Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sacadare imagine Samsung UE43MU6102
Last Updated: Jun 09 2022 22:08, Started by
snapydj
, Oct 18 2017 08:43
·
0
#577
Posted 26 May 2019 - 21:12
Salut,
M-am confruntat și eu cu problema asta după update-ul de software la varianta 1270.3. Soluția pe care am aplicat-o a fost reinstalarea aplicației YouTube. Până acum, îmi pare soluția potrivită. |
#578
Posted 28 August 2019 - 16:21
Tot legat de youtube,unele clipuri nu mai merg,arata ca incarca si atat
Azi am observat,mai aveti careva problema asta? |
#579
Posted 29 August 2019 - 09:02
Da un restart tv-ului: cu tv-ul deschis, apesi si tii apasat butonul de inchidere, pana se inchide si redeschide tv-ul, aparand sigla Samsung. Asa ii dai o curatare a memoriei cache, in cazul in care de acolo e problema.
|
#581
Posted 27 April 2020 - 23:14
Stiu ca a trecut aproape un an de la ultimul post, dar nu cred ca are rost sa deschid topic nou.
Pe scurt: Samsung nu a rezolvat nici pana in ziua de azi problema. Am luat un 50NU7472. Foarte OK TV-ul, doar ca sacadeaza. In draci. Cablu de la RDS. Se vede in special la tenis. Acolo e dezastru. Zici ca scade frame rate-ul la 15. Si la banda cu text care se deruleaza orizontal pe unele canale. Am sunat la Samsung suport, au intrat remote si mi l-au resetat la factory defaults. O prostie, bineinteles, n-au rezolvat nimic. Culmea e ca am un prieten cu un Samsung de 43 de inci mai vechi, nu mai stiu exact modelul, dar unul inferior, si ca diagonala, si dpdv al clasei. Ala nu face, am stat pe telefon amandoi, la un meci de tenis la care la mine se manifesta grav problema, ca sa confirmam. Cand revin acasa dupa lunga izolare, sun iar la ei. E ultimul Samsung pe care-l iau daca nu-mi rezolva problema. Edited by Tomkaten, 27 April 2020 - 23:21. |
#582
Posted 28 April 2020 - 00:01
Banda text care sacadeaza e strict de la o problema cu instalatia de cablu ,mufe proaste ,splittere etc. Adica semnal digital prost.
Am vazut zeci de TV-uri Samsung ,chiar din gama mai de jos (RU7xxx, NU7xxx ,MU6xxx). Toate mergeau perfect ,inclusiv pe transmisiuni sportive. Chiar daca au panel doar pe 60Hz. |
#583
Posted 28 April 2020 - 09:57
Si atunci cum se face ca am pus de proba un tuner digital extern, a carui sursa era acelasi cablu care-mi intra mie in TV, si toate aceste simptome au disparut subit ?
|
#584
Posted 28 April 2020 - 10:18
Pai e exact ce spuneam. Tunerul intern al TV-ului Samsung primeste semnal prost ,e mai sensibil la semnal .Ala extern e mai permisiv.
Procesarea de imagine e aceiasi ,indiferent de sursa. Ar trebui sa sacadeze si pe retea net(Netflix ,YT) si din surse HDMI ,si daca ai TV box de la Digi sau UPC etc. Ori in mod sigur nu e cazul. Spun din proprie expeirenta ,aceleasi probleme l-am avut in primele zile cu un MU7072 ,cu panel pe 120Hz. Ba inca erau si macroblock-uri pe canalele HD. Pana cand am schimbat total reteaua CATV din casa. Mufe si cabluri bune ,splitter nou. Si acum daca nu bag bine infitpa mufa coaxiala CATV in TV ,banda /burtiere mergatoare se misca sincopat. Edited by edigee, 28 April 2020 - 10:19. |
#585
Posted 05 May 2020 - 12:36
Scuza-ma, dar e fals ce spui. Eu n-am acuzat procesarea imaginii, ci tunerul TV-ului, care in mod clar are o problema. Sensibil sau nu, nu e treaba mea, cata vreme alte scule functioneaza perfect in aceleasi conditii. E ca si cum as avea o sursa care nu mi-ar porni calculatorul decat cand vrea ea, iar eu i-as cauta circumstante atenuante.
Cablurile sunt trase prin pereti si sunt bune, am avut trei TV-uri inainte care n-au avut astfel de simptome, instalate exact in aceleasi conditii. Nu ma apuc sa schimb cablurile prin pereti pentru Samsung. |
#586
Posted 05 May 2020 - 14:54
Nu e fals deloc. E experienta personala cu probleme similare.La mine si la alte persoane.
Si de unde pana unde concluzia ca "cabluri prin pereti= bune"? Macar ai incercar cu un alt cablu? Alte mufe? |
|
#587
Posted 24 May 2022 - 19:20
Buna ziua, am o problema similara cu un tv samsung au8072 . Numai pe anumite canale tv functioneaza sacadat (apar dungi orizontale , se intrerupe si sunetul pt cateva secunde 1-2 sec) . cand face figura ber est 2000, intensitatea semnalului scade cateodata si la 20. Pe you tube , netflix functioneza perfect , pe unele canale functioneza bine fara probleme , dar sunt cateva la care apare problema, aproape mereu . Este deranjant. Am chemat pe cei de la upc ei zic ca nu este de la semnal , cu cablu este totul in ordine . Am adus si un alt tv samsung (mai vechi ) acela functiona fara probleme pe canalele la care asta functiona sacadat . Am sunat la Samsung , s-a conectat o domnisoara la TV , a intrat in sectiunea informatii semnal si cand a vazut ( ceva de genul cum e in poza apare cand nu functioneza ), si a jurat ca nu de la tv este problema . Nu stiu ce sa cred?
Attached Files |
#588
Posted 25 May 2022 - 09:35
E de la cablu. Dar sunt prea indolenti cei de la UPC/Vodafone sa recunoasca.
|
#589
Posted 09 June 2022 - 22:08
Atâta timp cât alt televizor funcționează perfect pe același cablu e stupid sa insiști ca e cablul de vină. La modelul din titlu rezolvasera problema cu un update de soft. Și atunci era unul pe aici cu gura mare ca e cablul de vina... A amuțit subit după rezolvare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users