Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Ultima postare: mai 04 2024 11:06, Inițiat de
Tyby
, oct 02 2017 19:21
·
12
#73
Publicat: 09 octombrie 2017 - 08:01
'neata!
Adaugat la minusuri (initial am bagat la mofturi, dar m-am razgandit! ): - frana de mana nu se activeaza automat la trecerea in Park. Inainte sa mai puric lista, si sa bag si ceva plusuri (are, are! ), cateva comentarii la partea de minusuri / mofturi. Dupa cum se vede in posturile precedente, am "gasit" o multime de minusuri / lipsuri / mofturi. Marea majoritate NU sunt chestiuni esentiale, nici unul dintre punctele respective nu-l consider a fi un deal breaker, nici pe departe. Asa cum scriam si in postul respectiv, de marea lor majoritate stiam inca din showroom, unde am stat de cateva ori si m-am "jucat" extensiv cu masina (ore!). Dar sunt multe chichite, mai mult sau mai putin vizibile, care umbresc un pic pretentia Ford de "premium" si concurenta pe o zona unde unde mai au de lucrat daca vor confirmare in piata. Stiu, nici o masina nu este perfecta, dar tocmai atentia la astfel de detalii (minore majoritatea) fac diferenta de la o zona de pret incolo. Asa cum am criticat (inclusiv pe aici) BMW x1 de lipsa de ergonomie in anumite aspecte (de ex: inginerii de la BMW au fumat sigur ceva tare inainte de a proiecta oglinzile laterale, cu semnalizarea integrata care noaptea ii "scoate ochii" soferului), sau Insignia (care, printre altele, la 7.000 km, avea deja probleme deranjante noaptea cu sistemul BLISS, si un pumn de neajunsuri la partea de navigatie / media), nu pot sa le trec cu vederea tocmai aici! Risc sa spuna lumea ca sunt ipocrit! Continuam mai tarziu, deocamdata munca de birou, gata cu distractia! Editat de Tyby, 09 octombrie 2017 - 08:02. |
#77
Publicat: 09 octombrie 2017 - 09:12
Dupa ce deschizi masina fara a utiliza cheia,doar usa soferului se deblocheaza,celelalte ramanand inchise. Le poti debloca fie din telecomanda,fie din butonul dedicat de pe portiera.
Un alt minus,pe langa cele semnalate de tine,ar fi lipsa unui martor in bord care sa arate care usa este deschisa (e drept ca afiseaza un mesaj text,dar mai eficient era unul care sa indice portiera respectiva). |
#78
Publicat: 09 octombrie 2017 - 09:16
liviutzuu, on 09 octombrie 2017 - 09:12, said:
Dupa ce deschizi masina fara a utiliza cheia,doar usa soferului se deblocheaza,celelalte ramanand inchise. Le poti debloca fie din telecomanda,fie din butonul dedicat de pe portiera. Un alt minus,pe langa cele semnalate de tine,ar fi lipsa unui martor in bord care sa arate care usa este deschisa (e drept ca afiseaza un mesaj text,dar mai eficient era unul care sa indice portiera respectiva). Ca sa se deschida toate usile odata, poti seta din computerul masinii. |
#79
Publicat: 09 octombrie 2017 - 09:26
rares: multumesc!
Liviu: nu vreau gume mai mici, profilul de iarna din Ro s-a modificat destul de drastic in ultimii 10 ani, avem viscol / zapada cateva zile pe an, in rest asfalt uscat / umed, dar destul de frig. Referitor la inchidere / deschidere, stiu, folosesc driver-door only de la Mk1 sau Fusion, nu mai tin minte exact. Setarea se face tinand apasat simultan pe ambele butoane de pe telecomanda (inchis / deschi) timp de 3 secunde (cred ca asa era combinatia). Insa Autolock-ul il consider important in tara "care este". Subscriu la martorul de usa deschisa. Scrie intr-adevar care este, dar mesajul parca dispare dupa un timp. Il poti recupera din meniul de status, dar este incomod. La Mk2 arata clar care este deschisa pe pictograma masinii din dreapta bordului. Tot acolo se vede si statusul faza scurta / faza lunga, pe care iarasi la Edge nu cred ca l-am vazut. |
#80
Publicat: 09 octombrie 2017 - 11:07
Revin cu confirmarea, la Edge ai mai mult spatiu la cap, daca masina are trapa. Aceasta se deschide in exterior, pe cand la Kuga, in interior. Desi am 1.83, nu ma plang de spatiu la nivelul capului. Atasez poze cu plafonul de la Kuga si Edge. La Edge, apare si ce usa este deschisa si atasez poza si cum se mofidica setarea cu ce usa sa se deschida la deblocare. Pun si o poza cu un consum mixt(70 urban-30 extraurban), de la sfarsitul lui august, de cand m.am intors din concediu
Fișiere atașate |
#84
Publicat: 09 octombrie 2017 - 11:27
GCondruz: am 1.85, cu scaunul setat la fel (acelasi pachet de scaune, diferenta doar de culoare), in pozitia sezutului cea mai de jos, spatarul ceva mai drept (asa ma simt confortabil), masinile practic una langa cealalta, la Sport aveam cam doua degete, trei cu indulgenta pana la plafon, la Titanium aveam o palma destul de rasfirata. Confirmat si de catre pasagerul din dreapta.
Vorbesc de plafonul interior al masinii, care este mult mai jos, nu de panza ce acopera panoramicul. Pana la panza aia nu sunt probleme, e spatiu cam la fel ca in Titanium, buba este ca mie capul imi sta in dreptul plafonului masinii, oarecum la limita dintre acesta si gaura pentru panoramic. Evident, daca stau putin aplecat spre dreapta, se rezolva, dar nu asta era ideea! PS: asta cu spatiul a fost, de altfel, si unul dintre motivele principale pentru care am insistat ca nu vreau plafon panoramic. Altfel mi-a placut jucaria, e facut foarte ok. Pentru cineva care are alta pozitie la volan si nu are de gand sa chinuie masina prin tot felul de coclauri (rigidizare, securitate), este recomandabil. Liviu: da, Sync-ul 2 a fost un deal breaker pentru mine anul trecut! Un prieten foarte bun si-a schimbat masina (un S-Max) dupa doar 5 luni / ~ 5.000 km cu modelul de S-Max updatat, doar din cauza Sync 3 si lipsa ACC. L-a costat cam 1 eur / km, dar el spune ca a meritat. In Spania asta, nu la noi. Editat de Tyby, 09 octombrie 2017 - 11:30. |
#86
Publicat: 09 octombrie 2017 - 11:42
La mine a scartait dar am dat cu vaselina siliconica. E o problema intalnita la toate masinile cu trapa (am citit pe forumuri la BMW,Mercedes).
Tyby: am vorbit la dealerul din Galati si nu poate fi instalat Sync 3. Deocamdata nu am de gand sa schimb Edge.ul doar din acest motiv |
#87
Publicat: 09 octombrie 2017 - 12:45
Condruz: a fost vorba de un cumul de factori, nu doar de unul singur la alegerea "fara plafon". Pro plafon erau design-ul si lipsa batailor de cap cu acea configuratie custom, contra plafon au fost toate celelalte.
Sunt genul care - daca aude un "greieras" - o ia pe aratura, si nu ma las daca nu-i dau de cap. Cateodata asta poate insemna o munca titanica si o "legoizare" excesiva a masinii. Alternativa "da muzica mai tare" nu ma coafeaza. Unul dintre motivele pentru care am ramas fidel marcii a fost tocmai asta: zero "greierasi" in mai bine de 550.000 km cu Forduri din 2005 incoa. Ma rog, am avut la Fusion vreo doi, dar i-am dibuit repede (unul s-a dovedit a fi ceva moneda scapata prin consola centrala, al doilea inchiderea de la usa spate stanga, daca tin bine minte). Liviu: se pare ca este posibila, dar s-ar putea sa fie mai rentabil sa schimbi Edge-ul decat Sync-ul! PS: intre timp (de vreo luna) sunt in contact cu baietii de la Falcon pentru implementarea Viper Remote Start pe Edge. Deocamdata sunt niste incompatibilitati legate strict de softul de pe Edge (pe Mondeo, Focus si inca una - cred ca S-Max - spuneau ca nu au avut probleme). Ultima discutie am avut-o in urma cu o saptamana, cand mi-au confirmat ca - in urma listei de cereri adunate la ei - s-a luat decizia sa se finalizeze si povestea cu Edge-ul undeva in Noiembrie anul acesta (spuneau ca termina luna asta cu ceva similar la Hyundai, si apoi trec la "compilat" Edge-ul). Daca sunteti interesati, va dau de stire cum merge povestea si - sper eu - si echipamentul. |
|
#89
Publicat: 09 octombrie 2017 - 12:49
PPS: cand mai ai probleme de-astea tehnice cu SF Tex, nu le spune ca ai auzit de mine, ca-si pun mainile in cap! Cand am ridicat Edge-ul joi de la ei, Laurian m-a intrebat daca vreau sa ii prezint eu lui masina, sau o lasam asa!
GCondruz18, on 09 octombrie 2017 - 12:46, said:
Te referi la pornirea din cheie? Nu stiu daca va fi din cheie, aia e disponibila doar pentru piata americana, unde au si model special de cheie pentru asta. Dar pornirea din telecomanda / Smart App. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi