Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
masina cu motor mic la deal
Ultima postare: iun 09 2017 12:31, Inițiat de
cristel81
, mai 22 2017 23:53
·
0
#145
Publicat: 31 mai 2017 - 18:37
#148
Publicat: 04 iunie 2017 - 20:43
Hai sa lasam ce zice wikipedia, google, constructorul de sarpante, topograful sau geodezul, e vorba de indicatoare rutiere, deci sa vedem ce scrie in cartile pt scoala de soferi, pt cei ce nu au permis de Pitesti: Urcare cu inclinare mare
Indicator rutier care se instaleaza la 100-200 m de inceputul sectorului de drum in urcare, cand rampa depaseste 7%. Procentul inscris pe indicator reprezinta diferenta de nivel pe o distanta de 100 m. Distanta, e cea parcursa de sofer, adica pe ipotenuza, ca doar pe acolo circula, nu pe cateta din tunel, pe sub munte, ca daca ar fi asa, l-ar durea in basca de panta muntelui de deasupra, ar lasa-o in seama alpinistilor. |
#149
Publicat: 04 iunie 2017 - 21:15
rumegus, on 04 iunie 2017 - 20:43, said:
Hai sa lasam ce zice wikipedia, google, constructorul de sarpante, topograful sau geodezul, e vorba de indicatoare rutiere, deci sa vedem ce scrie in cartile pt scoala de soferi, pt cei ce nu au permis de Pitesti: Urcare cu inclinare mare Indicator rutier care se instaleaza la 100-200 m de inceputul sectorului de drum in urcare, cand rampa depaseste 7%. Procentul inscris pe indicator reprezinta diferenta de nivel pe o distanta de 100 m. Distanta, e cea parcursa de sofer, adica pe ipotenuza, ca doar pe acolo circula, nu pe cateta din tunel, pe sub munte, ca daca ar fi asa, l-ar durea in basca de panta muntelui de deasupra, ar lasa-o in seama alpinistilor. Desi in prima faza ti-as da dreptate, nu ai. Pentru ca 100% inseamna unghi de 45° Daca tu ai avea dreptate 100% ar insemna unghi de 90° Here: https://en.wikipedia...i/Grade_(slope) "run" means the horizontal component Editat de Tsunnnami, 04 iunie 2017 - 21:22. |
#150
Publicat: 09 iunie 2017 - 09:35
Părerile văd că sunt împărțite. Să zicem că avem două drumuri care pleacă dintr-un punct A și ajung într-un punct B situat mai sus. Unul din drumuri e drept și direct, al doilea e sinuos. Dacă s-ar lua in calcul raportul dintre înălțimea la care se ajunge și distanța parcursă pe orizontală ar trebui ca pe indicatoarele celor doua drumuri sa fie aceeași valoare în procente. Ceea ce mi se pare absurd din moment ce "urcușul" pe drumul sinuos e evident mai puțin abrupt decât pe cel direct. De aia cred că e valabilă cealaltă variantă de stabilire a rampei în procente, cea care ia în calcul distanța parcursă pe șosea și nu pe orizontală, până la urmă vorbim de indicatoare rutiere, nu topografice.
|
#152
Publicat: 09 iunie 2017 - 12:22
caiuscorneliu, on 09 iunie 2017 - 09:35, said:
Să zicem că avem două drumuri care pleacă dintr-un punct A și ajung într-un punct B situat mai sus. Unul din drumuri e drept și direct, al doilea e sinuos. Dacă s-ar lua in calcul raportul dintre înălțimea la care se ajunge și distanța parcursă pe orizontală ar trebui ca pe indicatoarele celor doua drumuri sa fie aceeași valoare în procente. Daca A e Bucuresti si B e Amsterdam, imi pui o placa cu coborare, practic nu am nevoie de motor. Cand colo, trebuie sa urc cateva sute de metrii in Austria |
#153
Publicat: 09 iunie 2017 - 12:31
caiuscorneliu, on 09 iunie 2017 - 09:35, said:
Părerile văd că sunt împărțite. Să zicem că avem două drumuri care pleacă dintr-un punct A și ajung într-un punct B situat mai sus. Unul din drumuri e drept și direct, al doilea e sinuos. Dacă s-ar lua in calcul raportul dintre înălțimea la care se ajunge și distanța parcursă pe orizontală ar trebui ca pe indicatoarele celor doua drumuri sa fie aceeași valoare în procente. Se ia in calcul proiectia in plan a drumului sinuos, nu distanta directa. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi