VODAFONE-fidelizare doar pt abonamente cu pret mare...
Last Updated: Apr 20 2017 12:11, Started by
gcom61
, Apr 20 2017 09:41
·
0
#1
Posted 20 April 2017 - 09:41
De cel putin 6-7 ani,incerc sa-i conving pe cei de la vODAFONE sa-mi completeze corect adresele de facturare,pt a putea sa platesc facturile in termen si ...nu se poate.
Desi am 3 abonamente pe 2 conturi de client,ei nu pot face modificari pe un cont fara sa scrie prostii si pe al doilea cont. De 6 ani,nu am mai beneficiat de nici o oferta de telefon gratuit,desi sunt in retea de la inceput ,cu conex go si apoi abonament din '99. In urma cu cativa ani,am ''beneficiat'' totusi de un telefon ,al carui pret,practic,l-am platit.Costul acestuia a fost cu 50 lei mai mic decat la liber,la magazinele de profil. Am scris pe siteul lor,in legatura ca aceste lucruri,am fost contactat in 48 ore de un operator,caruia i-am povestit toata tarasenia,si mi s-a spus ca in maxim 3 zile voi fi contactat de departamentul fidelizare si voi beneficia de telefon gratuit... Din pacate ,operatoarea (careia i-am acordat nota 10) ,a uitat sa precizeze de cand incep cele 3 zile si mai ales in ce an...desi discutia a fost in saptamana mare... Oare va citi cineva de la vODAFONE aceste randuri? |
#2
Posted 20 April 2017 - 09:45
Si cine te-a impiedicat sa faci fidelizare?
Sunt magazine Vodafone la fiecare colt de strada care abia asteapta sa iti ofere un telefon gratuit sa semnezi cu ei. Dar nu te astepta la iPhone la abonament de 4 euro Edited by rumlegok, 20 April 2017 - 09:45. |
#3
Posted 20 April 2017 - 09:49
Sincer , din ce motive stai la ei , pentru un telefon "cado" sau pentru serviciile de telefonie sau internet mobil ?
Telefon gratuit de la operatorii de telefonie inseamna un telefon de "'doi lei" . |
#4
Posted 20 April 2017 - 09:51
Am avut abonament de 10E ,care a fost redus la 7 tot de personalul vodafone,desi eu am specificat clar ca nu doresc schimbarea abonamentului.
Ei au avut grija doar, sa nu imi vina un pret mai mare pe factura,insa au uitat sa-mi spuna de de fapt au modificat abonamentul ,cu prelungirea de rigoare. In fuga dupa comisioane ,isi bat joc de clienti... Le-am spus clar ca nu imi trebuie net de la vodafone si ei o tin pe a lor... Singurul motiv care m-a tinut in reteaua lor a fost acoperirea initiala si faptul ca sunt destul de comod la capitolul alergari pe la tot felul de ..colturi de strada...si...nici nu sunt expert in telefoane. Singura cerinta fiind gps dualsim si capacitate mare de stocare Edited by gcom61, 20 April 2017 - 09:57. |
#5
Posted 20 April 2017 - 10:03
Se poate face si modificare pentru fiecare numar, dar trebuie "despartite conturile" ... se numeste " split account" si se face de la relatii cu clientii. Poti sa iti mai faci tu orice modificare vrei pe cont ( vor fi afectate toate numerele de pe respectivul cont din aplicatia existenta pe site. Nu ai cont, iti faci.
La abonamentele de valoare mica nu prea au ce sa iti ofere, doar alte abonamente noi cu mai multe "beneficii". La fidelizare se ofera telefon, iti recomand sa mergi intr-o reprezentanta Vodafone ( nu dealer adica partener ). Lista reprezentantelor o gasesti pe site. Un abonament nu se schimba ca vrea operatorul de la relatii cu clienti, se schimba numai cu acceptul clientului. Abonamentele au inclus ( tehnic vorbind ) intenet in ele. Nu te obliga nimeni sa il folosesti. Este ca si cum vrei o masina, dar fara mocheta in portbagaj ... ea exista ... e treaba ta ce faci cu ea ... Nu se poate scoate ca vrei tu. Nu se poate face abonament care sa fie cum vrea fiecare client, ar exista milioane de tipuri si milioane de probleme cu fiecare in parte. Edited by AlexRe, 20 April 2017 - 10:06. |
#6
Posted 20 April 2017 - 10:08
gcom61, on 20 aprilie 2017 - 09:51, said:
Singura cerinta fiind gps dualsim si capacitate mare de stocare Si chiar daca ar exista telefonul ala cu GPS, dualism si multi GB stocare, nu o sa il primesti gratis la un abonament de 7 euro. |
#7
Posted 20 April 2017 - 10:14
Nu prea inteleg ce ar trebui sa fidelizeze la cineva care are abonament (abonament, nu o cartela pe care a pus 4 euro o data pe an!) din mileniul precedent.
Negocierile astea rareori aduc ceva bun. Daca vezi undeva o oferta buna fa-ti portare la aia si bafta. E ca pe olx, se plingea cineva ca sint vinzatori care vind la pret mare si cind le spui ca e cam mult nu sint de acord. Nu ai ce sa negociezi, trebuie sa mergi direct la ala care iti da oferta mai buna si adios. |
#9
Posted 20 April 2017 - 10:35
Am deja o aferta de la digi,insa as fi preferat vodafone-asa de incapatanat...
|
#10
Posted 20 April 2017 - 10:46
treci pe cartela ; ai mai multe beneficii
ameninta-i cu portarea sau chiar fa-o |
|
#11
Posted 20 April 2017 - 11:25
Mie imi faceau oferta cu J3 la 550 ron,cu prelungire pe doi ani,cand el nou e vreo 650.Escroci si te trateaza de parca sunt singuri pe planeta si-ti fac vreo favoare
|
#12
Posted 20 April 2017 - 11:33
Doar nu vrei ca la abonament de 7 euro sa iti propuna in telefon de 150euro (J3) la pret 0?
7*24= 168 euro platit total... adica abonamentul sa coste lunar 0,ceva dupa ce scazi costul telefonului Dar ce crezi ca e fundatie de binefacere? |
#13
Posted 20 April 2017 - 11:48
Ti-am zis eu ca am de 7 euro?Am abonament de saptezeci si ceva de lei nici nu stiu de cati euro+tva,si vroiau sa mi-l mareasca la 85 de ron + telefonul,cam asa ceva
Asta prin ianuarie |
#14
Posted 20 April 2017 - 11:53
Atunci da, e naspa oferta la un Red 17/19... ma mir totusi, ca la Red 17 se da chiar si J5 gratuit Dar in Ianuarie nu stiu ce oferte aveau... probabil erau si mai scumpe telefoanele.
Edited by rumlegok, 20 April 2017 - 11:54. |
#15
Posted 20 April 2017 - 12:11
Eu am 3 abonamente de 7 E de peste 10 ani (cel mai nou);am avut 4 abonamente de cate 10 E si la prelungiri ,angajatii au avut grija sa le reduca la 7 E.Eu,in momentul cand veneau cu oferta de minute incluse,singura conditie era sa nu platesc mai mult (decat pt 10 E/abonament).Ei au optat pt diverse artificii...
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users