Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bucureºti - cel mai congestionat trafic din Europa
Last Updated: Apr 05 2015 08:29, Started by
Adm
, Apr 01 2015 14:42
·
0
#1
Posted 01 April 2015 - 14:42
Bucureºtiul, oraºul cu cel mai congestionat trafic din Europa
Quote
În cazul orașelor din Europa, Bucureștiul se situeazã pe primul loc în 2014 în condițiile în care o cãlãtorie de 30 de minute prin capitala României dureazã cu 41% mai mult decât atunci când traficul are valori normale și cu 89% mai mult dimineața când traficul rutier atinge valori maxime. La nivel global, Bucureștiul se claseazã pe poziția a opta în topul orașelor cu cel mai congestionat trafic. Varșovia (40%) și Roma (38%) se situeazã, de asemenea, pe podiumul orașelor cu cel mai congestionat trafic din Europa, devansând Londra (37%) și Marsilia (36%), potrivit acestui studiu anual alcãtuit pe baza datelor utilizatorilor de sisteme de navigație prin GPS TomTom, care a vândut peste 75 de milioane de astfel de aparate la nivel mondial. La nivel mondial, Istanbulul este orașul cu cel mai congestionat trafic, o cãlãtorie în capitala Turciei dureazã cu 59% mai mult decât atunci când traficul are valori normale și cu 109% când traficul rutier atinge valori maxime. Urmeazã Mexico City (55%), Rio de Janeiro (51%) și Moscova (50%). La elaborarea studiului pe 2014, Tom Tom a inclus în indexul sãu 218 de orașe din 36 de țãri. De asemenea, aceasta este penrtu prima datã când TomTom a inclus în Traffic Index informații despre China, România, Arabia Sauditã și Singapore. Sursa Cine ar fi crezut? Emigrati sau... degenerati! |
#2
Posted 01 April 2015 - 14:48
La cate masini sunt in Bucuresti nu e de mirare.
Edited by pv7722, 01 April 2015 - 14:49. |
#3
Posted 01 April 2015 - 14:51
Problema nu e atat nr de masini, cat viteza medie de deplasare!
Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul. Ca peste tot, metodele vor fi de natura punitiva: impozite si tot felul de taxe pe masini. Mai multe si mai mari! |
#4
Posted 01 April 2015 - 14:54
Acum fara suparare , dar transportul in comun ar trebui reevaluat si sa suplineasca deplasarile cu auto propriu ,. Metroul ar putea fi o solutie .daca s-ar extinde si la acea ultima magistrala acum in lucru .
Edited by gingisKHAN2015, 01 April 2015 - 14:55. |
#5
Posted 01 April 2015 - 14:57
http://en.wikipedia....ngestion_charge
Sa traga pe ei ca are lumea bani din moment ce n-ai loc de masini |
#6
Posted 01 April 2015 - 14:58
ce noroc pe noi ca nu suntem in europa. mai avem mult pana sa ajungem acolo, daca vom ajunge vreodata.
|
#7
Posted 01 April 2015 - 14:59
Adm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:
Problema nu e atat nr de masini, cat viteza medie de deplasare! Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul. Ca peste tot, metodele vor fi de natura punitiva: impozite si tot felul de taxe pe masini. Mai multe si mai mari! La...probleme,ar mai trebuii adaugat si respectarea regulilor de circulatie.In toate intersectiile se gaseste un smecher ,care sa treaca pe linia de tramvai sau contrasens sa fie el primul..ca e grabit... |
#8
Posted 01 April 2015 - 15:01
Potae, congestion charge ne trebuie noua?
Pai noi nu avem o amarata de Centura! |
#9
Posted 01 April 2015 - 15:04
La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic . Tarani , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente. Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta.
|
#10
Posted 01 April 2015 - 15:08
Mi se pare ca suntem obligati sa incercam ideea aplicata in Paris: o zi numerele pare, a doua zi cele impare. Exceptie de la regula doar cei care transporta 3 persoane.
Nu cred ca se poate transport gratuit, dar daca o parte din impozitele auto merg spre subventionarea transportului in comun, calatoriile ar putea fi mai ieftine. |
|
#11
Posted 01 April 2015 - 15:08
Adm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:
Problema nu e atat nr de masini, cat viteza medie de deplasare! Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul. Ca peste tot, metodele vor fi de natura punitiva: impozite si tot felul de taxe pe masini. Mai multe si mai mari! |
#12
Posted 01 April 2015 - 15:08
gcom61, on 01 aprilie 2015 - 14:59, said:
La...probleme,ar mai trebuii adaugat si respectarea regulilor de circulatie.In toate intersectiile se gaseste un smecher ,care sa treaca pe linia de tramvai sau contrasens sa fie el primul..ca e grabit... lil debul, on 01 aprilie 2015 - 15:04, said:
La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic . Tarani , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente. Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta. |
#13
Posted 01 April 2015 - 15:09
NelsonMandela, on 01 aprilie 2015 - 15:08, said:
Mi se pare ca suntem obligati sa incercam ideea aplicata in Paris: o zi numerele pare, a doua zi cele impare. Exceptie de la regula doar cei care transporta 3 persoane. Nu cred ca se poate transport gratuit, dar daca o parte din impozitele auto merg spre subventionarea transportului in comun, calatoriile ar putea fi mai ieftine. |
#14
Posted 01 April 2015 - 15:16
Sa faca un transport public de nota 10 cu benzi separate si se va reduce traficul.
|
#16
Posted 01 April 2015 - 15:18
Eu nu am inteles expresia:
cu 41% mai mult decât atunci când traficul are valori normale și cu 89% mai mult dimineața când traficul rutier atinge valori maxime Mai mult raportat la ce ? |
#17
Posted 01 April 2015 - 15:18
#18
Posted 01 April 2015 - 15:20
Problema e ca in marile orase din europa , nu mai zic de capitale, exista cel putin o sosea de centura ( de obicei 2 la 5-10 km distanta intre ele ) care e in categoria autostrada.
De obicei cu minim 3 benzi pe sens. Daca vrei sa ajungi dintr-o parte in alta a orasului e mai rentabil sa o iei pe centura. La noi in loc de centura se fac pasaje prin mijlocul orasului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users