Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

Roata incinsa fata

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
IonutTotoi

IonutTotoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2017
Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un sfat pt mine sau pr mecanicii care au lucrat la masina mea. Am un Hyundai Atos micut si roata din fata mi se incinge. Cand am ridicat-o pe cric si am invartit-o in gol se invartea greu motiv ca era infranata. Am fost la un prim mecanic care mia spus ca e furtunul obturat de la lichidul de frana. L-am schimbat dar problema nu sa rezolvat. Am fost la un al doilea mecanic si am schimbat intreg etrierul dar problema tot nu sa rezolvat. Am dus masina iarasi la service si mi-au spus ca nu stiu ce ar putea fi dar incearca sa o faca. Imi puteti da un sfat la ce ar putea fi ? Ca poate asa ii pot recomanda eu mecanicului ce sa verifice.  Va multumesc mult pt ajutor

Am platit deja vreo 7 mil si tot nu am rezolvat problema si sunt foarte dezamagit. De aceea am apelat la voi cu un sfat fiind prima oara cand intru pe un forum sa caut rezolvari. As aprecia foarte mult orice indiciu care ar putea duce la rezolvarea problemei

#2
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Doar una ? Nu e cumva si rulmentul blocat ? Zuruie in mers ? Directia o tine drept daca lasi volanul liber ?

Edited by Ion_de_la_Raion, 15 March 2017 - 18:28.


#3
IonutTotoi

IonutTotoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2017
Nu huruie. Rulmentii au fost achimbati recent. Sunt noi si problema cu roata incinsa este dinainte sa schimb rulmentii. Intradevar se aude si un scartait cand roata este deja incinsa

#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Rulmentul l-a verificat cineva ?
Daca nu este rulmentul , pune-i sa iti dea roata jos is sa puna comparatorul pe discul de frana . Daca nu are nici o abatere , inseamna ca nu exista nimic care sa iti indeparteze placutele de frana de disc.Astfel , ramanand aproape exista frecare si se incinge roata . Desi pare ciudat , dupa franare placutele sunt impinse spre cilindru de abaterea discului .

Edited by JurasikMan, 15 March 2017 - 18:32.


#5
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,866
  • Înscris: 01.11.2005
1. Da, poate fi de la furtun. Se intampla sa se obtureze de la lichid.
2. Poate fi si de la etrier.

Nu stiu acum ce anume ai mai schimbat. Dar poate fi de la discul de frana. Faptul ca s-a incins discul ar putea cu timpul sa duca la deformarea lui si atunci exista inca frecare intre placute si disc mai mare decat in mod normal.
O intrebare: atunci cand franezi usor, la vale ( doar in conditiile astea doua ) nu tremura un pic volanul ?  Daca da, atunci schimba si placutele si discul. Ai discul ovalizat
Rulmentul cand se incinge intr-adevar mai scartiaie ca se dilata, dar rece isi revine. Eu am avut discul rosu incandescent pe spate la o masina si rulmentul merge inca bine mersi si acum.

Edited by tehnics, 15 March 2017 - 18:36.


#6
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
ce as face eu.musai ajutor din partea unui prieten,..as desface furtunul de la etrier sa vad daca curge deci curge lichidul de frana nu picura.apoi refac legatura la etrier strang bine si desfac apoi un un pic din cursa,dau comanda cu motor pornit de actionare frana sa vad presiunea care vine.eu fiind la roata si prietenul la volan.daca am lichid care iese cu presiune atunci sigur am etrier blocat.schimbi garnituri etrier.bafta

Edited by masni, 15 March 2017 - 18:33.


#7
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Glisierele de la etrier ca sigur nu le-a schimbat odata cu etrierul. Daca sunt uzate se blocheaza, Loveste cu un ciocan in etrier si vezi daca merge mai usor.
Piesa asta https://www.google.r...hbAdSc9yxEuSwM:

intra in gaurile laterale din piesa asta
http://www.dezmembra...003--uvK0WU.jpg

Daca au uzura se impaneaza una in cealalta si va freca placuta exterioara.

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 18:38.


#8
IonutTotoi

IonutTotoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2017
De asta am nevoie de un ajutor de la voi: rulmenti noi, eteier nou, furtunul de lichid ce intra in etrier nou

#9
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Placutele prea groase ?

#10
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
daca sunt entuziasti si cunoscatori ai modelui ne pot spune si daca ai distribuitor situat dupa pompa de frana care ar putea fii infundat,

#11
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,866
  • Înscris: 01.11.2005

 masni, on 15 martie 2017 - 18:31, said:

ce as face eu.musai ajutor din partea unui prieten,..as desface furtunul de la etrier sa vad daca curge deci curge lichidul de frana nu picura.apoi refac legatura la etrier strang bine si desfac apoi un un pic din cursa,dau comanda cu motor pornit de actionare frana sa vad presiunea care vine.eu fiind la roata si prietenul la volan.daca am lichid care iese cu presiune atunci sigur am etrier blocat.schimbi garnituri etrier.bafta
In principiu ar trebui facuta aerisirea dupa orice operatie la sistemul de frana.
Iar etrierul e nou, deci nu e blocat.

 PoeOvidiu, on 15 martie 2017 - 18:31, said:

Glisierele de la etrier ca sigur nu le-a schimbat odata cu etrierul. Daca sunt uzate se blocheaza, Loveste cu un ciocan in etrier si vezi daca merge mai usor.

Glisierele alea nu are nici o treaba acolo. Daca schimbi etrierul automat scoti si glisierele alea, deci nu sunt blocate.

#12
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Le scoti, ele merg usor. La franare puternica se impaneaza daca au uzura. Ca patitul nu stie nimeni. Da cu ciocanul in etrier, daca se deblocheaza ai gasit vinovatul.  Daca ai avut placuta exterioara mai uzata decat cea interioara pariez iar pe glisiere.
E simplu, virezi maxim sa ai acces la etrier si dai cu ciocanul.  Partea nasoala e ca nu iti dai seama ca e de la ele. Cand pui cheia sadesfaci etrierul le misti si se deblocheaza, le verifici si merg usor. Daca e ovalizata gaura in suport treaba e clara.

   Si nu trebuie sa scoti glisierele ca sa schimbi etrierul, ele raman pe port-etrier.

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 18:48.


#13
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Semnalmentele mentionate sunt cauzate de circuitul de franare. Trebuie verificat intreg circuitul de franare (pompa de frana, conducte, distribuitor, etc.). Asta ar fi trebuit sa faca primul meserias, sa verifice daca lucreaza bine pompa, daca pistonul de la etrier revine si nu ramane blocat. In timp se deterioreaza si garniturile din pompa de frana si pot cauza probleme. Lichidul de frana trebuie schimbat si el la un anumit termen stabilit de producator. Asa pe presupuneri si pe ghicite fara o verificare atenta o sa schimbe tot circuitul si toate subansamblele din circuitul de franare fara sa fie necesar.

#14
giulio

giulio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 346
  • Înscris: 26.12.2006
incearca sa te duci si intr-un service si nu mai apela la "nea Gigi" din spatele blocului

#15
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,480
  • Înscris: 01.12.2001
Scoate etrierul si invarte  roata. Datermini unde e problema.

#16
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Cum sa schimbe tot? Pai cine face diagnoza sa isi asume costurile unei diagnoze gresite. El a mers ca ii este infranata roara nu sa ii schimbe etrierul.

#17
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,035
  • Înscris: 20.10.2015

 IonutTotoi, on 15 martie 2017 - 18:31, said:

De asta am nevoie de un ajutor de la voi: rulmenti noi, eteier nou, furtunul de lichid ce intra in etrier nou

Ridica masina pe cric si da cu mana de ea
Vezi unde freaca si pleaca de acolo.

Apoi,

 dorin_2k, on 15 martie 2017 - 18:54, said:

Scoate etrierul si invarte  roata. Datermini unde e problema.

Sau vinde-o si cumpara una noua, Posted Image

Edited by Tsunnnami, 15 March 2017 - 18:56.


#18
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

 giulio, on 15 martie 2017 - 18:53, said:

incearca sa te duci si intr-un service si nu mai apela la "nea Gigi" din spatele blocului
  La service sunt de multe ori mai habarnisti ca "nea Gigi" si schimba aiurea.  La a mea au schimat in service mare ambreiajul si defect era ventilatorul de clima, cu 2 saptamani inainte sa cumpar masina. La service mare, cu pretentii. Cost piese schimbate degeaba 1500, cost reparatie reala 60 de lei.M-am lamurit  cu "mergi la service".

  Diagnoza service un zgomot fata, deviz 860 de lei: 2 amortizoare plus manopera. Refuzat si ridicat masina in curte pe butuci si m-am apucat de verificat. Reparatia 72 de lei, rulmet amortizor dreapta.  Dar deh, am mers sa intreb in service, ca e service mare, altul decat primul.

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:00.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate