Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului
Last Updated: Sep 02 2020 03:01, Started by
vanitty
, Jul 07 2015 07:09
·
0
#21
Posted 07 July 2015 - 11:12
#22
Posted 07 July 2015 - 11:14
LauCalin, on 07 iulie 2015 - 10:01, said: Faptul a poate avea directie activa si pentru rotile din spate... asta avea si SAAB 9-3 acum mai bine de 10 ani. Se numeste 4Control la Renault si este de prin 2008-2009 pe Laguna3 din cate stiu. Nu spun ca ai au inventat asta (habar n-am cine a venit primul in mainstream) dar nu este ceva nou la Renault. Legat de fiabilitate dpmdv incepand cu modelele "3" aka Clio 3,megane3, laguna3 etc au facut un salt urias, dar lumea inca tine minte de acele failuri (megane 2, laguna 2 ) . |
#25
Posted 07 July 2015 - 14:13
Renault a cumparat in 2000 pachetul majoritar de actiuni la Samsung Motors, care acum se numeste Renault Samsung Motors. Face parte acum din grupul Renault, ca si Dacia de exemplu.
Renault Latitude si Renault Fluence au fost facute si ele in cooperare cu Samsung Motors. Avand in vedere ca Renault vinde la Mercedes motoare atat benzinare cat si Diesel, cred ca sunt destul de competitivi mecanic. De altfel vind multe componente: http://www.worldcarf...renault-twingos Edited by Wotan, 07 July 2015 - 14:15. |
#28
Posted 07 July 2015 - 15:03
Din fata zici ca e Skoda, din lateral C5. In fine, arata ok masina dar numele e jalnic. Eu chiar as avea o problema sa-mi cumpar o masina cu numele asta !
|
|
#29
Posted 07 July 2015 - 17:24
Masina nu e urata, are o tenta teutonica, dar e OK !
Ma dezamageste numele, care mi se pare complet nepotrivit pentru ea ! |
#30
Posted 07 July 2015 - 21:40
pe aceasta culoare arata demential de bine
Attached Files |
#31
Posted 07 July 2015 - 22:25
Din pacate francezii si nu numai ei nu au scoala pt masini mari. Decenii de-a randul, zeci de generatii de ingineri au fost scoliti sa se ia la tranta cu "cheval fiscal" si sa le iasa ceva functional. Pot face, nu zic nu, dar nu la niste standarde mult mai inalte decat fac masinile mici si in acelasi timp la un pret competitiv, la fel cum nemtilor nu prea le ies masinile ieftine sau motoarele mici.
Daca o sa am timp o sa postez odata pe tema asta a influentei fiscalizarii masinilor asupra industriei auto din tarile care domina productia auto din Europa. E ceva f interesant si lamureste destul de bine diferentele dintre masininile proiectate si facute in Anglia (cand existau producatori englezi de volum), Franta, Italia si Germania dar din pacate informatia nu este centralizata undeva sa dau un simplu link. Legat de masina, nu arata rau, dar ramane de vazut ce se ascunde prin locurile unde nu bate soarele sau ochiul cumparatorului. Edited by underb, 07 July 2015 - 22:26. |
#33
Posted 08 July 2015 - 09:26
Colaborarea Renault Daimler merge mai departe: http://www.auto-bild...mler-71971.html . Suna un pic a chestie de marketing, parerea mea...
Cooperarea celor doi producatori e o miscare inteligenta, avand in vedere ca sunt pe segmente complet diferite de piata. Beneficiaza de tehnologia si componentele celuilalt, dar nu exista in viitorul previzibil riscul sa-si fure clientii. Edited by Wotan, 08 July 2015 - 09:27. |
|
#34
Posted 08 July 2015 - 09:39
Personal nu îmi place designul tabletei din bord. Are aspect low cost. În rest, cam atât.
|
#35
Posted 08 July 2015 - 19:24
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users