Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Roata incinsa fata
#1
Posted 15 March 2017 - 18:21
Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un sfat pt mine sau pr mecanicii care au lucrat la masina mea. Am un Hyundai Atos micut si roata din fata mi se incinge. Cand am ridicat-o pe cric si am invartit-o in gol se invartea greu motiv ca era infranata. Am fost la un prim mecanic care mia spus ca e furtunul obturat de la lichidul de frana. L-am schimbat dar problema nu sa rezolvat. Am fost la un al doilea mecanic si am schimbat intreg etrierul dar problema tot nu sa rezolvat. Am dus masina iarasi la service si mi-au spus ca nu stiu ce ar putea fi dar incearca sa o faca. Imi puteti da un sfat la ce ar putea fi ? Ca poate asa ii pot recomanda eu mecanicului ce sa verifice. Va multumesc mult pt ajutor
Am platit deja vreo 7 mil si tot nu am rezolvat problema si sunt foarte dezamagit. De aceea am apelat la voi cu un sfat fiind prima oara cand intru pe un forum sa caut rezolvari. As aprecia foarte mult orice indiciu care ar putea duce la rezolvarea problemei |
#2
Posted 15 March 2017 - 18:27
Doar una ? Nu e cumva si rulmentul blocat ? Zuruie in mers ? Directia o tine drept daca lasi volanul liber ?
Edited by Ion_de_la_Raion, 15 March 2017 - 18:28. |
#3
Posted 15 March 2017 - 18:29
Nu huruie. Rulmentii au fost achimbati recent. Sunt noi si problema cu roata incinsa este dinainte sa schimb rulmentii. Intradevar se aude si un scartait cand roata este deja incinsa
|
#4
Posted 15 March 2017 - 18:31
Rulmentul l-a verificat cineva ?
Daca nu este rulmentul , pune-i sa iti dea roata jos is sa puna comparatorul pe discul de frana . Daca nu are nici o abatere , inseamna ca nu exista nimic care sa iti indeparteze placutele de frana de disc.Astfel , ramanand aproape exista frecare si se incinge roata . Desi pare ciudat , dupa franare placutele sunt impinse spre cilindru de abaterea discului . Edited by JurasikMan, 15 March 2017 - 18:32. |
#5
Posted 15 March 2017 - 18:31
1. Da, poate fi de la furtun. Se intampla sa se obtureze de la lichid.
2. Poate fi si de la etrier. Nu stiu acum ce anume ai mai schimbat. Dar poate fi de la discul de frana. Faptul ca s-a incins discul ar putea cu timpul sa duca la deformarea lui si atunci exista inca frecare intre placute si disc mai mare decat in mod normal. O intrebare: atunci cand franezi usor, la vale ( doar in conditiile astea doua ) nu tremura un pic volanul ? Daca da, atunci schimba si placutele si discul. Ai discul ovalizat Rulmentul cand se incinge intr-adevar mai scartiaie ca se dilata, dar rece isi revine. Eu am avut discul rosu incandescent pe spate la o masina si rulmentul merge inca bine mersi si acum. Edited by tehnics, 15 March 2017 - 18:36. |
#6
Posted 15 March 2017 - 18:31
ce as face eu.musai ajutor din partea unui prieten,..as desface furtunul de la etrier sa vad daca curge deci curge lichidul de frana nu picura.apoi refac legatura la etrier strang bine si desfac apoi un un pic din cursa,dau comanda cu motor pornit de actionare frana sa vad presiunea care vine.eu fiind la roata si prietenul la volan.daca am lichid care iese cu presiune atunci sigur am etrier blocat.schimbi garnituri etrier.bafta
Edited by masni, 15 March 2017 - 18:33. |
#7
Posted 15 March 2017 - 18:31
Glisierele de la etrier ca sigur nu le-a schimbat odata cu etrierul. Daca sunt uzate se blocheaza, Loveste cu un ciocan in etrier si vezi daca merge mai usor.
Piesa asta https://www.google.r...hbAdSc9yxEuSwM: intra in gaurile laterale din piesa asta http://www.dezmembra...003--uvK0WU.jpg Daca au uzura se impaneaza una in cealalta si va freca placuta exterioara. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 18:38. |
#8
Posted 15 March 2017 - 18:31
De asta am nevoie de un ajutor de la voi: rulmenti noi, eteier nou, furtunul de lichid ce intra in etrier nou
|
#10
Posted 15 March 2017 - 18:37
daca sunt entuziasti si cunoscatori ai modelui ne pot spune si daca ai distribuitor situat dupa pompa de frana care ar putea fii infundat,
|
|
#11
Posted 15 March 2017 - 18:42
masni, on 15 martie 2017 - 18:31, said:
ce as face eu.musai ajutor din partea unui prieten,..as desface furtunul de la etrier sa vad daca curge deci curge lichidul de frana nu picura.apoi refac legatura la etrier strang bine si desfac apoi un un pic din cursa,dau comanda cu motor pornit de actionare frana sa vad presiunea care vine.eu fiind la roata si prietenul la volan.daca am lichid care iese cu presiune atunci sigur am etrier blocat.schimbi garnituri etrier.bafta Iar etrierul e nou, deci nu e blocat. PoeOvidiu, on 15 martie 2017 - 18:31, said:
Glisierele de la etrier ca sigur nu le-a schimbat odata cu etrierul. Daca sunt uzate se blocheaza, Loveste cu un ciocan in etrier si vezi daca merge mai usor. Glisierele alea nu are nici o treaba acolo. Daca schimbi etrierul automat scoti si glisierele alea, deci nu sunt blocate. |
#12
Posted 15 March 2017 - 18:44
Le scoti, ele merg usor. La franare puternica se impaneaza daca au uzura. Ca patitul nu stie nimeni. Da cu ciocanul in etrier, daca se deblocheaza ai gasit vinovatul. Daca ai avut placuta exterioara mai uzata decat cea interioara pariez iar pe glisiere.
E simplu, virezi maxim sa ai acces la etrier si dai cu ciocanul. Partea nasoala e ca nu iti dai seama ca e de la ele. Cand pui cheia sadesfaci etrierul le misti si se deblocheaza, le verifici si merg usor. Daca e ovalizata gaura in suport treaba e clara. Si nu trebuie sa scoti glisierele ca sa schimbi etrierul, ele raman pe port-etrier. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 18:48. |
#13
Posted 15 March 2017 - 18:45
Semnalmentele mentionate sunt cauzate de circuitul de franare. Trebuie verificat intreg circuitul de franare (pompa de frana, conducte, distribuitor, etc.). Asta ar fi trebuit sa faca primul meserias, sa verifice daca lucreaza bine pompa, daca pistonul de la etrier revine si nu ramane blocat. In timp se deterioreaza si garniturile din pompa de frana si pot cauza probleme. Lichidul de frana trebuie schimbat si el la un anumit termen stabilit de producator. Asa pe presupuneri si pe ghicite fara o verificare atenta o sa schimbe tot circuitul si toate subansamblele din circuitul de franare fara sa fie necesar.
|
#14
Posted 15 March 2017 - 18:53
incearca sa te duci si intr-un service si nu mai apela la "nea Gigi" din spatele blocului
|
#15
Posted 15 March 2017 - 18:54
Scoate etrierul si invarte roata. Datermini unde e problema.
|
|
#16
Posted 15 March 2017 - 18:54
Cum sa schimbe tot? Pai cine face diagnoza sa isi asume costurile unei diagnoze gresite. El a mers ca ii este infranata roara nu sa ii schimbe etrierul.
|
#17
Posted 15 March 2017 - 18:55
IonutTotoi, on 15 martie 2017 - 18:31, said:
De asta am nevoie de un ajutor de la voi: rulmenti noi, eteier nou, furtunul de lichid ce intra in etrier nou Ridica masina pe cric si da cu mana de ea Vezi unde freaca si pleaca de acolo. Apoi, dorin_2k, on 15 martie 2017 - 18:54, said:
Scoate etrierul si invarte roata. Datermini unde e problema. Sau vinde-o si cumpara una noua, Edited by Tsunnnami, 15 March 2017 - 18:56. |
#18
Posted 15 March 2017 - 18:55
giulio, on 15 martie 2017 - 18:53, said:
incearca sa te duci si intr-un service si nu mai apela la "nea Gigi" din spatele blocului Diagnoza service un zgomot fata, deviz 860 de lei: 2 amortizoare plus manopera. Refuzat si ridicat masina in curte pe butuci si m-am apucat de verificat. Reparatia 72 de lei, rulmet amortizor dreapta. Dar deh, am mers sa intreb in service, ca e service mare, altul decat primul. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:00. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users