Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului

- - - - -
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#37
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Fata cam incarcata si sigla prea mare. Ce-i mult strica.
Linia laterala si spatele imi plac dar numele si mai ales cat de mare e scris....nasol.
Per total....aproape bine. S-o vedem cum se descurca in clasa mare unde masinile premium fac legea.

#38
NoJoke

NoJoke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 31.03.2015

View Postmufasa, on 08 iulie 2015 - 20:27, said:

sigla prea mare.
Shhh.... sa nu vada lumea ca-i Renault. :lol:


Sincer sa fiu eu chiar as cumpara-o daca pretul va fi rezonabil.

Edited by NoJoke, 09 July 2015 - 10:15.


#39
Kortana

Kortana

    POWERED BY MICROSOFT !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,221
  • Înscris: 24.11.2010

View Postjericho, on 07 iulie 2015 - 08:16, said:

urat arata sigla aia
Hai ca nu e urita deloc. Asa e "moda" sau cum se mai spune: nou design.
Si Renault va trece la capitolul faruri pe led si laser asa cum a facut BMW.
Interiorul arata foarte bine. Cred si sunt sigur ca vor fi si cu alte culori.
Era si timpul ca s afaca acel ecran de pe consola, unul ceva mai mare.
Nu cum e acum, unul mic de abea vezi.
Sa ai fie si Traffic Assist. Parking Assist.

Edited by Kortana, 10 July 2015 - 20:20.


#40
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

View Post_Dadi_, on 07 iulie 2015 - 07:19, said:

Zici ca e Insignia....

Arata bine oricum...
Passat pe fata...

#41
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Pacat ca nu avem un motor de 2.0 sau 2.2...cam greu sa se bata cu astia mari daca ei vin cu 1.6l pe partea diesel...masina o chiar frumoasa si poate e cea mai luxoasa in categoria asta....

#42
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004
Varianta break e frumoasa rau.
Cel putin cea albastra e criminala.
Banuiesc ca nu se vor limita la motorizarile astea.

Poate am eu probleme cu vazul dar dpdv al designului exterior e peste noul Passat.
Desi daca si ala arata a masina de anul 2015....
Conservator, conservator dar e branza buna in burduf de caine.

Edited by xymzar, 17 September 2015 - 22:10.


#43
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Se pare ca doar motorizarile asta sunt, cel putin o vreme, iata si preturile in Franta...
Attached File  preturile-noului-renault-talisman-6e83323159da894f90-0-0-0-0-0.jpg   192.22K   98 downloads

#44
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
cel mai mult imi plac motoarele, ce-i drept Renault a avut intotdeauna motoare bunicele
din 1.6 litri scot 200 de cai din benzina si 160 cai din motorina, asa da motoare, mai au mult de invatat japonezii pana vor ajunge la asa performante

#45
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
:)) kroghy esti belea, Honda in 1991 scotea pe piata motor 1.6 aspirat cu 160, 170 si 185 cp pe civic. Honda in 1999 scotea pe piata s2000 cu motor de 2.0 aspirat cu 240 de CP. Honda momentan are deja pe piata 1.6 diesel turbo 160 cp, inaintea la Renault.
Cine de la cine are de invatat?


PS in europa e nebunia asta cu downsizing extrem si cu  motoare turbate mai mult. Producatorii japonezi fabrica pentru restul contintelor si atunci nu si-au batut asa mult capul cu noi.

#46
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
EuroNcap...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f-KjiaKoTMM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
Masina asta arata bine. Si imi stiti parerea despre francezi in general si despre Renault in special. Insa sa dai 44 000 euro pe un motor de 1.6..... este ca noile Hyundai sau Kia. Masini frumoase dar anemice.

#48
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Lasa ca nu le e greata la baietii de la BMW sa puna motor mic la noul x5...

#49
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
De ce crezi ca nu-mi mai plac masinile in ziua de azi? GLE de 2.2 litri. X5 de de 2 litri si alte aberatii. Aaa, si viitorul motor de 3 litri si 4 turbine de la BMW a fost ceea ce m-a convins. Deja mai sunt doar cateva masini care-mi plac pentru simplul motiv ca sunt noi, au interior placut si sunt confortabile cat de cat. E si un Mercedes care-mi place in ultimele modele, daca fac abstractie de cateva lucruri. Insa nu faptul ca e Mercedes ma face sa-mi placa, putea foarte bine sa fie si mult hulitul Renault. De fapt acum toti sunt mult huliti, dar nu pot sa merg pe jos, asa ca voi cumpara masini in continuare. Totusi, sa dai 44 000 Euro pe un Motor de 1.6.... Intareste ce ziceam eu, ca nu mai exista masini, ci doar afaceri, si legi tampite care obliga la downsize. Poate ca ar fi o idee buna sa reunantam la cumparat masini, toti din Europa, de maine, si sa-i oblige sa reconsidere anumite rahaturi de legi facute din birourile de parlamentari inculti si idioti, la fel ca imbecilii care vor sa restrictioneze cainii la stane, asa si astia restrictioneaza cilindreea si alte rahaturi aberante. Si noi inghitim si tacem.

#50
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
progresul si tehnologia face motoarele noi sa fie mult mai performante decat cele vechi
as lua oricand un motor de 500cm2 turbo care sa scoata 150 de cai in locul unui 2.0 aspirat pentru ca are foarte multe avantaje
daca nu-ti place tehnologia atunci poti cauta masini americane cu motoare "mici" de 4-5 litri
in clasa medie un motor modern de 1.6 e optim, 2.0 cum am eu e o antichitate, e mare, consuma mult, are taxe mari si 150 de cai se scot acum din motoare mult mai mici, ce-i drept e ca eu pot sa-l duc in 180 de cai fara modificari suplimentare dar asta e alta poveste

Edited by Kroghy, 16 December 2015 - 20:58.


#51
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Din ce am vazut motorul asta de 1.6 trage foarte bine..

#52
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
la 200 de cai normal ca trage bine, cam ca un motor de 3 litri cu tehnologie veche (fara turbina)
oricine poate face un motor de 3 litri aspirtat, vezi motoarele pt. camioanele romanesti insa sunt putini care pot face un motor de 1.6 sa faca treaba unui motor de 3 litri
nota 10 Renault pt. motoarele de 1.6 mai ales cel pe benzina, cel diesel e foarte bun dar mai putin spectaculos fata de cel pe benzina

Edited by Kroghy, 16 December 2015 - 21:05.


#53
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Realizezi ca pana la 1.6 de la Renault exista 1.6 de 192 si 200 se cp de la Opel de vreo 5-6 ani, pe corsa, mini cu 1.6 200, care se regasesc si pe modele psa de dinainte de 2010 în diferite variante de putere, de la 156 la 200 cp nu? Nu e cine stie ce mare realizare. Pe Insignia aveai de la lansare 1.6 180 cp, introdus pe faceliftul de astra h in locul la 2.0t 170 cp... Iar 1.6 200 a fost introdus de renault prima oara pe noul Clio rs in locul la 2.0 200cp aspirat...

#54
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
aici vorbim de motoare pt. masini de clasa medie orientate spre confort
nu ma intereseaza motoarele de pe Clio rs si alte excentricitati pentru ca sunt motoare duse la maxim cu fiabiliate si confort redus
renault ofera cele mai bune motoare in clasa medie
masinile sunt slabe, prefer VW sau Opel dar motoarele sunt excelente

Edited by Kroghy, 16 December 2015 - 21:52.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate