Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Roata incinsa fata
Last Updated: Mar 23 2017 16:32, Started by
IonutTotoi
, Mar 15 2017 18:17
·
0
#19
Posted 15 March 2017 - 18:55
#20
Posted 15 March 2017 - 18:57
Nu tremura volanul la franare si nu am probleme cu directia , gen sa o ia masina intr-o parte la franare. Garniturile la etrier nu pot sa fie caci etrierul este nou. Glisierele oare sunt si ele noi? Fac parte din etrier?
|
#21
Posted 15 March 2017 - 19:01
Am avut asa ceva la vechea Dacie. Nu reveneau pistonasele inapoi. Mecanicul a zis: franeaza mai mult sa nu intepeneasca pistonasele.
Si la actuala masina am schimbat placutele de frana la 76.000 km. Nu folosesc frana de serviciu doar pt ca o am. Folosesc frana de motor iar cea de serviciu in cazuri absolut necesare. |
#22
Posted 15 March 2017 - 19:01
Atunci posibil sa fie glisierele asa cum a spus colegul. Acestea nu cred ca vin cu etrierul.
|
#23
Posted 15 March 2017 - 19:04
Circuitul de frana il verifici in 2 minute daca e cu probleme. Ridici pe cric si desfaci aerisitorul la etrierul ala. Daca se deblocheaza e circuitul, daca nu, lasa circuitul in pace si cauta problema in zona etrierului, mama ei de mecanica si principii de functionare a sistemelor de franare.
Glisierele nu fac parte din etrier. Si de obicei sunt gaurile alea din suport ovalizate. Dar se verifica inainte, nu se schimba la nimereala. La nimereala schimba in service ca nu stiu sa faca o diagnoza mecanica, si atunci schimba tot ansamblul. Daca schimbi integral tot ce tine de frane nimeresti si piesa defecta, clientul plateste ca doar e miliardar. Atentie ca glisierele nu se impaneaza daca franezi pe loc. Dar trebuie studiate bine, sa nu le schimbe degeaba. Cati km are masina? Ca glisierele alea trebuie sa duca peste 100.000 Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:12. |
#24
Posted 15 March 2017 - 19:14
O sa il sun pe mecanic sa-i dau toate indiciile astea. Mentionez ca e un service dar..... va multumesc din suflet pt incercarea voastra de a ma ajuta cu un sfat si sunt placut surprins dupa prima mea abordare pe un forum. Va multumesc de intentie si o sa va tin la curent. O sa il anunt pe mecanic de glisiere si o reverificare a sistemului de franare
Masina are 130 000 km |
#25
Posted 15 March 2017 - 19:17
La o batrana Dacie am avut probleme cu reglajul cursei pedalei de frana (servofrana) si cu pompa, simptomul manifestandu-se aproape la fel: roata dreapta se bloca si incingea in mers. La indicatiile mecanicilor, acestia au schimbat pe rand cilindri, furtune, placute, apoi etrierul cu totul, iar roata tot se bloca. In cele din urma, am schimbat (singur) pompa de frana si am reglat cursa pedalei, situatia remediindu-se. Asta ca idee, nu stiu cum e circuitul de franare la Hyundai.
|
#26
Posted 15 March 2017 - 19:18
Sa nu le schimbe fara sa le verifice. Eu am dat doar o posibilitate, mai sunt si altele.
Dar daca desface aerisitorul macar isi poate da seama daca e blocajul mecanic sau hidraulic. Un mecanic nu are voie sa schimbe o piesa pe o masina pana nu e 120% sigur ca e defecta. Altfel e doar un "nea Gigel" care se da mecanic pe la un service. Cel mai bine mergi inapoi la ei si le zici ca tu ai mers cu un defect la ei, ai platit reparatia si ei nu au remediat defectul. Sa il rezolve ca tu le-ai platit. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:19. |
#28
Posted 15 March 2017 - 19:33
Să întreb si eu ceva,am un Citroen berlingo si cînd virez dreapta în mers la unele curbe care sînt mai denivelate se aude un troncănit în partea dreaptă fată.ce sa fie ??
Am bănuit rulmentul de sarcină de la amortizor dreapta dar când virez pe loc si ascult sus la amortizor nu aud nimic suspect.. |
|
#29
Posted 15 March 2017 - 19:42
Rulmentul ala e cel mai greu de prins. De obicei il iei prin eliminare. Verifici integral directia si cand esti 100% sigur ca totul e in regula mai ramane doar rulmentul.Ala se aude mai degraba ca si cum ar suna ceva prin bord decat sus unde e plasat. E ciudat.
Bieletele anitruliu sunt tare zgomotoase cand au un pic de joc. Cel putin la Peugeot 307, la Berlingo sunt cam la fel constructiv. Alea nu le prinzi cu masina pe cric din cauza ca se torsioneaza bara stabilizatoare si le tensioneaza de nu mai joaca. Daca ridici ambele parti mai ai sanse. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:44. |
#30
Posted 15 March 2017 - 19:49
Am învîrtito în parcare la supermarket si la stînga si la dreapta de multe ori..nu se aude nimic.doar la curbele unde asfaltul este denivelat .deci bieleta antiruliu stânga ar fi o ideie.rulmentul de sarcină ce simptome dă când e dus ?
Edited by silesax, 15 March 2017 - 19:50. |
#31
Posted 15 March 2017 - 19:54
Ala suna la orice denivelare, nu prea tine cont de curbele tale. Suna si cand pleci de pe loc si cand franezi, de zici ca se rupe masina.
Bieleta antiruliu, pivot, capat de bara, bieleta de directie, caseta de directie. Si cam orice se misca pe acolo poate sa sune daca e uzat, doar sa le iei la verificat toate, alt solutie nu ai sa depistezi vinovatul. Poate sa fie si carenajul ala de plastic de sub aripa, sa nu fie prins in toate suruburile si sa atinga in bascula cand virezi si sunt denivelari, am patit pe dreapta. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 19:58. |
#32
Posted 15 March 2017 - 19:57
#33
Posted 15 March 2017 - 19:59
Dar mă gîndesc că un rulment de sarcina dus scoate zgomote si la virarea pe loc..ar trebui să se audă ceva acolo cînd asculti.da nu aud nimic.o să verific tot.
|
|
#35
Posted 15 March 2017 - 20:00
PoeOvidiu, on 15 martie 2017 - 18:55, said:
La service sunt de multe ori mai habarnisti ca "nea Gigi" si schimba aiurea. La a mea au schimat in service mare ambreiajul si defect era ventilatorul de clima, cu 2 saptamani inainte sa cumpar masina. La service mare, cu pretentii. Cost piese schimbate degeaba 1500, cost reparatie reala 60 de lei.M-am lamurit cu "mergi la service". Diagnoza service un zgomot fata, deviz 860 de lei: 2 amortizoare plus manopera. Refuzat si ridicat masina in curte pe butuci si m-am apucat de verificat. Reparatia 72 de lei, rulmet amortizor dreapta. Dar deh, am mers sa intreb in service, ca e service mare, altul decat primul. Morala ? Reparati-va masinile singuri, pe butuci. |
#36
Posted 15 March 2017 - 20:03
Morala e : daca nu iti stii face diagnoza schimbi 80% din piese degeaba. Daca stii poti sa mergi in service si sa le zici exact ce sa schimbe, nu neaparat pe butuci. Rezolv si butucii, fac rampa
Sau daca te tine mergi si platesti 3000 pe niste reparatii care chiar si facute in service sunt 3-400. Restul e incapacitatea lui Dorel sa faca o diagnoza. Reparatia ce a fost 1500 era maxim 120 in service daca stiau sa faca diagnoza. Aia cu 860 deviz era vreo 250 ca e manopera destul de multa acolo, trebuie data toata suspensia jos pe partea respectiva. Nu vezi nici diferenta intre pretul pieselor schimbate si pretul real al reparatiei? Edited by PoeOvidiu, 15 March 2017 - 20:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users