Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

APA drept combustibil?

- - - - -
  • Please log in to reply
1939 replies to this topic

#1315
mitziamy

mitziamy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.03.2011
kenterprise iartama te rog, am incercat sa traduc pe net ceea ce ai lasat in pdf. dar se traduc numai tampeni nu inteleg o boaba, are o gramada de lipsuri la traducere, iar eu nu stiu englezapentru avansati, ni nu stiu daca ma apropii de mediu.
   nu vreu sate superi pe mine dar nu am cum sa comunic la chestia aia. dar tu poti sa-mi dai o sugestie la ce am lasat mai devreme. am vazut ca o piesa di ce ai lasat in pdf seamana cu ceea ce vreau si eu sa fac...

#1316
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@mitziamy
cu traducerea nu te pot ajuta ..cere timp sa traduci tot documentul...
despre configuratia generatorului pot spune ca a fost folosita de Meyer, de multi altii dup el (  Freddy pe un sisrem asemanator pretinde 55 LPM  de gaz - neverificat dar omul "alearga" un pick-up american pe HHO cu asa sistem..)
Pastilele nu sunt chiar pastile, ci al doilea rand de tevi, iar lungimile se pare ca sunt calculate sa dea o anume harmonica  ( ca orga din anume  biserici   :D ).
Dar mai are un set de tuburi pe centru ....acest Freddy..plus ceva PWM...
Vezi http://www.peswiki.c...x.php/Main_Page
Impreuna cu cineva care stie engleza poti sa gasesti multe chestii interesante ...

Inclusiv noutati despre MEG-ul facut de acel Filipinez....aviz celor care au ceva pe rol...nimic now sub soare.

Impreuna inseamna conversia unui motor clasic pe HHO cel putin in anume regimuri  = posibil  peste 50% economie de carburant fara mari modificari.
Un sistem de fabrica poate costa cam cat un GPL secvential...
Daca nu face in Romania caci atunci va costa cat rezervele de gaz ale Rusiei ... :P

#1317
mitziamy

mitziamy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.03.2011
kenterprise acum am observat ce ai trimis, o sa ma uit,ce zici, pot reduce consumul de energie cum am enumerat anterior? ceva de genu' asta, am pus cu cineva pentru neoane sub masina, nu la mine, ca mie unu nu imi prea plac, stiu ca inainte de a pune punte acele dioode suplimentara , cu releul si cu condensatoirul, i se ardeau diodele de la alternator, dar de cand a facut astra zice ca nu mai are probleme. eu la un moment dat, ma gandeam sa pun un regenerator de bateri, dar cred ca ai care il vand basmesc, deoarece nu au nici o teorie care sa ma convinga, nimic concludent, fara sens. ce zici o samearga? te intreb deorece am observat ca te pricepi fata de cei cu care am mai discutat. cei cu care am discutat la fel pe nit, se dadeau ca stiu, dar cand intram in amanunte, parca vorbeam cu ei chineza, in schimb de la tine se pare ca am de invatat si inca bine..

#1318
adrianfolteanu

adrianfolteanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 01.03.2011

View Postmitziamy, on 8th March 2011, 20:55, said:

kenterprise acum am observat ce ai trimis, o sa ma uit,ce zici, pot reduce consumul de energie cum am enumerat anterior? ceva de genu' asta, am pus cu cineva pentru neoane sub masina, nu la mine, ca mie unu nu imi prea plac, stiu ca inainte de a pune punte acele dioode suplimentara , cu releul si cu condensatoirul, i se ardeau diodele de la alternator, dar de cand a facut astra zice ca nu mai are probleme. eu la un moment dat, ma gandeam sa pun un regenerator de bateri, dar cred ca ai care il vand basmesc, deoarece nu au nici o teorie care sa ma convinga, nimic concludent, fara sens. ce zici o samearga? te intreb deorece am observat ca te pricepi fata de cei cu care am mai discutat. cei cu care am discutat la fel pe nit, se dadeau ca stiu, dar cand intram in amanunte, parca vorbeam cu ei chineza, in schimb de la tine se pare ca am de invatat si inca bine..
dar in afara de aplicatia auto nu va ganditi la alta
eu am gasit me net o aplicatie de incalzire a casei cu HHO facuta industrial in COREEA DE SUD
http://peswiki.com/i...me_Heating_Unit
http://www.plumberfo...h.co.uk/?p=2604

#1319
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@mitziamy
nu pot da un raspuns care sa fie si unul corect prin corespndenta.
o schema a instalatiei electrice poate fi conceputa de un electrician fara probleme. puntea redresoare a alternatorului e de regula proiectata pentru acel alternator.daca "pica" inseamna ca ai consumatori prea mari. inlocuiesti puntea redresoare si transferi sarcina pe alternator ....nu cred ca este o solutie de durata!
dimensionarea firelor electrice, jonctiunile etc. trebuiesc deasemenea bine analizate sa nu genereze probleme iar asta este deasemenea bine cunoscut de orice electrician.

daca stii care este puterea furnizata , estimezi ce consumatori ai pe vehicul  iar apoi  construiesti generatorul in asa fel sa stai in parametri cu o marja de siguranta...
la o aplicatie auto putem considera ca tensiunea este furnizata permanent - avem 12.5 -13.5 volti de pe alternator dar amperajul necesar este problema...
volumul de gaz produs  - intr-un generator clasic - depinde de amperaj.

un generator care imbine serii de celule ( sa tii voltajul pe celula in limita de temperatura ) legate in paralel poate da rezultate bune la o putere de maxim 200 W iar asta este suportata de majoritatea alternatoarelor.
gabaritul insa poate sa  devine o problema!

trebuie sa tii cont obiectivul este gazul produs dar odata ce il ai acesta trebuie sa nu " mascheze" suprafetele expuse...si sa modifice prea mult parametrii de lucru proiectati.
multe generatoare produc destul de mult gaz - in prima secunda cand le pui contactul iar apoi amperajul "cade" si productia de gaz deasemenea ....tocmai pentru acest motiv.
solutia cea mai simpla, mai utilizata este cea mai nefericita -  cresterea concentratiei de electrolit pentru ridicarea amperajului la o valoare care sa produca mai mult gaz.
apoi se ajunge la o temperatura la care conductivitatea creste si sistemul devine instabil - pana la fierbere....- iar curentul depaseste valorile anterior estimate ...pana la arderea diodelor sau cine stie ce alte probleme...

#1320
mitziamy

mitziamy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.03.2011
da kenterprise, cred ca imi trebuie un electronist care poate calcula amperajul dorit, intradevar masina merge bine bine daca o ti putin ra relantiu, cu generatorul pornit, dar in timp incepe sa mearga usor in suturi, aproape ne sesizabile, dar cu toate astea ea merge mai bine de cat daca as opri generatorul, insa se cunoaste la faruri, aproape ca se sting. am vazut pe un tip pe net(nu mai stiu adresa) care si-a luat eoliana de pe rulota si a pus-o pe un wv transporter deasupra, dar in spatele masini, duar ca avea elicea modificata penru aspect. dar eu am un mondeo brek de 94. dupa ce ca am masina cam veche (urata) o fac saaratesi mai urata. am motor iesel 1753cm; 65kw; 88cp... poate sti ceva dupa datele astea... iar cu eoliana auto stiu ca e mai rentabil dar arata rau, stiu ca si alea profesionalea au  probleme cu anperajul... nu stiu cum sa o dau. ma gandesc ca din 6 vlti cat consuma un incarcator de telefon, sa aduc puntea de dioide cu ventilator de racire, innaintea generaturului cu un releu care sa regleze amperajul si voltajul, un condensator si un reglor de tensiune sub pedala da caceleratie. asta sa imi inmultesca energia pe care o da alternatorul.. dar nu stiu cat de buna o fi ideea asta. daca nu o sa incerc sa proectez o eoliana auto detasabila, care sa-mi produca curent separat de alternator dar tot nu sunt convins de cum o sa arate acolo sus pusa... tu ce parereai... sau cineva care se pricepe eu primesc invatatura de la ori si cine imi poate da...

#1321
tmdmitza

tmdmitza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.06.2008
Am si eu mai multe intrebari, asa ca va rog sa imi dati niste raspunsuri...
1: cati LPM de hho trebui sa produc pentru a scadea consumul, de ex. cu 1 litru de carburant unui motor disel de 1900 cmc ?
2: ce modificari trebui facute unui astfel de motor sau daca trebui facute modificari ?
3: dupa un timp mi se innegreste apa din celula ,ce trebui sa fac sa nu se mai innegreasca?
4: teoretic injectoarele motorului tot atata motorina pulverizeaza in camera de ardere , deci cum se ajunge la o scadere a consumului?


Poate ca daca citeam toate paginile anterioare gaseam raspunsurile acestea dar avand in vedere ca sunt 74 de pagini mi-ar trebui ceva timp sa le citesc .... asa ca va rog sa ma scuzati.

#1322
mitziamy

mitziamy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.03.2011
pt tmdmitza ...
la 1,5l de apa distilata se pune circa 1 lingurita de bicarbonat de sodiu, daca aleci dero sa altceva nu stiu nici eu, ca sa nu oxideze electrozi din apa ar fi bine sa ii faci din inox, daca ai acelas consum, e posibil sa ai sonda landa la iunjectoare. nu stiu eczact ce face sonda, stiu duar ca citeste volumu de aer si de carburant si in functie de asta regleaza, cantitatile, in cazul asta sar putea sa citeasca mai mult aer, asa ca aduce mai multr carburant in injector, asa dar, trebuie modificate unele date in calculatorul masini, nu iuta ca se baga furtunul de hho in filtrul de aer, ar mai fi o jmecherie, sa bagi furtunul dupa filtru deci sar elimina senzori de citire

#1323
sinergicus

sinergicus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 02.01.2007
DAca tot veni vorba de idei noi cum solicita cineva la un moment dat, vreau sa va sugerez o idee pe care eu nu am cum sa o verific deoarece nu am masina....poate o pune cineva la incercare ; nu pare a fi complicata din descriere:

http://www.free-ener...k/Chapter10.pdf

La pagina 65 ,Water steam car simple concept   .

In principiu, pentru cei ce nu stiu engleza, principiul se bazeaza pe fenomenul de vaporizare a apei  la o anumita temperatura...
Pentru a obtine acest lucru apa este transformata in picaturi extrem de fine ( mult mai fine probabil decit  combustibilul
in modul clasic).Pentru asta, experimentatorul a folosit un umidificator de aer ultrasonic care am vazut ca se gaseste si  la noi  da este destul de scump -cel putin pentru buzunarul meu .

Apa trasformata astfel, este injectata intr-un motor in loc de benzina...din cauza presiunii , aerul din cilindru este fierbinte
iar perdeaua extrem de fina de apa se vaporizeaza instantaneu generind presiune si deci deplasarea pistonului cu lucrul mecanic de rigoare .Cei care au experimentat , au obtinut o functioinare a motorului specifica fenomenului de relanti.

Daca temperatura  in cilindru creste, ( incalzit din afara cu gaz probabil , din cite am inteles) creste randamentul  si viteza de lucru a motorului....

Acest lucru a fost facut experimental si s-au obtinut rezultate promitatoare...

Acum: daca principiul se dovedeste viabil, temperatura in cilindru poate fi crescuta prin injectie  de HHO asa cum unii din voi deja o faceti...sau prin preincalzirea aerului, etc
MAi multe cititi voi in documentul mentionat daca considerati utila informatia....

Exista o inventie a unui roman care a folosit principiul vaporizarii apei in cilindru .Il cheama Rusetel Mihai;poate ati auzit de el....imi aduc aminte ca mai era cineva din Timisoara care a aparut la TV acum vreo 18 ani .Pornea masina cu combustibil clasic , apoi trecea pe apa.MA gindesc ca poate folosea acelasi principiu al vaporizarii apei ? Nu stiu ca de atunci nu se mai stie nimic de el ...

Uite aici un alt aricol mai recent,  tot despre romanasi de-ai nostri:
http://africanhydrog.../First News.htm

Eu le-am scris pe adresa de pe site in engleza, solicitind informatii despre inventia lor si anume cind va aparea pe piata pentru consumatorii casnici...

Le-am zis ca sint din Romania si vreau sa il contactez pe domnu Radu Marin ....
Mi s-a raspuns in romaneste ca inventia nu va aparea pe piata in curind deoarece nu au fonduri pentru omologarea inventiei  .In schimb, mi s-a spus ca au comenzi pentru consumatori industriali ( nu a mentionat daca din RO sau din afara) .Concluziile le trageti voi..

Daca ar fi cineva cu bani , interesat, sa investeasca  in domeniu, poate ar ajunge si la noi niste membrane din alea ;ar simplifica foarte mult instalatia pentru automobile...eu unul as fi multumit sa o pot folosi macar la aragaz   :D

kenterprise  

La un moment dat ai pomenit de MEG. Nu numai Marian et company a realizat meguri in romania....cunosc pe cineva cu care colaborez , inginer electronist , care a realizat asa ceva....ne-am adunat o mina de oameni pe un forum privat
http://energiialtern...s.com/index.cgi   si urmarim sa facem ceva in domeniul free energy....

Unul din dispozitivele free energy care se stie sigur ca e functional si  asupra caruia ne-am indreptat si noi atentia  ,este asa cum am mai zis MEG-ul...din pacate , pentru a obtine  rezultate bune cu el, e nevoie de miezuri de ferita ; la noi oferta este extrem de limitata .Webmasterul forumului a reusit sa faca rost de niste miezuri din China , da l-a omorit transportul...l-a costat o groaza de bani...in prezent cautam o modalitate de a aduce miezuri cit mai ieftine din China sau din alta parte....

Pe forum , webmasterul isi zice   graz   ;e un om deschis fata de cei deschisi care vor sa faca treaba in domeniu si nu numai sa discute...prin urmare, cei care intra pe forumul mentionat mai sus, sa citeasca regulamentul ca sa nu aiba surprize....

Cu citeva MEG-uri si eventual o  baterie  in plus cred ca s-ar putea obtine HHO in cantitati semnificative fara sa fortezi
acumulatorii prea mult...

kenterprise  
Am inteles ca esti in China  ....poate ne ajuti macar cu un sfat despre cum am putea sa ne facem rost de miezuri la un pret pe transport rezonabil....

As aborda si alte potentiale metode de reducere a cheltuielilor pe combustibil dar topicul  se refera la apa  drept combustibil ,asa ca pentru a nu divaga am sa ma limitez la subiect...

#1324
alin179

alin179

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 23.02.2005
ma poate ajuta cineva cu un raspuns?  ma intereseaza sa achizitionez http://hidrogen-auto...p?id_product=10 impreuna cu http://hidrogen-auto...p?id_product=14 pentru a  le monta pe un Ford focus 1.6 tdci din 2005.

A mai incercat produsele lor? as mai avea nevoie de altceva pentru o buna functionare ?

#1325
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@sinergicus


Utilizarea apei sub forma lichida, in emulsie sau  injectata este o solutie dovedita si deja utilizata dar aplicatia este de nivel industrial.
Supraincalzirea apei si eventual conversia in higrogen / oxigen printr-un fenomen de "transmutatie" folosind energia termica firnizata de galeria de evacuare a unui motor "termic" este metoda GEET care cel putin in forma comercializata de Ecopra a devenit un produs comercial.
Termic este in ghilimele caci se pare ca exista o problema cu toata teoria termodinamicii  :rolleyes:  conform : http://www.elkadot.c...a/Combustia.htm
Se pare ca temperatura in cilindru nu are nici o relevanta ...presiunea este forta motrice ...
De aceea acest  gaz de electroliza este interesant : explodeaza si la temperaturi scazute si fara compresie, nu necesita un aport suplimentar de oxigen..poate fi obtinut din apa si in anume conditii cu un aport de energie la care se ciclul se autosustine.
Un motor in trei timpi - fara compresie si cu o singura supapa cu deschidere variabila  -  are toate sansele sa mearga cu apa ( o solutie anume care sa nu inghete si sa nu genereze oxidarea excesiva cauzata de condensarea aburului in cilindru dupa oprirea motorului  ).
Iar conversia -  modificarea unui motor oarecare - este posibila si nu difera prea mult de un tuning de performanta ( inlocuire chiuloasa cu tot ce presupune).


Dar daca ne rezumam la un economizor aditivarea cu acest gaz este mai simpla.
Un generator cu o serie de celule - modele constructive sunt multiple - si un separator de gas/electrolit care sa elimine riscul contaminarii cu electrolit la un gabarit ce permite instalarea la bord, un electrolit bazic sunt deja oferite si la noi.
Electroliza "clasica", in voltaj mic si amperaj mare in CC sau pulsat.

Optimizarea sistemului cu o sursa te tip MEG este un posibil urmator pas.
Aici cred ca ai dreptate : sunt cu siguranta mai multi care au realizat un MEG, cel puitn in tara!
Procurarea unui  miez cu proprietatile fizice necesare  pare sa fie problema ....o sursa este Germania iar alta China.
China e departe si trebuie organizata  logistica pentru a reduce costul de transport.
Identificarea unei  firme din tara care face transporturi regulate ar simplifica problema.
Se pot grupa comenzi diferite ( electronicele, componentele acestea  sunt de regula produse in sud, in zona Guangdong) intre doua transporturi si efectua o livrare cu cost rezonabil.
Intra pe privat si poate gasim o solutie. Eu nu ma ocup direct de asta dar cunosc in zona persoane care pot face un asa serviciu ....

O alta solutie este cea realizata de Meyer: tensiune mare, amperaj mic, frecvente de rezonanta.
Pana acum se pare ca Irondmax ( vezi you tube ) a gasit solutia.

Montajul pe un vehicul este alte poveste...o multime de variabile ... :D

Membrana folosita de domnul  Radu poate ca este o alta  solutie ...pana acum am vazut doar ce au prezentat pe net...Pamfletul cu hidrogen pentru Africa...hmm! Ma asteptam la mai mult!
Brevetarea internationala costa...
Pacat....nu ne dezmintim conditia de  Romani.
multe idei, putine realizari practice.

Edited by kenterprise, 14 March 2011 - 05:28.


#1326
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@mitziamy
Daca ti se sting farurile cand pornesti generatorul e clar ca e o problema.
asta poate fi un din  cauzele  "balbaielilor" pe care le are motorul.
mai bine consulta un electrician auto si ajusteaza-ti sistemul sa functioneze fara sa suprasolicite instalatia electrica.
al doilea motiv poate fi cantitatea de gaz prea mare...se poate ca auto- aprinderea sa se produca mult prea devreme luand in considerare viteza de ardere a noului amestec.
la relanti ai avans mic dar in turatie se mareste avansul ...in prezenta unei cantitati prea mari de gaz asta devine contraproductiv.
si poate dauna injectorelor ....
modificarea avansului poate rezolva problema dar in limita in care nu afecteaza pornirea si functionarea fara HHO.


Foloseste KOH sau NaOH - asa poti mentine si electrozii mai curati.
O sare pe baza de Bor - Meta/Penta borat de Potasiu, Tetra Borat de Sodiu (  Borax ) procurati ca atare sau obtinuti prin amestecul de Acid Boric cu una din bazele de mai sus sunt folosite de mine de multa vreme...mentin electrozii curati iar vaporii de apa nu sunt corozivi pentru motor.
Electrozii de Inox 316L pasivati reactioneaza negativ cu Sodiul dar lucreaza bine cu Potasiul.
Cei nepasivati lucreza bine si cu Sodiul.
Am testat si electrozi de Aluminiu pe acest electrolit.
In stare normala si placati cu Nichel...interesant ...dar fara aplicatie practica dovedita.
Interesant ca se producea doar Hidrogen pe catod..Anodul se pasiveaza datorita Borului...
testele au fost facute la 30 de voltt CC ..amperajul era 0.8 A .. gazul pe masura amperajului ...deci nu am realizat  mult decat un condensator care gazeaza...
un PWM , anume frecvente pot modifica aceste rezultate..nu stiu....m-am oprit aici...

Electrolitul trebuia analizat de grupul Trident si obtinuta o formula stabila ...odata ce au facut teste si ce-or mai fi facut mi-au cerut know-how pe reteta!
:coolspeak:

#1327
mitziamy

mitziamy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.03.2011
kenterprise, multumesc pentru sfat, eu am diesel si e din 94 asa ca nu am probleme cu sonda, sincer marge bine bine si cu ulei refolosit din restaorant, cand fac experimente asa folosesc ulei, daca tot e hho eco, eu o fac si mai eco... dar cu consumul de curent ma cert cu generatorul, iar eu cer sfaturi de la electronisti si gici astia zic sa produc curent separat pentru hho, ma innebunesc, unu zice sa mai pun un rand de diode la inrare in generator si etc altu cu eoliana, altu sa pun pe baterie un regenerator de bateri, alti invertoare etc... astia asunt ticniti nici unul nu spune ceva clar... ce varianta sa aleg? si sa fie si una simlpa ar fi tare tare
o sa fac un generator cu tevi si pastile sub tevi sau in loc de pastile tuburi mai subtiri care sa iuntre in tevi... etc
problema e ca nu am inox sub forma de tevi da le procur de undeva pana la urma

Attached Files


Edited by mitziamy, 14 March 2011 - 22:35.


#1328
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@mitziamy
eu nu am pomenit nimic de sonda de oxigen.
o cantitate prea mare de gaz pe diesel - fara sonda de oxigen - dauneaza in alt fel.

amestecul se aprinde prin compresie inainte de PMS. avansul este se modifica cu turatia tocmai pentru a acorda timp  amestecului sa intre in procesului de combustie.
la turatii mici viteza  pistonului este mica deci injectia se face la un anume unghi.
odata cu cresterea turatiei se mareste unghiul pentru a acorda timp de aprindere .
in prezenta HHO viteza de aprindere este mare si se dezvolta o presiune mai mare pe un unghi al bielei negativ. in extremis poti inversa sensul de rotatie al  motorului....dar pe diesel volanta are inertie mare asa ca nu cred ca este asa probabil.
in schimb poti avea mers neregulat ...asa cum descrii tu.
asta daca nu cumva alimentarea cu motorina este intermitenta de o valva ceva - datorita  tensiunii mici furnizata de bateria suprasolicitata.

#1329
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@alin179
Din ce am inteles de la cineva care stie ce zice ca nu ar fi chiar stralucite...
Celula aia nu este chiar OK.
Acum ca eu sunt implicat in asta poate pare incorect sa-mi dau cu parerea dar am si recomandat anumite alte produse ....
Eu am incercat candva sa vand Mustangurile , mai bine ca nu am reusit!
Rugina, deteriorare rapida....scuipa electrolit....gabarit mare..
Cam aceeasi poveste cu astia, sunt tot din Portugalia..... n-or fi aceeasi  :D  ?
Nici BluWave nu era mai departe dar nu ruginea....

#1330
seapaladin

seapaladin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.04.2010
am cateva intrebari , imi cer scuze daca sunt postate raspunsurile dar lipsa momentana de timp liber si oboseala fac urmarirea tuturor raspunsurilor foarte grea
cam cat gaz ( hho ) ar consuma un motor 2.0l in 6000rpm benzina ( exemplu doar pentru formarea unei idei ) ?
care ar fi cea mai productiva constructie a unei celule (electroliza ) ?
a incecat cineva punerea in miscare a electrolitului , mai precis daca ar ajuta generarea de hho un circuit continuu al al ectrolitului

recunosc mai am mult de invatat si multa documentatie de citit

#1331
pete70

pete70

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 16.11.2010
salutare. nu am mai postat nik momentan deoarece nu am reusit sa aduc vreo modificare la sistem . inca. merg tot asa cum am spus mai inainte.

View Postmitziamy, on 14th March 2011, 22:34, said:

kenterprise, multumesc pentru sfat, eu am diesel si e din 94 asa ca nu am probleme cu sonda, sincer marge bine bine si cu ulei refolosit din restaorant, cand fac experimente asa folosesc ulei, daca tot e hho eco, eu o fac si mai eco... dar cu consumul de curent ma cert cu generatorul, iar eu cer sfaturi de la electronisti si gici astia zic sa produc curent separat pentru hho, ma innebunesc, unu zice sa mai pun un rand de diode la inrare in generator si etc altu cu eoliana, altu sa pun pe baterie un regenerator de bateri, alti invertoare etc... astia asunt ticniti nici unul nu spune ceva clar... ce varianta sa aleg? si sa fie si una simlpa ar fi tare tare
o sa fac un generator cu tevi si pastile sub tevi sau in loc de pastile tuburi mai subtiri care sa iuntre in tevi... etc
problema e ca nu am inox sub forma de tevi da le procur de undeva pana la urma
  de ce nu cauti sa iti faci un PWM sau sa iti procuri unul?eu am avut un consum de circa 25A fara , acum cu unul `incropit` de moi nu creste de 10A

#1332
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
Prototipul montat pentru teste..
in curent continuu prima data....

se va testa intai functionalitatea ansamblului separator / pompa de recirculare la presiune ambianta, vacuum si presiune de activare a unui injector.
ca si catalizator voi folosi : KOH, NaOH, Borax, nano TiB in suspensie ( interesante rezultate la un test anterior...se depune in start protector pe electrozi ...mai vedem)

urmeaza
- electrozii de Aluminiu ( Flavian putem discuta pe tema, pana mai afla si Marian ce si cum devine chestia  )  . eu oricum sunt avansat pe tema asta - testez aluminiul de mai bine de sapte si se pare ca exista o sansa daca se controleaza parametrii si postez aici, pe Energii Alternative si in alte locuri datele ce apar -  sa mai piara pofta unora de brevete ....inutile ..si de pretentii de know-how ....hilare!
- versiuni pe sursa de alimentare  PWM, MEG, HV ...

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate