Sacadare imagine Samsung UE43MU6102
Last Updated: Jun 09 2022 22:08, Started by
snapydj
, Oct 18 2017 08:43
·
0
#19
Posted 20 October 2017 - 11:08
Incearca sa te joci putin cu setarile din Auto Motion Plus. Din ce vad, il ai pus pe Off; schimba-l pe auto sau custom si modifica parametrii pentru Judder reduction.
Edited by megafanro, 01 June 2018 - 13:17. |
#20
Posted 25 October 2017 - 19:24
Salut. M-am jucat acolo la motion plus. Tot nu se rezolva problema ...
|
#21
Posted 25 October 2017 - 23:01
De doua zile am luat un Samsung din aceeasi serie, doar diagonala difera, fiind de 40. N-am apucat sa-l butonez prea mult, dar deocamdata, n-am sesizat problema ce-ai semnalat-o. In zilele ce urmeaza o sa-l testez mai amanuntit sa vad daca pot s-o reproduc si la mine.
Edited by megafanro, 01 June 2018 - 13:18. |
#22
Posted 26 October 2017 - 06:12
Dacă te uiți mai sus e in print-screen făcut de mine la un review pe emag care se adresează modelului tău. Un tip pretinde ca are exact aceeași problema cu sacadarea.... cel mai ok e sa testezi seara uitându-te la un meci pe un post HD , pro tv, digi sport etc. Acolo e cel mai vizibil. Cu motion plus nu o sa rezisti deloc sa stai activ , îți creează un efect nasol, ireal. Te aștept cu completări ! Mersi.
|
#23
Posted 28 October 2017 - 06:32
Am luat legatura cu cei de la Samsung Support. M-au pus sa descarc manual de pe site o actualizare de software (care nu aparea in meniul televizorului inca), versiunea 1145.1. Am urcat-o pe un stick am facut update televizorului insa problema tot nu s-a rezolvat... Am sunat iarasi la ei, dar e cu programare si a ramas doar pe saptamana viitoare....
|
#24
Posted 29 October 2017 - 19:18
Astazi mi-am facut ceva timp pentru a testa televizorul, schimband diverse setari in meniul imagine, in incercarea de a reproduce problema semnalata. Dupa mai bine de o ora, concluzia ar fi ca la mine nu se manifesta. Cu Auto Motion Plus setat pe Off sau Auto, urmarind un meci de fotbal, din cand in cand apare o mica sacadare, aproape insesizabila. Insa nu se manifesta periodic, la intervale de 1-2 minute. In decurs de 10-15 minute nu am sesizat-o decat o singura data. La toate celelalte canale HD, indiferent de emisiune (filme, stiri, curse auto) n-am observat nicio sacadare.
In final eu am lasat Auto Motion Plus pe Custom, cu Judder Reduction pus pe zero și totul pare a fi ok. Dacă la tine nu are efect, probabil alta e problema, caz in care ar trebui sa apelezi la service sau daca e posibil, sa-l schimbi. Edited by megafanro, 01 June 2018 - 13:20. |
#25
Posted 30 October 2017 - 06:05
Îți mulțumesc pentru feedback. Am încercat toate setările de la auto motion plus însă la mine nu au diminuat problema. Aștept sa-mi răspundă cei de unde l-am cumpărat , sa-mi spună unde sa îl duc la garanție și asta cred ca fac... ca și info, ce versiune de firmware ai instalată la tv ?
|
#26
Posted 30 October 2017 - 12:20
Pana raspunde colegul, iti zic ce versiune am eu: 1124.2, deci o versiune mai veche. Nu si-a facut niciun update de cand il am, adica de 3 saptamani.
Auto Morion Plus e pe automat. Te rog sa imi spui si mie centrele care se ocupa de service, deoarece pe certificatul de garantie nu scrie. |
#27
Posted 30 October 2017 - 12:32
marga32, on 30 octombrie 2017 - 12:20, said:
Pana raspunde colegul, iti zic ce versiune am eu: 1124.2, deci o versiune mai veche. Nu si-a facut niciun update de cand il am, adica de 3 saptamani. Auto Morion Plus e pe automat. Te rog sa imi spui si mie centrele care se ocupa de service, deoarece pe certificatul de garantie nu scrie. http://www.esd-rom.ro/ se ocupa de garantia lor. Am sunat azi la ei si mi-au dat numar direct de la samsung, ca daca tv-ul e mai mare de 40 vine un tehnician acasa sa il verifice. Eu intre timp stabilisem o programare remote cu ei si trebuie sa astept pana maine sa intre si dupa sa decida daca trimit tehnicianul sau nu. Eu am o versiune mult mai noua decat a ta, probabil ai auto update off setat de nu ti-a aparut nimic. Si mai exista una si mai noua pe site-ul samsung.ro , care trebuie sa o faci cu stickul. |
#28
Posted 30 October 2017 - 12:40
Da, e pe off, dar i-am dat eu manual. Oricum nu ma astept la cine stie ce imbunatatiri. Tu ai observat diferente, in afara de problema ta de care te plangi?
|
|
#29
Posted 30 October 2017 - 16:58
Nu știu daca e ultima versiune, dar la mine apare 1144.0
|
#30
Posted 01 November 2017 - 06:18
Ieri a mai apărut un update disponibil la ei pe site- 1147. Ieri au venit și tehnicienii de la Samsung din județul meu la mine. Au văzut despre ce e vorba, inițial au spus ca ei cred ca este de la semnal, ca nu primește tv-ul destul semnal... însă după au văzut ca am testat direct din ONT in tv , fără splitter sau ceva și-au dat seama ca mai mult semnal de atât nu au cum sa-mi ofere cei de la Rcs Rds. După 20 de minute au decis sa ia tv-ul cu ei , sa îl supună mai multor teste, și in cazul in care se manifesta și la ei au spus ca vor comanda placa completa și o înlocuiesc. Mai durează o zi in cazul asta. Revin cu info.
|
#32
Posted 01 November 2017 - 08:42
#33
Posted 03 November 2017 - 13:17
Deci a fost in service autorizat Samsung , cei de acolo i-au comandat placa de baza noua, au inlocuit-o si ieri pe la 18:00 m-au sunat ca tv-ul este gata, are inlocuita placa de baza completa si nu mai sunt probleme. Azi am fost am luat televizorul, am venit acasa, l-am setat, ghici ce ? EXACT ACEEASI PROBLEMA O ARE !
PS: Am mai incercat intre timp sa folosesc si un splitter cu 3 iesiri. Deci am bagat din ONT in splitter si sa iau din splitter semnalul (imi sugerasera cei de la RDS sa fac asta ca poate e prea puternic semnalul primit de TV) insa tot nu s-a rezolvat. Sa fie problema de soft ? Din cate stiu nu se poate face downgrade.... |
|
#34
Posted 03 November 2017 - 13:47
#35
Posted 03 November 2017 - 13:51
Nu se putea sa ii faci proba acolo?
I-am facut si eu update la cea mai recenta versiune de soft. Am descarcat-o de pe site, ca televizorul nu gasea niciun update. S-a schimbat exact ce ma asteptam, adica nimic. |
#36
Posted 03 November 2017 - 14:28
marga32, on 03 noiembrie 2017 - 13:51, said:
Nu se putea sa ii faci proba acolo? I-am facut si eu update la cea mai recenta versiune de soft. Am descarcat-o de pe site, ca televizorul nu gasea niciun update. S-a schimbat exact ce ma asteptam, adica nimic. Si zici ca nu ai sacadari deloc ? De exemplu daca dai pe Digi Sport 4 unde mai tot timpul sunt meciuri de fotbal si te uiti 10 minute la un meci, nu observi niciun cadru sa sacadeze ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users