2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului
Last Updated: Sep 02 2020 03:01, Started by
vanitty
, Jul 07 2015 07:09
·
0
#37
Posted 08 July 2015 - 20:27
Fata cam incarcata si sigla prea mare. Ce-i mult strica.
Linia laterala si spatele imi plac dar numele si mai ales cat de mare e scris....nasol. Per total....aproape bine. S-o vedem cum se descurca in clasa mare unde masinile premium fac legea. |
#39
Posted 10 July 2015 - 20:18
jericho, on 07 iulie 2015 - 08:16, said:
urat arata sigla aia Si Renault va trece la capitolul faruri pe led si laser asa cum a facut BMW. Interiorul arata foarte bine. Cred si sunt sigur ca vor fi si cu alte culori. Era si timpul ca s afaca acel ecran de pe consola, unul ceva mai mare. Nu cum e acum, unul mic de abea vezi. Sa ai fie si Traffic Assist. Parking Assist. Edited by Kortana, 10 July 2015 - 20:20. |
#40
Posted 11 July 2015 - 08:43
#41
Posted 09 September 2015 - 15:54
Pacat ca nu avem un motor de 2.0 sau 2.2...cam greu sa se bata cu astia mari daca ei vin cu 1.6l pe partea diesel...masina o chiar frumoasa si poate e cea mai luxoasa in categoria asta....
|
#42
Posted 17 September 2015 - 22:07
Varianta break e frumoasa rau.
Cel putin cea albastra e criminala. Banuiesc ca nu se vor limita la motorizarile astea. Poate am eu probleme cu vazul dar dpdv al designului exterior e peste noul Passat. Desi daca si ala arata a masina de anul 2015.... Conservator, conservator dar e branza buna in burduf de caine. Edited by xymzar, 17 September 2015 - 22:10. |
#43
Posted 10 December 2015 - 08:22
Se pare ca doar motorizarile asta sunt, cel putin o vreme, iata si preturile in Franta...
preturile-noului-renault-talisman-6e83323159da894f90-0-0-0-0-0.jpg 192.22K 98 downloads |
#45
Posted 10 December 2015 - 12:02
) kroghy esti belea, Honda in 1991 scotea pe piata motor 1.6 aspirat cu 160, 170 si 185 cp pe civic. Honda in 1999 scotea pe piata s2000 cu motor de 2.0 aspirat cu 240 de CP. Honda momentan are deja pe piata 1.6 diesel turbo 160 cp, inaintea la Renault.
Cine de la cine are de invatat? PS in europa e nebunia asta cu downsizing extrem si cu motoare turbate mai mult. Producatorii japonezi fabrica pentru restul contintelor si atunci nu si-au batut asa mult capul cu noi. |
#46
Posted 11 December 2015 - 22:56
EuroNcap...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f-KjiaKoTMM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 13 December 2015 - 12:59
#49
Posted 16 December 2015 - 20:50
De ce crezi ca nu-mi mai plac masinile in ziua de azi? GLE de 2.2 litri. X5 de de 2 litri si alte aberatii. Aaa, si viitorul motor de 3 litri si 4 turbine de la BMW a fost ceea ce m-a convins. Deja mai sunt doar cateva masini care-mi plac pentru simplul motiv ca sunt noi, au interior placut si sunt confortabile cat de cat. E si un Mercedes care-mi place in ultimele modele, daca fac abstractie de cateva lucruri. Insa nu faptul ca e Mercedes ma face sa-mi placa, putea foarte bine sa fie si mult hulitul Renault. De fapt acum toti sunt mult huliti, dar nu pot sa merg pe jos, asa ca voi cumpara masini in continuare. Totusi, sa dai 44 000 Euro pe un Motor de 1.6.... Intareste ce ziceam eu, ca nu mai exista masini, ci doar afaceri, si legi tampite care obliga la downsize. Poate ca ar fi o idee buna sa reunantam la cumparat masini, toti din Europa, de maine, si sa-i oblige sa reconsidere anumite rahaturi de legi facute din birourile de parlamentari inculti si idioti, la fel ca imbecilii care vor sa restrictioneze cainii la stane, asa si astia restrictioneaza cilindreea si alte rahaturi aberante. Si noi inghitim si tacem.
|
#50
Posted 16 December 2015 - 20:57
progresul si tehnologia face motoarele noi sa fie mult mai performante decat cele vechi
as lua oricand un motor de 500cm2 turbo care sa scoata 150 de cai in locul unui 2.0 aspirat pentru ca are foarte multe avantaje daca nu-ti place tehnologia atunci poti cauta masini americane cu motoare "mici" de 4-5 litri in clasa medie un motor modern de 1.6 e optim, 2.0 cum am eu e o antichitate, e mare, consuma mult, are taxe mari si 150 de cai se scot acum din motoare mult mai mici, ce-i drept e ca eu pot sa-l duc in 180 de cai fara modificari suplimentare dar asta e alta poveste Edited by Kroghy, 16 December 2015 - 20:58. |
#51
Posted 16 December 2015 - 20:59
Din ce am vazut motorul asta de 1.6 trage foarte bine..
|
|
#52
Posted 16 December 2015 - 21:03
la 200 de cai normal ca trage bine, cam ca un motor de 3 litri cu tehnologie veche (fara turbina)
oricine poate face un motor de 3 litri aspirtat, vezi motoarele pt. camioanele romanesti insa sunt putini care pot face un motor de 1.6 sa faca treaba unui motor de 3 litri nota 10 Renault pt. motoarele de 1.6 mai ales cel pe benzina, cel diesel e foarte bun dar mai putin spectaculos fata de cel pe benzina Edited by Kroghy, 16 December 2015 - 21:05. |
#53
Posted 16 December 2015 - 21:38
Realizezi ca pana la 1.6 de la Renault exista 1.6 de 192 si 200 se cp de la Opel de vreo 5-6 ani, pe corsa, mini cu 1.6 200, care se regasesc si pe modele psa de dinainte de 2010 în diferite variante de putere, de la 156 la 200 cp nu? Nu e cine stie ce mare realizare. Pe Insignia aveai de la lansare 1.6 180 cp, introdus pe faceliftul de astra h in locul la 2.0t 170 cp... Iar 1.6 200 a fost introdus de renault prima oara pe noul Clio rs in locul la 2.0 200cp aspirat...
|
#54
Posted 16 December 2015 - 21:45
aici vorbim de motoare pt. masini de clasa medie orientate spre confort
nu ma intereseaza motoarele de pe Clio rs si alte excentricitati pentru ca sunt motoare duse la maxim cu fiabiliate si confort redus renault ofera cele mai bune motoare in clasa medie masinile sunt slabe, prefer VW sau Opel dar motoarele sunt excelente Edited by Kroghy, 16 December 2015 - 21:52. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users