Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce vehicule motorizate ați avut d...

Router Asus nu se conecteaza WAN

Gradina, copaci, arbusti si plant...

Trackpoint Thinkpad
 Legare boiler electric trifazat l...

Upgrade CPU pentru Lenovo ThinkCe...

Mouse wireless multimode (2x BT +...

Durere incheietura piciorului
 Reparatie tablou electronic

Dell U2722 USB Connectors

Transport aragaz Germania - Ro

Ssd m2 NVMe nu este recunoscut de...
 De ce apare lag la telefoanele Mo...

Proiect monitorizare - comunicare...

La inmatriculare se mai cer placu...

Transport internațional de m...
 

Budapesta restrictioneaza TEMPORAR circulația mașinilor in functie normele euro ale motoarelor

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#19
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostBursul, on 26 ianuarie 2017 - 09:50, said:

Chiar si euro 4 Posted Image)) Nici in Munchen in zona centrala nu-s asa stricti.

Vor fi.Sa nu crezi ca germanii se vor lasa mai prejos fata de unguri.

#20
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Porsche Cayenne 3.0 V3 173 g/km norma de poluare Euro 6
Golf 4 TDI 101 Cp (74 kw) PD 2003 motor AXR, 138 g/km : norma de poluare Euro 3

Golful nu are voie .... Cayenne are voie .... traiasca democratia .

#21
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,942
  • Înscris: 14.08.2007

View Postkikipiki2, on 26 ianuarie 2017 - 09:51, said:

Nu este vorba de Euro 4 ei clasifica masinile de la 1 la16 . Categoria 4 este echivalent cu euro 2, euro 4 este echivalent cu categoria 9
Chiar ma intrebam ce inseamna categoria 4 de poluare si daca e tot una cu Euro 4 ...

#22
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Nu ma pot abtine sa nu observ mancarimea din tastele unora, asa ca, stabilim clar, ca sa nu avem discutii ulterioare:
Cei care vor sa discute politica & shit-ul aferent, sunt invitati calduros sa o faca in Poiana, nu pe Auto.
Nu o sa tolerez mutarea scandalurilor din Poiana aici!

#23
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,049
  • Înscris: 07.11.2006
De ce nu cititi atent articolul si va aruncati la comentarii cu capul inainte,fara sa intelegeti nimic?
Articolul se refera la clasele de poluare 0,1,2,3,4 sau fara.Nu la normele de poluare gen euro 0,1,2,3,4,non-euro.

#24
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostNero-d, on 26 ianuarie 2017 - 09:46, said:

ce te faci cu masinile care deja sunt in oras??? Posted Image
...
circuli dupa ora  22:00 si pana la 6:00 Posted Image

#25
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postkikipiki2, on 26 ianuarie 2017 - 09:51, said:

Nu este vorba de Euro 4 ei clasifica masinile de la 1 la16 . Categoria 4 este echivalent cu euro 2, euro 4 este echivalent cu categoria 9

Nu apare nicaieri aceasta etichetare.Se mentioneaza simplu doar ca autoturismele non euro si cele cu normele 1,2,3,4 nu mai beneficiaza de acces in Budapesta.Atat.Cand vine vorba de clasificari pe normele de poluare, din nou ungurii ii copiaza pe altii, de regula pe austrieci si germani.Fata de noi, ei nu copiaza pe greci, rusi, turci.

#26
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,642
  • Înscris: 07.02.2003

View PostAndyM, on 26 ianuarie 2017 - 09:38, said:

Pe tot teritoriul budapestei, sau doar in centru?
Fiindca mi se pare putin exagerat totusi ca o masina euro 4 de exemplu ca nu aiba acces in oras chiar si prin zonele marginase... totusi, nu e tractor.
E o masura temporara intrucat la Budapesta in aceste momente este ultra-poluare cu smog se pare... si vor sa vada daca o pot reduce cu aceste masuri. Deci stirea e alarmista aiurea...
Deci fara panica please Posted Image

[ http://www.agerpres.ro/media/images/2017-01/01251709-270136234.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by andreic, 26 January 2017 - 10:07.


#27
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,049
  • Înscris: 07.11.2006
Iar titlul este eronat si ar trebui corectat.
Nu este vorba niciunde de Euro 4.
Este aiurea.

#28
the_northpole

the_northpole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 10.01.2010

View PostNero-d, on 26 ianuarie 2017 - 09:46, said:

ce te faci cu masinile care deja sunt in oras??? Posted Image

poate nu! Posted Image
nu merge cu discriminari... suntem cetateni europeni, ce pana noastra!

Multi au lăsato pe unde au apucat, si se duc noaptea dupa ele. inclusiv localnici. dupa ora 22 pana la 06. au voie sa isi ducă mașinile acasa.


View PostBursul, on 26 ianuarie 2017 - 09:52, said:

Atunci e alta treaba.  Ma gandesc ca localnicii sunt scutiti.

Nu sunt, se aplica inclusiv si mai ales pentru ei. E alerta de smog de câteva zile acolo.

#29
dd13

dd13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 12.01.2017

View PostJurasikMan, on 26 ianuarie 2017 - 09:58, said:

Golful nu are voie .... Cayenne are voie .... traiasca democratia .

Fiindca tu compari emisiile de CO2, nu?
Dieselul incepe sa fie interzis datorita "NOx-elor".

Asa ca, da, traiasca democratia! Niste tantalai au hotarat acum cateva zeci de ani ca masinile care emit mai putin dioxid de carbon sunt mai "ecologice", favorizandu-le printr-o taxare mai redusa. Acum lumea s-a mai desteptat si aplica solutia logica. Smogul nu e cauzat de "codoi", ci de jegul suflat de motoarele Diesel.

Ar mai trebui interzise si scuterele cu motoare in 2 timpi. Unul de asta cred ca polueaza cat 3 autoturisme.

Edited by dd13, 26 January 2017 - 10:06.


#30
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postadisz, on 26 ianuarie 2017 - 10:00, said:

De ce nu cititi atent articolul si va aruncati la comentarii cu capul inainte,fara sa intelegeti nimic?
Articolul se refera la clasele de poluare 0,1,2,3,4 sau fara.Nu la normele de poluare gen euro 0,1,2,3,4,non-euro.
Care e diferenta ?

Daca s-ar aplica si la noi,  hahahahah , cum ar disparea toate cazanele si circulatia ar fi mai lejera ...

#31
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,555
  • Înscris: 30.10.2003

View Postadisz, on 26 ianuarie 2017 - 10:00, said:

De ce nu cititi atent articolul si va aruncati la comentarii cu capul inainte,fara sa intelegeti nimic?
Articolul se refera la clasele de poluare 0,1,2,3,4 sau fara.Nu la normele de poluare gen euro 0,1,2,3,4,non-euro.

Pai unii nu sunt asa de documentati sa stie diferenta dintre clasa de poluare si normele de poluare. Mie mi se pare ca suna la fel!
Cineva sa vina cu clarificari exacte.

#32
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
iar in germania se pregatesc sa introduca taxa de autostrada...

#33
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postalexa32, on 26 ianuarie 2017 - 09:40, said:

In ultima vreme ungurii sunt mult mai prosti ca romanii...au votat tot felul de cretini.
Vezi că pentru afirmația asta poți fi sancționat.

Măsura e foarte bună. E un soi de limitare a mașinilor poluante în general. La valorile de trafic din prezent, cu toate neajunsurile și frustrările determinate de o asemenea măsură, cred ca după ce tragi linie chiar e bine că s-a procedat așa.

#34
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postutopium, on 26 ianuarie 2017 - 09:57, said:

Din ce inteleg e totusi o masura temporara ... insa cam asta ii asteapta pe posesorii de masini vechi, mai ales diesel, tot mai multe interdictii in marile orase.

Corect.Pe viitor. cine vrea sa isi cumpere un autoturism, nu isi va cumpara modele poluante, doar pentru ca sunt mai ieftine ci va tinde sa isi cumpere un autoturism care are ultima norma de poluare, chiar daca nu este marca de lux cum ii place romanului.Nu iti mai cumperi BMW fabricat in anul 2004, euro 3 sau 4, pentru ca doar atat iti permiti ci iti cumperi un autoturism cu ultima norma de poluare, Dacia sau alta marca pe care ti-o permiti.

#35
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006

View Postdd13, on 26 ianuarie 2017 - 10:03, said:

Fiindca tu compari emisiile de CO2, nu?
Dieselul incepe sa fie interzis datorita "NOx-elor".

Asa ca, da, traiasca democratia! Niste tantalai au hotarat acum cateva zeci de ani ca masinile care emit mai putin dioxid de carbon sunt mai "ecologice", favorizandu-le printr-o taxare mai redusa. Acum lumea s-a mai desteptat si aplica solutia logica. Smogul nu e cauzat de "codoi", ci de jegul suflat de motoarele Diesel.

Ar mai trebui interzise si scuterele cu motoare in 2 timpi. Unul de asta cred ca polueaza cat 3 autoturisme.
Ambele prezentate sunt Diesel Posted Image .

Edited by JurasikMan, 26 January 2017 - 10:08.


#36
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,642
  • Înscris: 07.02.2003
Iti sai seam aca Dieselul e principalul responsabil dar ca sa nu se faca discriminare au bagat pe norme.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate