor cinci ani. Chiar dacă atunci când comparăm cifrele din 2017 cu cele din 2016 scăderea este de numai 2%, cifrele arată mai îngrijorător când privim unități de timp mai mari. Spre exemplu, față de anul record de producție al Dacia în România, 2013, scăderea este de 8,3%. Iată producția Dacia realizată în România, în ultimii șase ani.
  • 2017: 313.883 unități
  • 2016: 320.457 unități
  • 2015: 339.204 unități
  • 2014: 338.593 unități
  • 2013: 342.620 unități
Din 2014 a început scăderea, puțin câte puțin, astfel că cifrele comparate de la an la an nu sunt îngrijorătoare. Pentru 2017 vs. 2016 avem o scădere de 2%.
Dacă privim unități de timp mai mari vedem însă că în 2017 producția Dacia în România a scăzut cu 8,3% față de 2013."

http://economie.hotn...r-cinci-ani.htm
http://0-100.hotnews...ilor-cinci-ani/
Si daca "priviti" incasarile? Ca parca s-a tot scumpit dacia. Salariile au crescut?

#5
pascali_daniel

pascali_daniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 09.12.2017
Poate intra statul si impoziteaza la greu harburile de pe sosele ca sa mai scapam de jegurile de pe sosele. Precum ca mare parte din soferi obtin cu mila celor de la Politia Rutiera permisul de conducere dupa N incercari de a lua permisu de conducere, asta le mai lipsea, sa aibe in mana un volan si la picioare pedalele de la un harb de masina, sa omoare toti "tampitii" oameni nevinovati in trafic. Zilnic vezi la stiri cel putin o stire cu un prostanac pe post de sofer sau un harb de masina care a produs un accident (chiar cu victime sau morti). Mare greseala a facut statul ca a scos taxa de poluare, toti samsarii s-au umplut de bani aducand toate vechiturile de pe afara si vanzandu-le unor prosti care abia stiu sa conduca

Edited by pascali_daniel, 10 January 2018 - 13:45.


#6
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,855
  • Înscris: 20.10.2015

View Postdjl, on 10 ianuarie 2018 - 13:38, said:

Dar exporturile cum merg? Văd că producţia a scăzut, dar la export au scăzut vânzările?

Probabil.

oricum scaderea e infima

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu este nimic spectaculos. Pur si simplu industria auto produce prea multe masini . Se produc mai multe masini decat exista intentii de cumparare de masini noi . Se intampla in economie ca un sector sa o ia inainte si sa ramana descoperit din lipsa de cumparatori ai produsului . Asa apar reduceri de activitate , concedieri , miscari de strada ....se numeste democratie . Practic cacatul asta de democratie capitalista  este cel mai haotic sistem economico-social ever. Autoritatile nu-si asuma nici o raspundere si asteapta mana invizibila a lui Adam Smith care trebuie sa regleze dezechilibrele aparute . Credeti-ma , sunt economist ...este un concept de rahat. Pe Smith il cautau vreo 7 natiuni sa-l omoare dupa ce le-a implementat modelul lui maret  care le-a distrus economia . Nimic nu e nou sub soare .

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Păi dacă românul preferă cazane sh Euro 3...
Dacă maşinile Dacia ar fi scutite de impozit, să vedeţi cum ar exploda vânzările şi producţia mai ceva decât Note 7.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:33, said:

In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani

Normal, multi prefera Haudi-uri cu sute de mii de km la cateva mii de euro. Un Logan nou e scump....

Oricum tendinta este mutarea productiei in Maroc....multumiri alesilor pentru lipsa infrastructurii rutiere...

Edited by bumpocbum, 10 January 2018 - 13:51.


#10
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,794
  • Înscris: 04.01.2018
Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman!

#11
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006
Sunt fluctuatii absolut normale. In Romania se produce in special modelul Duster care tocmai a facut schimbul de generatie deci se asteapta vanzari in crestere. De fapt in ultimii ani uzina Mioveni, cea mai performanta din punt de vedere al calificarii personalului, a fost degrevata de productia unor modele care nu faceau volume mari de vanzare si/sau aveau piata majoritara in V Europei (Sandero, Logan MCV) tocmai pentru a face loc productiei de Duster, in principal. Am inteles ca se discuta deja de un nou model de SUV Dacia, mai mare si mai "serios" decat Dusterul. Acesta in mod sigur se va produce la Mioveni.

#12
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postpascali_daniel, on 10 ianuarie 2018 - 13:41, said:

Poate intra statul si impoziteaza la greu harburile de pe sosele ca sa mai scapam de jegurile de pe sosele. Precum ca mare parte din soferi obtin cu mila celor de la Politia Rutiera permisul de conducere dupa N incercari de a lua permisu de conducere, asta le mai lipsea, sa aibe in mana un volan si la picioare pedalele de la un harb de masina, sa omoare toti "tampitii" oameni nevinovati in trafic. Zilnic vezi la stiri cel putin o stire cu un prostanac pe post de sofer sau un harb de masina care a produs un accident (chiar cu victime sau morti). Mare greseala a facut statul ca a scos taxa de poluare, toti samsarii s-au umplut de bani aducand toate vechiturile de pe afara si vanzandu-le unor prosti care abia stiu sa conduca
Mare frustrare trebuie sa ai pt a scrie asa ceva .

#13
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostTsunnnami, on 10 ianuarie 2018 - 13:43, said:

oricum scaderea e infima
Insa piata auto e pe crestere constanta si alte marci cresc, deci pierderea e mare si este un semnal de alarma.

#14
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
cica sa fii nationalist, sa cumperi dacia

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostPSC, on 10 ianuarie 2018 - 13:46, said:

Păi dacă românul preferă cazane sh Euro 3...
Romanul prefera ceva cu mai multe stele ncap. Oricum productia Dacia nu e numai pt. Romania ci si mult vestitele vanzari din Germania si Franta.

#16
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017
Dusterul cand a aparut? Acum se produc masini mai putine, dar mai scumpe. Pe de alta parte.Logsnul Ii a fost un esec total din punctul meu de vedere. Loganul I s-a vandut ca painea calda in Romania.. Loganul Ii aproape ca nu-l recunosti daca nu vezi sigla Dacia.

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostAldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:

sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman!

Dacia este o firma frantuzeasca din septembrie 1999....Cam greu cu luatul inapoi...

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:51, said:

Romanul prefera ceva cu mai multe stele ncap. Oricum productia Dacia nu e numai pt. Romania ci si mult vestitele vanzari din Germania si Franta.

De fapt romanul prefera masini de cateva mii de euro, ca atat ii permite buzunarul. Ca sunt cazane cu sute de mii de km nu conteaza....Au 4 roti...si inca merg de la A la B. Mai impinse, mai cu platforma, dar se cheama ca sunt masini...

Tu daca iti permitea bugetul mai luai sh cu 200k km  ?

Edited by bumpocbum, 10 January 2018 - 14:01.


#18
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:49, said:

Insa piata auto e pe crestere constanta si alte marci cresc, deci pierderea e mare si este un semnal de alarma.
Stai linistit ca si Dacia creste. Dar daca in 2004 cand au lansat Loganul Mioveniul era singura uzina din Europa acum sunt 2 (mai e si Tanger, Maroc).
Uzina din Tanger a avut cresteri constante de productie de la deschidere. Tangerul are cateva avantaje fata de Mioveni:
1. Este foarte aproape de portul Tanger (cativa km), de la Mioveni la Constanta sunt cam 350 km.
2. Este mai aproape, pe mare nu pe uscat, de pietele mari din Europa de Vest.
3. Salariile din Maroc sunt la jumatate fata de cele din Mioveni in acest moment.
4. Inca beneficiaza de avantaje fiscale si logistice acordate de statul marocan.
Este deci normal ca la Mioveni sa se produca masini mai moderne/complexe/scumpe decat in Tanger, pur si simplu e mai rentabil asa. Cum cererea de SUV-uri e in crestere in Europa (la Craiova Ford produce tot SUV-uri) e o miscare absolut normala.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate