Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tractor A-1800A
#55
Posted 11 May 2011 - 20:15
rand, on 11th May 2011, 14:48, said:
dar am vazut modele cu cardanul pe mijloc? de astea sti ceva? uite am un topic deschis http://forum.softped...howtopic=761437 |
#56
Posted 11 May 2011 - 21:43
ionutpop1, on 11th May 2011, 21:15, said: dar am vazut modele cu cardanul pe mijloc? de astea sti ceva? uite am un topic deschis http://forum.softped...howtopic=761437 Nu, de astea nu am intalnit. Nu stiu nimic de ele. 640 DTC pe care il am, are puntea fata ca la orice FIAT (445, 530, 550 DTC). Cardanul central, dar fata de cele din poze, difera reductorul planetar si bieletele de directie care sunt in spatele puntii., |
#57
Posted 19 May 2011 - 09:16
savo_stelyca, on 11th May 2011, 21:07, said: Este un U850 de vanzare in satul Daita Judetul Giurgiu.Este complet dar proprietarul a zis ca sare din vitezele 2 si 3.Din pacate nu am luat nr de telefon dar pot explica cum se poate ajunge daca este cineva interesat. Se pare ca ati ''reparat''ceva si prin aceasta localitate. Sperand ca nu sunteti dvs cel care : -a schimbat un lagar grup conic 445,fara reglaj joc pinion atac/coroana,nu a blocat piulita planetara, ce a dus la spargerea rulmentului planetarei la transmisia finala +carcasa transmisiei finale -a reparat de 3 ori o cutie viteze 445 care nu functioneaza nici azi -a reusit sa faca un 445 cu numai 2 viteze ...dar altfel...un ''meserias''. Si on topic ;cel care are acel U850 a avut si un 1010 la care a avut arborele rupt,iar actualei proprietarese apropiatii ii spun Tutzi ps. imi cer scuze pt. ''iesire'',dar a trebuit sa repar cate ceva in localitatea specificata (Daita-Giurgiu),dupa un domn,se pare din Uzunu-Calugareni -Giurgiu,si cand am vazut ce ''meserie''are omul,si ce preturi practica,nu am putut sa ma abtin. Am postat ca si o atentionare pt astfel de meseriasi care fac reparatii cat sa tina pana iau banii. ...si inca ceva ,...reparatiile le-am facut gratis,pt ca,cunosteam acele persoane si nu am putut refuza. |
#58
Posted 19 May 2011 - 23:25
gcom61, on 19th May 2011, 10:16, said: Se pare ca ati ''reparat''ceva si prin aceasta localitate. Sperand ca nu sunteti dvs cel care : -a schimbat un lagar grup conic 445,fara reglaj joc pinion atac/coroana,nu a blocat piulita planetara, ce a dus la spargerea rulmentului planetarei la transmisia finala +carcasa transmisiei finale -a reparat de 3 ori o cutie viteze 445 care nu functioneaza nici azi -a reusit sa faca un 445 cu numai 2 viteze ...dar altfel...un ''meserias''. Si on topic ;cel care are acel U850 a avut si un 1010 la care a avut arborele rupt,iar actualei proprietarese apropiatii ii spun Tutzi ps. imi cer scuze pt. ''iesire'',dar a trebuit sa repar cate ceva in localitatea specificata (Daita-Giurgiu),dupa un domn,se pare din Uzunu-Calugareni -Giurgiu,si cand am vazut ce ''meserie''are omul,si ce preturi practica,nu am putut sa ma abtin. Am postat ca si o atentionare pt astfel de meseriasi care fac reparatii cat sa tina pana iau banii. ...si inca ceva ,...reparatiile le-am facut gratis,pt ca,cunosteam acele persoane si nu am putut refuza. |
#59
Posted 20 May 2011 - 07:03
Domnule Stelica,daca ati schimbat un lagar grup conic 445,fara reglaj joc pinion atac/coroana in Daita,ati pus distantierele de reglaj joc grup conic,exact asa cum au fost din fabrica,fara a verifica si regla jocul.La aceeasi persoana s-a desfiletat piulita de la planetara ,ceea ce a dus la distrugerea rulmentului pe bile cilindrice dinspre transmisia finala si a spart carcasa acesteia.Eu nu am reparat acel tractor pt bani,ci pt ca-l cunosteam pe proprietar.
Daca ati reparat o cutie viteze 445 in aceeasi localitate ,proprietarul se plange si azi ca nu poate pleca cu tractorul din cauza cutiei de viteza la care s-a intervenit de mai multe ori,fara rezultat. Nu vreau sa va acuz de lucruri pe care nu le-ati facut(doamne fereste);vreau sa spun ca un domn din Uzunu,care este cotat ca si ''specialist'' in 445 nu face numai lucruri bune,ci are si foarte multe rateuri. Nu m-am referit la transmisia de 850 (habar nu am despre ea)iar despre dna.Tutzi ,dansa nu s-a plans niciodata ,cel putin nu la mine,despre tractor sau vreun mecanic. Am gasit nr telefon,as putea sa-l compar cu cel pe care l-ati lasat persoanelor in cauza,dar prefer sa nu o fac pt ca nu sunt instanta pt a dovedi vinovatia/nevinovatia unei persoane. Ceea ce am sustinut aici se bazeaza strict pe fapte reale si nu doresc sa postez numele victimelor fara acordul acestora. ps . CER SCUZE MODERATORILOR PT OFFTOPIC |
#60
Posted 20 May 2011 - 12:47
gcom61, on 20th May 2011, 08:03, said: Domnule Stelica,daca ati schimbat un lagar grup conic 445,fara reglaj joc pinion atac/coroana in Daita,ati pus distantierele de reglaj joc grup conic,exact asa cum au fost din fabrica,fara a verifica si regla jocul.La aceeasi persoana s-a desfiletat piulita de la planetara ,ceea ce a dus la distrugerea rulmentului pe bile cilindrice dinspre transmisia finala si a spart carcasa acesteia.Eu nu am reparat acel tractor pt bani,ci pt ca-l cunosteam pe proprietar. Daca ati reparat o cutie viteze 445 in aceeasi localitate ,proprietarul se plange si azi ca nu poate pleca cu tractorul din cauza cutiei de viteza la care s-a intervenit de mai multe ori,fara rezultat. Nu vreau sa va acuz de lucruri pe care nu le-ati facut(doamne fereste);vreau sa spun ca un domn din Uzunu,care este cotat ca si ''specialist'' in 445 nu face numai lucruri bune,ci are si foarte multe rateuri. Nu m-am referit la transmisia de 850 (habar nu am despre ea)iar despre dna.Tutzi ,dansa nu s-a plans niciodata ,cel putin nu la mine,despre tractor sau vreun mecanic. Am gasit nr telefon,as putea sa-l compar cu cel pe care l-ati lasat persoanelor in cauza,dar prefer sa nu o fac pt ca nu sunt instanta pt a dovedi vinovatia/nevinovatia unei persoane. Ceea ce am sustinut aici se bazeaza strict pe fapte reale si nu doresc sa postez numele victimelor fara acordul acestora. ps . CER SCUZE MODERATORILOR PT OFFTOPIC |
#61
Posted 20 May 2011 - 13:46
savo_stelyca, on 20th May 2011, 13:47, said: ...La nea Tudorica daca nu ma insel ,in urma cu 5,6 ani ,nu mai retin exact am schimbat discul de ambreiaj si ii curgea ulei pe sub transmisie si nu avea frana pe partea aceea.Am desfacut si am gasit piulita desfacuta de la planetara si intrata in lagar si acesta distrus.Am schimbat piesa respectiva cu verificarile de rigoare.Chiar daca nu reglam grupul conic cum spune-ti dvs se strica acesta(urla daca era strans sau avea joc mare daca era slab)si nicidecumnu avea treaba cu rulmentul din transmisia finala si problema care spune-ti ca a avut-o.Eu cred ca acel rulment s-a spart si a provocat stricaciuni din cauza ca nu a mai fost ulei in finala respectiva.Repar in satul dvs tractoare la oameni care le exploateaza la maximum(gen Ionica Olteanu pe care il cunoasteti bine si putea-ti cere referinte despre mine inainte sa ma vorbi-ti de rau)si nu ma mai cautau daca greseam o singura data.Nu stiu cum a-ti ajuns la concluzia ca rulmentul din capatul planetarei s-a spart,cel cu bile cilindrice cum spune-ti dvs(42307,dar daca a fost cu bile cilindrice a fost NJ307)din cauza ca s-a desfiletat piulita de la planetara!!!Inaintea acestui rulment se mai afla unul mult mai mare si mai rezistent (309(45*100*25)care se afla fixat cu o siguranta solida si nu permite planetarei sa se miste in nici un fel!!!Nu este frumos din partea dvs sa atacati o persoana pe care nu o cunoaste-ti si cu care nu a-ti avut deaface vreodata si nu va adus vreun prejudiciu in vreun fel.Nu postez pe acest forum in dorinta de a-mi face publicitate ci pentru a ma informa,a invata ceva si a ajuta cu sfaturi daca se poate. Daca ati fost la victime trebuia sa vedeti spartura din capacul transmisiei finale,iar planetara (axul dintre grupul conic si transmisia finala-cel de pe trompa) se sprijina catre roata pe un rulment cu bile cilindrice seria NJ ,si este fixat catre grupul conic de aceeasi piulita pe care dvs ati strans-o fara sa o asigurati.Prin desfiletarea piulitei planetara s-a deplasat catre roata si a spart capacul de fonta-de data asta a rezistat lagarul .Cat despre ulei era mai mult decat suficient. As dorii sa fiu martor la o reparatie pe care o faceti la o cutie(cu 3 vit)sau la un motor 445 pt a ma convinge cat de meserias sunteti. Este foarte usor sa ''repari'' ceva la niste persoane care nu au demontat niciodata o transmisie sau motor,si decat sa-si prinda urechile ,prefera sa aduca ''meseriasi''. Eu doar am prezentat niste fapte,fara a da nume,si daca va-ti simtit cu musca pe caciula ati raspuns. Si...apropos de discul de ambreiaj, nu ati observat ca tijele de comanda (cele de fi 6mm) freaca de discul de ambreiaj?-de ce nu ati rectificat problema? ps. un motor de 445 se poate segmenta fara interventie la cuzineti (rectifica arbore) in 4 ore,iar injectia in 45 min max 1h cu modificare de debit daca este necesar ;la Ionica puteti vedea un motor 445 care pe standul de proba ITP s-a dus la 6000 rot /min,si cred ca mai are volanta si ambreiajul care au fost montate pe el. |
#62
Posted 20 May 2011 - 14:41
Cat ulei intra in carterul transmisiei finale la un U 445, 550.640 DTC?
Vreau cantitatea exacta, si nu am acces la cartea tehnica pana cumpar uleiul. Edited by rand, 20 May 2011 - 14:42. |
#63
Posted 20 May 2011 - 22:35
gcom61, on 20th May 2011, 14:46, said: Daca ati fost la victime trebuia sa vedeti spartura din capacul transmisiei finale,iar planetara (axul dintre grupul conic si transmisia finala-cel de pe trompa) se sprijina catre roata pe un rulment cu bile cilindrice seria NJ ,si este fixat catre grupul conic de aceeasi piulita pe care dvs ati strans-o fara sa o asigurati.Prin desfiletarea piulitei planetara s-a deplasat catre roata si a spart capacul de fonta-de data asta a rezistat lagarul .Cat despre ulei era mai mult decat suficient. As dorii sa fiu martor la o reparatie pe care o faceti la o cutie(cu 3 vit)sau la un motor 445 pt a ma convinge cat de meserias sunteti. Este foarte usor sa ''repari'' ceva la niste persoane care nu au demontat niciodata o transmisie sau motor,si decat sa-si prinda urechile ,prefera sa aduca ''meseriasi''. Eu doar am prezentat niste fapte,fara a da nume,si daca va-ti simtit cu musca pe caciula ati raspuns. Si...apropos de discul de ambreiaj, nu ati observat ca tijele de comanda (cele de fi 6mm) freaca de discul de ambreiaj?-de ce nu ati rectificat problema? ps. un motor de 445 se poate segmenta fara interventie la cuzineti (rectifica arbore) in 4 ore,iar injectia in 45 min max 1h cu modificare de debit daca este necesar ;la Ionica puteti vedea un motor 445 care pe standul de proba ITP s-a dus la 6000 rot /min,si cred ca mai are volanta si ambreiajul care au fost montate pe el. |
#64
Posted 21 May 2011 - 07:21
savo_stelyca, on 20th May 2011, 23:35, said: Domnule draga!Dumneavoastra cred ca nu cunoasteti constructia tractorului u445!Sau nu a-ti citit ce am scris mai sus si chiar m-ati citat!Nu are cum ca acea planetara sa se deplaseseze de la locul ei,decat daca se sparge rulmentul din trompa.Si nu a-ti spus sa il fi gasit spart.Chiar daca se desfileta acea piulita(sa fi fost eu atat de neglijent incat sa o gasesc desfacuta si sa o fi lasat nestransa........nu cred ori daca nu eram sigur ca va sta stransa sa nu fi schimbat intreg ansamblul cu unul bun)se spargea iarasi lagarul de fonta nicidecum sa reziste cum a-ti spus!Cum dracu sa reziste si sa cedeze siguranta de la rulmentul din trompa cand daca nu esti foarte atent cand bagi trompa si ai inclinat-o putin se sparge imediat!Cei care citesc aceste afirmatii ale dumneavoastra si care au avut deaface cu 445 se vor minuna! ...Tije de comanda de 6 mm NU EXISTA LA U445!!!Alta dovada ca nu cunoaste-ti acest tractor.Chestia cu timpii de segmentare ai motorului nu am inteles rostul!Vreti sa demonstrati ca ce?Ca reparati si in timp record?Iar chestia cu motorul si itp-ul iar nu aveti coerenta!Maine chiar merg la pescuit cu omul si il intreb de legatura cu motorul sa ma dumiresc ce dracu legatura are volanta si ambreiajul care l-au ajutat sa atinga turatia aia! Da,recunosc ca nu am precizat ca s-a spart rulmentul NJ de pe planetara( a fost spart),iar planetara iese exact catre roata din trompa. Poate nu m-am exprimat bine cu ,,tije de comanda'',este vorba de tijele de fi =6mm pe care apasa parghiile ambreiajului si ajuta la debraierea in trepte a celor 2 discuri de ambreiaj(tractiune si priza),care sunt in numar de 6 buc (3 lungi si 3 mai scurte). Cat despre coerenta dintre masa volantei si turatia motorului,ar fi bine sa va documentati foarte bine,pana la nivelul de calcul al masei volantei in functie de cuplu-turatie;acel motor(cu alta pompa de injectie)l-ati montat pe tractorul lui Ionica cu care sunteti la peste. Cat despre clienti,nu am timp sa ma ocup de asa ceva. Si mai am ceva de precizat,sa nu credeti ca eu sunt foarte tare in tot ce fac;in urma cu 4-5 ani,m-a solicitat Zmeu(stii de cine vorbesc)sa-i schimb o pompa de injectie;sub convingerea ca aceasta a fost [centicubata] si verificata(dupa spusele lui Zmeu)am schimbat-o si am tras tractorul aproape 1 km si nu a pornit(probabil [ elementii] blocati-vedeti,iar nu stiu denumirea corecta)am remontat-o pe cea originala si am pornit fara tras. Pot enumera aici si alti patiti cu meseria dvs,dar,pt ca nu am vorbit personal cu ei ,ci am auzit din alte surse,nu o sa fac lucrul acesta. Fir intins! |
|
#65
Posted 21 May 2011 - 08:26
gcom61, on 21st May 2011, 08:21, said: ''Cum dracu sa reziste si sa cedeze siguranta de la rulmentul din trompa ''-rulmentul ala a cedat cu carcasa cu tot,nu spre siguranta(nici nu mai stiu daca are-cred ca nu) Da,recunosc ca nu am precizat ca s-a spart rulmentul NJ de pe planetara( a fost spart),iar planetara iese exact catre roata din trompa. Poate nu m-am exprimat bine cu ,,tije de comanda'',este vorba de tijele de fi =6mm pe care apasa parghiile ambreiajului si ajuta la debraierea in trepte a celor 2 discuri de ambreiaj(tractiune si priza),care sunt in numar de 6 buc (3 lungi si 3 mai scurte). Cat despre coerenta dintre masa volantei si turatia motorului,ar fi bine sa va documentati foarte bine,pana la nivelul de calcul al masei volantei in functie de cuplu-turatie;acel motor(cu alta pompa de injectie)l-ati montat pe tractorul lui Ionica cu care sunteti la peste. Cat despre clienti,nu am timp sa ma ocup de asa ceva. Si mai am ceva de precizat,sa nu credeti ca eu sunt foarte tare in tot ce fac;in urma cu 4-5 ani,m-a solicitat Zmeu(stii de cine vorbesc)sa-i schimb o pompa de injectie;sub convingerea ca aceasta a fost [centicubata] si verificata(dupa spusele lui Zmeu)am schimbat-o si am tras tractorul aproape 1 km si nu a pornit(probabil [ elementii] blocati-vedeti,iar nu stiu denumirea corecta)am remontat-o pe cea originala si am pornit fara tras. Pot enumera aici si alti patiti cu meseria dvs,dar,pt ca nu am vorbit personal cu ei ,ci am auzit din alte surse,nu o sa fac lucrul acesta. Fir intins! dragi tovarasi eu cred ca nu este momentu pentru un razboi pe aceasta tema in acest forum, daca vreti sa va razboiti facetio intre voi acasa, va intalniti luati 2 tractoare defecte si atunci e momentul adevarului; nu dati unu in altu cu noroi ca nu cred ca aveti vreun beneficiu nici unu nici celalalt, pe acest forum suntem adunati o comunitate de oameni care au ceva in comun "fiarele"-"tractoare si alte utilaje", nu e momentu sa denigram pe nimeni si sa facem reclama proasta, avem nevoie de informatii utile, spre a putea repara sau intretine aceste "fiare". deci in concluzie va rog sa fiti mai ingaduitori uni cu altii si daca cineva greseste ajutatil sa se indrepte.... Edited by virgilghirisan, 21 May 2011 - 08:32. |
#66
Posted 21 May 2011 - 13:53
virgilghirisan, on 21st May 2011, 09:26, said: ...sunteti "the best"... Nu ,nu sustin ca sunt "the best",am postat numai pt ca cei care mai citesc acest topic sa nu recurga la strunjirea pinioanelor din cutia de viteze-pt ca nu cupleaza corect,-sa primeasca solutii corecte si ieftine de a-si repara fiarele. Puteti cauta dupa nick-ul meu pe net sa observati ca nu dau decat solutii corecte si rezonabile pt anumite chestiuni;se intampla,de multe ori,sa repet ceea ce au mai postat cei dinaintea mea,si asta din cauza ca se intampla sa nu citesc cu atentie absolut tot.De regula nu postez decat solutii pe care le-am folosit pt mine in diverse domenii. Am anticipat (din pacate)turnura pe care a luat-o acest topic,cerand scuze moderatorilor.Acest forum nu-l folosesc pt a gasii clienti(nu-mi trimit nr. tel pe privat),nu postez poze cu ce am realizat cu forte proprii,pt a arata ca sunt "the best", si nu sustin ca metodele mele sunt cele mai ortodoxe. Mi-a placut(in ordine)electronica,chimia,mecanica;sunt inscris pe cateva forumuri practice unde am cerut si ajutorul acolo unde nu stiu,unde am dat si unele solutii pe care le-am crezut de cuviinta. ps.Sper sa nu fie sters acest post ,cer scuze inca odata moderatorilor,si nu voi mai posta in acest topic |
#67
Posted 30 June 2011 - 22:38
savo_stelyca, on 11th May 2011, 21:07, said: Este un U850 de vanzare in satul Daita Judetul Giurgiu.Este complet dar proprietarul a zis ca sare din vitezele 2 si 3.Din pacate nu am luat nr de telefon dar pot explica cum se poate ajunge daca este cineva interesat. |
#68
Posted 01 July 2011 - 08:29
ssf99bv, on 30th June 2011, 23:38, said: Salut m ar interesa acel u 850..asa ca o paranteza la ceea ce am citit legat de 650,8oo ,1010....domnilor cand tractorul romanesc lua medalii de aur pe bune ,strainii tremurau si vedeau in noi o amenintare generala..am lucrat in uzina utb brasov si va spun ca daca noi schimbam putin aspectul ,un motor mai puternic,ceilalti dealeri stateau si mureau de foame ,sa fi vazut ultimul prototip de tractor romanesc .............pacat ,acum te uiti la o uzina daramata la propriu.....si cel mai reusit model a fost u 1010dt..dar sa pui asa numiti tractoristi pe el era o crima...totul e din om .... Daca 1010DT era reusit nu exista piata pentru kit-uri de conversie de motor Saviem sau Fiat original in 6 cilindri. Sa se rupa arborele ca o jucarie chinezeasca de plastic ... nu vad ce a fost reusit la el. Iar asa numitii tractoristi veneau de pe ani buni de lucrat cu 650M... deci vina e la cine a proiectat mizeria aia de motor. Dar oare in ce vedeau o amenintare generala? Intr-o serie de tractoare facuta dupa licenta FIAT din anii 60? Ca intre un 445 din 1970 si unul din 1995 nu era absolut nici o diferenta. La fel cu 650M. O cabina trapez nu spune absoult nimic in materie de progres. Au fost tractoare foate bune, de top, la nivelul anilor '70. Cine a lucrat cu un tractor strain din anii '80, fie el si un ZT323 din fosta Germania de Est isi da seama ca UTB-ul nu a tinut pasul decat in anii '70. Edited by rand, 01 July 2011 - 08:31. |
#69
Posted 01 July 2011 - 10:31
Aici cred ca deja ii cam off topic si cam multe certuri.S-a deviat mult de la ce am pornit.
|
|
#70
Posted 30 October 2012 - 20:28
savo_stelyca, on 15 aprilie 2011 - 18:25, said:
Am dat cu el cu o grapa mare cu colti ficsi de 6 metri latime-consum 3 litri la ha si 25 min la ha si apoi am dat cu combinatorul - consum 5 litri la ha si 35-40 min la ha.Fata de 650 avantajul este ca poti duce in forta combinatorul lasat la maximum din roti si nu conteaza daca este panta cat de mare si poti da foarte mult teren odata.Trece fara probleme peste denivelari,este mult mai odihnitor decat 650,confortabil...ce sa zic,sunt foarte multumit de el.In trei zile am terminat lejer 20ha la mine grapa si combinator si vreo 10 prestari.Am sa si ar un ha cu el si am sa vad si cum trage de plug si il voi trage pe dreapta si tocmai la toamna voi mai avea nevoie de el.La prima impresie zic ca este un tractor foarte bun si nu inteleg de ce nu au fost acceptate de agricultori!!! nu au fost acceptate deoarece ziceau ca sunt proaste la ambreaj si nu erau meseriasi de ele erau si tractoristii prosti ambreajul se curata ca la saviem da de.. cine sa stie Edited by mariusby01, 30 October 2012 - 20:28. |
#71
Posted 02 November 2012 - 18:51
Mama ce ii aici de la A1800A ajungem la povesti vanatoresti si pescaresti.
|
#72
Posted 24 January 2013 - 23:38
TudorCJ, on 02 noiembrie 2012 - 18:51, said:
Mama ce ii aici de la A1800A ajungem la povesti vanatoresti si pescaresti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users