Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Roata incinsa fata

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001

View Postgiulio, on 15 martie 2017 - 18:53, said:

incearca sa te duci si intr-un service si nu mai apela la "nea Gigi" din spatele blocului
Am fost eu la un service si nu stiau sa deosebeasca senzorul ABS de planetara.
Pe fisa mi-au scris: senzor ABS defect: insa masina mea NU are ABS.

#20
IonutTotoi

IonutTotoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2017
Nu tremura volanul la franare si nu am probleme cu directia , gen sa o ia masina intr-o parte la franare. Garniturile la etrier nu pot sa fie caci etrierul este nou. Glisierele oare sunt si ele noi? Fac parte din etrier?

#21
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Am avut asa ceva la vechea Dacie. Nu reveneau pistonasele inapoi. Mecanicul a zis: franeaza mai mult sa nu intepeneasca pistonasele.
Si la actuala masina am schimbat placutele de frana la 76.000 km.
Nu folosesc frana de serviciu doar pt ca o am. Folosesc frana de motor iar cea de serviciu in cazuri absolut necesare.

#22
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005
Atunci posibil sa fie glisierele asa cum a spus colegul. Acestea nu cred ca vin cu etrierul.

#23
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Circuitul de frana il verifici in 2 minute daca e cu probleme. Ridici pe cric si desfaci aerisitorul la etrierul ala. Daca se deblocheaza e circuitul, daca nu, lasa circuitul in pace si cauta problema in zona etrierului, mama ei de mecanica si principii de functionare a sistemelor de franare.

Glisierele nu fac parte din etrier. Si de obicei sunt gaurile alea din suport ovalizate. Dar se verifica inainte, nu se schimba la nimereala. La nimereala schimba in service ca nu stiu sa faca o diagnoza mecanica, si atunci schimba tot ansamblul. Daca schimbi integral tot ce tine de frane nimeresti si piesa defecta, clientul plateste ca doar e miliardar.

Atentie ca glisierele  nu se impaneaza daca franezi pe loc. Dar trebuie studiate bine, sa nu le schimbe degeaba.

  Cati km are masina? Ca glisierele alea trebuie sa duca peste 100.000

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:12.


#24
IonutTotoi

IonutTotoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2017
O sa il sun pe mecanic sa-i dau toate indiciile astea. Mentionez ca e un service dar..... va multumesc din suflet pt incercarea voastra de a ma ajuta cu un sfat si sunt placut surprins dupa prima mea abordare pe un forum. Va multumesc de intentie si o sa va tin la curent. O sa il anunt pe mecanic de glisiere si o reverificare a sistemului de franare

Masina are 130 000 km

#25
constant7

constant7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,638
  • Înscris: 01.03.2015
La o batrana Dacie am avut probleme cu reglajul cursei pedalei de frana (servofrana) si cu pompa, simptomul manifestandu-se aproape la fel: roata dreapta se bloca si incingea in mers. La indicatiile mecanicilor, acestia au schimbat pe rand cilindri, furtune, placute, apoi etrierul cu totul, iar roata tot se bloca. In cele din urma, am schimbat (singur) pompa de frana si am reglat cursa pedalei, situatia remediindu-se. Asta ca idee, nu stiu cum e circuitul de franare la Hyundai.

#26
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Sa nu le schimbe fara sa le verifice. Eu am dat doar o posibilitate, mai sunt si altele.
Dar daca desface aerisitorul macar isi poate da seama daca e blocajul mecanic sau hidraulic. Un mecanic nu are voie sa schimbe o piesa pe o masina pana nu e 120% sigur ca e defecta. Altfel e doar un "nea Gigel" care se da mecanic pe la un service.

  Cel mai bine mergi inapoi la ei si le zici ca tu ai mers cu un defect la ei, ai platit reparatia si ei nu au remediat defectul. Sa il rezolve ca tu le-ai platit.

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:19.


#27
IonutTotoi

IonutTotoi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2017
Asa am sa fac

#28
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Să întreb si eu ceva,am un Citroen berlingo si cînd virez dreapta în mers la unele curbe care sînt mai denivelate se aude un troncănit în partea dreaptă fată.ce sa fie ??
Am bănuit rulmentul de sarcină de la amortizor dreapta dar când virez pe loc si ascult sus la amortizor nu aud nimic suspect..

#29
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Rulmentul ala e cel mai greu de prins. De obicei il iei prin eliminare. Verifici integral directia si cand esti 100% sigur ca totul e in regula mai ramane doar rulmentul.Ala se aude mai degraba ca si cum ar suna ceva prin bord decat sus unde e plasat. E ciudat.
  Bieletele anitruliu sunt tare zgomotoase cand au un pic de joc. Cel putin la Peugeot 307, la Berlingo sunt cam la fel constructiv. Alea nu le prinzi cu masina pe cric din cauza ca se torsioneaza bara stabilizatoare si le tensioneaza de nu mai joaca. Daca ridici ambele parti mai ai sanse.

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:44.


#30
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Am învîrtito în parcare la supermarket si la stînga si la dreapta de multe ori..nu se aude nimic.doar la curbele unde asfaltul este denivelat .deci bieleta antiruliu stânga ar fi o ideie.rulmentul de sarcină ce simptome dă când e dus ?

Edited by silesax, 15 March 2017 - 19:50.


#31
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Ala suna la orice denivelare, nu prea tine cont de curbele tale. Suna si cand pleci de pe loc si cand franezi, de zici ca se rupe masina.
  Bieleta antiruliu, pivot, capat de bara, bieleta de directie, caseta de directie. Si cam orice se misca pe acolo poate sa sune daca e uzat, doar sa le iei la verificat toate, alt solutie nu ai sa depistezi vinovatul. Poate sa fie si carenajul ala de plastic de sub aripa, sa nu fie prins in toate suruburile si sa atinga in bascula cand virezi si sunt denivelari, am patit pe dreapta.

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:58.


#32
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Posttehnics, on 15 martie 2017 - 18:31, said:

Eu am avut discul rosu incandescent pe spate la o masina

Daca era o masina de Formula 1 era ok. :)

#33
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Dar mă gîndesc că un rulment de sarcina dus scoate zgomote si la virarea pe loc..ar trebui să se audă ceva acolo cînd asculti.da nu aud nimic.o să verific tot.

#34
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Nu suna pe loc. Dar suna la plecare/franare.

#35
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostPoeOvidiu, on 15 martie 2017 - 18:55, said:

  La service sunt de multe ori mai habarnisti ca "nea Gigi" si schimba aiurea.  La a mea au schimat in service mare ambreiajul si defect era ventilatorul de clima, cu 2 saptamani inainte sa cumpar masina. La service mare, cu pretentii. Cost piese schimbate degeaba 1500, cost reparatie reala 60 de lei.M-am lamurit  cu "mergi la service".

  Diagnoza service un zgomot fata, deviz 860 de lei: 2 amortizoare plus manopera. Refuzat si ridicat masina in curte pe butuci si m-am apucat de verificat. Reparatia 72 de lei, rulmet amortizor dreapta.  Dar deh, am mers sa intreb in service, ca e service mare, altul decat primul.

Morala ? Reparati-va masinile singuri, pe butuci.

#36
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Morala e : daca nu iti stii face diagnoza schimbi 80% din piese degeaba. Daca stii poti sa mergi in service si sa le zici exact ce sa schimbe, nu neaparat pe butuci. Rezolv si butucii, fac rampa Posted Image

Sau daca te tine mergi si platesti 3000 pe niste reparatii care chiar si facute in service sunt 3-400. Restul e incapacitatea lui Dorel sa faca o diagnoza.

Reparatia ce a fost 1500 era maxim 120 in service daca stiau sa faca diagnoza.
Aia cu 860 deviz era vreo 250 ca e manopera destul de multa acolo, trebuie data toata suspensia jos pe partea respectiva.
Nu vezi nici  diferenta intre pretul pieselor schimbate si pretul real al reparatiei?

Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 20:09.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate