Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului
Ultima postare: sep 02 2020 03:01, Inițiat de
vanitty
, iul 07 2015 07:09
·
0
#22
Publicat: 07 iulie 2015 - 11:14
LauCalin, on 07 iulie 2015 - 10:01, said: Faptul a poate avea directie activa si pentru rotile din spate... asta avea si SAAB 9-3 acum mai bine de 10 ani. Se numeste 4Control la Renault si este de prin 2008-2009 pe Laguna3 din cate stiu. Nu spun ca ai au inventat asta (habar n-am cine a venit primul in mainstream) dar nu este ceva nou la Renault. Legat de fiabilitate dpmdv incepand cu modelele "3" aka Clio 3,megane3, laguna3 etc au facut un salt urias, dar lumea inca tine minte de acele failuri (megane 2, laguna 2 ) . |
#25
Publicat: 07 iulie 2015 - 14:13
Renault a cumparat in 2000 pachetul majoritar de actiuni la Samsung Motors, care acum se numeste Renault Samsung Motors. Face parte acum din grupul Renault, ca si Dacia de exemplu.
Renault Latitude si Renault Fluence au fost facute si ele in cooperare cu Samsung Motors. Avand in vedere ca Renault vinde la Mercedes motoare atat benzinare cat si Diesel, cred ca sunt destul de competitivi mecanic. De altfel vind multe componente: http://www.worldcarf...renault-twingos Editat de Wotan, 07 iulie 2015 - 14:15. |
#31
Publicat: 07 iulie 2015 - 22:25
Din pacate francezii si nu numai ei nu au scoala pt masini mari. Decenii de-a randul, zeci de generatii de ingineri au fost scoliti sa se ia la tranta cu "cheval fiscal" si sa le iasa ceva functional. Pot face, nu zic nu, dar nu la niste standarde mult mai inalte decat fac masinile mici si in acelasi timp la un pret competitiv, la fel cum nemtilor nu prea le ies masinile ieftine sau motoarele mici.
Daca o sa am timp o sa postez odata pe tema asta a influentei fiscalizarii masinilor asupra industriei auto din tarile care domina productia auto din Europa. E ceva f interesant si lamureste destul de bine diferentele dintre masininile proiectate si facute in Anglia (cand existau producatori englezi de volum), Franta, Italia si Germania dar din pacate informatia nu este centralizata undeva sa dau un simplu link. Legat de masina, nu arata rau, dar ramane de vazut ce se ascunde prin locurile unde nu bate soarele sau ochiul cumparatorului. Editat de underb, 07 iulie 2015 - 22:26. |
#33
Publicat: 08 iulie 2015 - 09:26
Colaborarea Renault Daimler merge mai departe: http://www.auto-bild...mler-71971.html . Suna un pic a chestie de marketing, parerea mea...
Cooperarea celor doi producatori e o miscare inteligenta, avand in vedere ca sunt pe segmente complet diferite de piata. Beneficiaza de tehnologia si componentele celuilalt, dar nu exista in viitorul previzibil riscul sa-si fure clientii. Editat de Wotan, 08 iulie 2015 - 09:27. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi