Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Budapesta restrictioneaza TEMPORAR circulația mașinilor in functie normele euro ale motoarelor
Last Updated: Feb 16 2017 00:26, Started by
jericho
, Jan 26 2017 09:28
·
0
#19
Posted 26 January 2017 - 09:57
#21
Posted 26 January 2017 - 09:59
#22
Posted 26 January 2017 - 09:59
Nu ma pot abtine sa nu observ mancarimea din tastele unora, asa ca, stabilim clar, ca sa nu avem discutii ulterioare:
Cei care vor sa discute politica & shit-ul aferent, sunt invitati calduros sa o faca in Poiana, nu pe Auto. Nu o sa tolerez mutarea scandalurilor din Poiana aici! |
#23
Posted 26 January 2017 - 10:00
De ce nu cititi atent articolul si va aruncati la comentarii cu capul inainte,fara sa intelegeti nimic?
Articolul se refera la clasele de poluare 0,1,2,3,4 sau fara.Nu la normele de poluare gen euro 0,1,2,3,4,non-euro. |
#24
Posted 26 January 2017 - 10:01
#25
Posted 26 January 2017 - 10:01
kikipiki2, on 26 ianuarie 2017 - 09:51, said:
Nu este vorba de Euro 4 ei clasifica masinile de la 1 la16 . Categoria 4 este echivalent cu euro 2, euro 4 este echivalent cu categoria 9 Nu apare nicaieri aceasta etichetare.Se mentioneaza simplu doar ca autoturismele non euro si cele cu normele 1,2,3,4 nu mai beneficiaza de acces in Budapesta.Atat.Cand vine vorba de clasificari pe normele de poluare, din nou ungurii ii copiaza pe altii, de regula pe austrieci si germani.Fata de noi, ei nu copiaza pe greci, rusi, turci. |
#26
Posted 26 January 2017 - 10:02
AndyM, on 26 ianuarie 2017 - 09:38, said:
Pe tot teritoriul budapestei, sau doar in centru? Fiindca mi se pare putin exagerat totusi ca o masina euro 4 de exemplu ca nu aiba acces in oras chiar si prin zonele marginase... totusi, nu e tractor. Deci fara panica please [ http://www.agerpres.ro/media/images/2017-01/01251709-270136234.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by andreic, 26 January 2017 - 10:07. |
#27
Posted 26 January 2017 - 10:02
Iar titlul este eronat si ar trebui corectat.
Nu este vorba niciunde de Euro 4. Este aiurea. |
#28
Posted 26 January 2017 - 10:02
Nero-d, on 26 ianuarie 2017 - 09:46, said:
ce te faci cu masinile care deja sunt in oras??? poate nu! nu merge cu discriminari... suntem cetateni europeni, ce pana noastra! Multi au lăsato pe unde au apucat, si se duc noaptea dupa ele. inclusiv localnici. dupa ora 22 pana la 06. au voie sa isi ducă mașinile acasa. Bursul, on 26 ianuarie 2017 - 09:52, said:
Atunci e alta treaba. Ma gandesc ca localnicii sunt scutiti. Nu sunt, se aplica inclusiv si mai ales pentru ei. E alerta de smog de câteva zile acolo. |
|
#29
Posted 26 January 2017 - 10:03
JurasikMan, on 26 ianuarie 2017 - 09:58, said:
Golful nu are voie .... Cayenne are voie .... traiasca democratia . Fiindca tu compari emisiile de CO2, nu? Dieselul incepe sa fie interzis datorita "NOx-elor". Asa ca, da, traiasca democratia! Niste tantalai au hotarat acum cateva zeci de ani ca masinile care emit mai putin dioxid de carbon sunt mai "ecologice", favorizandu-le printr-o taxare mai redusa. Acum lumea s-a mai desteptat si aplica solutia logica. Smogul nu e cauzat de "codoi", ci de jegul suflat de motoarele Diesel. Ar mai trebui interzise si scuterele cu motoare in 2 timpi. Unul de asta cred ca polueaza cat 3 autoturisme. Edited by dd13, 26 January 2017 - 10:06. |
#30
Posted 26 January 2017 - 10:04
adisz, on 26 ianuarie 2017 - 10:00, said:
De ce nu cititi atent articolul si va aruncati la comentarii cu capul inainte,fara sa intelegeti nimic? Articolul se refera la clasele de poluare 0,1,2,3,4 sau fara.Nu la normele de poluare gen euro 0,1,2,3,4,non-euro. Daca s-ar aplica si la noi, hahahahah , cum ar disparea toate cazanele si circulatia ar fi mai lejera ... |
#31
Posted 26 January 2017 - 10:04
adisz, on 26 ianuarie 2017 - 10:00, said:
De ce nu cititi atent articolul si va aruncati la comentarii cu capul inainte,fara sa intelegeti nimic? Articolul se refera la clasele de poluare 0,1,2,3,4 sau fara.Nu la normele de poluare gen euro 0,1,2,3,4,non-euro. Pai unii nu sunt asa de documentati sa stie diferenta dintre clasa de poluare si normele de poluare. Mie mi se pare ca suna la fel! Cineva sa vina cu clarificari exacte. |
#32
Posted 26 January 2017 - 10:06
iar in germania se pregatesc sa introduca taxa de autostrada...
|
#33
Posted 26 January 2017 - 10:06
alexa32, on 26 ianuarie 2017 - 09:40, said:
In ultima vreme ungurii sunt mult mai prosti ca romanii...au votat tot felul de cretini. Măsura e foarte bună. E un soi de limitare a mașinilor poluante în general. La valorile de trafic din prezent, cu toate neajunsurile și frustrările determinate de o asemenea măsură, cred ca după ce tragi linie chiar e bine că s-a procedat așa. |
|
#34
Posted 26 January 2017 - 10:06
utopium, on 26 ianuarie 2017 - 09:57, said:
Din ce inteleg e totusi o masura temporara ... insa cam asta ii asteapta pe posesorii de masini vechi, mai ales diesel, tot mai multe interdictii in marile orase. Corect.Pe viitor. cine vrea sa isi cumpere un autoturism, nu isi va cumpara modele poluante, doar pentru ca sunt mai ieftine ci va tinde sa isi cumpere un autoturism care are ultima norma de poluare, chiar daca nu este marca de lux cum ii place romanului.Nu iti mai cumperi BMW fabricat in anul 2004, euro 3 sau 4, pentru ca doar atat iti permiti ci iti cumperi un autoturism cu ultima norma de poluare, Dacia sau alta marca pe care ti-o permiti. |
#35
Posted 26 January 2017 - 10:06
dd13, on 26 ianuarie 2017 - 10:03, said:
Fiindca tu compari emisiile de CO2, nu? Dieselul incepe sa fie interzis datorita "NOx-elor". Asa ca, da, traiasca democratia! Niste tantalai au hotarat acum cateva zeci de ani ca masinile care emit mai putin dioxid de carbon sunt mai "ecologice", favorizandu-le printr-o taxare mai redusa. Acum lumea s-a mai desteptat si aplica solutia logica. Smogul nu e cauzat de "codoi", ci de jegul suflat de motoarele Diesel. Ar mai trebui interzise si scuterele cu motoare in 2 timpi. Unul de asta cred ca polueaza cat 3 autoturisme. Edited by JurasikMan, 26 January 2017 - 10:08. |
#36
Posted 26 January 2017 - 10:08
Iti sai seam aca Dieselul e principalul responsabil dar ca sa nu se faca discriminare au bagat pe norme.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users