Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc
Last Updated: Jul 26 2015 19:41, Started by
fredy2007
, Dec 16 2014 20:15
·
0
#91
Posted 19 June 2015 - 12:08
Skoda Superb a fost intotdeauna ceva mai lunga (la partea de cockpit, dar care lungime nu e pusa si in ampatament) decat celelalte din clasa, dar pe de alta parte mai ingusta. Nu cred totusi ca pentru cativa cm lipsa la bancheta din spate devine calatoria un calvar (pina la urma la capitolul asta chiar mai important e trenul de rulare, suspensiile). Oricum in orice clasa medie ai deja destul spatiu pentru genunchi, doar ca dincoace, in Superb, e ceva in plus. Si eu cred ca la capitolul spatiu intre genunchi si scaunul din fata sta cel mai bine in clasa sa, dar asta tot nu o impinge in alta clasa de marime (iar Passatul cu atat mai putin).
Edited by SorinGT, 19 June 2015 - 12:09. |
#92
Posted 19 June 2015 - 12:11
In modelul current, nu 2015 joci volei in spate, iar in fata te simti imparateste. E adevarat, nu am 1.90.
|
#93
Posted 19 June 2015 - 19:28
SorinGT, on 19 iunie 2015 - 12:08, said: Skoda Superb a fost intotdeauna ceva mai lunga (la partea de cockpit, dar care lungime nu e pusa si in ampatament) decat celelalte din clasa, dar pe de alta parte mai ingusta. Nu cred totusi ca pentru cativa cm lipsa la bancheta din spate devine calatoria un calvar (pina la urma la capitolul asta chiar mai important e trenul de rulare, suspensiile). Oricum in orice clasa medie ai deja destul spatiu pentru genunchi, doar ca dincoace, in Superb, e ceva in plus. Si eu cred ca la capitolul spatiu intre genunchi si scaunul din fata sta cel mai bine in clasa sa, dar asta tot nu o impinge in alta clasa de marime (iar Passatul cu atat mai putin). De ce sa nu stea comfortabil toata lumea. Eu m-am saturat sa tot iau genunchi in ficati si lumea sa se planga de inghesuiala |
#94
Posted 19 June 2015 - 19:30
Spatiul din Superb-ul anterior, comparat cu masina mea, de exemplu, este inutil de mare. Mai bine o faceau un pic mai scurta, poate nu mai parea asa ingusta.
Sunt curios la asta noua cum este, vazut live. |
#95
Posted 20 June 2015 - 05:30
Nici vorba, intra perfect dupa scaun "plasuta" cu sucuri, sandwichies, rontaieli si alte chestii de prima necesitate.
Asta pana creste prichindelul si nu mai sta pe inaltator. |
#96
Posted 20 June 2015 - 13:55
closchkutza, on 19 iunie 2015 - 19:30, said: Spatiul din Superb-ul anterior, comparat cu masina mea, de exemplu, este inutil de mare. Mai bine o faceau un pic mai scurta, poate nu mai parea asa ingusta. Sunt curios la asta noua cum este, vazut live. |
#97
Posted 22 June 2015 - 09:01
tfmercedez, on 19 iunie 2015 - 19:28, said:
Pai daca nu conteaza, atunci raman la Opel astra hatch. Sau mai bine una cu 2 usi. De ce sa nu stea comfortabil toata lumea. Eu m-am saturat sa tot iau genunchi in ficati si lumea sa se planga de inghesuiala Evident ca nu ma refeream la o astfel de comparatie, ci la celelalte modele din clasa medie. Faptul ca ai spatiu mai mult in spate pentru genunchi este un avantaj, nu neg, daca e (si) mai mult spatiu, cu atat mai bine. Dar nu se poate spune despre niciuna din clasa medie ca ar fi calatoria in ea calvar sau inghesuita. Iar ideea de baza de la care s-a plecat era ca Superbul nu este totusi in clasa de marime a lui seria5 sau A6 si nici Passat in clasa de marime a lui seria 5 sau E-class. Si nicio alta medie nu poate pretinde asta. Edited by SorinGT, 22 June 2015 - 09:03. |
#98
Posted 22 June 2015 - 09:47
SorinGT, on 22 iunie 2015 - 09:01, said: Evident ca nu ma refeream la o astfel de comparatie, ci la celelalte modele din clasa medie. Faptul ca ai spatiu mai mult in spate pentru genunchi este un avantaj, nu neg, daca e (si) mai mult spatiu, cu atat mai bine. Dar nu se poate spune despre niciuna din clasa medie ca ar fi calatoria in ea calvar sau inghesuita. Iar ideea de baza de la care s-a plecat era ca Superbul nu este totusi in clasa de marime a lui seria5 sau A6 si nici Passat in clasa de marime a lui seria 5 sau E-class. Si nicio alta medie nu poate pretinde asta. |
#99
Posted 22 June 2015 - 11:07
Spatiul din spate e o particularitate la Skoda Superb (pur si simplu are cockpitul alungit, fara proportionalitate directa cu ampatamentul), dar nu e unul criteriile de clasificare a marimilor (de ierarhizare a claselor de marime), criterii pe care nu eu sau alti forumisti le-au intocmit. Probabil strict dupa spatiul (pe lungime) din spate, ai putea sa o compari chiar cu seria 7 sau cu S-class, asta nu inseamna insa ca face parte din clasa respectiva de marime...nicio legatura. Modelul actual, 2015, pe de alta parte, a ajuns intr-adevar sa aiba latimea celorlalte din clasa adica range-ul 1.85-1.87m, cel de pina acum avea ca. 1.77m (latimea efectiva, nu la nivelul oglinzilor). Asta insemna cam tot atatia cm mai putin la latimea interioara, chestie care la 3 persoane de pe bancheta din spate probabil ca se simte.
Edited by SorinGT, 22 June 2015 - 11:08. |
#100
Posted 03 July 2015 - 12:07
salut baieti!m-am hotarat ca vreau si eu o masina .am ales o Skoda Octavia 1.2 (2015) prin programul rabla..ce parere aveti?stiti cv mai bun la aceiasi bani?
|
|
#101
Posted 03 July 2015 - 13:04
florin01bz, on 03 iulie 2015 - 12:07, said:
salut baieti!m-am hotarat ca vreau si eu o masina .am ales o Skoda Octavia 1.2 (2015) prin programul rabla..ce parere aveti?stiti cv mai bun la aceiasi bani? Detaliaza ce te intereseaza la masina : sportivitate, mare vs mica, portbagaj, familie sau nu, interior de calitate sau nu conteaza, superdotata sau nu neaparat, fiabilitate pe o scara de la 1 la 10, cat vrei s-o tii, val. de revanzare, etc. Dar ai grija daca le vrei pe toate mai baga 10K, trebuie sa faci niste compromisuri. Unde ? P.S. Cere mutarea topicului ca nu esti unde trebuie. Edited by mufasa, 03 July 2015 - 13:04. |
#102
Posted 03 July 2015 - 18:57
Decat 1.2 TSI si amintirile rele a multor fosti posesori iti recomand Focus 1.0 125CP, este o "bestie", la modul ca este vivace si are ceva putere cand este folosit normal si nici nu au fost semnalate probleme a'la TSI la el.
|
#103
Posted 03 July 2015 - 21:59
mufasa, on 03 iulie 2015 - 13:04, said:
Detaliaza ce te intereseaza la masina : sportivitate, mare vs mica, portbagaj, familie sau nu, interior de calitate sau nu conteaza, superdotata sau nu neaparat, fiabilitate pe o scara de la 1 la 10, cat vrei s-o tii, val. de revanzare, etc. Dar ai grija daca le vrei pe toate mai baga 10K, trebuie sa faci niste compromisuri. Unde ? P.S. Cere mutarea topicului ca nu esti unde trebuie. |
#104
Posted 04 July 2015 - 20:20
florin01bz, on 03 iulie 2015 - 21:59, said:
o vreau ca masina de familie.nnu am nevoie de impopotonari la ea.sa fie simpla .cu portbagaj..la 5 ani sa o schimb..am gasit cv la timisoara...dar poate gasesc si p la bucuesti. Daca vrei o masina de familie, fiabila, suficient de mare si cu valoare de revanzare buna.....Octavia e varianta cea mai buna. Daca iti permite bugetul ia 1,6 TDI 110CP. |
#105
Posted 05 July 2015 - 08:10
Late edit : Ca alternative bune cu buget mai mic poti sa te uiti si la Corolla, Civic, Lancer, Focus. Cam astea 5 pentru varianta sedan stau in primul rand. Ar mai fi si Jetta dar standard e mai scumpa decat Octavia. Nu stiu insa ce oferte are acum avand in vedere ca modelul e la capat de viata.
Mergi si vezi-le pe toate (drive test + oferta) si ia-o pe cea care ti se lipeste mai bine de suflet si buzunar. |
|
#106
Posted 06 July 2015 - 21:25
Eu ma intreb, din principiu, de ce sa alegi VW cand exista Skoda. Indiferent de clasa. Calitatea acestei marci poate ca e ceva mai slaba. Insa nu suficient de slaba ca sa justifice diferentele de cel putin 2-3000 de euro fata de VW. Am condus si Fabia, si Octavia si Superb (din prima generatie Superb) si se comporta ca un VW. Materale cam la fel, finisaje cam la fel si uneori spatiu chiar mai mare. Cel putin asta e parerea mea, ca cel mai bun VW este o Skoda.
Mie Superb mi se pare... Superb. Au aparut si preturile. 21000 de euro pentru un 1.4 TSI 125 CP. 1.2 TSI cica nu se ofera. Iar la aceasta putere avem 0-100 km/h sub 10 secunde, vit. max 208 km/h. Cu ceva oferte si Rabla o scoti pe la 17000 de euro cred. Raportat la cata masina primesti, mie mi se pare o oferta foarte buna. Edited by LauCalin, 06 July 2015 - 21:29. |
#107
Posted 06 July 2015 - 22:09
Te contrazic. Calitatea este net superioara la VW si lucrul asta se vede in toate elementele relevante: suspensii, tinuta de drum, materiale, finisaje,optionale. Pana si scaunele au alt profil si sustinere. Condu un Golf VII si o Octavia 3 si o sa vezi diferentele. Intr-o curba pe care o negociez cu 110 km/h in Golf am probleme in Octavia la 90 km/h (probabil din cauza caroseriei liftback). VAG are o pozitionare foarte clara a marcilor si lucrul asta este palpabil in fiecare model. Skoda pluseaza prin spatiu si optionalele accesibile romanului, fiind mai accesibila familistului cu pretentii si posibilitati medii.
|
#108
Posted 07 July 2015 - 07:12
Exista diferente intre VW si Skoda, asta e clar.
Toata smecheria e daca diferentele respective merita pretul mai mare. Vorbind de Superb-ul meu, nu-i gasesc hibe in tinuta de drum(raportandu-l la o masina de familie, nu la un GTI). Exista diferente de finisare, dar pana la urma cu aceeasi bani cu care am luat Superb-ul luam un Passat echipat mult mia putin generos sau cu un motor inferior, Depinde ce vrei sa cumperi, un nume sau o masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users