VW Passat 1.4 TSI 160 CP
Ultima postare: mar 16 2017 14:57, Inițiat de
vlasarajviorel
, mar 04 2017 22:14
·
0
#1
Publicat: 04 martie 2017 - 22:14
Salut. As dori sa achizitionez un VW Passat Variant cu motorizarea de 1.4 TSI pe 160 de CP. Intrebarea mea este urmatoarea, merita aceasta motorizarea? Cei ce detin sau au detinut un model (2009-2013), ati avut probleme cu el? Cum s-a comportat masina?
PS: masina o sa fie SH. Editat de vlasarajviorel, 04 martie 2017 - 22:14. |
#3
Publicat: 04 martie 2017 - 22:30
Passat B7 variant 1.8 160cp TSI nu 1.4!
1.4 TSi de 160 de cai gasesti pe VW golf 6 hatch, golf 6 variant, golf plus, golf 6 cabriolet, scirocco, eos, cred ca si pe CC Au sacrificat CC, varianta BMT Blue Motion si au dat roade. Editat de Claudiu998, 04 martie 2017 - 22:40. |
#5
Publicat: 04 martie 2017 - 22:34
Am studiat foarte bini piata inainte de a cumpara un Volkswagen si pana la urma m-am rezumat la dizăl, care nu e rau..
|
#8
Publicat: 04 martie 2017 - 22:37
Comozi mai sunteți... să nu zic altfel.
http://suchen.mobile...ml?id=236818704 http://suchen.mobile...ml?id=238102679 http://suchen.mobile...ml?id=234902213 Editat de BadBoyBlue, 04 martie 2017 - 22:38. |
#10
Publicat: 04 martie 2017 - 22:43
CTHD, CKMA ... mda... vad ca sunt pe b7 puse pe la final de productie.
Initial erau doar de 122 cu turbo si 150 bi-fuel (cu gaz) care avea turbo si compresor. Practic 1.8tsi de 160cp a fost inlocuit de 1.4tsi de 160cp. Editat de TruculMagic, 04 martie 2017 - 22:44. |
|
#12
Publicat: 04 martie 2017 - 22:50
Claudiu998, on 04 martie 2017 - 22:43, said:
Alea-s toate de 1.8. Nu sunt aia de la VW atat de prosti incat sa puna un mititic de 1.4 pe o caroserie atat de grea, oricati cai ar avea, de orice tip ar fi acel turbocompresor Viorel, îţi recomand forumul mono-marcă. Aici vei citi că motorul nu e bun / e mai bun dizăl / e submotorizat ş.a.m.d. |
#14
Publicat: 04 martie 2017 - 22:51
#15
Publicat: 04 martie 2017 - 22:58
BadBoyBlue, on 04 martie 2017 - 22:50, said:
Dăşteptule! Viorel, îţi recomand forumul mono-marcă. Aici vei citi că motorul nu e bun / e mai bun dizăl / e submotorizat ş.a.m.d. Poate or fi pe ultimul an de fabricatie; oricum sunt putine si nu cred c-ar fi dat roade. Legat de fiabilitate scazuta. 1.4 sunt motoare mai mult de hatchback Pentru o berlina/break 1.8 2.0 TSI. Editat de Dany_Darke, 04 martie 2017 - 23:16. |
|
#16
Publicat: 04 martie 2017 - 23:37
Mai demult m-am dat cu o Skoda Superb cu 1.4 tsi. Era noua, s-a purtat bine, chiar am rămas impresionat de motoraș. Însă nu ține. Motorul a fost conceput defectuos și l-au tot corectat pe parcurs. Proprietarul a returnat-o și și-a luat altceva.
Poate ăstea de acum să fie mai cu simț de răspundere. În schimb 1.0 ecoboost de la Ford este altă mâncare de pește. Avem la munca o dubiță Transit Connect și la 100000 km încă inspiră încredere, are viață și zero probleme. Pentru inițiator nu te lega la cap, scapă ăla că e rea ca să o iei tu de bună! |
#17
Publicat: 05 martie 2017 - 13:20
@ TLGTLC, ai putea da niste informatii despre motorul 1.0 ecoboost?. O colega de munca vrea sa cumpere un Ford Focus cu motorul 1.0 ecoboost 125CP, dar este in dilema cu potenta motorului la deal cu masina incarcata si cu fiabilitatea acestui motor mic pe benzina. Care este parerea ta personala din moment ce stii cum se comporta pe dubita Transit Connect?. Sunt riscuri cu acest motor pus pe Ford Focus ?.
|
#18
Publicat: 05 martie 2017 - 14:02
Am avut de a face cu 1 4 TSI 160 cai pe scirocco,motorul avea un piston spart,avea 89.000 km reali si am mai vazut destule de vanzare cu motorul stricat.
Am mai avut golf 5 1.4 fsi,probleme cu lantul de distributie,schimbat supape,rectificat chiulasa,in jur de 100.000 km. Editat de bolo, 05 martie 2017 - 14:04. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi