Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sacadare imagine Samsung UE43MU6102
Last Updated: Jun 09 2022 22:08, Started by
snapydj
, Oct 18 2017 08:43
·
0
#19
Posted 20 October 2017 - 11:08
Incearca sa te joci putin cu setarile din Auto Motion Plus. Din ce vad, il ai pus pe Off; schimba-l pe auto sau custom si modifica parametrii pentru Judder reduction.
Edited by megafanro, 01 June 2018 - 13:17. |
#20
Posted 25 October 2017 - 19:24
Salut. M-am jucat acolo la motion plus. Tot nu se rezolva problema ...
|
#21
Posted 25 October 2017 - 23:01
De doua zile am luat un Samsung din aceeasi serie, doar diagonala difera, fiind de 40. N-am apucat sa-l butonez prea mult, dar deocamdata, n-am sesizat problema ce-ai semnalat-o. In zilele ce urmeaza o sa-l testez mai amanuntit sa vad daca pot s-o reproduc si la mine.
Edited by megafanro, 01 June 2018 - 13:18. |
#22
Posted 26 October 2017 - 06:12
Dacă te uiți mai sus e in print-screen făcut de mine la un review pe emag care se adresează modelului tău. Un tip pretinde ca are exact aceeași problema cu sacadarea.... cel mai ok e sa testezi seara uitându-te la un meci pe un post HD , pro tv, digi sport etc. Acolo e cel mai vizibil. Cu motion plus nu o sa rezisti deloc sa stai activ , îți creează un efect nasol, ireal. Te aștept cu completări ! Mersi.
|
#23
Posted 28 October 2017 - 06:32
Am luat legatura cu cei de la Samsung Support. M-au pus sa descarc manual de pe site o actualizare de software (care nu aparea in meniul televizorului inca), versiunea 1145.1. Am urcat-o pe un stick am facut update televizorului insa problema tot nu s-a rezolvat... Am sunat iarasi la ei, dar e cu programare si a ramas doar pe saptamana viitoare....
|
#24
Posted 29 October 2017 - 19:18
Astazi mi-am facut ceva timp pentru a testa televizorul, schimband diverse setari in meniul imagine, in incercarea de a reproduce problema semnalata. Dupa mai bine de o ora, concluzia ar fi ca la mine nu se manifesta. Cu Auto Motion Plus setat pe Off sau Auto, urmarind un meci de fotbal, din cand in cand apare o mica sacadare, aproape insesizabila. Insa nu se manifesta periodic, la intervale de 1-2 minute. In decurs de 10-15 minute nu am sesizat-o decat o singura data. La toate celelalte canale HD, indiferent de emisiune (filme, stiri, curse auto) n-am observat nicio sacadare.
In final eu am lasat Auto Motion Plus pe Custom, cu Judder Reduction pus pe zero și totul pare a fi ok. Dacă la tine nu are efect, probabil alta e problema, caz in care ar trebui sa apelezi la service sau daca e posibil, sa-l schimbi. Edited by megafanro, 01 June 2018 - 13:20. |
#25
Posted 30 October 2017 - 06:05
Îți mulțumesc pentru feedback. Am încercat toate setările de la auto motion plus însă la mine nu au diminuat problema. Aștept sa-mi răspundă cei de unde l-am cumpărat , sa-mi spună unde sa îl duc la garanție și asta cred ca fac... ca și info, ce versiune de firmware ai instalată la tv ?
|
#26
Posted 30 October 2017 - 12:20
Pana raspunde colegul, iti zic ce versiune am eu: 1124.2, deci o versiune mai veche. Nu si-a facut niciun update de cand il am, adica de 3 saptamani.
Auto Morion Plus e pe automat. Te rog sa imi spui si mie centrele care se ocupa de service, deoarece pe certificatul de garantie nu scrie. |
#27
Posted 30 October 2017 - 12:32
marga32, on 30 octombrie 2017 - 12:20, said:
Pana raspunde colegul, iti zic ce versiune am eu: 1124.2, deci o versiune mai veche. Nu si-a facut niciun update de cand il am, adica de 3 saptamani. Auto Morion Plus e pe automat. Te rog sa imi spui si mie centrele care se ocupa de service, deoarece pe certificatul de garantie nu scrie. http://www.esd-rom.ro/ se ocupa de garantia lor. Am sunat azi la ei si mi-au dat numar direct de la samsung, ca daca tv-ul e mai mare de 40 vine un tehnician acasa sa il verifice. Eu intre timp stabilisem o programare remote cu ei si trebuie sa astept pana maine sa intre si dupa sa decida daca trimit tehnicianul sau nu. Eu am o versiune mult mai noua decat a ta, probabil ai auto update off setat de nu ti-a aparut nimic. Si mai exista una si mai noua pe site-ul samsung.ro , care trebuie sa o faci cu stickul. |
#28
Posted 30 October 2017 - 12:40
Da, e pe off, dar i-am dat eu manual. Oricum nu ma astept la cine stie ce imbunatatiri. Tu ai observat diferente, in afara de problema ta de care te plangi?
|
|
#29
Posted 30 October 2017 - 16:58
Nu știu daca e ultima versiune, dar la mine apare 1144.0
|
#30
Posted 01 November 2017 - 06:18
Ieri a mai apărut un update disponibil la ei pe site- 1147. Ieri au venit și tehnicienii de la Samsung din județul meu la mine. Au văzut despre ce e vorba, inițial au spus ca ei cred ca este de la semnal, ca nu primește tv-ul destul semnal... însă după au văzut ca am testat direct din ONT in tv , fără splitter sau ceva și-au dat seama ca mai mult semnal de atât nu au cum sa-mi ofere cei de la Rcs Rds. După 20 de minute au decis sa ia tv-ul cu ei , sa îl supună mai multor teste, și in cazul in care se manifesta și la ei au spus ca vor comanda placa completa și o înlocuiesc. Mai durează o zi in cazul asta. Revin cu info.
|
#32
Posted 01 November 2017 - 08:42
#33
Posted 03 November 2017 - 13:17
Deci a fost in service autorizat Samsung , cei de acolo i-au comandat placa de baza noua, au inlocuit-o si ieri pe la 18:00 m-au sunat ca tv-ul este gata, are inlocuita placa de baza completa si nu mai sunt probleme. Azi am fost am luat televizorul, am venit acasa, l-am setat, ghici ce ? EXACT ACEEASI PROBLEMA O ARE !
PS: Am mai incercat intre timp sa folosesc si un splitter cu 3 iesiri. Deci am bagat din ONT in splitter si sa iau din splitter semnalul (imi sugerasera cei de la RDS sa fac asta ca poate e prea puternic semnalul primit de TV) insa tot nu s-a rezolvat. Sa fie problema de soft ? Din cate stiu nu se poate face downgrade.... |
|
#34
Posted 03 November 2017 - 13:47
#35
Posted 03 November 2017 - 13:51
Nu se putea sa ii faci proba acolo?
I-am facut si eu update la cea mai recenta versiune de soft. Am descarcat-o de pe site, ca televizorul nu gasea niciun update. S-a schimbat exact ce ma asteptam, adica nimic. |
#36
Posted 03 November 2017 - 14:28
marga32, on 03 noiembrie 2017 - 13:51, said:
Nu se putea sa ii faci proba acolo? I-am facut si eu update la cea mai recenta versiune de soft. Am descarcat-o de pe site, ca televizorul nu gasea niciun update. S-a schimbat exact ce ma asteptam, adica nimic. Si zici ca nu ai sacadari deloc ? De exemplu daca dai pe Digi Sport 4 unde mai tot timpul sunt meciuri de fotbal si te uiti 10 minute la un meci, nu observi niciun cadru sa sacadeze ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users