Tesla S si X dati in judecata pentru autopilot.
#19
Posted 21 April 2017 - 18:31
Rosebud09, on 21 aprilie 2017 - 17:49, said:
E doar inceputul luptei. Problemele autopilotului si "masinilor care se conduc singure" sunt foarte mari, din punct de vedere legal si sursa pentru procese. Producatorii se spala pa maini si spun ca soferul trebuie totusi sa fie atent si gata sa intervina -> atunci de ce au mai pus sistemul, sa traiesti cu frica, poate nu merge si trebuie sa fii tot timpul atent, sau mai precis cata incredere sa ai in asa sisteme si cine "plateste" pentru accidente... Soferul sigur, daca scapa, ca s-a increzut in reclama producatorilor. Probleme de genul acesta pot scufunda o companie; asa cum s-a ridicat peste noapte tot asa poate sa cada, la urma urmei si valoarea de bursa e data de perceptia consumatorilor si colaboratorilor. VAG e o companie grozava si solida dar uite ce probleme are acum. Miliardele acelea de platit ptr amenzi cu siguranta ca erau mai bune pentru dezvoltare. Tesla driver dies in first fatal crash while using autopilot mode The autopilot sensors on the Model S failed to distinguish a white tractor-trailer crossing the highway against a bright sky Din pacate sint 2 grupuri extremiste pe forum care tind sa ignore argumentele corecte aduse de fiecare din cele 2 parti. Multi arunca impunsaturi gen "diesel = tractoare" si apoi vorbesc de Tesla si ei isi cumpara o benzinara... din pacate in romania avem 25 de puncte de incarcare si niciuna nu este de la Tesla, si o masina tesla costa 70000 euro second hand. Daca totusi ne-am cumpara o astfel de masina, nu am putea face bucuresti arad cu un plin... si un plin ar dura vreo 6-10 ore pe incarcatoarele disponibile. Sau daca conducem 60.000km/an, putem calcula cat timp ar trebui sa stea la incarcat o masina electrica (chiar considerand ca plecam cu bateria plina incarcata peste noapte). sa zicem ca conducem 300 de zile / an, ar rezulta un 200 de km pe zi... din pacate aceasta este o medie, probabi in practica vom conduce intr-o zi 800km si ain alta 50. Fiecare masina isi are locul ei si rolul ei. Pt Tom Cruise, Tesla este perfecta. Pt noi, aici in est, dieselul e bun daca mergem peste 20.000km/an. Daca mergem sub, cea mai potrivita este o benzinara. valitudor, on 21 aprilie 2017 - 18:04, said: Asa este, cercetarea la aceste firme se face un pic mai serios. Tesla este plina de marketing. Din pacate, un om a murit din cauza acestui sistem.MembruAnonim, on 21 aprilie 2017 - 18:13, said:
Titlul e scris parca de cineva care scuipa seminte in spatele blocului.... Ca si cum ai spune Golf si Passat dati in judecata de romani pentru ca prea multi bulgari circula cu masinile in tara noastra... Da' ce sa zic, fiecare are cate o pasarica a lui, un hobby, omul are hobby hatereala de Tesla... Bine ca nu a scris Te$la. Da' prevad ca i-am dat idei Ah, si obligatoriul Poti vedea un film cu accidentul filmat aici: https://electrek.co/...ght-on-dashcam/ Edited by unbrutus, 21 April 2017 - 18:26. |
#20
Posted 21 April 2017 - 19:10
unbrutus, on 21 aprilie 2017 - 18:31, said:
Mda, pare un pic de hatereala, dar nu stiu daca faci legatura cu omul decapitat din cauza autopilotului care nu a fost capabil sa detecteze camionul stralucind in soare pe fundalul cerului deschis. Big. Fuckin. Deal. Ca sa inventeze avionul au murit zeci, sute mii de pionieri, la fel si cu inceputurile automobilului. Un mort, oricat de tragic ar parea e fix pix. Sistemele se vor imbunatati si aia e. Dar sa faci atata caz pentru un mort e exagerat. Sa pastram proportiile. Daca sistemul asta se va perfectiona, scapi de milioanele de morti din cauza de element total nesigur intre scaun si acceleratie. Femei, vazduhisti, betivi, toate categoriile astea in sfarsit isi vor putea conduce masina in siguranta pornind autopilotul, nefiind un pericol constant pe sosele. Ca o sa mai moara oameni pentru asta? In mod sigur! In marea schema a lucrurilor conteaza? Nope, nu pentru mine. Si nu incerca sa o dai pe cazuri personale (daca ar fi fost [insert ruda de sange]), ca nu functioneaza. Lucrurile astea nu se pot perfectiona singure si asta e. Cati morti ia un avion cu el cand se defecteaza nush ce surubel pe acolo si se chinuie aia luni sau ani sa isi dea seama ce s-a intamplat? Si dupa ce isi dau seama toate surubelele de gen sunt modificate sa fie bine. Asta inseamna evolutie. Din cand in cand mai moare un om. regretabil, in mod sigur, dar asta e. Momentan ei par cei mai determinati sa aduca concepte noi la viata si pentru asta au sustinerea mea teoretica, ca bani de asa ceva sigur n-am Edited by MembruAnonim, 21 April 2017 - 19:11. |
#21
Posted 21 April 2017 - 19:41
MembruAnonim, on 21 aprilie 2017 - 19:10, said:
Momentan ei par cei mai determinati sa aduca concepte noi la viata si pentru asta au sustinerea mea teoretica, ca bani de asa ceva sigur n-am Sunt sute de milioane de masini pe strada, multe dintre ele cu sisteme similare de franare si mentinere a benzii. Cum se face ca au murit unii fix in niste masini Tesla, masini cu o cota de piata infima? |
#22
Posted 21 April 2017 - 20:59
valitudor, on 21 aprilie 2017 - 18:04, said:
Ceea ce spui este F A L S. Doar Tesla a abordat problema asa cum spui. Ceilalti producatori, desi au avut sisteme similare Tesla cu multi ani inaintea lor, le-au numit sisteme de asistenta a soferului, nu AutoPilot. Ba mai mult, le-au facut sa nu fie utilizate ca un pilot automat, ci doar sa asiste soferul atunci cand acesta greseste sau ceva neprevazut se intampla. Exemplu: ADAPTIVE CRUISE CONTROL sau LANE ASSIST, sau CRASH AVOIDANCE SYSTEMS. Tesla i-a zis AutoPilot, cica ca la avioane, si i-a permis sa functioneze cu soferi care jucau sah pe bancheta din spate sau dormeau in mers la volan. Nu, nu-i corect ce spui. Ceilalti isi vor asuma responsabilitatea cand sistemele autonome produse de ei vor fi in realitate de nivel 4 sau 5. Vezi Google, vezi Volvo, vezi Mercedes sau Audi Nu m-am asteptat ca pe aria Auto sa se faca confuzie intre sistemul AuoPilot de la Tesla si "Adaptive.., Lane ass... etc". |
#23
Posted 21 April 2017 - 21:00
Rosebud09, on 21 aprilie 2017 - 20:59, said: Nu m-am asteptat ca pe aria Auto sa se faca confuzie intre sistemul AuoPilot de la Tesla si "Adaptive.., Lane ass... etc". Deh, nu toti sunt morti dupa Tesla, mai ales aici in Europa |
#24
Posted 21 April 2017 - 22:18
MembruAnonim, on 21 aprilie 2017 - 19:10, said:
Acuma, in istoria automobilului au fost atatea accidente cu sisteme mai mult sau mai putin defecte, mai bine sau mai prost concepute, si chiar accidente pentru ca Darwin wins. Zi de zi avem de-a face cu oameni care omoara alti oameni in trafic, cu zecile in toata lumea. Tesla a omorat un om. Big. Fuckin. Deal. Ca sa inventeze avionul au murit zeci, sute mii de pionieri, la fel si cu inceputurile automobilului. Un mort, oricat de tragic ar parea e fix pix. Sistemele se vor imbunatati si aia e. Dar sa faci atata caz pentru un mort e exagerat. Sa pastram proportiile. Daca sistemul asta se va perfectiona, scapi de milioanele de morti din cauza de element total nesigur intre scaun si acceleratie. Femei, vazduhisti, betivi, toate categoriile astea in sfarsit isi vor putea conduce masina in siguranta pornind autopilotul, nefiind un pericol constant pe sosele. Ca o sa mai moara oameni pentru asta? In mod sigur! In marea schema a lucrurilor conteaza? Nope, nu pentru mine. Si nu incerca sa o dai pe cazuri personale (daca ar fi fost [insert ruda de sange]), ca nu functioneaza. Lucrurile astea nu se pot perfectiona singure si asta e. Cati morti ia un avion cu el cand se defecteaza nush ce surubel pe acolo si se chinuie aia luni sau ani sa isi dea seama ce s-a intamplat? Si dupa ce isi dau seama toate surubelele de gen sunt modificate sa fie bine. Asta inseamna evolutie. Din cand in cand mai moare un om. regretabil, in mod sigur, dar asta e. Momentan ei par cei mai determinati sa aduca concepte noi la viata si pentru asta au sustinerea mea teoretica, ca bani de asa ceva sigur n-am Singurul moment in care nu e regretabila moartea unui om este cand cel care moare este un om care spune ca moartea altor oameni este "big fucking deal"... Insa nu stiu cu cine te certi si de ce anume... Asa cum tu dai permisiune Tesla sa omoare oricati oameni ca sa evolueze, si oamenii au dreptul sa se apere si sa o dea in judecata pt a grabi evolutia si a opri marketingul mincinos. Si asta e si subiectul topicului. Opiniile tale despre umanitate, morala in afaceri nu ne intereseaza. Deloc. valitudor, on 21 aprilie 2017 - 19:41, said:
Ei sunt singurii care "par ca aduc concepte noi la viata" doar in ochii celor necunoscatori, neinformati. Daca ai avea o minima cunoastere asupra subiectului ai remarca usor ca si altii au facut sau fac eforturi deosebite in acest domeniu, insa au adoptat o cale mai putin vizibila in lumina reflectoarelor, a marketingului, si ceva mai precauta atunci cand vine vorba despre securitatea utilizatorului. Sunt sute de milioane de masini pe strada, multe dintre ele cu sisteme similare de franare si mentinere a benzii. Cum se face ca au murit unii fix in niste masini Tesla, masini cu o cota de piata infima? Din pacate, leaganul capitalismului, America, uita uneori ca interesul omului este superior intereselor corporatiilor. Alan Musk e un om de afaceri si atat. Nu vrea sa salveze planeta, ci vrea sa castige niste bani. Normal ar fi sa existe o fundatie... in care sigur, seful sa primeasca 10 milioane dolari salariu pe an, dar sa ramana non profit... totul sa se duca in cercetare si salvarea planetei. Atunci am putea discuta de evolutie si ca o moarte e acceptabila... in numele progresului omenirii |
#25
Posted 21 April 2017 - 23:35
valitudor, on 21 aprilie 2017 - 21:00, said: Si care este diferenta intre ele, daca esti amabil? Deh, nu toti sunt morti dupa Tesla, mai ales aici in Europa In europa, tresla are vanzarile in scadere. Oamenii nu mai cumpara minciuni multiple. Incarcarea pe bani, autopilot impropriu, incendieri la incarcare, recalluri ... etc. Masina e vanduta de ciocoi, doar pt.profit. Nu este interesat de planeta si de oamenii pe care.i exploateaza. Apropos aia 3 justitiabili vag, au fost exemplificati si dovediti de pe portalul instantelor ca reclamanti, de colegul care afirma aceasta? Edited by Torquemada-666, 21 April 2017 - 23:37. |
#26
Posted 22 April 2017 - 00:50
unbrutus, on 21 aprilie 2017 - 18:02, said: Nu cred ca vei vedea vreun proprietar de Bugatti, Porsche, Lamborghini sau Bentley plangandu-se pe forumul asta.Restul, care conduc masini normale... trebuie sa admiti ca aici e normal sa fie probleme. La fel cum nu cred ca vei vedea vreun proprietar de Tesla plangandu-se. Dar o face torquemada in numele lor, preventiv. |
#27
Posted 22 April 2017 - 10:07
unbrutus, on 21 aprilie 2017 - 18:31, said: Multi arunca impunsaturi gen "diesel = tractoare" si apoi vorbesc de Tesla si ei isi cumpara o benzinara... din pacate in romania avem 25 de puncte de incarcare si niciuna nu este de la Tesla, si o masina tesla costa 70000 euro second hand. Daca totusi ne-am cumpara o astfel de masina, nu am putea face bucuresti arad cu un plin... si un plin ar dura vreo 6-10 ore pe incarcatoarele disponibile. Minti cu nerusinare si ti-am mai demonstrat-o pe alt topic. Numai in bucuresti sunt vreo 35 statii de incarcare, iar traseul ala bucuresti-arad ti-am demonstrat ca e realizabil cu doar o incarcare de vreo ora-doua. Tipul ala care a murit in accident se uita la Harry Potter in mers. Ce poti sa mai zici cand tu stiind ca nu este un sistem nici pe departe perfect, alegi sa iti risti viata in halul ala. E ca si cum ai acuza EON-ul ca au pus 220volti pe linii si te-ai curentat cand bagai cuie in priza. Rosebud09, on 21 aprilie 2017 - 17:49, said:
E doar inceputul luptei. Problemele autopilotului si "masinilor care se conduc singure" sunt foarte mari, din punct de vedere legal si sursa pentru procese. Producatorii se spala pa maini si spun ca soferul trebuie totusi sa fie atent si gata sa intervina -> atunci de ce au mai pus sistemul, sa traiesti cu frica, poate nu merge si trebuie sa fii tot timpul atent, sau mai precis cata incredere sa ai in asa sisteme si cine "plateste" pentru accidente... Soferul sigur, daca scapa, ca s-a increzut in reclama producatorilor. In stilul asta de gandire inapoiat ai putea acuza toti producatorii auto ca produc masini mai rapide de 50km/h. Ca trebuie sa traiesti cu frica, poate nu merge ceva si trebuie sa fii tot timpul atent. Lol La fel poti acuza arhitectul si constructorul blocului in care stai ca au pus mai mult de 2 nivele ca poti cadea de la balcon sau te poti impiedica pe scari si iti rupi ceva. Si trebuie sa fii tot timpul atent. Pacat ca selectia naturala nu se mai aplica la oameni, ca ar muri subit multi. Edited by inuendo0, 22 April 2017 - 10:08. |
#28
Posted 22 April 2017 - 21:00
inuendo0, on 22 aprilie 2017 - 10:07, said:
Minti cu nerusinare si ti-am mai demonstrat-o pe alt topic. Numai in bucuresti sunt vreo 35 statii de incarcare, iar traseul ala bucuresti-arad ti-am demonstrat ca e realizabil cu doar o incarcare de vreo ora-doua. Tipul ala care a murit in accident se uita la Harry Potter in mers. Ce poti sa mai zici cand tu stiind ca nu este un sistem nici pe departe perfect, alegi sa iti risti viata in halul ala. E ca si cum ai acuza EON-ul ca au pus 220volti pe linii si te-ai curentat cand bagai cuie in priza. Daca nu ma insel, tu ai postat un link cu punctele de incarcare, si am vazut ca pe romania erau 25 cu totul. Oricum, nu este nici unul pt Tesla, si fara supercharger de Tesla, nu faci nimic, ca dureaza enorm incarcarea unor baterii de capacitatea aia. Cum adica e posibil un drum Bucuresti Arad cu o incarcare? Dau 100.000 euro (e o Tesla pe olx acum cu 130.000euro) ca sa imi pun problema daca pot face un drum? Cu un diesel faci si 1000 de km. Daca imi iau masina sa ma invart in oras, nu cred ca am nevoie sa cheltui atat, nu? Care tip se uita la harry potter? Ca sint mai multe accidente, nu doar unul. Ce importanta are ce facea? Ori ai AUTOPILOT, ori nu ai. Daca ai un AUTOPILOT dar care cere sa fii cu mana pe volan si piciorul pe frana/acceleratie, nu e AUTOPILOT. Am scris in litere mari ca poate nu intelegi despre ce se discuta aici. E vorba de marketing mincinos. Ce naiba vrei sa spui cu EON si prizele? Nu esti sanatos fratioare... inuendo0, on 22 aprilie 2017 - 10:07, said:
Minti cu nerusinare si ti-am mai demonstrat-o pe alt topic. Numai in bucuresti sunt vreo 35 statii de incarcare, iar traseul ala bucuresti-arad ti-am demonstrat ca e realizabil cu doar o incarcare de vreo ora-doua. Tipul ala care a murit in accident se uita la Harry Potter in mers. Ce poti sa mai zici cand tu stiind ca nu este un sistem nici pe departe perfect, alegi sa iti risti viata in halul ala. E ca si cum ai acuza EON-ul ca au pus 220volti pe linii si te-ai curentat cand bagai cuie in priza. In stilul asta de gandire inapoiat ai putea acuza toti producatorii auto ca produc masini mai rapide de 50km/h. Ca trebuie sa traiesti cu frica, poate nu merge ceva si trebuie sa fii tot timpul atent. Lol La fel poti acuza arhitectul si constructorul blocului in care stai ca au pus mai mult de 2 nivele ca poti cadea de la balcon sau te poti impiedica pe scari si iti rupi ceva. Si trebuie sa fii tot timpul atent. Pacat ca selectia naturala nu se mai aplica la oameni, ca ar muri subit multi. Altfel ii spunea cruise control adaptativ, asa cum e numit pe orice alte marci. Nu te fa ca nu pricepi... Asta ar fi culmea, sa am autopilot dar sa nu pot face altceva... deci trebuie sa conduc, dar in marketing pot spune ca am autopilot. Ce anume nu intelegi ? Tesla minte in marketing de rupe, cum a mintit de la inceput, de cand a promis luna si stelele si apoi a cerut mai multi bani si a intarziat lansarea de n ori. Acum zice ca are AUTOPILOT, AUTOSTEERING si altele... si tu vrei cu toate astea sa dai vina pe client. ericmario, on 22 aprilie 2017 - 00:50, said:
Nu cred ca vei vedea vreun proprietar de Bugatti, Porsche, Lamborghini sau Bentley plangandu-se pe forumul asta. Restul, care conduc masini normale... trebuie sa admiti ca aici e normal sa fie probleme. La fel cum nu cred ca vei vedea vreun proprietar de Tesla plangandu-se. Dar o face torquemada in numele lor, preventiv. In Norvegia, oamenii au constatat ca se descarca bateria si cand masina nu e folosita de ex. Nu stiu cat de frig e la ei, dar in Romania, avem si -42 la Miercurea Ciuc. Sau la Miercurea Ciuc lumea nu trebuie sa salveze planeta? Si sa vezi apoi cum o fi sa incarci la supercharger (uneori alimentat de generator diesel) in romania in bucuresti la 46 de grade... in fiecare vara avem zile cu peste 40 de grade LA UMBRA... Au explodat ele bateriile de pe un amarat de telefon samsung, darmite de pe o masina din asta cu mii de celule. Stai ca deocamdata are vanzari care se numara cu zeci si sute, procentul de probleme e maricel totusi. Noi ne luam aici de defecte la motoarele VW care se vand in MILIOANE de exemplare... Ok, rectific, nu numai ca nu exista puncte tesla in Ro, dar nu exista nici in Ungaria, care e o tara mult mai dezvoltata ca noi si aproape de occident, si nu exista nici in Polonia decat 3 grupate intr-o anumita zona. Greu de inteles de ce starneste asemenea pasiuni aceasta masina... Attached Files |
|
#30
Posted 22 April 2017 - 21:28
unbrutus, on 22 aprilie 2017 - 21:00, said: Faptul ca o Tesla costa si 137000 euro intr-o tara fara nici un punct de incarcare Tesla si deci putin probabil sa avem un proprietar... unbrutus, on 22 aprilie 2017 - 21:00, said:
Dau 100.000 euro (e o Tesla pe olx acum cu 130.000euro) ca sa imi pun problema daca pot face un drum? Lasa-i pe altii sa-si puna probleme. |
#31
Posted 22 April 2017 - 23:43
unbrutus, on 22 aprilie 2017 - 21:00, said: Mai baiatule, nu esti sanatos? Ai probleme cu capul sau ce e cu tine? Unde ai demonstrat? Daca nu ma insel, tu ai postat un link cu punctele de incarcare, si am vazut ca pe romania erau 25 cu totul. Oricum, nu este nici unul pt Tesla, si fara supercharger de Tesla, nu faci nimic, ca dureaza enorm incarcarea unor baterii de capacitatea aia. Cum adica e posibil un drum Bucuresti Arad cu o incarcare? Dau 100.000 euro (e o Tesla pe olx acum cu 130.000euro) ca sa imi pun problema daca pot face un drum? Ce naiba vrei sa spui cu EON si prizele? Nu esti sanatos fratioare... Observ ca au fost sterse unele postari de pe acest topic. Iti raspundeam la afirmatia ca su t 25 de puncte de incarcare in Ro. De fapt daca te uiti pe plugshare.com constati ca doar in bucuresti sunt vreo 36. Si pt un drum Buc-Arad pe care tu zici ca nu il poti face cu masina electrica iti demonstram ca ai la alegere vreo 15 puncte de incarcare pe traseu. E de ajuns sa incarci vreo ora in Sibiu la un punct de mare putere. Ce incerci tu sa obtii mintind sau insultand? Iti dai cu parerea despre subiecte despre care esti total afon. Si cu tot respectul, nu te-am numit nici "baiatule" (nu poti sti cati ani am), nici nu ti-am zis ca ai probleme cu capul, cum o faci tu. Insultele astea le poti folosi la coltul blocului, aici trebuie sa respectam niste reguli de bun simt. |
#33
Posted 23 April 2017 - 13:13
inuendo0- foarte interesanta harta! Nici nu stiam ca am langa mine doua puncte de incarcare de mare putere si unul normal.
Edited by edi10000, 23 April 2017 - 13:14. |
|
#34
Posted 23 April 2017 - 13:22
Ce treaba au statiile de incarcare cu topicul, cu aia 3( ) care au dat in judecata pe Tesla?
|
#35
Posted 23 April 2017 - 13:32
ericmario, on 23 aprilie 2017 - 13:22, said:
Ce treaba au statiile de incarcare cu topicul, cu aia 3( ) care au dat in judecata pe Tesla? Ar fi fost mai multi care sa dea teasla in judecata pt.autopilot. Dar au murit in accidente. Poate se ocupa de judecata familiile lor. https://www.hbsslaw....safety-features Uite ca sunt mult mai multi de 3 proprietari care au intentat proces, pentru ca valul de probleme si minciuni sunt mari. In articol spune ca Tesla a mintit si a scoas de pe site anumite chestii promise. "Tesla modified the text on its website, removing any previously disclosed deadlines and timeframes for functional Standard Safety Features or Autopilot. âRather than deliver safe and advanced autopilot features, Tesla has delivered software that causes vehicles to behave erratically,â the suit states." E clar ca nu le merge cu autopilotul, dar cauta sa persiste in greseala si minciuna. "âWhen consumers received these pricy vehicles, it became clear that Teslaâs marketing was all smoke and mirrors,â " "Hagens Berman Sobol Shapiro LLP is a consumer-rights class-action law firm with offices in 10 cities." In 10 orase au birouri ca proprietarii sa vina sa dea in judecata. Sau e doar pt.aia 3?😂😂😂 Edited by Torquemada-666, 23 April 2017 - 13:47. |
#36
Posted 23 April 2017 - 13:42
Dumnezeu sa-i odihneasca, dar si un copil mic stie ca somnul la volan nu e ok.
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users