Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani
Last Updated: Oct 27 2018 07:51, Started by
Kroghy
, Jan 10 2018 13:33
·
0
#1
Posted 10 January 2018 - 13:33
In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani
"Producția Dacia în România scade constant de cinci ani încoace, puțin câte puțin. În 2017 a atins minimul ultimilor cinci ani. Chiar dacă atunci când comparăm cifrele din 2017 cu cele din 2016 scăderea este de numai 2%, cifrele arată mai îngrijorător când privim unități de timp mai mari. Spre exemplu, față de anul record de producție al Dacia în România, 2013, scăderea este de 8,3%. Iată producția Dacia realizată în România, în ultimii șase ani.
Dacă privim unități de timp mai mari vedem însă că în 2017 producția Dacia în România a scăzut cu 8,3% față de 2013." http://economie.hotn...r-cinci-ani.htm http://0-100.hotnews...ilor-cinci-ani/ Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 13:35. |
#2
Posted 10 January 2018 - 13:37
Legea 'harbul" a afectat foarte mult vanzarile, isi vor reveni !
Edited by ldpe, 10 January 2018 - 13:38. |
#3
Posted 10 January 2018 - 13:38
Dar exporturile cum merg? Văd că producţia a scăzut, dar la export au scăzut vânzările?
|
#4
Posted 10 January 2018 - 13:40
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:33, said: In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani "Producția Dacia în România scade constant de cinci ani încoace, puțin câte puțin. În 2017 a atins minimul ultimilor cinci ani. Chiar dacă atunci când comparăm cifrele din 2017 cu cele din 2016 scăderea este de numai 2%, cifrele arată mai îngrijorător când privim unități de timp mai mari. Spre exemplu, față de anul record de producție al Dacia în România, 2013, scăderea este de 8,3%. Iată producția Dacia realizată în România, în ultimii șase ani.
Dacă privim unități de timp mai mari vedem însă că în 2017 producția Dacia în România a scăzut cu 8,3% față de 2013." http://economie.hotn...r-cinci-ani.htm http://0-100.hotnews...ilor-cinci-ani/ |
#5
Posted 10 January 2018 - 13:41
Poate intra statul si impoziteaza la greu harburile de pe sosele ca sa mai scapam de jegurile de pe sosele. Precum ca mare parte din soferi obtin cu mila celor de la Politia Rutiera permisul de conducere dupa N incercari de a lua permisu de conducere, asta le mai lipsea, sa aibe in mana un volan si la picioare pedalele de la un harb de masina, sa omoare toti "tampitii" oameni nevinovati in trafic. Zilnic vezi la stiri cel putin o stire cu un prostanac pe post de sofer sau un harb de masina care a produs un accident (chiar cu victime sau morti). Mare greseala a facut statul ca a scos taxa de poluare, toti samsarii s-au umplut de bani aducand toate vechiturile de pe afara si vanzandu-le unor prosti care abia stiu sa conduca
Edited by pascali_daniel, 10 January 2018 - 13:45. |
#6
Posted 10 January 2018 - 13:43
#7
Posted 10 January 2018 - 13:45
Nu este nimic spectaculos. Pur si simplu industria auto produce prea multe masini . Se produc mai multe masini decat exista intentii de cumparare de masini noi . Se intampla in economie ca un sector sa o ia inainte si sa ramana descoperit din lipsa de cumparatori ai produsului . Asa apar reduceri de activitate , concedieri , miscari de strada ....se numeste democratie . Practic cacatul asta de democratie capitalista este cel mai haotic sistem economico-social ever. Autoritatile nu-si asuma nici o raspundere si asteapta mana invizibila a lui Adam Smith care trebuie sa regleze dezechilibrele aparute . Credeti-ma , sunt economist ...este un concept de rahat. Pe Smith il cautau vreo 7 natiuni sa-l omoare dupa ce le-a implementat modelul lui maret care le-a distrus economia . Nimic nu e nou sub soare .
|
#9
Posted 10 January 2018 - 13:47
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:33, said:
In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani Normal, multi prefera Haudi-uri cu sute de mii de km la cateva mii de euro. Un Logan nou e scump.... Oricum tendinta este mutarea productiei in Maroc....multumiri alesilor pentru lipsa infrastructurii rutiere... Edited by bumpocbum, 10 January 2018 - 13:51. |
#11
Posted 10 January 2018 - 13:48
Sunt fluctuatii absolut normale. In Romania se produce in special modelul Duster care tocmai a facut schimbul de generatie deci se asteapta vanzari in crestere. De fapt in ultimii ani uzina Mioveni, cea mai performanta din punt de vedere al calificarii personalului, a fost degrevata de productia unor modele care nu faceau volume mari de vanzare si/sau aveau piata majoritara in V Europei (Sandero, Logan MCV) tocmai pentru a face loc productiei de Duster, in principal. Am inteles ca se discuta deja de un nou model de SUV Dacia, mai mare si mai "serios" decat Dusterul. Acesta in mod sigur se va produce la Mioveni.
|
#12
Posted 10 January 2018 - 13:49
pascali_daniel, on 10 ianuarie 2018 - 13:41, said:
Poate intra statul si impoziteaza la greu harburile de pe sosele ca sa mai scapam de jegurile de pe sosele. Precum ca mare parte din soferi obtin cu mila celor de la Politia Rutiera permisul de conducere dupa N incercari de a lua permisu de conducere, asta le mai lipsea, sa aibe in mana un volan si la picioare pedalele de la un harb de masina, sa omoare toti "tampitii" oameni nevinovati in trafic. Zilnic vezi la stiri cel putin o stire cu un prostanac pe post de sofer sau un harb de masina care a produs un accident (chiar cu victime sau morti). Mare greseala a facut statul ca a scos taxa de poluare, toti samsarii s-au umplut de bani aducand toate vechiturile de pe afara si vanzandu-le unor prosti care abia stiu sa conduca |
#13
Posted 10 January 2018 - 13:49
#17
Posted 10 January 2018 - 14:00
Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:
sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman! Dacia este o firma frantuzeasca din septembrie 1999....Cam greu cu luatul inapoi... Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:51, said:
Romanul prefera ceva cu mai multe stele ncap. Oricum productia Dacia nu e numai pt. Romania ci si mult vestitele vanzari din Germania si Franta. De fapt romanul prefera masini de cateva mii de euro, ca atat ii permite buzunarul. Ca sunt cazane cu sute de mii de km nu conteaza....Au 4 roti...si inca merg de la A la B. Mai impinse, mai cu platforma, dar se cheama ca sunt masini... Tu daca iti permitea bugetul mai luai sh cu 200k km ? Edited by bumpocbum, 10 January 2018 - 14:01. |
#18
Posted 10 January 2018 - 14:02
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:49, said:
Insa piata auto e pe crestere constanta si alte marci cresc, deci pierderea e mare si este un semnal de alarma. Uzina din Tanger a avut cresteri constante de productie de la deschidere. Tangerul are cateva avantaje fata de Mioveni: 1. Este foarte aproape de portul Tanger (cativa km), de la Mioveni la Constanta sunt cam 350 km. 2. Este mai aproape, pe mare nu pe uscat, de pietele mari din Europa de Vest. 3. Salariile din Maroc sunt la jumatate fata de cele din Mioveni in acest moment. 4. Inca beneficiaza de avantaje fiscale si logistice acordate de statul marocan. Este deci normal ca la Mioveni sa se produca masini mai moderne/complexe/scumpe decat in Tanger, pur si simplu e mai rentabil asa. Cum cererea de SUV-uri e in crestere in Europa (la Craiova Ford produce tot SUV-uri) e o miscare absolut normala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users