Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Auris 1.6 VVT-I
Last Updated: Sep 20 2021 11:04, Started by
FlorinMihai
, Mar 18 2015 16:57
·
0
#109
Posted 06 March 2018 - 16:41
Verifica contactele/cablurile/etc. Poate este intrerupt pe undeva si din cauza asta face figuri, drept dovada ca nu face mereu
Edited by cata, 06 March 2018 - 16:42. |
#110
Posted 06 March 2018 - 19:22
Murdărie aruncă roțile în mers, indiferent unde e parcată mașina. Șterge senzorii cu un șervețel, și când se îndreaptă vremea mergi la spălătorie. Am aceleiași simptome în perioada asta..
|
#111
Posted 07 March 2018 - 10:24
Am inteles. Si banuiala mea e tot legata de murdarie.
Dupa ce spal masina o sa vad daca mai persista problema. Multumesc! |
#112
Posted 14 March 2018 - 12:34
Salutare,
Revin cu cateva noutati despre Toyo. Am facut un drum Bucuresti - Baia Mare si retur, in total 1200 de km. Toyo a mers bine, fara surprize neplacute. Am avut un consum mediu de 7.1% si o viteza medie de 67 km/h. Inca o data am constatat ca masina este comfortabila la drum lung, insa destul de galagioasa cand depasesc 130 km/h. Drumul l-am facut la dus via Brasov - Sighisoara - Tg Mures - Bistrita - Dej - Baia Mare, deci zero autostrazi, iar la intoarcere am venit pe Cluj - Sibiu - Valea Oltului - Pitesti - Bucuresti, deci am avut aprox 170 km de autostrada unde am circulat cu maxim 130 km/h, tocmai pentru a fi cat mai placuta deplasarea, mai ales ca eram si destul de obosit. Astept cu nerabdare sa montez cauciucurile de vara, iar pe astea vechi de iarna o sa caut sa le vand cui are nevoie, la un pret modic. Senzorii de parcare s-au reglat singuri...cel mai probabil a fost ceva mizerie. Numai bine! |
#113
Posted 14 March 2018 - 13:44
Legat de senzori, din ce am vazut la a mea, nu le place frigul + umezeala. In fiecare iarna si pe ai mei ii apuca la un moment dat pandaliile si isi revin cand isi revine vremea.
|
#114
Posted 19 March 2018 - 12:54
closchkutza, on 14 martie 2018 - 13:44, said:
Legat de senzori, din ce am vazut la a mea, nu le place frigul + umezeala. In fiecare iarna si pe ai mei ii apuca la un moment dat pandaliile si isi revin cand isi revine vremea. Asta patesc si eu la BMW, deodata nu ma mai simt singur ) |
#115
Posted 02 April 2018 - 09:53
Salutare,
Astazi sunt putin suparat. Am fost in weekend la parinti, in Focsani, iar ieri pe drumul de intoarcere am primit cadou de ziua mea o piatra in parbriz. Din pacate, nu a fost doar o floricica si atat, ci a plecat cu o crapatura de aprox 20-25 de cm. Nu prea am ce face decat sa il schimb si am sunat la Ager Service (cei dintre Tineretului si Eroii Revolutiei) si mi-au spus ca au pe stoc parbriz de la AGC Automotive. Pretul cu manopera si cheder este 640 lei. Cei de la AustroGlass ar avea un model marca NordGlass la 338 lei cu montaj inclus, insa ar dura 2 saptamani pana le vine pe stoc in Bucuresit si nu am citit lucruri prea grozave despre acest brand. In rest, masina merge excelent. ODO: 71.000 km aproximativ. |
#116
Posted 04 April 2018 - 08:59
Salutare,
Am schimbat parbrizul la Ager Service ieri si sunt foarte multumit de rezultat. Pana la urma, a costat 560 lei toata operatiunea si parbrizul nou este AGC Automotive, exact la fel ca modelul original de pe masina. Am cumparat si toate cele necesare pentru revizia anuala si trebuie sa imi fac timp sa merg sa rezolv si asta, impreuna cu schimbarea cauciucurilor. Toate bune. |
#117
Posted 11 April 2018 - 12:33
Salutare,
Astazi am facut revizia si am schimbat cauciucurile. La revizie s-a dovedit ca am nevoie de discuri si placute de frana. Pe spate sunt uzate destul de mult, iar pe fata ar mai merge cat de cat, insa nu vreau sa mai pierd vremea. Intrebarea mea este: ATE sau TRW? Am solicitat oferta la GTC Auto si diferenta intre ele este de 250 de lei (mai scumpe ATE). Merita banii astia in plus? In rest, masina e boboc (expresia mecanicului) ). Numai bine! |
#118
Posted 11 April 2018 - 12:35
FlorinMihai, on 11 aprilie 2018 - 12:33, said:
Salutare, Astazi am facut revizia si am schimbat cauciucurile. La revizie s-a dovedit ca am nevoie de discuri si placute de frana. Pe spate sunt uzate destul de mult, iar pe fata ar mai merge cat de cat, insa nu vreau sa mai pierd vremea. Intrebarea mea este: ATE sau TRW? Am solicitat oferta la GTC Auto si diferenta intre ele este de 250 de lei (mai scumpe ATE). Merita banii astia in plus? In rest, masina e boboc (expresia mecanicului) ). Numai bine! în ultimul timp ate au scăzut calitatea. acum cum ai noroc. eu zic trw (eu am ate dar mulți prieteni cu service spun că nu mai recomandă ate ci trw). Edited by bobalex18, 11 April 2018 - 12:36. |
|
#119
Posted 11 April 2018 - 12:39
Masina a mers destul de mult timp in oras, mai ales pana sa ajunga la mine. Probabil de aici si uzura mai mare.
Placutele de frana de pe masina sunt al doilea set si inca ar mai merge o vreme (si fata si spate), dar daca schimb discurile, evident le schimb si pe ele. In alta ordine de idei, un vot pentru TRW. Mai astept 1-2 opinii si ma decid. Multumesc! |
#120
Posted 11 April 2018 - 13:28
bobalex18, on 11 aprilie 2018 - 12:35, said:
discuri la 70-75k km....cam repede. mai ales cele originale de fabrică. plăcuțele le-ai mai schimbat? cutuma spune că 3 seturi de plăcuțe / un set de discuri - fata 1.5 - 2 seturi de placute la 1 set discuri. In practica am mers cu al doilea set pana s-a terminat, desi discurile scazusera sub limita minima (nu se simte nimic dubios la franare). - spate 2 seturi de placute la 1 set discuri, 3 daca ai noroc / mergi cu masina mai mult goala. In privinta seturilor de discuri, atat cele care au venit pe masina din fabrica cat si cele montate ulterior au tinut ~la fel. FlorinMihai, on 11 aprilie 2018 - 12:39, said:
Masina a mers destul de mult timp in oras, mai ales pana sa ajunga la mine. Probabil de aici si uzura mai mare. Placutele de frana de pe masina sunt al doilea set si inca ar mai merge o vreme (si fata si spate), dar daca schimb discurile, evident le schimb si pe ele. In alta ordine de idei, un vot pentru TRW. Mai astept 1-2 opinii si ma decid. Multumesc! Ce nivel de uzura au, cati mm? La discurile de pe fata mereu am scazut sub nivelul acceptat maxim de uzura asteptand sa se termine si placutele si nu a fost nici o problema. Totul depinde insa de cati mm de uzura ai pe fiecare fata (se masoara simplu cu tija din manerul unui subler). Nu stiu la Auris insa discurile de fata la Avensis sunt stantate Bosch iar placutele fata Pagid. Pe spate nu stiu de discuri (posobil tot Bosch) insa placutele sunt Textar daca nu ma inseala memoria. Ca idee insa, cele de fabrica (marcate Toyota) se comporta / simt diferit fata de combinatia Bosch + Pagid comercializata sub nume propriu producatorului ceea ce ma face sa cred ca e o diferenta in compozitia lor. Edited by closchkutza, 11 April 2018 - 13:36. |
#121
Posted 11 April 2018 - 14:12
closchkutza, on 11 aprilie 2018 - 13:28, said:
La Toyota cutuma de mai sus este modificata si zice: - fata 1.5 - 2 seturi de placute la 1 set discuri. In practica am mers cu al doilea set pana s-a terminat, desi discurile scazusera sub limita minima (nu se simte nimic dubios la franare). - spate 2 seturi de placute la 1 set discuri, 3 daca ai noroc / mergi cu masina mai mult goala. In privinta seturilor de discuri, atat cele care au venit pe masina din fabrica cat si cele montate ulterior au tinut ~la fel. Ce nivel de uzura au, cati mm? La discurile de pe fata mereu am scazut sub nivelul acceptat maxim de uzura asteptand sa se termine si placutele si nu a fost nici o problema. Totul depinde insa de cati mm de uzura ai pe fiecare fata (se masoara simplu cu tija din manerul unui subler). Nu stiu la Auris insa discurile de fata la Avensis sunt stantate Bosch iar placutele fata Pagid. Pe spate nu stiu de discuri (posobil tot Bosch) insa placutele sunt Textar daca nu ma inseala memoria. Ca idee insa, cele de fabrica (marcate Toyota) se comporta / simt diferit fata de combinatia Bosch + Pagid comercializata sub nume propriu producatorului ceea ce ma face sa cred ca e o diferenta in compozitia lor. Nu am masurat grosimea, insa pe spate se vede cu ochiul liber ca sunt uzate. Subler nu am, din pacate. De acum, faptul e cam consumat si decizia de schimbare e luata. Am vorbit si cu un prieten, mare pasionat de masini, si mi-a spus sa iau ATE. Din experienta lui, TRW sunt ceva mai slabute ca fiabilitate, se ovalizeaza ceva mai usor si daca ai ghinion, scartaie. Foarte interesante informatiile oferite, Closchkutza. Multumesc! |
#122
Posted 11 April 2018 - 14:59
Corolla E12 1CD-FTV, discuri și plăcute fata/spateTRW, fără scârțâit sau aovalizare. Montate recent!
|
#123
Posted 11 April 2018 - 15:00
Pai tocmai ca sunt montate recent. Da-le un 20-30.000km macar si apoi putem concluziona ceva.
|
|
#124
Posted 12 April 2018 - 05:54
La Yaris discurile originale au fost ATE și plăcuțele Pagid. Când am schimbat discurile am pus pachet complet ATE
|
#125
Posted 12 April 2018 - 10:28
M-am decis si eu pana la urma. Voi pune pachet ATE.
M-am programat deja la GTC Auto. Pret: 1450 lei (piese plus manopera) |
#126
Posted 19 April 2018 - 11:27
Operatiunea schimbarea discurilor si a placutelor de frana s-a finalizat cu succes, iar prima impresie, dupa 10 km de mers prin oras, e ca masina franeaza considerabil mai bine.
Am rugat pe cei de la GTC sa imi treaca in cartea de service interventia, chiar daca nu mai era nimic trecut pe acolo in ultimii 3-4 ani. Masina are 71680 de km, ca sa consemnez pentru istorie . Numai bine! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users