Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie Audi A4 b7
Last Updated: Mar 27 2017 22:00, Started by
Fantasy89
, Mar 21 2017 16:23
·
0
#1
Posted 21 March 2017 - 16:23
Salutare colegi,
Doresc sa achizitionez un Audi a4 b7, an 2005-2007, intr-un buget de 5000-6000 euro. Tin sa precizez ca mai am unul in familie din 2008, cod motor BNA,2.0 tdi si nu am avut probleme cu el. Doresc sa va intreb despre motoare, de care sa ma feresc si despre cutia automata, daca este ok pe aceasta masina. |
#2
Posted 21 March 2017 - 16:40
Eu as alege 1.9 si as evita cutia multitronic de generatie veche si cu sanse marinsa aiba peste 300k km
|
#3
Posted 21 March 2017 - 16:48
De 1.9 am auzit si eu ca este mai fiabil decat 2.0 tdi, acum nu stiu ce sa zic, in familie am avut 3 Audi b7, toate cumparate in 2008, acesta de il mai avem si astazi,2.0 tdi cod motor BNA, am avut unul 1.9 care nu a avut probleme la motor, din pacate a suferit un accident si a fost dauna totala, si inca unul 2.0 tdi cot motor blb, care a avut multe probleme, nu stiu daca masina era de vina sau soferul incepator.
|
#5
Posted 21 March 2017 - 17:31
1. Nu exista cod motor BNA. La 2.0 TDI este doar: BLB (balbaitul i se mai spune, este fara DPF), BRE (teoretic e ok, are pompa de ulei pe pinioane, tot fara DPF unele modele si e cam greu de gasit acest cod motor), BPW (are DPF si e cu un singur ax cu came din cate stiu, celelalte 2 au 2 axe cu came si nu oricine se pricepe sa puna distributia calumea la ele, de aici intervine si tremurat si consum mai mare, etc), si BRD de 170cp. Eu as evita categoric 2.0tdi (pompa de ulei e problema lor, trebuie sa o duci la cineva sa o modifice ca sa fie totul ok, insa chestiile astea costa..., consumul o sa fie mai mare ca la 1.9tdi, inclusiv cel de ulei, turbo e mai sensibil din cate stiu, au avut destule probleme cu injectoarele si la multe modele nici nu stii ce sa le faci cand incep cu tremurat si alte chestii ) ).
2. Tu stii daca merita 1.9tdi, daca a avut suficienta putere fata de 2.0tdi de 140-170cp. 3. Orice diesel cumperi, verifici si axa cu, came sa nu fie uzata si celelalte piese (turbo, egr, volanta, injectoare si suspensii) si ai grija sa fie km reali, nu as recomanda unul cu mai mult de 350.000km daca doresti sa il pastrezi cativa ani. spor Si as cauta un model fara DPF din fabrica, din cate stiu majoritatea s-au fabricat 05-06 parca. Si daca il anulezi nu e ok pentru ITP si de multe ori masina nu mai merge la fel de bine. O alta chestie este ca modelele 1.9 sunt mai rare si nu au atatea dotari. In banii de pe unul de 1.9 cu dotari standard, gasesti un 2.0tdi cu xenon, navigatie, piele, pachet s-line, etc, insa cu riscurile de rigoare. Edited by TruculMagic, 21 March 2017 - 17:38. |
#7
Posted 21 March 2017 - 19:41
La.banii astia cumpara a4 b6 ca e mai sigur. Poate gasesti si quattro
|
#8
Posted 21 March 2017 - 20:27
TruculMagic, on 21 martie 2017 - 17:31, said:
ai grija sa fie km reali, nu as recomanda unul cu mai mult de 350.000km daca doresti sa il pastrezi cativa ani. Cum or avea unii curaj sa cumpere fierotanii care au kilometri cat sa inconjoare planeta de 8 ori pe la Ecuator nu stiu. |
#9
Posted 21 March 2017 - 20:47
missionnad, on 21 martie 2017 - 20:27, said:
N-as lua masina la mana doua cu mai mult de 100.000 km nici sa ma impusti. Cum or avea unii curaj sa cumpere fierotanii care au kilometri cat sa inconjoare planeta de 8 ori pe la Ecuator nu stiu. Bai nene, lasa-ne cu preferintele tale )... si eu eram obsedat sa nu cumparam in familie masina cu peste 100.000km avand inca sechele de la Daciile 1300 avute demult, ca la alea aveau nevoie de segmentare dupa 100k. Asa ca tot masina noua am luat. Au rudele si masini scumpe luate de noi si deja dupa 10 ani da rugina in ele si au cam 100.000km. Conduc multe masini cu peste 250-300.000km si nu tin minte cand au ajuns ultima data prin service pentru probleme mecanice in afara de cele uzuale (filtre, ulei, placute, discuri de frana, distributie). Merg foarte bine aceste masini si nu se compara cu loganul nici peste 20 ani, sunt mult peste Logan la tinuta de drum si la felul in care te simti in ele. Ai toate sansele sa iei in 5-6k un A4 B7 1.9tdi in stare buna, trebuie doar sa cauti. Nu lua prima daca nu esti multumit. Am verificat si eu un a4 b7 si l-am refuzat deoarece avea prea multe probleme si a avut si in trecut pe la motor (pe bord avea 170.000km), a zis ca nu stie daca sunt reali... ))))) si am verificat altele cu peste 200.000km si erau in stare foarte buna. In afara de suspensii care sunt cam scumpe, necesita aceeasi intretinere ca si un golf. bobalex18, on 21 martie 2017 - 19:41, said:
La.banii astia cumpara a4 b6 ca e mai sigur. Poate gasesti si quattro Crezi ca merita quattro daca nu il foloseste ? Consuma mai mult, necesita intretinere acel sistem, etc. Quattro merge cand ai de la 200cp in sus. rupart, on 21 martie 2017 - 18:13, said:
Ce v or placea așa mult tractoarele,fraților... Deoarece au cuplu si consuma putin chiar daca mergi destul de tare cu ele ? In cazul b7: -1.6-le e o petarda lesinata ce abia se misca la 102cp si are consum de v6. -2.0 aspirat consuma ulei mai mult ca un diesel. -1.8 turbo, are consum mare -2.0 turbo, consuma ceva ulei si e mai sensibil la benzina cu injectia directa si consuma cat 1.8t. -motoarele mai mari deja nu mai intra in discutie (3.2, 4.2) E super un benzinar turbo, insa la ala daca indraznesti sa treci de 3000rpm incepe sa consume. De ce sa mergi cu 8-9% mediu cand poti sa mergi cu 5-6% ? |
#10
Posted 22 March 2017 - 10:01
Asa scrie pe actele masinii, cod motor BNA
Despre cutie aveti mai multe informatii? Ma refer la cutia automata, am citit pe alte forumuri si parerile sunt impartite, dar nu stiu daca am vazut o masina sa fie laudata pentru cutia automata, indiferent de an, asta doar in Romania. |
|
#11
Posted 22 March 2017 - 10:14
Automata veche as cumpara doar clasica,cu convertizor,sunt mai usor si mai ieftin de reparat.Multitronicul e o cutie foarte scumpa si nu prea se repara ieftin.
Am avut in familie Passat 5.5 automat ,acum are 350k km rulati in Ro,fara probleme la cutie. A4 b8 multitronic ,cutie schimbata pe la 140 k |
#12
Posted 22 March 2017 - 10:43
audi a4 b6 - multitronic, 440.000 km - doar am reparat calculatorul (200 euro). în rest nicio problemă. la multitronic, la fel ca la orice cutie până la urmă, nu trebuie să pleci tare de pe loc. Dacă bruschezi mașina la plecăruile de pe loc se distruge cutia dar și la manuală ambreiajul și volantul. Dacă te gândești că la cutia manuală schimbi ambreiaj și volant la 150.000-200.000 cred că întreținerea este similară între ele.
Edited by bobalex18, 22 March 2017 - 10:45. |
#13
Posted 22 March 2017 - 10:58
Da, la munca avem un a4 din 1997-1998, automat, merge zilnic Bucuresti-Arges, este masina de munca la un sef, si intra in toate gropile cu ea, are cutie automata si 450k km, si nu are nimic, de 4 ani are masina )
|
#14
Posted 22 March 2017 - 12:53
#15
Posted 27 March 2017 - 19:53
Are 140 de cai, cea din Belgia am inteles ca are 137 de caluti
Inca nu sunt hotarat, sa aleg automata tiptronic ori manuala.De multitronic am auzit ca nu este fiabila. |
|
#16
Posted 27 March 2017 - 20:10
KM si provenienta:
La o masina veche de 10 ani nu mai conteaza numarul de km, probabil 300 mii e un vis iar in realitate 500-600 mii km e mai aproape de adevar mai ales ca vorbim de unele din cele mai rezistente masini din lume. Nu compara uzura de la Dacia/Renault cu uzura de la VW/Audi si nu compara uzura de pe drumurile din Ro cu uzura din Germania. Nu compara intretinerea unui VW/Audi in Germania cu intretinerea din Romania. Un Audi la 500 mii km de Germania e mai putin uzat si mai bine intretinut in Germania decat un Renault la 100 mii km de Romania intretinut in Romania. Uita de nr. de km, uita de masini rulate la noi, cauta o masina adusa de afara. Motor: 2.0TDI fara nici o discutie, indiferent de codul motorului, 140 sau 170 de cai e ideal. 1.9TDI exclus daca poti alege 2.0TDI la un pret asemanator pentru ca 2.0TDI poti sa-l repari daca se strica ceva insa din 1.9TDI nu-l faci 2.0TDI. Cutia de viteze: Primele multitronic cu ambreiaj din 6 placi au avut probleme mai dese pt. ca erau exploatate ca o cutie de viteze sport. Multitronic e cutie orientata spre confort, daca o exploatezi ca atare te tine mult si bine. Variantele cu ambreiaj din 7 placi au fost mult mai fiabile decat primele. Au existat probleme si la cutiile cu 7 placi dar mai rare si raportat la numarul total de masini vandute rata de defect e in parametri normali. Eu am A4 B8 cu multitronic care e identic cu cel de pe B7 si sunt foarte multumit de cutia de viteze. Nu ai cum sa alegi tiptronic, in functie de motorizare si tractiune exista numai o singura varianta de cutie automata. Tiptronic e pe motoare mari de peste 3 litri si pe tractiune 4x4. Pe motoare de 1.9 si 2.0 si cu tractiune fata ai numai multitronic. Daca ti-e frica de multitronic atunci alege cutie manuala insa o cutie multitronic pt. B7 e intre 500 si 1000 euro, cu garantie, asta in caz ca pica. La banii astia riscul nu e foarte costisitor si placerea si confortul compenseaza pe deplin riscul asumat. rupart, on 21 martie 2017 - 18:13, said:
Ce v or placea așa mult tractoarele,fraților... Edited by Kroghy, 27 March 2017 - 20:14. |
#17
Posted 27 March 2017 - 22:00
@Kroghy
Multumesc colegu pentru raspunsul detaliat, dar din pacate raman confunz cand citesc pe net, fie lucruri rele despre motorul 2.0 tdi, eu deja avand in familie de 10 ani un Audi a4 b7 cu acest motor si nu am avut o problema cu el, merge ceas, legat de cutia automata, iarasi alta problema la romani, multi zic ca se strica repede, ca nu esti sofer daca nu ai manuala si alte lucruri. Sunt genul de sofer care are grija de masina lui si merge relaxat si incet, nu fac nfs pe sosea cu ea sau altceva, iar o automata in traficul din capitala o consider o solutie ideala in ziua de azi, de aceea doresc automata Am sa caut o masina adusa din Germania, la fel am gandit si eu, o masina care merge in tara 200.000km in gropile de aici si cum majoritatea nu au grija de masina, este deja caruta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users