Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Permis auto
Last Updated: Sep 05 2017 17:01, Started by
TmcV
, Jul 25 2016 12:17
·
0
#20
Posted 25 July 2016 - 13:24
învaţă să porneşti de pe loc cu acceleraţie şi ambreiaj
că nu vrea tîmpitu' să-şi frece ambreiajul, e vina ta, alege alt ''profesor de trei parale''. învaţă să porneşti de pe loc corect, cu frînă de mînă ambreiaj şi acceleraţie....văd că nu se mai predă metoda... că trage dizălu'.... şi tu rămîi ca frairu'n intersecţie... dacă tot plăteşti nemernicul, mergi doar în porţiunile cu pantă şi acolo exersează plecările de pe loc, nu la vale... la deal! Edited by sarac.lipit, 25 July 2016 - 13:28. |
#21
Posted 25 July 2016 - 13:26
sarac.lipit, on 25 iulie 2016 - 13:24, said:
învaţă să porneşti de pe loc cu acceleraţie şi ambreiaj că nu vrea tîmpitu' să-şi frece ambreiajul, e vina ta, alege alt ''profesor de trei parale''. învaţă să porneşti de pe loc corect. Corect, sunt instructori care invata plecarea doar din ambreiaj, ceea ce nu mi se pare corect ptr un incepator. @TMCV: baga acceleratie la greu si nu mai moare motorul la plecare. Edited by ipopovici11, 25 July 2016 - 13:27. |
#22
Posted 25 July 2016 - 13:28
#23
Posted 25 July 2016 - 13:30
Este ceva mai mult psihologic, oricate ore ar avea de traseu o streseaza examinatorul din dreapta. Nimic nou sub soare. Poate cateva sedinte cu un psiholog i-ar prinde bine in general, nu numai pentru trecerea unui amarat de examen auto.
Sunt persoane care se descurca de minune in diverse situatii, dar cand apare un factor de stres practic se blocheaza. Am facut un curs de limbi straine si in a 2-a jumatate a lui examenele nu se mai dadeau pe hartie, ci in fata unui microfon. Era tare ciudat ca pana atunci unii stiau cuvinte+gramatica, dar in fata microfonului muschii fetei deveneau rigizi si abia puteau scoate cateva cuvinte. Edited by claudiu1, 25 July 2016 - 13:31. |
#24
Posted 25 July 2016 - 13:34
Niciun numar de ore suplimentare de conducere nu te vor salva in situatii critice. Pentru situatii din astea nu te poate pregati nimeni, te vor salva experienta, stapanirea de sine, reflexele, capacitatea de anticipare, etc. Pe undeva e un cerc vicios... nu poti capata experienta pana nu ai carnetul, nu poti avea carnet pana nu reusesti sa ai un nivel acceptabil din cele enumerate anterior.
Acum, in faza asta, nu esti pregatita sa ai carnet. Gandeste-te ca, daca ti-ar da acum carnetul, te vei propti cu prima ocazie intr-un autovehicul / gard / stalp / copil pe trecerea de pietoni care traverseaza mai alert / etc. Mai reflecteaza, vezi daca intr-adevar doresti carnetul cu pretul unor evenimente nefericite in trafic. |
#26
Posted 25 July 2016 - 13:36
sarac.lipit, on 25 iulie 2016 - 13:24, said:
învaţă să porneşti de pe loc cu acceleraţie şi ambreiaj că nu vrea tîmpitu' să-şi frece ambreiajul, e vina ta, alege alt ''profesor de trei parale''. învaţă să porneşti de pe loc corect, cu frînă de mînă ambreiaj şi acceleraţie....văd că nu se mai predă metoda... că trage dizălu'.... şi tu rămîi ca frairu'n intersecţie... dacă tot plăteşti nemernicul, mergi doar în porţiunile cu pantă şi acolo exersează plecările de pe loc, nu la vale... la deal! Daca-i deal atunci e rampa Bune sfaturi insa! Pe mine ma punea sa fac plecari doar in rampa cu o dacie 1310. Odata am accelerat asa de tare ca mi-a zis ca ii sare motorul de pe sasiu. ipopovici11, on 25 iulie 2016 - 13:26, said:
Corect, sunt instructori care invata plecarea doar din ambreiaj, ceea ce nu mi se pare corect ptr un incepator. @TMCV: baga acceleratie la greu si nu mai moare motorul la plecare. E posibil sa nu ii placa la politist cum se aude motorul si deja te-a luat la ochi din prima. |
#27
Posted 25 July 2016 - 13:53
claz, on 25 iulie 2016 - 13:34, said:
. Gandeste-te ca, daca ti-ar da acum carnetul, te vei propti cu prima ocazie intr-un autovehicul / gard / stalp / copil pe trecerea de pietoni care traverseaza mai alert / etc. Nu cred ca e neaparat cazul. Pe ea o streseaza examinatorul din dreapta, in lipsa lui nu are de ce sa intre intr-un gard. De altfel a spus ca alaturi de instructor e ok, nu da prin garduri... Nu mai faceti pe psihologii de ocazie... Edited by ipopovici11, 25 July 2016 - 13:53. |
#28
Posted 25 July 2016 - 14:04
@TmcV - roaga pe cineva sa te duca la poligon auto si stai acolo pana stapanesti masina perfect. Minim 15 zile cate 2 ore - dar 2 ore, preferabil zilnic la aceeasi ora.
Comenzile masinii trebuie sa ajunga automatisme. Sa iti explice unu' mai batran care e traseul de poligon cu jaloane si puncte - abia cand il poti face fara greseli in cele 5 minute permise consideri ca stapanesti masina indeajuns ca sa iesi in oras. Mersul pe bicicleta se invata in minim 15 zile de practica pentru a avea timp sa se copieze pe cortex. Poate cea mai mare greseala a militienilor este ca au scos poligonul. Acolo erai singur in masina cu tine insuti si minutele, invatai o parcare, o plecare in rampa... Edited by Oxigen1234, 25 July 2016 - 14:04. |
|
#29
Posted 25 July 2016 - 14:13
Nu sunt într-atât de dezastruoasă încât să intru intr-un gard/stâlp sau mai stiu eu ce..
|
#30
Posted 25 July 2016 - 14:17
Pune mana pe schimbatorul de viteze pe care-l aduce examinatorul cu el, poate te simti mai relaxata dupa aia....
|
#31
Posted 25 July 2016 - 15:05
TmcV, on 25 iulie 2016 - 12:17, said:
...am dat proba practică pentru permisul auto și am avut mari emoții.. .m-am agitat foarte tare. Au început sa îmi tremure picioarele, nu mă mai puteam concentra deloc! Cu instructorul ma descurcam bine nu aveam probleme.. Dar astăzi a fost un dezastru.. Îmi este teama pentru când voi da a doua oară, să nu am probleme iar cu emoțiile.. Sunt stresată. Cum sa imi stăpânesc emoțiile?! Ce ma sfatuiti? La vorbitul in public era o chestie sa iti inchipui ca publicul este dezbracat ... Nu stiu daca exact asa poate fi o solutie, adica sa iti inchipui ca politistul din dreapta este dezbracat si sa nu te uiti la el, dar ideea de principiu este de baza. Asta nu te invata la scoala (liceu sau generala nu de soferi) ci doar te poate antrena prin examene, lucrari de control, etc. dar care nu au efect mult timp daca se fac in acelasi colectiv si cu acelasi profesor. Situatiile noi dezvolta si arata inteligenta, emotionala sau nu inteligenta este definita la un moment dat ca si capacitatea de a gasi solutii intr-o situatie data. Deci, antrenarea in viata sociala prin lipsa fricii de situatii noi este baza; daca fugim si ne este frica de nou atunci orice schimbare ne poate bloca. Ori schimbi instructorul pentru urmatoarele ore ori incerci sa te schimbi pe tine si instructorul ... |
#32
Posted 25 July 2016 - 15:07
De emotii nu scapi doar prin apasarea unui buton. Mai cumpara ceva ore de condus, si scapa de ideea preconceputa ca examinatorul se suie in masina ca sa te pice, si nu ca sa iti dea carnetul.
ipopovici e gica contra cam in orice topic observ, nu merita sa va bateti capul. Edited by Ann0nyym0us, 25 July 2016 - 15:07. |
#33
Posted 25 July 2016 - 15:10
|
#34
Posted 25 July 2016 - 15:22
Este o problema des intalnita asta cu tremuratul din cauza emotiilor. Stiu om in toata firea care la 50 de ani (1.90 si 120 kg) tremura ca piftia. A luat dupa vreo 8 incercari si 200 euro (la vremea aia atat costa).
Poti incerca: - sa mai faci vreo cateva ore cu un alt instructor (imbracat in politist) - o sedinta la pshihoterapeut (iti pot da pe PM unul foarte bun...fata). Asta cred ca chiar ajuta mia mult decat orele suplimentare. Succes. |
#35
Posted 25 July 2016 - 15:46
eu ti-as recomanda sa cauti lista cu punctajul pentru fiecare manevra gresita si-ai sa vezi acolo ca, de exemplu, faptul ca-ti moare motorul are vreo 2-3 puncte (din 21!), la fel si o parcare ratata. Deci se poate (si stiu si cazuri) sa iei exemenul daca iti moare motorul de 1-2 ori si ratezi o parcare. Dar nu te joci cu acordarea de prioritate, unde te-a picat direct.
Ma gandesc ca o sa-ti mai temperezi emotiile daca vei constientiza ca acea greseala este minora si ca luarea examenului nu depinde de ea. |
#36
Posted 25 July 2016 - 16:56
Eu de meserie sunt taximetrist cum zic unii "ciubucar cu acte" , am o vrajeala ...... Dar anul trecut a trebuit sa imi prezint proiectul pentru seral ....Bunnnn.... am facut proiectul , am invatat destul de bine ce trebuie sa zic, dar , cand m-am vazut in fata colegilor si a profesorilor examinatori mai mai sa mor sufocat !!! M-am facut de tot rahatul !!!
Daca tu consideri ca stii sa conduci cat de cat bine cred ca o sedinta cu un psihoterapeut ar fi un lucru bun! NEAPARAT DUPA CE IEI PERMISUL SA NU TE PUNA SFANTUL SA PLECI DE CAPUL TAU FARA UN ALT SOFER IN DREAPTA !!! SUCCES !!! Data viitoare sa nu mai pici ca trebuie sa ne dai de baut claudiu1, on 25 iulie 2016 - 13:30, said:
Este ceva mai mult psihologic, oricate ore ar avea de traseu o streseaza examinatorul din dreapta. Nimic nou sub soare. Poate cateva sedinte cu un psiholog i-ar prinde bine in general, nu numai pentru trecerea unui amarat de examen auto. Sunt persoane care se descurca de minune in diverse situatii, dar cand apare un factor de stres practic se blocheaza. Am facut un curs de limbi straine si in a 2-a jumatate a lui examenele nu se mai dadeau pe hartie, ci in fata unui microfon. Era tare ciudat ca pana atunci unii stiau cuvinte+gramatica, dar in fata microfonului muschii fetei deveneau rigizi si abia puteau scoate cateva cuvinte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users