Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor!

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...
 La multi ani @iogamac!

La multi ani @ovidiu21!

Ciudatenie in legea pensiilor

Corvinul Hunedoara !
 Metoda salvatorul, cum se manipul...

Soliști/soliste din Romania ...

LG: "Serviciul Alexa nu este ...

Probleme hidrofor
 Inlocuitor pentru Real VNC remote...

Neg sau altceva...

Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...
 

Despre detectoarele radar

* * * * * 8 votes
  • Please log in to reply
12182 replies to this topic

#4861
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Pe scurt, Beee III in K este detectectat de orice detector, chiar si low-end.
Modul POP de la Beee III este insa o problema, la ultimele versiuni burst-ul este de 16ms (fata de 67ms uzual) si se pare ca nici V1 nu-l "miroase" decat 1 din 10 incercari.
Unele modele de detectoare nici nu sunt construite pentru POP in K band.
Mike Valentine explica de ce modul POP nu poate furniza niciodata indicatii reale, ba chiar si IO pateste acelasi lucru.

ATENTIE, s-au vandut si versiuni "striped down" de Bee III care nu au mod POP.

Pana nu stim ce release avem pe masinile de la noi, pana nu vedem modul de operare/manual, instructiuni, limitati-va de la presupuneri.

Edited by Speedo, 22 February 2010 - 09:13.


#4862
asztalos

asztalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 13.01.2007
A intalnit astazi, un coleg de al nostru de forum, a detectat radarul mph bee III, Logan break, la iesirea din Slatina catre Pitesti, in linie dreapta, el fiind posesor de Bel 995 antena M4. L-a detectat de le 1 km, in banda K....Deci...deocamdata radarele functioneaza constant-on si emit ca si radarele noastre standard...

Edited by asztalos, 19 February 2010 - 18:23.


#4863
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 asztalos, on 19th February 2010, 18:10, said:

A intalnit astazi, un coleg de al nostru de forum, a detectat radarul mph bee III, Logan break, la iesirea din Slatina catre Pitesti, in linie dreapta, el fiind posesor de Bel 995 antena M4. L-a detectat de le 1 km, in banda K....Deci...deocamdata radarele functioneaza constant-on si emit ca si radarele noastre standard...

Ca e banda K, Ka e bine....ca e detectabil de la distanta mare e si mai bine...dar de ce nu fac teste cu instant-on ? Atunci este interesant de urmarit performanta detectoarelor radar.

@Speedo - din ce am citit acolo in linkul cu Mike V, se pare ca modul POP este un fel de bau-bau pentru soferi, acuratetea acestui mod fiind ceva nu tocmai de lauda. In alta ordine de idei, sa nu uitam ca Mike V are o afacere din productia aparatelor de detectie radar si poate ca e firesc sa "dea cu noroi" in Bee 3....la fel si producatorii lui Bee au o afacere din vanzarea unor aparate. Pana la urma, producatorul poate declara orice, exista studii facute sa infirme afirmatiile lui Mike sau sa le confirme ?

Referitor la acele norme interne, e greu de pus mana pe ele, si mai presus de toate, daca acele regulamente nu sunt oficiale, reglementate de lege, in instanta nu au nici un fel de valoare. De ce zic asta - in instanta, in aparare, sa poti sa invoci incalcarea regulamentului nr. X privind problema Y - dar cat timp tu nu ai cunostinta de aceste norme, pe ce rationament mergi ? Cunosc multi judecatori pentru care fotografia in care ai 85 la ora in localitate este suficienta, esti vinovat, nu conteaza nimic altceva (PM pentru detalii daca doresti, nu le pot face publice). Daca-i arati ca de fapt, masurarea vitezei trebuia facuta cu respectarea normei X, reglementata de .... atunci s-ar putea schimba treaba.

M-am gandit destul de mult la ce spune Mike in acel articol, si la modul cum militienii faceau veioza pana mai ieri - gandeste-te ca ajungi in instanta cu un asemenea proces, si in motivarile tale, poti sa fii cat de stiintific doresti - nu stiu daca judecatorul iti va intelege rationamentul. De aceea, in loc de a incerca sa-i explici si sa-l faci sa inteleaga, ar fi mai util sa-i pun un articol de lege, sau de norma in fata ochilor si sa-i arati ca acea norma a fost incalcata. Atunci ai avea sanse de castig.

#4864
fantomaionut

fantomaionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 05.04.2007
Si Argesul a primit 7 bucati de radar nou

#4865
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Am întâlnit astãzi în trafic unul din noile radare ale politiei !
Era tras pe dreapta, pe sensul meu de mers si era orientat spre cei care veneau din sens opus ! Bel-ul RX65 l-a detectat cu vreo doua sute de metri înainte, si a piuit câteva sute bune de metri dupã ce am trecut de radar ! Semnalul era în banda K si era constant-on !
Mașina era singura si nu am vãzut pe nimeni oprit ! Ploua destul de tare, ar fi interesant de vãzut dacã aprobarea de model prevede ca poate fi folosit pe vreme de ploaie !

#4866
maxu08

maxu08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 30.10.2006
problema teoretica: daca Python si restul radarelor functionau pe baza NML din 2005, iar noile radare pot functiona altfel decit cele vechi (de ex. se poate face IO iar masuratoarea ar fi corecta) atunci inseamna ca va apare un nou NML si acolo putem vedea toate posibilitatile legale de contestare.

Astazi, orice contestatia la pv se face in baza NML din 2005 acolo gasindu-se argumentele contra IO, contra miscare "tun", etc deci chiar daca noile radare pot lucra in mod POP, in baza prezentului NML poti anula pv deoarece nu exista baza legala care sa confirme ca POP la noile radare este ok dpdv metrologic. deci, pina la modificarea NML din 2005 suntem protejati. Poate de aceea nici nu se face IO cu noile radare, se asteapta prevederile legale aferente.

#4867
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,324
  • Înscris: 05.06.2002
la televizor au spus ca noile radare inca nu taie amenzi, le-au scos pe drumuri ca sa se obisnuiasca politistii cu ele (si de parada). asa ca modul de lucru de acuma nu prea ii elocvent, baietii nu stau "la vanatoare".

trebuie de urmarit in baza caror norme lucreaza, ca sa vedem ce drepturi avem.

#4868
ashtefan

ashtefan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 23.10.2006
Uite si un filmulet cu reactia unui detector la intalnirea cu noul aparat radar. Din pacate tipul nu spune ce detector are si nici nu cred ca poate fi recunoscut dupa bip-uri. Concluzia e ca, pe CO, poate fi detectat destul de usor. Bafta.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ceV3XTQwUPE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4869
Zmeul_cel_rau

Zmeul_cel_rau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 14.12.2004
De la 1 martie va aparea in Monitorul oficial lista cu noile dispozitive care conform legislatiei vor necesita aprobare de model. Cel mai probabil radarele nu se gasesc acolo (de altfel, e o lista foarte subtire), fiecare instrument necesitand certificat de etalonare, nu buletin de verificare.

#4870
ZAn_Ton

ZAn_Ton

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.04.2007

 ashtefan, on 21st February 2010, 20:28, said:

Uite si un filmulet cu reactia unui detector la intalnirea cu noul aparat radar. Din pacate tipul nu spune ce detector are si nici nu cred ca poate fi recunoscut dupa bip-uri. Concluzia e ca, pe CO, poate fi detectat destul de usor. Bafta.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ceV3XTQwUPE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


razvanbb.ro spunea...

    Modelul folosit de mine este:
    Beltronics LR 975R

    http://www.masina-me...tronics-lr-975r


#4871
laurentziu83

laurentziu83

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 31.08.2005
Faptul ca au montat radarul nou pe un Logan MCV alb cu capota suprainaltata, pe care capota au adaugat girofarele (inchise la culoare), nu constituie oare un avantaj in a-l localiza din timp pe un drum cu vizibilitate buna, ziua?
Logane MCV albe sunt relativ putine pe drumurile noastre, comparativ cu Loganele clasice.

#4872
amibbia

amibbia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 06.02.2007
Confirm in judetul OLT. Radrele noi merg deocamdta doar in constant On, Eu am un Valentine One achizitionat in vara trecuta, si a detectat bee III de la aproximativ 1 km in banda K.
Chiar daca aceste radare noi in cea mai fericita situatie ar fi modelul vechi care emite intai 67ms burst si apoi in urmatoarele 1-1,5 secunde (pane se "incalzeste tunul de microunde")iti masoara viteza nu ai timp sa reduci suficient viteza din simplul fapt ca durata reactiei noastre din momentul in care radarul te anunta, pana constientizam pericolul la nivel cerebral si punem piciorul pe frana este mai mare de 1 secunda, timpul putand fi mai mic daca ne asteptam sa gasim un radar acolo, dar de obicei mergem foarte relaxat.
Este logic si la mintea cocsului ca aceste noi aparate radar au fost achizitionate in vremuri de criza pentru a marii bugetul MAI care s-o cam micsorat, si CLAR baietii vor ploua cu amenzi.
Intradevar noile masini ale politiei se pot identifica relativ mai usor in trafic decat cele vechi.

#4873
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
NML 021-05 a fost modificata prima data prin MO din 06.08.2009 cand s-au adus o serie de completari, de ex. s-au definit tipurile de radar, VASCAR, cu efect Doppler, LSAER-LIDAR, etc.
Erorile au ramas in aceleasi limite.
Singura schimbare importanta, daca radarul stie sa-si faca auto-testarea la pornire nu se mai cere dovada ca s-a facut autotestarea, Phyton II isi face automat auto-testul la pornire (daca e defect nu porneste) deci nu se mai poate cere o astfel de proba in instanta.

NML 021-08 nu stiu sa fi fost publicata intr-un MO in vreo forma finala.
Nu aduce nimic nou, poate doar faptul ca vechile limitari privind conditiile atmosferice sunt lasate la latitudinea producatorului, la ceea ce scrie in manual.
Deci, se poate sa fie ploaie si radarul sa functioneze daca producatorul spune ca masurarea este in regula. BRML a verificat oricum acest aspect cand a dat Aprobarea de Model.
Radarele in banda K au problema cu ploaia, ninsoarea, asa ca s-ar putea sa nu fie autorizate pentru functionare pe timp de ploaie, trebuie vazuta o aprobare de model si-un manual.


Parcursul unui nou radar este, Aprobare de Model, moment in care se poate vinde si utiliza in RO, apoi Verificari Metrologice Anuale.
Dupa ce expira aprobarea de model produsul respectiv nu se mai poate vinde pe piata din RO, DAR se poate utiliza atat timp cat este efectuata Verificarea Metrologica anuala.


daemonus, discutiile despre cum se poate convinge un judecator de un lucru sau altul sunt pe topicul dedicat (Metode de lupta impotriva abuzurilor politiei rutiere), acolo s-au dezbatut toate punctele ridicate de tine si crede-ma ca sunt nenumarate cazuri de victorie, dar vorba lui Mike Valentine, "situation awarness" este foarte importanta si la instanta.

Mike Valentine are renumele de om integru, acelasi lucru il spune si Radar Roy (instructor de politisti pentru operarea cu radar), precum si Veil Guy (care are si job-ul de expert in cazul proceselor, si stiti ca la ei un expert este un expert...).


In continuare trebuie sa fiti vigilenti si sa observati modul de lucru cu noile MCV-uri.
Daca gasiti unul parcat faceti fotografii de calitate, discutati cu politistii orice, "acoperiti" subiectul 360gr.
De asemenea este important ca daca aveti info pe surse alternative sa ne spuneti daca s-a modificat si procedura interna a lor cu privire la operarea radarelor.


#4874
ursdacul

ursdacul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.02.2006
In ultimele cateva zile am vazut noile radare atat in Moldova (Iasi, Roman) cat si in Targoviste. Nu sunt montate exclusiv pe Logan MCV. Unul era pe un Vento Albastru si altul pe un Passat. Un coleg a fost luat cu 95 in localitate (Focsani) fara ca detectorul sa scoata un sunet. Al meu nu a simtit nimic la trecerea pe langa doua radare noi. Asa ca trebuie studiata problema cu atentie

#4875
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Pe Vento si Passat sunt radarele vechi.
Citeste macar ultimele pagini inainte da postezi.

Radarele noi sunt DOAR pe MCV!

Postul tau va fi sters.

#4876
ursdacul

ursdacul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.02.2006

 Speedo, on 22nd February 2010, 13:42, said:

Pe Vento si Passat sunt radarele vechi.
Citeste macar ultimele pagini inainte da postezi.

Radarele noi sunt DOAR pe MCV!

Postul tau va fi sters.

Imi pare sa va contrazic dar stiu ce am vazut ieri dimineata in Targoviste. Passatul albastru nu avea in dotare vechiul tip de radar. Era echipat cu noul model. Nu vin cu o informatie falsa

#4877
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
OK, foto, fara foto...

#4878
ursdacul

ursdacul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 04.02.2006

 Speedo, on 22nd February 2010, 13:55, said:

OK, foto, fara foto...

OK! Voi incerca in zilele urmatoare

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate